Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

12 juni 2018 05:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #196
Beter dat het stil is.
Komen andere clubs niet de spelers voor onze neus inpikken.
Ik neem gewoon aan dat MVV bezig is of in ieder geval spelers op het oog heeft.
Ook ik zie liever dat ze nu spelers contracteren en vooral echte aanwinsten anders ga je onderaan bungelen.
Maar als ze echt vakantie hebben laat ze ook even vakantie hebben dan. Zolang ze maar niet op het laatste moment meer komen met spelers aantrekken..
Discussie gesloten.
12 juni 2018 08:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #197
Even serieus: de mensen die over de invulling van de selectie beslissen zijn echt niet nu met vakantie. Dat was een grapje/sarcastische opmerking van Boe is dat Feeske.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
12 juni 2018 08:24
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #198
Nee MVV misschien niet maar veel spelers nog wel

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
12 juni 2018 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #199
Ook op dat vlak valt wel wat af te dingen, die spelers hebben een zaakwaarnemer die zeer zeker niet met vakantie is in deze tijd van het jaar. En hebben met die zaakwaarnemer besproken wat ze qua salaris willen, wat voor club ongeveer. Als MVV binnen de afspraken valt (of de zaakwaarnemer inschat dat de speler het wel zal accepteren) belt de zaakwaarnemer even met de speler en is het zo gepiept. Het daadwerkelijk zetten van de handtekening zou dan eventueel op zich kunnen laten wachten tot na de vakantie.

Dit geldt natuurlijk enkel voor spelers die MVV wil halen zonder proefperiode. De Okita's van deze wereld zullen pas als de trainingen weer beginnen langskomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
12 juni 2018 08:39
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #200
Precies maar geen handtekening betekend ook dat er geen nieuws naar buiten wordt gebracht.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
12 juni 2018 08:57 12 juni 2018 08:58 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #201
Misschien was dat zinnetje over Ron nog wel t meest serieuze. Ik bedoel, Ron zal toch een keer op vakantie moeten hè. Vaak is dat in deze maand, net als de spelers.
Maar dat wilt niet zeggen dat er niks gebeurt bij MVV, denk bijvoorbeeld aan Hennie Bastiaans.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
12 juni 2018 17:05
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #202
Michiel Hemmen zit ook zonder club. Is een beetje een type Verheijdt waar ik de laatste tijd ook niks meer over hoor. Een spits met een beetje naam vinden is niet makkelijk. Maar ja MVV kennende zal daar waarschijnlijk ook niet mee komen. Eerder met een onbekende naam waar nog niemand ooit van gehoord heeft, want bekende namen geven ( zoals vorig seizoen, Ogunjimi) niet altijd garanties. Moeilijk dit, maar niet alleen MVV heeft nieuwe spelers nodig. Ook Roda vist in die vijver en hebben 13 nieuwe spelers nodig. Het wordt nog een hele kluif.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
13 juni 2018 08:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #203
Ik was altijd wel fan van Hemmen, maar die heeft het de afgelopen vier seizoenen moeten doen met alleen maar wat invalbeurtjes, bij verschillende clubs. In vier seizoenen ruim 1700 speelminuten gemaakt in de competitie (reservecompetities niet meegerekend). Dat is omgerekend naar 90 minuten 5 hele wedstrijden per seizoen, maar omdat het voornamelijk invalbeurten waren komt het in de praktijk uit op 42 wedstrijden totaal oftewel 10,5 wedstrijd per seizoen.

In die vier seizoenen en 42 wedstrijden "slechts" 9 keer gescoord. Moet meteen wel bij vermeld worden dat het, nogmaals, veel invalbeurten waren én dat een deel in de eredivisie was (bij Cambuur en Excelsior).

Ik zou Hemmen een leuke aanwinst vinden, maar het is net zo goed een risico als dat Ogunjimi dat was...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
13 juni 2018 11:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #204
Excuus, geen gerucht, maar omdat de naam hier vaker langskwam post ik het toch hier. Stankov heeft bijgetekend bij Dordrecht en zal dus niet naar MVV komen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
13 juni 2018 12:58
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #205
Wat moet MVV met een speler als Hemmen? Oud, geen toekomstige transferwaarde en of ie nog op zijn oude niveau komt is maar de vraag. Aan zo'n spelers heb je toch helemaal niks? Ja ze hebben iets van een "naam" in de JL maar daardoor worden dat soort spelers juist duurder.

MVV moet het hebben van spelers als Okita jong/onbekend en wanneer ze het goed doen kun je nog een transfersom vangen. Natuurlijk is dat moeilijker als een speler als Hemmen aantrekken die iedereen kent, maar daar gooi je alleen maar geld mee weg buiten alle risico's die je er mee neemt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
13 juni 2018 14:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #206
Ik snap je verhaal helemaal hoor en je hebt gedeeltelijk een punt. Maar deze vraag is gemakkelijk te beantwoorden:

Gohf schreef : Wat moet MVV met een speler als Hemmen?



Heb je ons vorig jaar met Yildirim in de spits zien voetballen? Dan weet je precies wat we met Hemmen moeten. Ik zie Yildirim nog de bal van drie meter afstand niet in het doel krijgen in Sittard. Was bepaald niet de enige keer afgelopen seizoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
13 juni 2018 14:26
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #207
Zonder dit topic al te veel te willen vervuilen nog ff vlug een korte reactie.

Yildrim had mijn inziens ook helemaal nooit voor MVV moeten spelen zelfde geld voor Ogunjimi. Aan beide spelers kleefde meer als 1 risico en bovendien beide niet goedkoop lijkt me. Nou kun je wel zeggen is makkelijk lullen achteraf en deels klopt dat natuurlijk ook wel. Maar je weet van te voren bij dat soort spelers dat ze duurder zijn, risico's met betrekking tot bijv blessuregevoeligheid etc en je weet ook vrijwel zeker dat ze je in de toekomst geen transfersom gaan opleveren.

Op zich snap ik de roep om een bekende en ervaren naam in de spits te zetten wel vanuit de fans maar het is in mijn ogen gewoon niet realistisch.
Bekend en ervaren is gewoon veel te duur. Dus krijg je een halfbakken oplossing als Ogunjimi of Yildrim.

Kun je beter zoeken naar spelers in de categorie Okita. Natuurlijk zullen die niet allemaal een schot in de roos zijn, maar zijn sowieso goedkoper qua salaris in 1e instantie en hebben potentiële transferwaarde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske
Discussie gesloten.
13 juni 2018 16:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #208
Ik wil wel een aantal Portugezen voor wat zwart geld....
Discussie gesloten.
13 juni 2018 16:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #209
:lol: :lol: :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
13 juni 2018 17:00
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #210

Schapendonk schreef : Ik wil wel een aantal Portugezen voor wat zwart geld....


Dat snap ik best! Breng het eens ter sprake in het praotkaffee ofzo :D
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden