Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

06 juni 2018 22:42
MvvFreak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #166

Oldchap schreef : Ik heb dit van iemand heel dicht bij mvv,verder kan ik hier niets over zeggen anders verneem ik niets meer van die persoon . Maar het is wel de waarheid.


Mijn bron is Bo geens zelf niks vernomen van mvv.
Dus geen waarheid!
Discussie gesloten.
06 juni 2018 23:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #167
Erg interessante discussie. :thinking:

Ik weet dat dit voor sommige zwart-wit denkers niet mogelijk is, maar toch. Waarschijnlijk spreken jullie beiden de waarheid - in de zin van dat jullie eerlijk vertellen wat je gehoord hebt. Die persoon zal best tegen Oldchap gezegd hebben dat Bo te veel vraagt. En Bo zal wellicht tegen MvvFreak gezegd hebben dat hij niets van MVV gehoord heeft.

Er kan werkelijk van alles achter zitten. Bo vraagt inderdaad meer dan MVV wil bieden, en heeft geen zin dat met een fan te delen, dus zegt hij maar dat hij niets gehoord heeft. Is ook een onderhandelingsstrategie, Bo hoopt dat die fans misschien wat druk bij MVV neerleggen. Of Bo heeft echt nog niets gehoord. MVV is met een andere keeper bezig die ze voor een prikje kunnen oppikken. Intern is dan gecommuniceerd dat er een goedkopere optie is dan Bo, zonder dat Bo om een salarisindicatie is gevraagd. De bron van Oldchap brengt dat wellicht wat ongelukkig verder en dan klinkt het alsof Bo veel te hoge eisen heeft. Wie weet heeft Bo tegen een kennis gezegd dat hij na het aangeven van zijn salariseis niets meer heeft gehoord, en heeft die kennis simpelweg tegen MvvFreak gezegd dat Bo nog helemaal niets gehoord heeft. Of het is onderhandelingsstrategie van MVV, ze leggen nu druk bij Bo om áls MVV komt, niet te veel te vragen. Of wellicht zijn Bo en MVV er al uit maar hebben beide partijen afgesproken niets naar buiten te brengen tot de info-avond over een paar weken.

En zo zijn er nog veel meer dingen mogelijk. Ik weet dat sommige mensen hier denken dat onderhandelen met spelers iets is dat heel simpel is; je biedt x, speler gaat meteen akkoord of niet, zo niet dan weten we dat die speler niet komt. Kan nooit meer dan vijf minuten duren. Het zit natuurlijk in de praktijk wat anders in elkaar, mede door invloed van makelaars et cetera.

Ik heb wel eens in de stad op de telefoon van een MVV-speler het bericht van een niet-MVV-speler gelezen die getekend zou hebben. Alles was rond. Gelukkig niet hier gemeld, want die speler is nooit gekomen. Een jaar later pas gehoord wat er nu aan de hand was. Doet hier niet ter zake wat er precies speelde, maar de MVV-speler had me niet voor het lapje gehouden; die dacht echt dat die speler getekend had. Sterker nog, dat dacht die speler zelf ook; al dacht die dat die de volgende dag ging tekenen en had dat iets te voorbarig vertaald als "ik heb al getekend". Typisch de voetballerij waar alles binnen 24 uur volledig anders kan zijn. En waar allerlei kennissen, bronnen en andere figuren rondlopen die mensen iets vertellen dat net niet helemaal waar is, maar wel op een kern van waarheid berust. En dan gaan mensen hier tegen elkaar opbieden "wel de waarheid" "geen waarheid". Tsja. Jullie menen allebei wat je zegt.

Net zo goed dacht MVV vorig seizoen zo goed als rond te zijn met Ferry de Regt. Oss kreeg er lucht van en bood meer centen en Ferry was de kloten op. Nu heeft die echt geen bijzonder seizoen gehad, heeft na de winterstop geen minuut meer gespeeld voor Oss, maar ook dat geeft aan hoe zaken lopen. En dat het misschien niet zo handig is om dingen hier te melden als je via via wat gehoord hebt. Ik snap dat ook dat veel forumers zal tegenvallen, die willen hier juist wel graag namen lezen. Maar zo lang die jongens niet getekend hebben, wat mij betreft liever niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, itsman, M.V.V. 1902, M-MVV
Discussie gesloten.
07 juni 2018 07:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #168
En er is nóg een mogelijkheid: MVV informeert vrijblijvend bij de zaakwaarnemer en haakt op basis van dat antwoord meteen af. Grote kans dat Bo er niet eens iets van hoort.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
08 juni 2018 10:07
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #169
Oud keeper Verrips zou in belangstelling staan van Kv Mechelen
Discussie gesloten.
08 juni 2018 10:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #170
De Nederlander Michael Verrips lijkt dicht bij een overgang naar Mechelen te staan, aldus Het Nieuwsblad. De 21-jarige en 1m95 grote doelman werd door MVV uitgeleend aan Sparta Rotterdam. Hij heeft nog een contract voor één jaar, maar dat zou geen obstakel zijn.

Read more: www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018...vizier#ixzz5HoyB87Vf

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
08 juni 2018 11:15
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #171
werd door MVV uitgeleend aan Sparta Rotterdam.... juist ja :(
Discussie gesloten.
08 juni 2018 11:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #172
Interessant, want KV Mechelen heeft ook al Bram Castro gehaald. Zou Verrips echt als tweede keeper naar Mechelen willen gaan? Of denkt hij Castro wel even uit de basis te houden? Opmerkelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 juni 2018 12:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #173
Jacques, poen, poen, poen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 juni 2018 07:28
MvvFreak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #174
Ieg snap ut neejt tot ut bij Mvv altied zoe lang moot duure met speulers aontrekken.
Un oss en dordrecht kin dat toch ouch al veur wat Mvv neejt?
Doarbij ver zien toch sjuldevrij en speulersbudget weurt steeds hoeger en ver hubbe nog niks.
Discussie gesloten.
09 juni 2018 09:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #175

MvvFreak schreef : Ieg snap ut neejt tot ut bij Mvv altied zoe lang moot duure met speulers aontrekken.
Un oss en dordrecht kin dat toch ouch al veur wat Mvv neejt?
Doarbij ver zien toch sjuldevrij en speulersbudget weurt steeds hoeger en ver hubbe nog niks.


Zal iech diech dat ins oetlègge?

Umdat Ron op vakansie is.
Es heer trök is geit heer ins op t gemaak nao www.transfermarkt.nl en beloert t ziech ins.

Dao heet heer flink tied veur nuudig want dao stoon nog al get speulers op zo este wèts.

Zoedat heer in juli, es heer achter de telefoonnummers is gekaome, de jongens kint opbelle.

En ze in augustus, naodat ze op gesprek gewees zien, unne kribbel kinne zètte.

Snapse t noe misjiens MvvFreak??

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
09 juni 2018 14:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #176
Ik vrees dat het sarcasme in deze post niet door iedereen begrepen gaat worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, De_Lange
Discussie gesloten.
09 juni 2018 16:11
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #177
Jongens, MODAAL en VRIJBLIJVEND MVV. Ooit promotie??:thinking: Denk het niet.
Discussie gesloten.
09 juni 2018 18:00
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #178
Pff, lekker negatief..

RedWhiteArmy schreef : Jongens, MODAAL en VRIJBLIJVEND MVV. Ooit promotie??:thinking: Denk het niet.


Verstuurd vanaf mijn F3111 met Tapatalk

Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
10 juni 2018 21:23
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #179
Smeets kunnen we ook wegvinken. Die gaat naar OSS, vokgens VI
Discussie gesloten.
10 juni 2018 22:06 10 juni 2018 22:08 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #180
Had jij hem dan graag naar mvv zien komen ik niet ,wat moet je nou met een speler die alleen maar met zich zelf bezig is .lekker oprotten zeg ik maar op z,n amsterdams
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden