Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

19 juni 2018 20:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #271
Houten bij een arbitragezaak zal het zeker niet het door mij genoemde miljoen worden. Maar een ton ook zeker niet. Bij een arbitragezaak worden - naast salaris en contractduur - marktomstandigheden meegenomen en op de hedendaagse markt is een ton zelfs met maar één jaar contract veel te weinig. Sterker nog, als Lazio echt al vier ton geboden heeft, zal die arbitragecommissie nooit onder die vier ton gaan zitten, want dat is blijkbaar minimaal marktconform. Wat een bizar oordeel zou het zijn als de commissie onder het geboden/gevraagde bedrag van beide partijen gaat zitten. Ik heb je hoog zitten maar dat idee is denk ik iets te snel uitgetypt. ;)

Nog geen drie jaar geleden was vier ton voor een speler uit de juup natuurlijk een absurd bedrag maar de markt is volledig ontploft de laatste jaren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
19 juni 2018 20:12 19 juni 2018 20:13 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #272

RedWhiteArmy schreef : Geweldig, de kast wordt weer gespekt. Alle goede spelers weer de deur uit en weer opnieuw beginnen. Jongens we komen nooit meer naar de eredivisie met dit beleid. KANSLOOZZ MODAAL MVV.


**** EDIT **** Tuor haalt me de woorden uit de mond. En bovendien: daar hebben alle clubs toch mee te maken, dat alle goede spelers de deur uit lopen? Is toch niet zo dat dat alleen bij MVV zo is? Zie Ziyech bij Ajax (en zo zijn er nog honderden voorbeelden).
Discussie gesloten.
19 juni 2018 20:51
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #273
Dit zijn gewoon frustratie reacties, RedWhiteArmy heeft in zn laatste reacties telkens Modaal MVV erin staan.

Dat je gefrustreerd bent na zo’n kut seizoen is heel begrijpelijk. Dat je 6 weken na einde van t seizoen de knop nog niet hebt kunnen omzetten, vind ik wat minder te begrijpen.
Tenzij de persoon in kwestie een frustraat is. Maar dan raad ik m aan om psychische hulp in te roepen.

Komop, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
19 juni 2018 20:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #274
Ja schiet MVV nog niet af zolang we niet weten wie en wat gaat komen! Als je puur naar de selectie op papier op dit moment kijkt kun je alvast intekenen voor de laatste 5 plaatsen maar er komt nog genoeg dus wacht lekker af!

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
19 juni 2018 22:33 19 juni 2018 22:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #275

Jacques schreef : Houten bij een arbitragezaak zal het zeker niet het door mij genoemde miljoen worden. Maar een ton ook zeker niet. Bij een arbitragezaak worden - naast salaris en contractduur - marktomstandigheden meegenomen en op de hedendaagse markt is een ton zelfs met maar één jaar contract veel te weinig. Sterker nog, als Lazio echt al vier ton geboden heeft, zal die arbitragecommissie nooit onder die vier ton gaan zitten, want dat is blijkbaar minimaal marktconform. Wat een bizar oordeel zou het zijn als de commissie onder het geboden/gevraagde bedrag van beide partijen gaat zitten. Ik heb je hoog zitten maar dat idee is denk ik iets te snel uitgetypt. ;)

Nog geen drie jaar geleden was vier ton voor een speler uit de juup natuurlijk een absurd bedrag maar de markt is volledig ontploft de laatste jaren.


De (Nationale) commissie volgt meestal de lijn van het door de tegenpartij geboden bedrag in haar uitspraken. MVV kwam zelf (volgens de media) met die vijf ton, het bod van Lazio is onbekend. Okita kan met zijn zaakwaarnemer naar de arbitragecommissie stappen als hij ontevreden is met de transfersom die MVV eist, zijn toekomstige werkgever hoeft alleen maar zijn salaris te verdubbelen (90.000/100.000 p.j.) of (structureel) een divisie hoger te voetballen dan MVV, dat is genoeg om zijn gelijk te krijgen bij de commissie. Ik denk dat men dan gaat kijken naar de gemiddelde marktwaarde en transfergeschiedenis in de Jupiler League, dan zit je rond die 150.000 euro denk ik. Maar dat is eigenlijk allemaal nog niet aan de orde nu, MVV zit nog aan de onderhandelingstafel en bepaalt haar prijs.

Ik noemde in mijn vorige bericht een ton als echt het minimale bedrag wanneer je wilt overgaan tot verkoop, als er bijvoorbeeld nog maar één partij (een beetje) geïnteresseerd is in hem. Het klinkt weinig, maar een ton laten schieten is voor MVV niet te rechtvaardigen, met het risico dat iemand 9 maanden misschien voor dat bedrag in de lappenmand ligt. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat er een hoger bedrag op tafel komt, maar ik denk dat de eerste divisie nog altijd de vlooienmarkt van het betaald voetbal is, daar ga je heen voor de koopjes en gokjes. Okita op een hoger niveau is een enorme gok, waar je echt niet meer dan een half miljoen voor gaat betalen, ook al ben je een grote vis op de transfermarkt, geld is geld, de statistieken van het afgelopen seizoen waren mooier dan het beeldmateriaal. Volgend seizoen biedt geen garanties op dezelfde statistieken, Gommans kwam ook zo in de etalage. Hopelijk hapt het visje en wordt MVV goed gecompenseerd, voor een speler waar je geen opleiding voor hebt hoeven te verzorgen, is dat een hele goede zet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
20 juni 2018 08:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #276
Hoe meer partijen belangstelling hebben voor Okita, hoe hoger het transfer bedrag zal worden, lijkt me.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques
Discussie gesloten.
21 juni 2018 10:32
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #277
We kunnen weer een naam doorstrepen.
Nick Olij , keeper van jong AZ gaat naar Oss.
Deze keeper werd ook als gerucht bij mvv genoemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 juni 2018 14:30 21 juni 2018 14:37 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #278
Wat een lekker weer vandaag, over een half uurtje nog mooier weer!
Al vermoed ik dat het meer een contractverlenging is.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 juni 2018 14:40
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #279
Ik weet niet wie van de huidige selectie deze tatoo’s heeft. Ik denk (hoop) dat het een nieuwe speler betreft.
Discussie gesloten.
21 juni 2018 14:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #280
Lijkt om die keeper, Deusings te gaan maar hoop dat ik het mis heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
21 juni 2018 14:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #281
Als het geen nieuwe speler is, dan krijgen mensen straks weer last van acute Gilles de la Tourette ben ik bang.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Strucht
Discussie gesloten.
21 juni 2018 14:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #282

Boredass schreef : Lijkt om die keeper, Deusings te gaan maar hoop dat ik het mis heb.

Als ik naar de tattoos kijk weet ik vrijwel zeker dat het Gilles Deusings is, ook na het blog van Paul Penders gelezen te hebben die aangeeft dat Gilles op korte termijn aan MVV verbonden wordt.. Hoeft helemaal geen slechte zet te zijn als ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten (misschien als 2e keep).
Discussie gesloten.
21 juni 2018 15:05
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #283
Gilles toch
Discussie gesloten.
21 juni 2018 15:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #284
Beetje minachting naar je fans om een contractverlenging van de 3e keeper zo aan te kondigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager
Discussie gesloten.
21 juni 2018 15:14
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #285
Gezien het aantal spelers met contact op dit moment zijn we al veel slechter gewend. maar ....de kwaliteit ? Het gros zijn potentiële bank zitters. Gelukkig zal er nog genoeg bijkomen (hoop ik).

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden