Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

13 juni 2018 18:30 13 juni 2018 18:33 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #211
Schapendonk schreef : Ik wil wel een aantal Portugezen voor wat zwart geld....


Gohf schreef : Dat snap ik best! Breng het eens ter sprake in het praotkaffee ofzo :D

Is goed. Misschien kunnen we jou meenemen? Dan maken we wat meer kans.
Discussie gesloten.
13 juni 2018 18:47
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #212
Vandaag ff in t stadion geweest, hier was hans keeperstraining aan t geven aan 3 keepers! T blijkt dat ze nu voor een gekochte keeper gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic
Discussie gesloten.
13 juni 2018 19:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #213
Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.

Sarcasme, even voor de duidelijkheid. Je bent wel de eerste die in 15 pagina’s een daadwerkelijk punt neerzet wat van belang is!

Olij (jong AZ), Koopmans ( Jong PSV) lijkt me waarschijnlijk gezien de geruchten. Ja, ik heb namen gehoord van meerdere spelers maar ga niet alles klakkeloos hier neerkalken

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic
Discussie gesloten.
13 juni 2018 20:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #214

Lijnsje@tappunt schreef : Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.

Sarcasme, even voor de duidelijkheid. Je bent wel de eerste die in 15 pagina’s een daadwerkelijk punt neerzet wat van belang is!

Olij (jong AZ), Koopmans ( Jong PSV) lijkt me waarschijnlijk gezien de geruchten. Ja, ik heb namen gehoord van meerdere spelers maar ga niet alles klakkeloos hier neerkalken


Uitstekende keepers maar zou mvv niet eens een keeper gaan contracteren ipv huren.
Discussie gesloten.
13 juni 2018 20:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #215

Boredass schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Je was een echte topper geweest als je ook even namen had gevraagd / gepost.

Sarcasme, even voor de duidelijkheid. Je bent wel de eerste die in 15 pagina’s een daadwerkelijk punt neerzet wat van belang is!

Olij (jong AZ), Koopmans ( Jong PSV) lijkt me waarschijnlijk gezien de geruchten. Ja, ik heb namen gehoord van meerdere spelers maar ga niet alles klakkeloos hier neerkalken


Uitstekende keepers maar zou mvv niet eens een keeper gaan contracteren ipv huren.


Feitjesweter zegt: Olij is transfervrij en als ik mij niet vergis Koopmans ook

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
13 juni 2018 21:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #216
Kijk dat maar nog eens goed na want zover ik weet mogen beiden keepers alleen verhuurd worden.
Het gerucht Olij ken in ik overigens.
Discussie gesloten.
14 juni 2018 09:35
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #217
PSV heeft het contract met Koopmans verlengd maar wil hem verhuren aan een club uit de eerste divisie, mits er voldoende promotiedruk bij die club bestaat (bron: ED). Olij heeft een contract bij AZ tot medio 2019 maar de kans is groot dat hij verhuurd gaat worden.
Discussie gesloten.
14 juni 2018 11:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #218
Standard slaagde de voorbije jaren er maar moeizaam in om zijn jonge talenten aan zich te binden. Heel wat beloften zochten de laatste seizoenen buitenlandse oorden op en ook deze zomer lijkt dat niet anders te zijn. Opnieuw drie jonge talenten lijken immers op het punt te staan om Luik te verlaten.

Eén van hen is zelfs al weg, want La Capitale weet dat Idir Boutrif een contract voor twee jaar getekend heeft bij Sampdoria. De 18-jarige aanvaller werd in de zomer van 2017 overgenomen van Saint-Etienne, maar is dus na één jaar bij de beloften alweer weg omdat hij geen uitzicht had op een plaats in de A-kern.

Behalve Boutrif lijken ook Jerome Deom en Dimitri Lavalée nog te zullen vertrekken. Zij behoorden het voorbije seizoen tot de A-kern, maar speelden onder Sa Pinto geen minuut. Mogelijk kunnen zij terecht bij de Nederlandse tweedeklasser MVV, dat het duo zou kunnen huren. In Maastricht hebben ze echter nog geen beslissing genomen of ze ook op dat aanbod zullen ingaan.
Discussie gesloten.
14 juni 2018 12:09 14 juni 2018 12:10 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #219
Jerome Deom is een technisch sterke centrale middenvelder die gezien wordt als een toptalent en waarvan vorig jaar bij zijn contractverlenging nog gezegd werd dat hij het nieuwe gezicht van Standard kan worden. Weet eigenlijk niet of hij een aanvallende of verdedigende middenvelder is. Hij kreeg vorig jaar in play-off 2 veel speeltijd, maar heeft dit seizoen eigenlijk alleen maar op de bank gezeten.

Dimitri Lavalée is een linksbenige (centrale) verdediger. Sterk aan de bal, snel en niet schuw om het duel in te gaan. Aangezien er nogal wat verdedigers zijn vertrokken, zou dit dus een serieuze optie kunnen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
14 juni 2018 12:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #220
Deom is wel een groot talent, ook u20 international.
Die andere kan ook back spelen, opvolger van ciranni wellicht.

Dit zijn zeker opties , al hoop ik niet dat we alleen jonkies.
Vooral in de as moet gewoon ervaring komen.
Discussie gesloten.
14 juni 2018 13:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #221
Ongelooflijk dat MVV als eerste de contracten verlengd met voetballers die weinig of geen progressie hebben aan het begin of einde van het Seizoen Bv 2 maal Martini ,Moustafa ,Mares ,Houben Nu kan er een Internationaal talent bij MVV komen Deom en heeft m,n geen ruimte meer omdat we al zoveel gelijksoortige hebben .

Waarom niet eerst 4 a 5 basis spelers halen en dan aanvullen met spelers als hier boven genoemd staan .

Eerst Ganse , halve of kwarten genoeg ......
Discussie gesloten.
14 juni 2018 13:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #222

bokkesprongen schreef : Ongelooflijk dat MVV als eerste de contracten verlengd met voetballers die weinig of geen progressie hebben aan het begin of einde van het Seizoen Bv 2 maal Martini ,Moustafa ,Mares ,Houben Nu kan er een Internationaal talent bij MVV komen Deom en heeft m,n geen ruimte meer omdat we al zoveel gelijksoortige hebben .

Waarom niet eerst 4 a 5 basis spelers halen en dan aanvullen met spelers als hier boven genoemd staan .

Eerst Ganse , halve of kwarten genoeg ......


Goed verhaal, lekker kort maar doen we niets mee. Je hebt ook totaal geen gelijk

Wat denk je dat beter is: een (op voorhand) wisselspeler vastleggen of een goede om vervolgens maar iemand vinden die op het tweede plan komt te staan? Precies, je snapt het denk ik wel! Je kunt het ook omdraaien: een basisspeler onderhandelen en kunnen aangeven dat hij beter is dan de huidige die op die positie staat zal sneller tekenen, omdat hij het gevoel heeft eerste keus te zijn. In de voorbereiding kan natuurlijk van alles gebeuren, maar dit is het beginpunt.

Martina (je zit aan de drank Martini) is al een jaar geleden verlengd en hoort dus niet in het rijtje thuis. Mares heeft het vorig jaar uitstekend gedaan, heeft in zichzelf geïnvesteerd en is een ideale man die dicht tegen een basisplek zit. Daarnaast moet dat ook wel gezien het vorige seizoen van Ippel. Maar goed, verder kijken dan je neus lang is doe je niet vaak gezien bovenstaand bericht.

Wat heb je aan een gelijkwaardige international in jouw ogen die gehuurd is t.o.v. een gelijkwaardige die onder contract staat. Je spreekt jezelf volledig tegen, gevalletje frustratie?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager
Discussie gesloten.
14 juni 2018 14:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #223
Op het middenveld heb je maar 2 spelers voor in de basis Nys en Ippel de rest heeft geen enkel niveau als je wilt spelen top 10 Juup ,Mares is gehaald voor de blessure,s Ippel en Nys ,nu die zijn nu Top-Fit wat haalt MVV nu als eerste weer spelers om in te vallen zoals Mares We hebben al om in tevallen op het middenveld 2 maal Martina ,Koolhof etc .Nu doet zich een kansje voor met die jongen van Standaard waar progressie inzit maar nu hebben we er teveel van het zelfde smaakje dus zeg ik .

Eerst Ganse en dan pas Kwarten en Halve ............
Discussie gesloten.
14 juni 2018 17:04
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #224
Namen roepen heef inderdaad weinig nut, maar MVV heeft al bij diverse spelers bot gevangen, net als vorig jaar lijkt MVV terug te vallen op de bekende netwerken en van het huren van jonge spelers. Misschien eens tijd dat er in nieuwe netwerken word geinvesteerd....
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
14 juni 2018 18:01 14 juni 2018 18:05 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #225
In tegenstelling tot wat sommigen op dit forum en facebook willen doen geloven gebeurt er wel degelijk van alles.
MVV is met een flink aantal spelers concreet in de slag. En praat met meerdere clubs over huur. Uiteraard wordt er pas iets bekend gemaakt zodra de speler heeft getekend én gekeurd is. Probleem is dat sommige clubs die sportief directe concurrenten zouden zijn, spelers financieel veel meer bieden. Ik ben blij dat MVV de weg van de geleidelijkheid kiest. en niet voor opportunisme dat zoveel clubs in de problemen heeft gebracht, en komend seizoen gaat brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden