Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

10 juni 2018 22:40
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #181

dreekemvvke schreef : Had jij hem dan graag naar mvv zien komen ik niet ,wat moet je nou met een speler die alleen maar met zich zelf bezig is .lekker oprotten zeg ik maar op z,n amsterdams


Ik vind dit een misplaatste opmerking aangaande Bryan en ik vind dat je je dood moet schamen. Prima dat je geen fan van hem bent, smaken verschillen uiteraard, geen punt, maar dit vind ik persoonlijk gebaseerd op niks anders dan lucht en primaire onderbuikgevoelens.
Maar los daarvan, hij gaat naar Oss, ik wens 'm succes maar het is voor ons niet relevant.
Ik wacht met smart op enkele inkomende transfers voor us MVVke.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 08:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #182
Ik zou niet weten waarom ik mij moet schamen ik geef mijn mening en jij geef jouw mening,alleen kijk ik wat hij voetballend heeft betekend voor mvv en dat dat is heel weinig .en bij alle clubs waar hij na mvv gespeeld heeft is het er ook niet uit gekomen .hou dus op met sentimenten gedrag want zoveel liefde heeft hij ook niet naar mvv en zijn supporters laat hem maar lekker bij de ossenkarren gaan voetballen je mis er niets aan.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 09:36
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #183

dreekemvvke schreef : Ik zou niet weten waarom ik mij moet schamen ik geef mijn mening en jij geef jouw mening,alleen kijk ik wat hij voetballend heeft betekend voor mvv en dat dat is heel weinig .en bij alle clubs waar hij na mvv gespeeld heeft is het er ook niet uit gekomen .hou dus op met sentimenten gedrag want zoveel liefde heeft hij ook niet naar mvv en zijn supporters laat hem maar lekker bij de ossenkarren gaan voetballen je mis er niets aan.


Dit heeft voor mij persoonlijk niets met sentimenten te maken, of die jongen hier ooit nog zou spelen of niet doet er voor mij niet toe, ik vind echter dat hij voetballend meer heeft betekend voor MVV dan wat jij hier weergeeft. Maar iedereen mag inderdaad zijn mening hebben, ik was het totaal niet eens met de vorm van de boodschap. Los daarvan denken wij er anders over, wat op zichzelf gezien allemaal niet zo relevant is.

Tabee.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 09:45
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #184
Of je bent Smeets fan, of je bent anti Smeets.
Maar ik vind het niet erg dat hij niet terug komt.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 10:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #185
smeets de man die na al die seizoenen nog geen corner kan nemen.................
Leuk dat het een sjeng is maar hij moet wel wat toevoegen aan het team en dat deed hij in mijn ogen niet toen hij bij mvv speelde.
ik deel de mening dat ik het totaal niet erg vind dat deze man niet naar MVV komt.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 10:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #186
Bryan gaat bij Oss - zware blessures of zo daargelaten - gewoon weer tot ongeveer 5 doelpunten en 10 assists komen volgend seizoen. Een centrale middenvelder die dat doet hebben wij sinds het vertrek van Peeters niet meer gehad. Had gehoopt dat Koolhof wellicht als aanvallende middenvelder die rol kon vervullen (op een totaal andere manier dan Smeets en Peeters overigens, die beiden meer "ingezakt" spelen) maar heeft dat afgelopen seizoen helaas niet waar kunnen maken.

Ik vind het niet erg dat Smeets niet komt maar voor de Juup een prima speler - als je hem goed gebruikt. Een type speler dat MVV wel degelijk zou kunnen gebruiken. Al hebben andere posities momenteel voorrang bij de invulling. Keeper, een bak verdedigers, aanvaller.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor, bokkesprongen
Discussie gesloten.
11 juni 2018 11:26
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #187
Wat is er nu toch zo lastig aan het onderwerp transfergeruchten? Waarom moeten we t hier uitgebreid hebben over mensen die niet naar mvv komen? Lekker belangrijk....
Discussie gesloten.
11 juni 2018 12:36
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #188

Sjieske schreef : Wat is er nu toch zo lastig aan het onderwerp transfergeruchten? Waarom moeten we t hier uitgebreid hebben over mensen die niet naar mvv komen? Lekker belangrijk....


Maar Sjieske, het is enorme komkommertijd. Echt compleet radiostil over geruchten. Mensen willen toch graag klassjeneere euver de club. Dus is t logisch dat er gepost word over een oud speler.

Mogelijk kan dat in een ander topic, dat dan weer wel. Maar ik snap dat mensen erover willen praten.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, mvv4ever
Discussie gesloten.
11 juni 2018 12:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #189
188 reacties (inclusief deze) en letterlijk 0 geruchten. Gaat lekker jongens!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
11 juni 2018 13:28
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #190
Zolang er geen nieuwsgeruchten zijn, kunnen we óf met z'n allen stil blijven, óf discussiëren over onderwerpen die aan MVV gerelateerd zijn. Zoals een oud-speler die bijna 150 wedstrijden voor onze club heeft gespeeld, waarvan er, hoewel niet officieel, sprake is geweest van een terugkeer.

Persoonlijk ben ik blij dat hij niet komt. Heb voor de grap eens de reacties op het Cambuurforum teruggelezen. Daar scharen ze hem onder de grootste miskopen van de laatste tien jaar. Dit is echt niet omdat die jongen niet kan voetballen, maar omdat hij er het hele seizoen niet in is geslaagd om fit te worden. Van een profvoetballer mag je verwachten dat hij bij de start van het seizoen fit is, maar van Smeets blijkbaar niet. Cambuur ontbindt echt niet zomaar zijn contract na een paar maanden.

Nu hij al meer dan een half jaar zonder club zit, zal hij er niet op vooruit zijn gegaan. Laat hem maar lekker bij Oss. Zelfde geldt voor N'Koyi. Was bij ons al geen hoogvlieger en heeft het afgelopen seizoen 126 (!) minuten gespeeld in de Schotse Championship (!!). Op basis waarvan willen mensen hem nu weer bij MVV zien?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Tuor, M.V.V. 1902, Sjarelke
Discussie gesloten.
11 juni 2018 13:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #191
Voor zowel Smeets als N'Koyi geldt dat Oss gewoon een gok neemt, en ze kunnen ook niet veel anders met hun budget en uitstraling. Spelers die in het verleden een paar seizoenen goede statistieken hadden maar dat afgelopen jaren niet meer waar konden maken. Pakweg Eindhoven, RKC en Telstar halen ook een paar van die gokjes. Minimaal één van die jongens gaat het komend seizoen goed doen, en dan wordt weer gezegd "waarom kan Oss/Eindhoven/RKC/Telstar wel die speler halen en MVV niet?". Dat er een stuk of tien zelfde gokjes mislukken bij die clubs wordt gemakshalve genegeerd. Zo voorspelbaar. Lieder bij Eindhoven was precies zo'n gok. Die jongen wordt topscorer. Maar in dezelfde periode haalde FC Eindhoven bijvoorbeeld een Leonardo (die van Feyenoord die niet bij ons heeft gespeeld) die geen knikker raakte. Wij halen Ogunjimi en Okita. De een flopt, de ander is een succes. Waarom mensen zo graag een N'Koyi terughalen? Geen idee.

Ik hoor ook geen serieus te nemen geruchten. Hopelijk een goed teken, voorgaande jaren lekte er vaker wat uit wat niet altijd voordelig voor MVV uitpakte.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 14:00
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #192

Larsbak schreef : Zolang er geen nieuwsgeruchten zijn, kunnen we óf met z'n allen stil blijven, óf discussiëren over onderwerpen die aan MVV gerelateerd zijn. Zoals een oud-speler die bijna 150 wedstrijden voor onze club heeft gespeeld, waarvan er, hoewel niet officieel, sprake is geweest van een terugkeer.

Persoonlijk ben ik blij dat hij niet komt. Heb voor de grap eens de reacties op het Cambuurforum teruggelezen. Daar scharen ze hem onder de grootste miskopen van de laatste tien jaar. Dit is echt niet omdat die jongen niet kan voetballen, maar omdat hij er het hele seizoen niet in is geslaagd om fit te worden. Van een profvoetballer mag je verwachten dat hij bij de start van het seizoen fit is, maar van Smeets blijkbaar niet. Cambuur ontbindt echt niet zomaar zijn contract na een paar maanden.

Nu hij al meer dan een half jaar zonder club zit, zal hij er niet op vooruit zijn gegaan. Laat hem maar lekker bij Oss. Zelfde geldt voor N'Koyi. Was bij ons al geen hoogvlieger en heeft het afgelopen seizoen 126 (!) minuten gespeeld in de Schotse Championship (!!). Op basis waarvan willen mensen hem nu weer bij MVV zien?


Volledig mee eens Larsbak!
Ik vond Smeets bij MVV ook al geen hoogvlieger (te traag), maar destijds was ik blijkbaar een van de weinigen. Ook ik ben blij dat hij niet terugkeert. Spelers die met nogal wat bombarie en een tikkeltje teveel eigendunk weggaan bij MVV en vervolgens tijdens de zogenaamde 'stap hogerop' volledig mislukken hoeven wat mij betreft niet terug te keren. Daar schiet MVV niets mee op. Nu gewoon even geduld hebben, er is nog tijd zat. Ik ben zelf ook altijd aan het wachten op MVV-nieuws, maar beter lang wachten dan nu snel-snel wat afvallers halen (zoals terugkeer Smeets of Kuipers of N'Koyi).
Discussie gesloten.
11 juni 2018 14:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #193

Sjarelke schreef :

Larsbak schreef : Zolang er geen nieuwsgeruchten zijn, kunnen we óf met z'n allen stil blijven, óf discussiëren over onderwerpen die aan MVV gerelateerd zijn. Zoals een oud-speler die bijna 150 wedstrijden voor onze club heeft gespeeld, waarvan er, hoewel niet officieel, sprake is geweest van een terugkeer.

Persoonlijk ben ik blij dat hij niet komt. Heb voor de grap eens de reacties op het Cambuurforum teruggelezen. Daar scharen ze hem onder de grootste miskopen van de laatste tien jaar. Dit is echt niet omdat die jongen niet kan voetballen, maar omdat hij er het hele seizoen niet in is geslaagd om fit te worden. Van een profvoetballer mag je verwachten dat hij bij de start van het seizoen fit is, maar van Smeets blijkbaar niet. Cambuur ontbindt echt niet zomaar zijn contract na een paar maanden.

Nu hij al meer dan een half jaar zonder club zit, zal hij er niet op vooruit zijn gegaan. Laat hem maar lekker bij Oss. Zelfde geldt voor N'Koyi. Was bij ons al geen hoogvlieger en heeft het afgelopen seizoen 126 (!) minuten gespeeld in de Schotse Championship (!!). Op basis waarvan willen mensen hem nu weer bij MVV zien?


Volledig mee eens Larsbak!
Ik vond Smeets bij MVV ook al geen hoogvlieger (te traag), maar destijds was ik blijkbaar een van de weinigen. Ook ik ben blij dat hij niet terugkeert. Spelers die met nogal wat bombarie en een tikkeltje teveel eigendunk weggaan bij MVV en vervolgens tijdens de zogenaamde 'stap hogerop' volledig mislukken hoeven wat mij betreft niet terug te keren. Daar schiet MVV niets mee op. Nu gewoon even geduld hebben, er is nog tijd zat. Ik ben zelf ook altijd aan het wachten op MVV-nieuws, maar beter lang wachten dan nu snel-snel wat afvallers halen (zoals terugkeer Smeets of Kuipers of N'Koyi).



Met Houben ,Moustoufa en Mares halen we de top 5 in de Juup zeer bemoedigend deze aankopen straalt veel vertouwen naar de toekomst uit en met 1300 seizoenskaarten behaal je je doelen ..............
Discussie gesloten.
11 juni 2018 17:42 11 juni 2018 17:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #194
Hoe zit het eigenlijk met Sven Braken. Dat lijkt me ook niet verkeerd. Dat het zo stil is, is natuurlijk dat MVV dit keer geen miskopen wilt. Met de sterke competitie van volgend seizoen zullen de clubs zich beter moeten wapenen. Wat dat betreft begrijp ik de keuzes van fc Oss. Maar tjonge...Smeets in het shirt van Oss....Dat van MVV is toch een stuk mooier. Wat is hij gezakt zeg...enfin, als hij er tegen Roda weer een paar inschiet, is het prima.
Discussie gesloten.
11 juni 2018 20:45
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #195
MVV heeft toch vakantie? Dus ga ik er van uit dat na 1-7-18 pas op zijn vroegst iets van nieuwe transfers vernomen gaat worden? Dus ik zou zeggen "KEEP CALM" en wacht rustig af.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden