houtengerard wrote: Zo, de inkt is opgedroogd.
Mocht het transferbedrag inderdaad boven de twee ton liggen, dan doe ik mijn petje af voor MVV. Volgens mij zijn sommige vergeten hoe deze ééndagsvlieg in één wedstrijd twaalf doelkansen om zeep hielp binnen het vijf meter gebied. Stephen Hawking zaliger had minimaal één van die ballen erin geduwd. Ja, hij was clubtopscoorder, maar als hij 50% van al zijn doelpogingen had gemaakt, was hij in de hall of fame gekomen van de eerste divisie, zoveel assists heeft hij om zeep geholpen dat seizoen.
MVV heeft hier een overgewaardeerde speler verkocht (Eén jarige Statistieken) die een mentaliteitsprobleem heeft, oftewel een Fiat Cinquecento voor de prijs van een luxe BMW. En NEC is er volledig ingestonken, want al geef je hem een tien jarig contract, als hij ergens een euro meer kan verdienen is hij zogenaamd "Ziek" en zit je met een arbeidsconflict. Geweldig gedaan MVV! Jullie hebben betaald gekregen voor iets wat eigenlijk is afgeschreven en daarmee zijn twee problemen in één klap de deur uit. Complimenten!
PS: Okita is een Belg, geen Duitser (wel daar geboren).
Ik sluit mij volledig aan bij elke letter in bovenstaande reactie. Inderdaad, overgewaardeerd en ik wens ze in Nijmegen veel sterkte.
Overigens is ongeveer 2 ton voor een speler die nog maar 1 jaar te gaan had in zijn contract en die binnen de Eerste Divisie getransfereerd wordt een zeer respectabel bedrag. Ik ben vaak kritisch maar mocht het daadwerkelijk tussen de 2 en 3 ton liggen dan vind ik dat een uitstekende deal, zeker voor een speler als deze.