Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

20 juli 2019 15:15 20 juli 2019 15:34 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6811
Die verschrikkelijke bedelclub club met dat vreselijk zielig k*t volk bedonderd iedereen! Had Mvv maar eens zoveel geld mogen besteden als deze club, miljoenen hebben ze verspeeld, vooral aan dure salarissen voor eenvoudige spelers. En maar klagen dat ze de huur niet kunnen betalen en geld bedelen bij hun supporters. Nu kunnen ze wel weer ineens Croux halen en betalen. Croux sodemieter maar op naar die k*t club, voor mij ben je niets meer waard. Vorig jaar werd jouw familie nog in dat stadion aangevallen door een paar randdebielen van R*da omdat er in het vak gejuicht werd voor Mvv. Je hebt toen je afkeer tegen die club duidelijk laten blijken.....maar geld maakt snel alles goed blijkt maar weer, loser!

Overigens wordt op ticketveiling.nl kaartjes voor 2 personen voor een thuiswedstrijd bij R#da aangeboden, kaartjes gaan voor 6- 7 euro (twee personen) de deur uit...…………..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 16:40
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6812
Laat ze daar in dat afgebrand dorp lekker Croux halen voor een top salaris, hij heeft hier net 2 jaartjes gespeelt , heeft op de eerste 3 wedstrijden na, niet veel laten zien, had meer van hem verwacht, viel vies tegen . Denk wel dat hij blij is als hij heelhuids de bus haalt na de derby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 22:34
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6813
Fc den bosch gaat het ook zwaar krijgen....zo zie je maar weer wat een ‘geweldig idee’ het is een investeerder in huis te halen. Van de ene kant bij dat MVV dit niet doet. Enige club waarbij het tot dusverre goed heeft uitgepakt is bij Fortuna maar mede omdat ze de promotie hebben gehad als dit niet was gebeurd was het a la de bossenaren afgelopen. Hoop dat dit senario bij de duitsers ook komt

thasjeng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 10:14
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6814
Gewogen ut bewies vaan oonkunde alles wat MVV scout wille ze hubbe umtot ze daor zellef te dom veur zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 13:51
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6815
Kijk m zitten, ouwe koempel......

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 13:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6816
Denk dat Jordy de kleine lettertjes is vergeten te lezen: bedragen zijn in peso’s berekend i.p.v. euro’s.

Een nieuwe amigo voor de Koempels, namens een “ MVV man in hart en nieren”. Zum kotzen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 14:11
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6817
"Ik zie dit als een mooie stap in mijn ontwikkeling”, zegt de in een reactie. "Ik ben blij dat ik komend seizoen mag uitkomen voor deze mooie club. Ons doel is om te spelen voor de prijzen, daar kijk ik erg naar uit." (FOX Sports)

Mooie club waarvan zgn supporters je familie aanvallen. Geld vergoed veel blijkbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 14:21 22 juli 2019 14:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6818
Tja, Cruijff ging ook naar Feyenoord.. Nu was Cruijff wel een echte verlosser, en een geboren en getogen Amsterdammer..

Het is niet raar dat deze jongen uiteindelijk voor het geld kiest, hij koos er al vroeg voor om een gezin te stichten direct na zijn tienerjaren, dat leven en haar afspraken moet ook bekostigd worden, ook al val je terug in je carrière en haal je bepaalde targets niet, het geld moet toch binnenkomen. Dat dan alleen het failliete *oda overblijft die aan zijn salariseisen wilt voldoen is weer typerend, maar niet onverwacht. Zo nuchter moet je het ook bekijken. En bij MVV verdien je nu eenmaal niet meer dan dat een ongeschoold iemand kan verdienen op de arbeidsmarkt. Als het Willem II salaris dan de graadmeter is, dan wordt het moeilijk.

Eigenlijk heeft hij nu evenveel baanzekerheid als de magazijnmedewerkers van erotiek -bedrijf Pabo. Zolang die overname van die Mexicaanse charlatan niet door de KNVB is goedgekeurd, bieden dat salaris en contract absoluut geen baanzekerheid, terwijl hij inmiddels wel zijn bruggen heeft verbrand met deze move.

Wordt hij de volgende die via het afvoerpuntje van het betaald voetbal zijn profcarrière zal beëindigen? De geschiedenis leert dat er maar weinig zijn doorgestroomd naar een betere club bij deze stap. We zullen het gaan zien of het zich weer gaat herhalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 14:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6819

Roed en Wit 70 schreef : "Ik zie dit als een mooie stap in mijn ontwikkeling”, zegt de in een reactie. "Ik ben blij dat ik komend seizoen mag uitkomen voor deze mooie club. Ons doel is om te spelen voor de prijzen, daar kijk ik erg naar uit." (FOX Sports).


Hij wil eigenlijk zeggen: "Mooi kut dat mijn carrière zich in een dalende lijn bevindt maar ik ben blij dat deze idioten mij toch maandelijks een flink salaris willen betalen".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 15:56
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6820
Eens met Houten Gerard. Hoewel het als MVV-supporter natuurlijk degoutant is dat Croux voor Roda kiest, is het voor Croux het moment om te cashen. Ik twijfel er geen seconde aan dat Croux liever voor zo goed als eender welke andere club had gespeeld voor dit salaris (met name door de rivaliteit, maar toch ook wel door de povere stap op sportief gebied), maar zoveel mogelijkheden had hij niet als hij in de buurt wou blijven. Bij een andere Belgische of Nederlandse tweedeklasser had hij dit salaris nooit gekregen en in eerste klasse is het niet meer dan een reservespeler en krijgt hij waarschijnlijk ook niet meer dit salaris. Nu kan hij daar dit seizoen in ieder geval weer cashen. En hoewel ik wel degelijk geloof dat Croux MVV een warm hart toedraagt, blijft het natuurlijk een broodvoetballer die 'slechts' een paar seizoenen voor ons heeft gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 16:01
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6821
Ik hoop dat hij een flink salaris heeft afgedwongen wat flink op hun begroting drukt en ik hoop voor Roda dat hij het nivo haalt wat hij in de Geusselt heeft laten zien, op 4 wedstrijden na dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 16:01
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6822
Heel jammer dat hij naar die moffen gaat
Maar zo zie je wel een club wat zjjn eigen broek niet kan ophouden maar wel geld hébben voor zo.n spelers
En let op labylle halen ze ook nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 16:25
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6823
Ik schaam me een beetje voor de reacties op sociale media. Van landverrader tot het toewensen van het breken van een been. We zouden juist blij moeten zijn. Roda betaald een flink salaris voor een speler die het laatste half jaar weinig heeft gebracht.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 19:02
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6824
Nogmaals het bewijs dat clubliefde niet (meer) bestaat bij spelers. Jammerlijke is dat ik dit bij croux wel nog geloofde. Hetzelfde geldt voor een schroijen, ippel, Martina's en evt labylle. Zij hebben zich net als croux als 'sjeng' geprofileerd. Wie zegt dat zij dit ook niet zouden doen? Vind deze ontwikkeling erg jammer, geld maakt alles goed blijkbaar, zo zie je maar weer.
Daarnaast, wat heeft croux hier in hemelsnaam aan?? Roda is een zinkend schip en hijzelf is niet in zijn beste vorm, dan lijkt me dit geen handige optie. Beter uitblinken met een laag salaris om vervolgens weer hogerop te komen. Daarnaast hoop ik dat hij zich realiseert dat bovenop deze slechte keuze, hij nu ook een hoop stront over zich heen krijgt en al z'n krediet in 1 klap verspeeld met 1 krabbel. Doodzonde, Jordy, echt nergens maar dan ook nergens voor nodig dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 19:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6825
Nou ik vind dat je als speler de gevoelens bij supporters in ieder geval moet kennen.
Zou in de spelersgroep bij een derby nooit uitgelegd worden dat de haat naar die club ontzettend groot is? Dan zou je toch moeten begrijpen dat je nooit naar die club moet gaan.
Ik weet zeker dat menig supporter de populaire spelers een beetje blijven volgen zelfs als ze weggaan bij mvv.
Maar naar die club is een onvergeeflijke daad. Dan hoef je je hier nooit meer te laten zien, ik hoop dan ook niet dan ze een afscheid plannen bij mvv van deze verrader!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden