Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

02 aug 2019 18:46 02 aug 2019 18:46 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6871
Nog geen 2 maanden geleden, toen in Kerkrade het water tot de lippen stond zag je even wat verstandigheid.

‘We gaan een jaartje voor jeugd en mogen blij zijn als we playoffs halen. Van de grond af bouwen. ‘

Nu weer niets van dat, doel is meteen promotie? Of heb ik dat mis, ik lees eigenlijk weinig over de koers die ze daar willen varen. Misschien kan Kerkradenaar aanvullen?

Jeugd (binding) dus maar weer inwisselen voor vreemden zo lijkt t?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 18:58 02 aug 2019 19:11 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6872
Zo indrukwekkend zijn deze transfers toch niet? We hebben het over een compleet onbekende Kroaat van Hajduk Split 2 van 23, die al een tijdje op proef was bij Roda, en een jongen van Chelsea die in 46 wedstrijden die hij gespeeld heeft terwijl hij uitgeleend was aan diverse lower league clubs precies 5x gescoord heeft. Wie weet blijken het uitstekende aankopen hoor, maar dat is nog maar afwachten.

Edit: In het algemeen, Roda heeft met Alberg en Croux twee spelers die potentieel top zijn voor de KKD, maar waarvan ook nog maar moet blijken of ze het niveau gaan halen dat ze jaren geleden hadden. Verder vind ik hun elftal vooralsnog echt niet zo sterk, ze zullen zich ongetwijfeld mengen in de strijd om playoffs maar meedoen voor de titel lijkt me uitgesloten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 19:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6873
Nou, dit zijn geen jeugdspelers meer he @Tuor

Maar klopt, wij hoeven echt niet onder te doen op dit moment. Schroijen, vdHurk en Vermijl zijn voor de KKD ook toppers in goede doen! En vlak Nys ook niet helemaal uit.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 19:33
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6874
Als ik het goed heb is die Alberg al sinds januari zonder club en is hij verre van wedstrijdfit, is schijnbaar in Australie af getest omdat hij tijdens zijn proeftraining halverwege is moeten stoppen om conditionele redenen. Maar word net als de andere spelers met veel tamtam en filmpjes gepresenteerd, als of het Ronaldo's zijn en dat dom inteelt volk slikt het weer als zoete koek. Niemand in Sterfrade weet wat die DLV precies van plan is, iedereen die vragen stelt , kan vertrekken zoals Harm en hoerenzoon EvdL. Maar dat maakt niemand wat uit in Sterfrade, al neemt een pedofiel de club over, dan zeggen ze in Sterfrade dat die kinder het zelf hebben uit gelokt, wat een dom volk, dat moet wel inteelt zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 20:07
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6875
Eigenlijk komt tot nu toe precies uit waar de supporters van die Spaanse club voor waarschuwden.
Eerst schoon schip maken saneren en iedereen weg jagen.
Nu alleen nog wachten tot hij ze in de stront laat zakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:03 02 aug 2019 21:06 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6876

Boe is dat feeske? schreef : Nou, dit zijn geen jeugdspelers meer he @Tuor



Helemaal mee eens hoor! Excuus, het lijkt alsof mijn post een reactie is op de jouwe maar dat is niet zo, was meer een algemeen reactie op deze transfers. Ben het verder helemaal eens met wat je zegt, Roda lijkt weer precies op de oude vertrouwde voet verder te gaan.

Edit: het zegt natuurlijk niet zoveel en de transferperiode duurt nog een maand, maar op basis van de oefencampagne van Roda kan geconcludeerd worden dat het alles behalve een wereldelftal is wat er staat. Nogmaals, zijn oefenwedstrijden, maar toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 11:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6877
Iech mis get beriechte vaan de lèste daog in dit oonderwerp? Boe zien die gebleve?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 11:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6878

MVVke schreef : Iech mis get beriechte vaan de lèste daog in dit oonderwerp? Boe zien die gebleve?


Klopt iemand had zo te zien een nieuw topic aangemaakt in plaats van te posten in dit topic? Ik heb de berichten van het andere topic naar hier verplaatst (zie vorige pagina)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 15:14
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6879
Iech krijg hiel sterre d'n aondrang um unne breef aon de licensiekemissie te schrieve um daor beij die kotsclub alles tot op d'n draod te oonderzeuke, iech bin d'r vaan euvertuig tot daor daan un beerput ope geit die zien weerga neet kint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 20:10
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6880
Wee of wat hèlt diech tege?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 20:55
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6881
Niks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 09:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6882
Snap er ook niks van.
En ze betalen ook nog maar de helft van de huur van het stadion? Vind ik ook dat ze het hele bedrag kunnen gaan betalen!
Als ze Den Bosch al geen goedkeuring geven mogen ze dit ook geen goedkeuring geven. En dan kijk ik niet door een rood witte bril.
De spelers die ze hebben gehaald zullen al meer kosten dan alles en iedereen bij MVV qua salaris.
Dat terwijl de mexicaan heeft gezegd alleen garant te staan voor de 9 ton. Waar betalen ze de salaris dan van??
Ik denk dat ze voor zichzelf al een gat aan graven zijn op dit moment alleen hebben ze het zelf nog niet door.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 09:20 04 aug 2019 09:22 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6883
Ik heb vernomen dat het salaris van alle spelers die nu gekomen zijn, buiten die van Chelsea dan, binnen het gezamenlijke salaris van de vertrokken Makrini en V velzen passen. Alle waren ook transfervrij en 2 huur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 11:25
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6884

Kerkradenaar schreef : Ik heb vernomen dat het salaris van alle spelers die nu gekomen zijn, buiten die van Chelsea dan, binnen het gezamenlijke salaris van de vertrokken Makrini en V velzen passen. Alle waren ook transfervrij en 2 huur.


Dus Croux, Alberg, Cotan, Klaasen en weet ik wie jullie nog allemaal hebben vastgelegd verdienen bij elkaar hetzelfde (of minder) dan El Macaroni en van Velzen met zijn tweeën verdienden? Financiën is niet bepaald mijn sterke punt maar lijkt mij een sterk verhaal. Aan de andere kant, met het beleid daar zou het me nog niet eens zo verbazen als deze twee spelers een dergelijk buitensporig salaris verdienden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 11:39 04 aug 2019 11:51 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6885

Komopdieroeie schreef :

Kerkradenaar schreef : Ik heb vernomen dat het salaris van alle spelers die nu gekomen zijn, buiten die van Chelsea dan, binnen het gezamenlijke salaris van de vertrokken Makrini en V velzen passen. Alle waren ook transfervrij en 2 huur.


Dus Croux, Alberg, Cotan, Klaasen en weet ik wie jullie nog allemaal hebben vastgelegd verdienen bij elkaar hetzelfde (of minder) dan El Macaroni en van Velzen met zijn tweeën verdienden? Financiën is niet bepaald mijn sterke punt maar lijkt mij een sterk verhaal. Aan de andere kant, met het beleid daar zou het me nog niet eens zo verbazen als deze twee spelers een dergelijk buitensporig salaris verdienden.


Die heren verdiende beide tussen 200.000 en 230.000 EUR heb ik mij laten vertellen, dus daar kan je 4 man een salaris van ruim 100.000 EUR voor geven ( wat Croux ook ongeveer wou )

RJC heeft ook een begroting van 5,2 miljoen EUR vergeet dat niet. Voor ons MVV fans natuurlijk frustrerend, Het MVV beleid zou zijn 9 ton te kort... Prima dan gaat de begroting 1 miljoen EUR naar beneden en snijden we in alles wat mogelijk is tot de lease auto, koffiejuffrouw aan toe. De oplossing van RJC is. we zoeken iemand die garant wil staan en we gaan op dezelfde voet verder...

Dit is ook de reden waarom ik zo benieuwd ben dat als er al dadelijk weer een ruim begrotingstekort zou komen of de Mexciaan het dan automatisch weer zal aanvullen, of de soap begint weer opnieuw. (+ stadion huur word volgend jaar weer verdubbeld, al zal dat met al die (oud)burgemeesters in hun netwerk wel weer snel zijn geregeld)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden