Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

24 juli 2019 12:24
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6841
En toch is dit de enige manier.
Een grote sponsor vind je hier niet.
En investeerders, nee dank je. Gokken op groot geld, we weten als geen ander hoe dat kan aflopen.
Ja, ik ga al 25 jaar naar MVV en er is veel veranderd in de voetbalwereld.
En geld is op topniveau de enige manier waarop we op hoger niveau kunnen meedoen.
Maar toch blijven er ook teams nodig die spelers opleiden. Als hier slim mee wordt omgegaan kun je hier ook flink geld mee verdienen. Dus is een goede eigen jeugd opleiding heel belangrijk.
Hier zijn dus nog stappen te zetten. En als ik me niet vergis heeft MVV hier ook een beleidsplan voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 13:19
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6842
Het zal mij niet in dank afgenomen worden, maar, Oda is bezig een hele aardige selectie op te bouwen. Hoe ze het betalen weet ik ook niet. Maar goed. zo werken ze al jaren. MVV loopt hier op achter. Elk jaar wordt er geroepen dat er meer geld is, maar in de praktijk blijkt dit nooit zo te zijn. Als er niet 4 goede spelers gecontracteerd worden met extra kwaliteiten dan zullen wet komende seizoen. weer een bijrol spelen in de 1e divisie. Tot nu toe hebben we alleen de selectie van vorig jaar grotendeels in stand gehouden min sterkhouders als Koopmans, Ippel, en anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 14:44
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6843
Ben het daar toch wel mee oneens, @krampioen. In mijn optiek zijn we toch snel geneigd om te denken dat het gras groener is aan de overkant, ook wanneer het aankomt op transferbeleid en de samenstelling van de selectie. Ik ben wel benieuwd waarom jij vindt dat Roda een aardige selectie aan het bouwen is. Omdat ze Croux voor een - waarschijnlijk - astronomisch salaris als je kijkt naar zijn prestaties de afgelopen twee seizoenen hebben aangetrokken? Of omdat ze Robert Klaassen - die al jaren geen onbetwiste basisspeler is - hebben vastgelegd? Ik wordt daar eerlijk gezegd niet warm of koud van. Tot nu toe zie ik niet in waarom Roda aan een sterkere selectie aan het bouwen is dan MVV. Zeker niet met inachtneming van de resultaten in oefenwedstrijden. Ja het zijn maar oefenwedstrijden, maar toch de beste en - naast trainingen - enige graadmeter om iets over de sterkte van selectie te kunnen zeggen.

Overigens begint het er sterk naar uit te zien dat Den Bosch zijn plaatselijke fc gaat verliezen. De heer Jordania heeft vandaag 810.000 geëist. Anderzijds wil den Bosch juist geld zien van Jordania. Kan dus wel nog alle kanten op. Iemand meer kennis van zaken om hier een goede voorspelling over te doen wellicht? Geld van een investeerder blijkt in ieder geval wederom niet zaligmakend. Ik blijf deze ellende liever bespaard. Laat MVV maar lekker MVV blijven. Hopelijk wordt ik nu niet meteen bestempeld als conservatief, ambitieloos of iets anders. Leren te waarderen wat je hebt is ook een kunst, en daarnaast binnen de mogelijkheden streven naar meer én een beetje dromen is voor mij voldoende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, MVVke, Ster_Drager, jovkle, Gianni Bruno, mvvke4life, Vluuzak, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 19:01
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6844
Ik zie ook niet in waarom Roda aan een sterke selectie aan het bouwen is. Croux is een goede speler, maar zal Mario Engels (24 goals, 9 assists) moeten doen vergeten. Zonder Engels waren ze vorig seizoen nog veel lager geëindigd. Robert Klaasen komt op de plaats van El Makrini.
Voor de rest een speler uit de Litouwse competitie en een oud-FC Eindhoven middenvelder gehaald.

Daar tegenover staat het vertrek van Van Velzen, Paulissen, Vansteenkiste, Dijkhuizen en Djim. Zijn er nog niet echt op vooruit gegaan lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 14:58 25 juli 2019 14:58 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6845
Moet zeggen dat ik het een week geleden ook somber in zag qua selectie. Maar het begint te lopen met Croux, Alonso, Cotán, Klaasen en Durwael. Daarnaast schijnen ze bezig te zijn Roland Alberg. Geen idee wat ze ervan bakken, maar mochten zo'n Alberg (mits die komt) en Croux hun niveau bereiken, dan zijn ze in mijn ogen wel topaanwinsten. We gaan het zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 15:26
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6846
Hoop dat die zogenaamde top-aanwinsten allemaal voor niets zijn gekomen en jullie gewoon de licentie niet krijgen!! Geld uitgeven dat jullie helemaal niet hebben en dadelijk weer zielig bij de gemeente staan. Mensen die iets extra's kunnen gebruiken, omdat ze een (chronische) aandoening hebben worden door die geweldige beleidsmedewerkers van jullie zogenaamde geweldige gemeente gekort!! Zakkenvullers over de rug van anderen!! Triest!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 16:15
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6847

Jo70 schreef : Hoop dat die zogenaamde top-aanwinsten allemaal voor niets zijn gekomen en jullie gewoon de licentie niet krijgen!! Geld uitgeven dat jullie helemaal niet hebben en dadelijk weer zielig bij de gemeente staan. Mensen die iets extra's kunnen gebruiken, omdat ze een (chronische) aandoening hebben worden door die geweldige beleidsmedewerkers van jullie zogenaamde geweldige gemeente gekort!! Zakkenvullers over de rug van anderen!! Triest!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dit zijn wel heel veel aannames is in 1 post. RJC heeft nog altijd een hogere begroting als ons en of ze het geld nu wel of niet hebben de laatste clubs die allemaal promoveerde hadden allemaal flinken te korten... Hoop voor hun dat ze niet weer russische roulette zijn aan het spelen. Word tijd dat er bij ons weer wat bijkomt, blijft het bij Kot Sylla en die Fin zullen we niet veel sterker zijn dan afgelopen jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 16:36
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6848

Jo70 schreef : Hoop dat die zogenaamde top-aanwinsten allemaal voor niets zijn gekomen en jullie gewoon de licentie niet krijgen!! Geld uitgeven dat jullie helemaal niet hebben en dadelijk weer zielig bij de gemeente staan. Mensen die iets extra's kunnen gebruiken, omdat ze een (chronische) aandoening hebben worden door die geweldige beleidsmedewerkers van jullie zogenaamde geweldige gemeente gekort!! Zakkenvullers over de rug van anderen!! Triest!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Helaas zal dat, in ieder geval dit jaar, niet gebeuren. Maar maak je er niet zo druk om, is niet goed voor de gezondheid met deze hitte :) B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 12:05
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6849
Onze oosterburen hebben inderdaad Alberg vastgelegd. Die komt niet voor een onkostenvergoeding en een gevulde koek bij een overwinning.
Voor de lokale fans die het zichzelf aandoen elke twee weken in dat stadion te gaan zitten mag ik hopen dat de Mexicaanse meneer die daar nu aan het bewind is alles financieel kan afdekken. Gezien de andere jongens die ze gehaald hebben en de salarissen die deze heren zullen de heren Koempels wanneer de Mexicaan in gebreke blijft (en gezien zijn verleden durf ik er wel wat kratjes pils op te zetten dat dit zo zal zijn) binnen 6 maanden (wederom) aan de rand van een financieel ravijn staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 12:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 509
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6850
Die zien aol weer geld aon ut oetgeve dat ze gaar neet hubbe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 12:58
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6851
Blijf toch oneerlijk allemaal Hebben geen geld komt een of andere gek en kopen nu wat ze willen
Fortuna het zelfde ongelooflijk allemaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 13:10
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 509
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6852
Iech zeen zowel beij Fortuna es die pruuse binne afzienbare tied un beerput ope goon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 13:30 26 juli 2019 13:30 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6853
Ik weet ook het ook niet. Behalve dat de Mexicaan wel wat sponsoren heeft binnengehaald.
Daarnaast zijn Paulissen, Dijkhuizen, Van Velzen, El Makrini, Vayrynen, Engels, Djim, Loshaj en Vansteenkiste vertrokken.
Ik weet bijvoorbeeld dat Van Velzen voor 300.000 op de loonlijst stond en grootste miskoop afgelopen seizoen Vayrynen voor 100.000.
El Makrini verdiende naar het schijnt ook nog veel. En Paulissen/Dijkhuizen lijken me ook niet de goedkoopste. Allemaal eredivisie salarissen die ineens wegvallen. Dan kun je wel wat.

Geen idee wat Croux bij ons verdient, maar voor 1 Van Velzen, kun je hem 3 x aantrekken denk ik zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 14:01
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6854
Nee dat zie je verkeerd dat is nou juist het moment om te bezuinigen en het tekort weg te werken voor ieder normaal denkend mens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 14:15
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6855
Spiegel dit eens naar ons, wij hadden geen 9 ton tekort maar hebben nog geen leger nieuwe spelers, dit is gewoon krom.
De laatste jaren hebben ze daar steeds een grote schuld maar er worden gewoon spelers gehaald.
Wat doen wij fout en waarom wordt slecht gedrag beloond?

Het is natuurlijk een gok voor hun, pakt het goed uit heb je een fortuna effect. Pakt het slecht uit zitten ze weer met schuld. Maar wanneer wordt dit nu eens afgestraft?
Waarom kunnen dit soort clubs jaar na jaar met een schuld afsluiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden