Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

11 juni 2019 13:22
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6736
Ik zet mijn geld ook op Ippel.
De man die vorig jaar nog zei dat hij niet naar een andere KKD club wilde gaan, maar inmiddels toch moet beseffen dat dit zijn nivo is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 14:11
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6737
Ippel ja. Heeft daar, zo hoor ik, al een gesprek gehad maar heeft de aanbieding toen afgeslagen vanwege de onzekere situatie. Zal nu dus wel zwichten voor de Mexicaanse peso's. De Ippel van afgelopen seizoen mogen ze hebben...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 15:04 11 juni 2019 15:07 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6738
Ik werd er door iemand op gewezen dat mijn gerucht al meteen op het prikbord staat... Ging inderdaad over Ippel, had zo ongeveer hetzelfde als Brncic gehoord. Allemaal via-via dus ik heb geen idee of hij daar bij wijze van spreken over een kwartier tekent of dat hij iets anders gaat doen en dit gerucht in de prullenbak kan. Ippel van de afgelopen twee seizoenen mogen ze inderdaad hebben.


Als ik had geweten dat het het prikbord zou halen, zou ik iets wildere geruchten in mijn bericht gestopt hebben... Raymond Boileau de nieuwe perschef in Kerkklaar! Duo X-elle het centrale verdedigingsduo van Roda Mexicana! Veer zien MVV gaat de catering en merchandise van Roda verzorgen, alle winsten naar MVV! Ik lees net dat ze op het prikbord serieus denken dat Matthijs de Ligt in het verleden (u weet wel, die van Ajax, het Nederlands elftal, de man die 80 miljoen gaat opbrengen) door Roda JC is afgewezen :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: Dus die kun je blijkbaar alles wijsmaken wat je maar wilt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 16:19
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6739
Jean-Paul de Jong nieuwe trainer in Kerkklaar. Iets zegt mij dat die samenwerking een compleet fiasco gaat worden. Werd afgelopen seizoen al heel vroeg geslachtofferd bij Utrecht omdat de spelers niet in hem geloofden. Heeft dus een flinke kras in zijn nog priller loopbaan als trainer. Vind hem op de een of andere manier ook totaal niet bij die club passen. Maar goed, dat is een mening en puur op gevoel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 16:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6740
Kun je niks op zeggen, net zoals Usta bij ons. Alles valt of staat met het spelersmateriaal waarmee een trainer moet werken. Voor KKD-begrippen is JP de Jong echt geen slechte trainer hoor. Ben niet jaloers ofzo, want volgens mij is daar veel meer aan de hand. Eerst is Van Veldhoven opeens ziek, een minuut later wordt de trainer gepresenteerd...

Never ending story

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2019 18:35
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6741
Roda hoopt op achterban van investeerder en komt met 'Mexicaans Twitterkanaal'

Roda JC ondergaat veel veranderingen sinds Mauricio Garcia de la Vega grootaandeelhouder is bij de club. De Mexicaan wil ook de mensen in zijn thuisland op de hoogte houden van de verrichtingen van Roda en de Kerkradenaren hebben nu dan ook een officieel Twitter-account in het Spaans.

Op het kanaal worden mensen welkom geheten op het Mexicaanse Twitter-kanaal van Roda en worden alle nieuwtjes rondom de club uit Kerkrade gedeeld met de Spaanstalige achterban van de club. Er wordt bijvoorbeeld gemeld dat Roda in Jean-Paul de Jong een nieuwe 'director técnico' heeft en ook de aanstelling van José Maria Fernández Rubio als hoofd digitale scouting al bevestigd.

De club stelt op het Twitterkanaal de 'Orgullo del Sur', de 'Trots van het Zuiden' te zijn en is te volgen via @RodaJCES. Het kanaal moet wel nog aan bekendheid vergaren, want voorlopig heeft de Spaanstalige pagina van Roda JC slechts 37 volgers. Garcia de la Vega is sinds vorige week eigenaar van Roda JC en zal zijn precieze plannen met de club in de komende weken gaan toelichten, schrijft 1Limburg.

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/882440/roda...UnDcsnXbr4XrAwPjGiS0

:lachen: :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 09:14 13 juni 2019 09:22 door Kotspoejer.
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6742
Het moet niet gekker worden met die Mexicaan! Hij heeft schijnbaar ook al aandelen bij de Appie!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 09:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6743

middenstip schreef : IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.


Volgens Chris Tempelman op twitter van VI gaat Smeets naar Sparta.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 11:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6744
Ik vind het allemaal erg vermakelijk wat er in kerklaar gebeurt.
Die beste man die pas een paar weken in beeld is, heeft zich ten doel gesteld die club weer winstgevend te maken als ik de media een beetje goed gevolgd heb.
Bewezen succesvolle limburgse ondernemers als Hendriks en Schrouff zijn daar de afgelopen dertig jaar niet in geslaagd. En ook zwaargewichten in de zogenaamde G7 - waaronder de rijkste man van Limburg, Henk Stienstra - zagen geen kans dat voor elkaar te krijgen.
En nu hollen ze met zijn allen achter een volkomen onbekende mexicaanse spelersmakelaar aan zoals ze eerst hun hele club uitleverden aan een dubieuze rus die nadrukkelijk aan belastingontduiking en witwaspraktijken gelinkt wordt.

En dan zitten ze bovendien met twee kapiteins op één schip. Een Mexicaan en een Rus. Waarvan de Rus in elk geval vier miljoen in de club gestoken heeft. Wat die zorro concreet gedaan heeft financieel is me niet helder.
Dat wordt ongetwijfeld een soap waar de filmrechten waarschijnlijk meer waard zijn dan de hele club en stadion bij elkaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 12:27
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6745
@Sjappie, Smeets gaat inderdaad naar Sparta. Hij heeft voor 2 jaar getekend. In Maasticht uitgekost en elders geslaagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 08:30
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6746
Bryan had nog maar een contract t/m 2020 bij Oss maar ik verwacht dat Sparta toch wel minimaal € 200.000 voor hem heeft betaald. Krijgt MVV hier nog een percentage van?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 09:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6747
Als ik de regels goed onthouden heb, moet bij een transfer binnen Nederland volgens regels van de KNVB 5% van de transfersom gedeeld worden door de clubs waar de voetballer van zijn 12e tot zijn 22e voetbalde. Ik heb wel eens een foto van een zeer jonge Smeets, Kuipers en Braken in MVV-shirt voorbij zien komen. Smeets ging weg toen hij 23 was. Volgens mij is die gehele vergoeding voor MVV. Als het echt twee ton is, dus 10.000 euro. Gemakkelijk verdiend.

Maar het zou mij niets verbazen als Smeets in zijn contract een gelimiteerde afkoopsom had staan. Kan het totaal niet onderbouwen maar denk dat het eerder rond de ton zit. Dan is het alsnog 5.000 euro "gratis" geld voor MVV.

Het zijn geen grote bedragen maar onze jeugdopleiding heeft jarenlang werkelijk geen cent opgeleverd dus dit is ten minste vooruitgang ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 13:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6748
Brain Smeets had bij MVV moeten voetballen en niet bij Fc Oss Vind dit een Giga blunder ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2019 10:37
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6749
Wie zit 't eigelek mèt e meugelek oonderzeuk vaan de KNVB nao dee Zorro? Jordania jr. vaan Fc Den Bosch höbbe ze toen ouch laote oonderzeuke, mer euver dee mexicano huur 'ch gek genóg niks?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 21:22
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6750
www.limburger.nl/cnt/dmf20190618_0011069...-verdacht-van-fraude

Whhhhhhhaaaaaaaaa!!! Er vallen lijken uit de kast!!! Kan me niet voorstellen dat het niets met *oda te maken heeft!!

Wordt vervolgt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden