Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

20 juli 2019 06:45
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6796
Ja, ik zou croux er graag bij hebben. Maar zoals aangegeven zal er een flink salaris moeten worden betaald.
Daar moet MVV niet aan beginnen.
Ja natuurlijk is het een broodvoetballer maar een publiek lieveling moet een beetje een soort van grens hebben en aanvoelen dat je zoiets niet doet. Overal naar toe behalve Roda.
Dat wordt je hier niet vergeven.

Natuurlijk wordt dat door spelers anders gezien, geld is geld.
Maar nee nooit Roda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 07:16
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6797
Een Croux in vorm wil je natuurlijk erbij hebben. Maar ik was zeker niet onder de indruk van Croux afgelopen seizoen. Hij was niet in vorm en het leek wel of hij niet de volle 100 procent kon geven. Nou, de Croux van afgelopen seizoen hoef ik er niet bij te hebben. Wel natuurlijk de Croux van een paar seizoen geleden. Als de uit vorm zijnde Croux pittige salariseisen op de MVV- en Roda-onderhandelingstafels legt, zeg ik: "Toedeledokie, Croux, ga jij maar lekker Roda 'versterken'."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 07:51
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6798
Ik hoor mensen vaak klagen dat er bijna alleen nog maar brood voetballers zijn zonder liefde voor de club. Maar dit is toch logisch? Of gaat MVV uit liefdadigheid een speler een contract geven wanneer ie in de ogen van MVV duidelijk te kort komt. Dan is er ook geen sprake van een warme MVV familie, zo'n speler word zonder pardon afscheid van genomen en niemand die daar om rouwt. Maar andersom zouden spelers opeens clubliefde moeten tonen...dat werkt dan toch ook 2 kanten op?

Overigens os dit geen kritiek op MVV oid maar gewoon een spiegel van de realiteit van het profvoetbal. Spelers en clubs zijn nou eenmaal geen liefdadigheidsinstellingen. Er moet gepresteerd worden. De zwakkere word afscheid van genomen en de sterkere nemen zelf afscheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 08:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6799
Ik snap 't soms niet. Als Croux voor ons te duur is hoe kan die club uit Aachen-Nord hem dan betalen?? Zeker als De La Vega zegt dat hij eerst gaat saneren!! Volgens mij kan hij dan beter meedoen aan 't programma' praatjesmakers'.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 08:49
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6800
Daar heb ik ook moeite mee. Tot voor kort 9 ton te kort op de begroting, bijna failliet en een overname die nog helemaal niet is goedgekeurd. En dan gewoon lachend 1,5 ton salaris betalen. Schiet mij maar lek.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 09:29 20 juli 2019 09:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6801
Gerucht word toch bewaarheid(croux) zoals vandaag gemeld(gazet),is toch weer geld kwestie....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 09:45
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6802
Elke club betaalt teveel voor de Croux van vorig seizoen. Typische voetballer die 1 seizoen top presteert en er vervolgens jaren op teert.

Overigens zaten er tegen Lommel 3 r#d@-scouts op de tribune. Ik vtaag me af of ze niets beters te doen hadden..

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 10:00 20 juli 2019 10:02 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6803
Snap eerlijk gezegd niet zo dat hier iedereen maar bezig blijft over croux. Hij heeft een transfer verdient naar willem II door goed te voetballen. Alleen in de beginperiode gespeeld, daarna nauwelijks met het laatste half jaar bij mvv als 'dieptepunt'.(uitgezonderd een of twee goals) Als hij naar roda gaat, so be it. Gaat puur om wie zijn eisen wil inwilligen. Hou op over clubliefde. Dat die im osten blijkbaar alweer kunnen en willen uitgeven, zegt genoeg. Zijn net van de dure contracten af en de volgende komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 11:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6804
Het niveau van het prikbord van onze oosterburen blijkt nog maar weer eens:

W13
@w13 - 20 juli 2019 om 10:10
"Die Croux zou aardige speler zijn voor Roda!
Ik weet nog toen 3jaar geleden laatste wedstrijd playoffs tegen mvv.
Zo wil ik hem zien hij zorgde toen bijna voor de goal van pieren hadden toen weinig grip op hem..



Croux speelde dat seizoen voor Willem II, toch knap dat hij dan bijna voor MVV scoorde :lachen: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 11:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6805
Van et kaliber Jordy Qroux zijn duizenden voetballers te koop ,waarom moet dit nu bij de buurman gehaald worden ? Grotere onzin bestaat er niet ?


Zelfde Bergwijn naar Ajax ,Berghuis naar Psv .....en je dan maar afvragen waarom er steeds supporters rellen ontstaan ...


Krijg er steeds minder zin in door die grote Onzin .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 11:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6806
Croux, bedankt voor bewezen diensten. Laatste half jaar kwam hij totaal niet uit de verf. Als meneer dan alsnog de hoofdprijs vraagt en daarmee niet akkoord gaat met het aanbod van MVV, is hij vrij om te gaan en te staan waar hij wilt. Wij zeggen wel eens dat we een beperkt scoutingsapparaat hebben, maat RJC? De tering, die kunnen werkelijk niet verder kijken dan hun neus lang is.

Even je woordjes terugnemen over de MVV familie, profielfotootje wijzigen en lekker daar gaan ballen voor je o ze gewenste salaris. Wij zoeken lekker verder, genoeg visjes in de zee.

We zien ons 1 september!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 12:33
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6807
Als Oda croux een salaris van meer dan een ton betaalt, tja, dan mogen zij hem hebben. Alsof ze geld genoeg hebben. MVV is inmiddels gewend om met een klein budget een adequate selectie samen te stellen. Het zal ons dit komende seizoen ook weer lukken. Oda geeft geld uit dat ze niet hebben. Het zal daar nog moeilijk genoeg worden. Als Croux daar wil voetballen mag dat voor mij. Of het een verstandige beslissing is ? de tijd zal het leren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 12:56
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6808
Pijnlijk, maar Jordy heeft buiten een aantal momenten te weinig laten zien. In potentie natuurlijk wel 1 van de betere rechtsbuitens.
Maar de paniek is alweer groot in het oosten, spelen nu met een veredeld jong elftal en gaan nu de laatste weken van transferperiode met geld strooien helaas komt hun scoutingsapparaat (Ippel Croux Vermijl )niet verder dan het volgen van MVV.

Jordy is natuurlijk voor iedere KD divisie club een versterking. Maar of het nu voor hem een vooruitgang is?

Dat niemand in Brussel wakker word is voor mij een groot raadsel. Al die (oud) burgermeesters die daar rond lopen en baantjes krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 14:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6809
Hoe kunnen we MVV het beste treiteren c.q. verzwakken is het enige motto in Kerkrade, al tig jaren. Hun visier staat niet eens richting Sittard. Het is puur gericht naar de concurrent met het minste geld. Ook Fortuna en MVV deden dit trouwens over en weer. Zie Daemen en Schreurs en Ciranni. Zodra er wat meer geld lijkt binnen te komen, gaan ze buurmannetje treiteren. Daarna krijgt zo'n speler alleen maar stront over zich heen, of erger nog, verdwijnt op de bank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 14:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6810
Croux was overigens in de winter zo ongeveer de hele transferwindow met ons in onderhandeling, maar kwam pas op de laatste dag. Toen hij hier wegging naar Willem II in 2016, gonsde het ook al een maand van de geruchten, maar hij vertrok wederom op de laatste dag - toen de competitie nota bene al vijf wedstrijden oud was*. Zou me niets verbazen als hij ook dit keer nog wel eventjes afwacht. Als Croux de komende week voor Roda tekent, is dat een teken dat ze daar echt de hoofdprijs betalen. Want Jordy, of zijn zaakwaarnemer, heeft dus een historie van het onderste uit de kan halen. Lekker wachten tot de laatste dag en dan is er altijd wel iemand zo gek om toch wat extra te betalen. Als Jordy komende week al tekent, dan betaalt Roda meer dan een ton per jaar aan salaris, dat kan bijna niet anders. En hoe graag ik Croux ook zie, MVV kan dat soort bedragen nog altijd niet aan één speler uitgeven.

Enfin, als Croux níet op korte termijn bij Roda tekent, is dit alles dus gewoon een onderhandelingsspel. Als MVV op het eind van het transferwindow nog geen rechtsbuiten heeft en Jordy wat meer salaris kan bieden omdat andere posities relatief goedkoop zijn ingevuld, laten we zeggen 80-90k voor een seizoen, en Jordy kan nergens op het hoogste niveau terecht, dan zou het me niets verbazen als hij alsnog bij ons tekent. Maar Roda kennende zijn die voor die tijd al lang in paniek en hebben hem meer dan een ton geboden. Benieuwd naar de reacties hier, mocht Jordy alsnog bij ons tekenen ;)


*Twee goals, vier assists in die vijf wedstrijdjes. Eeuwig zonde dat we hem verkochten en inruilden voor Luis Pedro die in 33 wedstrijden niet verder kwam dan één doelpunt en vijf assists. Dit was het seizoen van de finale tegen Roda, stel je voor dat we die mét Croux gespeeld hadden... Ja, achteraf is altijd gemakkelijk praten, en volgens mij had Croux een clausule in zijn contract dus MVV kon op dat moment niet anders. Ik verwijt het niemand, maar zonde is het wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.249 seconden