Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

02 juli 2019 20:30 02 juli 2019 20:31 door De Zwarte Vogel. Reden: Type-correctie
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6766
Frans Timmermans afgeserveerd in Europa, misschien wel geschikt voor Aken Noord. De straf voor zijn pedantheid of op zijn Mestreechs astrantie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2019 20:43
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 818
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6767
Mr F Timmermans had wel 840.000 voorkeurstemmen tussen de 28.000 - 30.000 voorkeur stemmen heb je in Nederland een 2 kamer zetel .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2019 16:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6768
Wie op 1 september zin heeft om nog eens helemaal los te gaan op een oud-speler: volgens de geruchten gaat Tom van Hyfte terugkeren bij onze oosterburen... Niet meteen een aankoop waar ik van sta te bibberen. Vond hem bij ons het laatste jaar al erg matig, bij Roda ook nooit zo opvallend buiten dat zeer ongelukkige doelpunt in Breda dan. En is inmiddels alweer 33, zal de afgelopen twee jaar in de Belgische tweede klasse niet beter geworden zijn. Als dat het niveau spelers is waar de Mexicaan op mikt, dan ben ik gerust!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 12:08
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6769
Daar gaat de droom van de supporters. Waarom koop je een club als je alleen wilt dat het financiële plaatje op kantoor klopt? Daarnaast moet de beste man eerst eens de andere club van de hand doen.


García de la Vega niet van plan om aankopen te doen bij Roda JC



11:00 – Roda JC-eigenaar Mauricio García de la Vega is niet van plan om diverse grote aankopen naar Kerkrade te halen. De Mexicaan is sindskort werkzaam in Limburg en heeft onder andere landgenoot Gerardo Alonso op proef, toch hoeft trainer Jean-Paul de Jong niet op veel aankopen te rekenen. "Nee, dat gaat niet gebeuren", vertelt hij tegenover FOX Sports.



De eerste doelstelling van de eigenaar is namelijk om Roda JC weer break-even te laten draaien. Een moeilijke missie, zo beseft hij tegenover De Limburger. "Op dit moment wil ik het alleen over de eerste steen hebben. Op kantoor is dat financieel break-even draaien, op het veld is dat het halen van de play-offs. Dan is alles mogelijk. Op dit moment ligt de prioriteit bij de selectie. Onze scouting wil voetballers met het juiste profiel naar Roda halen. Maar alleen spelers die graag willen komen. We gaan niemand meer smeken om te komen. No way, wij zijn Roda." Getuige de vele proefspelers zullen de eventuele aanwinsten uit transfervrije spelers bestaan.
Verder wil García de la Vega, die hoopt dat technisch directeur Harm van Veldhoven weer snel terugkomt van zijn ziekte, aan alle eisen voldoen om daadwerkelijk door de KNVB als eigenaar gezien te worden. "Er zijn meerdere partijen geïnteresseerd om mijn belang in Real Murcia over te kopen", stelt hij tegenover het dagblad over het feit dat hij geen aandelen mag hebben in meerdere clubs. "Maak je geen zorgen, ik zal zorgen dat ik voldoe aan alle eisen die de KNVB stelt."


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 15:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6770
Ongeacht hoe MVV het komend seizoen gaat doen, vermakelijk gaat het in elk geval worden in de eerste divisie.
Frits Schrouff heeft tussen de 16 en 20 miljoen euro in de club gestoken de laatste paar jaar en net als de tientallen jaren ervoor draait de club nog steeds met verlies. Deze taco meneer neemt voor nul euro de aandelen van Frits Schrouff over, gaat niet investeren maar wil wel een winstgevende club neerzetten.
Dat wordt een interessant verhaal. Vooral wanneer hij erachter komt dat met dit stadion de club absoluut nooit break even zal kunnen draaien.
Tenzij hij erop gokt dat ze een klapper kunnen maken met een transfer. Als dat zijn gedachte is dan is er inderdaad geen club die beter bij hem past dan roda.
Kwestie van tijd tot ook deze zeepbel uit elkaar spat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjengvandenboorn, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 22:54
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6771
Schrouff heeft zoveel geld verbrand omdat mensen zoals Collard en Caanen hun vrije gang konden gaan onder toezicht van hem.
Garcia de la Vega laat zich in ieder geval zien bij sponsoren (neemt ook welke mee), heeft realistische teksten en ook ervaring in de voetbalwereld.
Ik schiet m in ieder geval niet direct af. Goed beleid kan wonderen doen. Meer sponsoren/supporters en het te kort van "maar" 900.000 is gedicht. Maar goed, dat is door een gele bril he. Voor mij geldt ook eerst zien dan geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 23:40 05 juli 2019 23:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6772
Inderdaad, je hebt een hele grote gele bril met inktzwarte glazen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 08:42 06 juli 2019 08:44 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6773
Meer supporters? De vooruitzichten zijn dat jullie minder supporters hebben dan vorig jaar met 1758 verkochte seizoenskaarten?

de la Vega lijkt ook te doen wat hij bij Murcia deed: veel roepen en 'coordineren' maar als puntje bij paaltje komt blijkt hij helemaal niet zoveel geld te hebben of willen te investeren. De rol die hij nu heeft had eigenlijk iedere goedbedoelde persoon kunnen doen met een redelijk netwerk. Waarom zou je daar een persoon uit Mexico voor willen halen? Iedereen trapt er weer in waaronder de burgemeester.

Ik lees (prikbord) ook nauwelijks twijfel bij jullie die er toch daadwerkelijk moet zijn.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 14:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6774
Krijgt de aandelen gratis van Schrouff. Gaat niks meer investeren na de 9 ton.
Dus hoopt hij op een wonder, wat niet gaat gebeuren.
Duwt ze nog dieper in het dal en wilt straks de hoofdprijs voor zijn aandelen.
Ik dacht dat Schrouff geen action product van ze wou maken? Nou als ik dat allemaal Lees over Mauricio García de la Vega.
Dan word het gewoon een action product wat straks niks waard meer is.
Ook bij Real Murcia hadden ze goede hoop op het begin.

En wij maar zeiken over onze selectie, maar als je dat van hun bekijkt lachertje....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2019 02:14
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6775
Een probleem van €900000 ton oplossen? Was dat maar zo makkelijk. Eigenlijk vraag je mensen geld te doneren voor een gat van bijna een miljoen.

En daarna kan je pas aan andere zaken denken. Als ik gewoon met een neutrale blik kijk naar deze heer uit Mexico? Ik ben bang dat deze meneer een hele grote luchtbel blijkt te zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2019 06:29
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6776
900000 ton lijkt mij inderdaad een groot probleem!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 16:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6777
www.soccernews.nl/news/598390/overname-r...eb-niks-te-verbergen

Genieten, Genieten en nogmaals Genieten met een Hoofdletter!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 17:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6778
www.1limburg.nl/nieuwe-roda-eigenaar-doe...n-murcia-van-de-hand

Dit is en blijf toch 'n raar verhaol, boe in ouch de knvb in mien ouge zoe malafide es de pes is?

Dee gringo had dus nog aondeile vaan Murcia en nog steeds heet heer officieel hielemaol niks bij die kut moffe.
Wie is 't daan meugelek tot die club op basis vaan feitelek nog hielemaol niks, daan toch 'n (sletende) begroeting in maag en kint dene bij die gladjakkers oet Zeist?

Tot euvermaot vaan ramp geit de KNVB ouch nog ''euverlègke'' mèt dee mafketel. Iech citeer:
Volgens De Limburger is in overleg met de KNVB besloten om die toch al te verkopen.

De KNVB heet niks te euverlègke, ze mote gewoen hun regels dudelek make, en 'ne keihèlle NEIN geve es dee Mexicaan z'n zake neet op orde heet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 18:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6779

MVVke schreef : www.1limburg.nl/nieuwe-roda-eigenaar-doe...n-murcia-van-de-hand

Dit is en blijf toch 'n raar verhaol, boe in ouch de knvb in mien ouge zoe malafide es de pes is?

Dee gringo had dus nog aondeile vaan Murcia en nog steeds heet heer officieel hielemaol niks bij die kut moffe.
Wie is 't daan meugelek tot die club op basis vaan feitelek nog hielemaol niks, daan toch 'n (sletende) begroeting in maag en kint dene bij die gladjakkers oet Zeist?

Tot euvermaot vaan ramp geit de KNVB ouch nog ''euverlègke'' mèt dee mafketel. Iech citeer:
Volgens De Limburger is in overleg met de KNVB besloten om die toch al te verkopen.

De KNVB heet niks te euverlègke, ze mote gewoen hun regels dudelek make, en 'ne keihèlle NEIN geve es dee Mexicaan z'n zake neet op orde heet.


Precies. Net als bij FC Den Bosch als ook bij MVV (Bilgic). Dat ging ook niet door. De Mexicaan zei overigens dat alles klopte wat hij had ingeleverd bij de KNVB. En toch komen ze er weer mee weg. Let maar op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 00:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 818
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6780
Jordania weg bij Fc Denbosch ....................................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden