Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Dit bedrag kun je gewoon bij je bank wijzigen.Frank Salemans wrote: Ik zou mijn maandelijkse bijdrage best willen verhogen. Ik doneer nu als Vrund vaan MVV 10 euro per maand, maar het eerstvolgende incassobedrag is 25 euro per maand. Dat verschil vind ik nogal groot. Ik zou bijv. in plaats van 10 nu 15 euro per maand willen geven. Kan dat?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Frank Salemans wrote: Ja, thx, maar het zou handig zijn als op de app bijvoorbeeld mogelijkheden in gebouwd werden voor 10 - 12,5 - 15 - 17,5 - 20 - 22,5 - 25 euro. Een klik en het zou geregeld kunnen zijn.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
De Zwarte Vogel wrote: Ik wilde via de KNIP-app mijn saldo opkrikken, maar krijg als antwoord dat ik geen geldige kaart heb. Op de vraag naar de pincode reageert de app in het geheel niet.
Via de QR-scan krijg ik wel wat informatie.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
007 wrote:De Zwarte Vogel wrote: Ik wilde via de KNIP-app mijn saldo opkrikken, maar krijg als antwoord dat ik geen geldige kaart heb. Op de vraag naar de pincode reageert de app in het geheel niet.
Via de QR-scan krijg ik wel wat informatie.
Misschien helpt dit: Ik heb ook zojuist opgewaardeerd. Bij "rekeningen" heb ik twee kaarten staan, een is "Naamloze clubrekening" en een heet "Seizoenskaart"
De eerste kan ik niet opwaarderen, de tweede wel. Dus als je even swipet naar de andere rekening lukt het misschien wel.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Mr Sjaan wrote:007 wrote:De Zwarte Vogel wrote: Ik wilde via de KNIP-app mijn saldo opkrikken, maar krijg als antwoord dat ik geen geldige kaart heb. Op de vraag naar de pincode reageert de app in het geheel niet.
Via de QR-scan krijg ik wel wat informatie.
Misschien helpt dit: Ik heb ook zojuist opgewaardeerd. Bij "rekeningen" heb ik twee kaarten staan, een is "Naamloze clubrekening" en een heet "Seizoenskaart"
De eerste kan ik niet opwaarderen, de tweede wel. Dus als je even swipet naar de andere rekening lukt het misschien wel.
Klopt, dit werkt bij mij ook zo.
Please Log in or Create an account to join the conversation.