Veer Zien MVV

18 juli 2016 12:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Veer Zien MVV #256
Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 12:24
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Veer Zien MVV #257

mvv supporter schreef : een bier wat een uur staat hoeft niemand, maar rond 19:30 word het erg druk bij drank keten.
Een kleine buffer maken kan in mijn ogen geen kwaad.
wachten hoort er gewoon bij, maar soms kan het sneller door middel van een voorraadje.


Pèls dat mier es 'n oor steit, op 'n locatie boe manne es opadiehard en co. aonwezig zien, dat geluifste toch zeker zelf neet he.... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 13:29 18 juli 2016 13:30 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Veer Zien MVV #258
Nou feedback mag altijd gegeven worden!

VzM heeft afgelopen seizoen weer geëvalueerd en wil dingen altijd verder optimaliseren. (zoals een extra tappunt bij het foodplein bij drukke wedstrijden)

Die nieuwe bekertjes, met het VzM logo, ik vind het een sjieke toevoeging! Draagt bij aan het clubgevoel, consumeren voor de club!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 14:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Veer Zien MVV #259

Lijnsje@tappunt schreef : Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....


Helemaal mee eens. Dit zijn vrijwilligers mensen! Ik ga ook altijd net voor de rust! Ik vind het uitstekend geregeld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 14:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Veer Zien MVV #260

tuutsje schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....


Helemaal mee eens. Dit zijn vrijwilligers mensen! Ik ga ook altijd net voor de rust! Ik vind het uitstekend geregeld!


Dan hoop ik niet dat iedereen jullie "tip" gaat gebruiken want dan zal de volgende tip "ga 5 min na de rust" zijn.

Bij hele drukke wedstrijden (zoals de graafschap) werkt het tappen per bestelling dus niet. De druk op de catering op Boschpoort vak G was gigantisch. 7 tot 10 rijen dik 5 minuten voor de rust en een kwartier na rust was hij nog niet weg. Veel mensen liepen van ellende gewoon weg.

Een festival opstelling met pils dat al klaar staat werkt prettiger voor het (vrijwillige) personeel en de mensen die moeten bestellen. Bij 4 a 5000 mensen werkt de oude manier prima vooralsnog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 22:21
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Veer Zien MVV #261
De catering werkt gewoon super goed en ze zijn ook zeer vriendelijk . Houden zo ...... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 11:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Veer Zien MVV #262

tuutsje schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....


Helemaal mee eens. Dit zijn vrijwilligers mensen! Ik ga ook altijd net voor de rust! Ik vind het uitstekend geregeld!

Volgens mij heeft er ook niemand kritiek op de vrijwilligers van de catering. Maar zijn het juist tips om het voor zowel de ''klant'' prettiger te maken en er daardoor meer wordt verkocht voor VZM.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 00:24
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Veer Zien MVV #263
Jammer dat de kwaliteit van de catering op Noord ver onder nivo blijft !! :( :(

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 12:45
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 14
Meer
Veer Zien MVV #264

peter ruiver schreef : Jammer dat de kwaliteit van de catering op Noord ver onder nivo blijft !! :( :(



Beste Peter. Vervelend dat je dat zo ervaart. We doen er elke wedstrijd alles aan de supporters zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zou je je klacht kunnen specificeren? Dan kunnen we daar gericht actie op ondernemen. Graag reageren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groet,
Bestuur Veer Zien MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 15:20
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Veer Zien MVV #265

VZMVV schreef :

peter ruiver schreef : Jammer dat de kwaliteit van de catering op Noord ver onder nivo blijft !! :( :(



Beste Peter. Vervelend dat je dat zo ervaart. We doen er elke wedstrijd alles aan de supporters zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zou je je klacht kunnen specificeren? Dan kunnen we daar gericht actie op ondernemen. Graag reageren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groet,
Bestuur Veer Zien MVV


Ik heb je een mail gestuurd.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 08:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Veer Zien MVV #266
Afgelopen vrijdag was er een enquete vanuit Veer Zien MVV, kan daar wat meer informatie over gegeven worden?
Hoeveel mensen hebben meegedaan? Wat is het uiteindelijke doel van de enquete? etc.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 22:43
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 14
Meer
Veer Zien MVV #267
Is een enquete van onze stagiair. We willen graag weten hoe de fans tegen Veer Zien MVV aankijken. Is er tevredenheid, wat kan beter, waar is behoefte aan? Er volgt nog een diepte-onderzoek onder de fans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2016 17:28 10 nov 2016 17:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veer Zien MVV #268

VZMVV schreef : Is een enquete van onze stagiair. We willen graag weten hoe de fans tegen Veer Zien MVV aankijken. Is er tevredenheid, wat kan beter, waar is behoefte aan? Er volgt nog een diepte-onderzoek onder de fans.


Diepte onderzoek..? Je lijkt Sjraar wel op de chat.....
nu Onno weg is durven jullie wel...! :P

Jokes aside:

wie iech ut lets (waort de wedstrijd teege de Paolingboere) neet mie heelt vaan de zenuuwe...
en dus al um 6 oor nao de Geusselt ging...
waor iech zier oonder d'n indrök wat iech dao zoag..
en woort de jong stil...

mer veer of vief maan VZM-ers...
keihel werke en draon goon wie de welle...
of ut noe bij de mersjandeizingk, d'n draank of de keetringk waor...
um alles op tied veur us klaor te kriege zoetot veer kontent kinne zien..
veer eine in alle rös kinne pitse...
veer e frikandel speesjaalke kinne eete..
of die suupersjieke nuij sjrepkes kinne koupe...

Dat zuut eine vaan us normaal neet wat veuraof of agter de sjerme gebäört ...
Kin 't jekerein aonbeveele um ins te goon kieke (en aoch met te hellepe)
mer nne HIELE GROETE SJAPPOO veur Herman, Bobbu en de res vaan die strabenders
Neet allein bringt geer väöl cent in ut läöjke vaan us MVV-ke , mer deen inzat ! MERCI VZM
:applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2017 15:36
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Veer Zien MVV #269
Een korte vraag:

Als ik een wedstrijdshirt wil bestellen met bedrukking (wat nu mogelijk is, super!), moet ik dit dan aangeven bij opmerking bij het afrekenen, of wordt dit door VZM opgevraagd aan de persoon die besteld heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2017 06:50
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Veer Zien MVV #270

Sjappie schreef : Een korte vraag:

Als ik een wedstrijdshirt wil bestellen met bedrukking (wat nu mogelijk is, super!), moet ik dit dan aangeven bij opmerking bij het afrekenen, of wordt dit door VZM opgevraagd aan de persoon die besteld heeft?


Uit de beschrijving bij het wedstrijdshirt op mvvfanstore.nl

Update 16-7: Bestel nu je wedstrijdshirt en laat een naam en rugnummer (bijvoorbeeld van je favoriete speler - eigen naam kan natuurlijk ook) voor € 7,50 extra, op de achterzijde drukken!

Bij het afrekenen in het opmerkingenveld - onder adresgegevens- de gewenste naam en rugnummer opnemen.

Afhalen tijdens de Open Dag van MVV op 12 augustus! (kan ook opgestuurd worden - let op verzendkosten)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden