Veer Zien MVV

07 juni 2015 21:46 07 juni 2015 21:47 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Veer Zien MVV #211
Venmiddag 'ne mail gekrege vaan VZM.
Boe gaot geer (of zowt geer) op stumme en boerum?

Maastricht, 7 juni 2015

Beste MVV- vrund, MVV-vriendin,

Wat waren we er dichtbij. Bijna had een succesvolle tweede seizoenshelft ons een periodetitel opgeleverd. Bijna. Maar als Veer Zien MVV houden we niet van achteruit kijken, we richten de blik liever op de toekomst. Waarbij we toch nog even stil willen staan bij het waarom van die sterke eindspurt van onze trots. Die kwam namelijk (mede) tot stand door u, onze donateur. Onze donateurs gaven immers rond de winterstop in meerderheid aan 30.000 euro van Veer Zien MVV te willen steken in versterking van de selectie. De spelers Jens-Jurn Streutker, Pascal Huser en Leroy Labylle werden van dat geld gehaald. Niet allemaal basisspelers, maar ze verhoogden wel de concurrentie binnen de selectie, waardoor het team beter ging draaien.
Zou het nu niet geweldig zijn als we dat gevoel kunnen vasthouden? Als MVV vanaf de eerste wedstrijd een rol van betekenis kan spelen? MVV vindt van wel. Want, zo maakte de club bekend, via het initiatief ‘Voetbal op 1’ wil de club verder investeren in voetbaltechnische zaken. Als Veer Zien MVV sluiten we ons daar graag bij aan. Daarom willen wij graag uw donatie vooraf in de club steken, en niet pas achteraf als alle gelden binnen zijn. Moet u daar iets voor doen? Nee, behalve dan uw trouwe donateurschap voortzetten. Als Veer Zien MVV zouden wij van dat geld, een bedrag van 30.000 euro, graag een bijdrage doen aan het spelersbudget van MVV. Maar zoals we altijd hebben gedaan, laten we die uiteindelijke keuze opnieuw aan u als donateur. Daarom opnieuw de vraag om te kiezen uit drie mogelijkheden voor besteding van uw bijdrage:

1. Versterking op kantoor (uitbreiding van personeel)
2. Versterking op sportief gebied (bijdrage aan het spelersbudget)
3. Versterking op commercieel gebied (een nieuwe salesmedewerker)

Waarbij net als afgelopen winter geldt dat Veer Zien MVV en de donateurs geen zeggenschap over wie er uiteindelijk wordt aangetrokken en, in het geval van een speler, ook niet over de speelminuten die hij uiteindelijk maakt. Graag horen wij vóór vrijdag 12 juni waar jullie voorkeur naar uit gaat. De voorkeur aangeven kan via een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Het vermelden van keuze is daarbij voldoende. De optie die de meerderheid vergaart, wordt door Veer Zien MVV doorgespeeld aan het MVV-bestuur.
Rest mij u namens Veer Zien MVV een mooie zomer te wensen en u nogmaals te danken voor uw bijdrage. Wij zien u graag terug komend seizoen!


Met hartelijke groet,
Eric Weijenberg, voorzitter Veer Zien MVV


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 22:52
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Veer Zien MVV #212
Ik heb gestemd om het spelersbudget te spekken. Voetbal-op-een! Maar het liefste zou ik zien dat Veer Zien MVV de jeugdopleiding zou adopteren, maar dat alternatief zit er helaas niet bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2015 10:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Veer Zien MVV #213
Vorige stemronde was de keuze iets anders, namelijk technische staf ipv iemand op kantoor.

Alle 3 de opties verdienen zichzelf bij succes terug, ik moet er nog even over denken!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2015 13:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Veer Zien MVV #214

gaston satijn schreef : Zanger Huub Adriaens houdt zaterdag 30 mei een landelijk muziekfeest in De Geusselt.

In de stijl van het vermaarde televisieprogramma Op volle toeren treden die dag meer dan twintig artiesten op onder wie Jan Keizer, Peter Koelewijn, Roy Donders, George McCrae en Belle Perez. Ook Ziesjoem is van de partij.

Adriaens zal het festival samen met Chiel Montagne presenteren. Kaarten kosten in de voorverkoop 17,50 euro.



Ik zie hier wel een mogelijkheid voor VZM om een rol in te spelen, eventueel de catering?
Is misschien ook nog niet zo een slecht idee om iets dergelijks eens zelf proberen te organiseren, met behulp van gemeente.
Praat eens met Huub Adriaans. Het podium staat er toch al 30 mei. Misschien weekje later een leuke publiekstrekker naar de Geusselt halen?!

even een oud topic omhoog gehaald. VZM heeft inderdaad de catering op dit evenement verzorgd.
Wellicht even melden wat het de club heeft opgebracht? Was hard werken maar een mooi resultaat.
(ik weet alleen het voorlopige cijfer, ik laat de bekendmaking van de definitieve bedragen graag aan VZM)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2015 13:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Veer Zien MVV #215

Boe is dat feeske? schreef : Vorige stemronde was de keuze iets anders, namelijk technische staf ipv iemand op kantoor.

Alle 3 de opties verdienen zichzelf bij succes terug, ik moet er nog even over denken!

Ik heb hetzelfde, liefst alledrie natuurlijk....
Maar wat helpt ons, nu, op de lange termijn het meeste?
Voor alledrie is dan iets te zeggen.
Sportief budget: Beter voetbal, beter resultaten, resulteert in meer sponsors/supporters (hopelijk) en dan gaan we verder omhoog. waardoor er ook meer geld komt voor spelers/kantoor/commerciële medewerkers. En dan weer van voren af aan.
Commercieel budget: Binnenhalen van meer sponsors. Dus meer geld voor spelers, dus beter resultaten, wat weer resulteert in meer sponsors/supporters (hopelijk) en dan gaan we verder omhoog. waardoor er ook meer geld komt voor spelers/kantoor/commerciële medewerkers. En dan weer van voren af aan.
Hetzelfde dus, alleen op een andere plaats in de cirkel instappen.
En voor kantoor iets minder duidelijk, maar geldt natuurlijk hetzelfde, aangezien op alle gebieden dan meer tijd vrij komt.

Alleen wat is het beste voor de club om mee te beginnen? Het is al vaker gezegd, eerst op het veld, dan de rest. Ik neig dus naar sportief budget.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2015 14:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Veer Zien MVV #216
Ik heb ook voor het sportieve gekozen en dan mag van mij een substantieel deel besteed worden aan het binnen houden van Labylle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2015 19:41
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Veer Zien MVV #217

Frank Salemans schreef : Ik heb gestemd om het spelersbudget te spekken. Voetbal-op-een! Maar het liefste zou ik zien dat Veer Zien MVV de jeugdopleiding zou adopteren, maar dat alternatief zit er helaas niet bij.


Óók ik zou het liefst structureel kiezen voor het adopteren/sponsoren door Veer Zien MVV van de MVV Jeugdopleiding en/of het beloftenteam. Helaas is deze mogelijkheid er niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2015 00:48 10 juni 2015 00:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Veer Zien MVV #218

Sandro schreef :

Frank Salemans schreef : Ik heb gestemd om het spelersbudget te spekken. Voetbal-op-een! Maar het liefste zou ik zien dat Veer Zien MVV de jeugdopleiding zou adopteren, maar dat alternatief zit er helaas niet bij.


Óók ik zou het liefst structureel kiezen voor het adopteren/sponsoren door Veer Zien MVV van de MVV Jeugdopleiding en/of het beloftenteam. Helaas is deze mogelijkheid er niet.


Voor mij geldt hetzelfde als voor Sandro en broer Frank. Omdat ik niet voor het adopteren/sponsoren van de jeugdopleiding of het beloftenteam kan stemmen, stem ik voor het spekken van het spelersbudget. (Ik heb overigens nog geen mail van Veer Zien MVV ontvangen, maar dat kan aan mijn e-maildres liggen dat kuren heeft...)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2015 13:11
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Veer Zien MVV #219
Interessant artikel over supporters die zich verenigen om zo iets te betekenen voor hun club.
ACT as ONE van the Great Old en Collectif 44 van RAEC Mons.

issuu.com/kickandrushmagazine/docs/kickandrushmagmai2015 Pagina 4 t/m 9.

In het artikel worden verschillende acties en evenementen genoemd welke georganiseerd zijn of nog moeten plaats vinden. Zoals Diet as One, Run as On, Drink as One, Taste as One (mijn favoriet) en Dine as One. Dit laatste is een B2B evenement met medewerking van een sterren chef.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2015 14:59
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Veer Zien MVV #220
Ik sluit mij volledig aan bij een groot deel van mijn voorgangers.
Het spelersbudget spekken.
De reden is door Boschpoort en de gebroeders Saleman uitstekend verwoord

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2015 14:28
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Veer Zien MVV #221
Laat ik eerst voorop stellen dat ik respect heb voor de mensen die zich vrijwillig inzetten voor VZM, maar afgelopen vrijdag had de omzet bij Angel/Hoofd vele male groter kunnen zijn.
Bij aankomst zag het bier uit als spoelwater met luchtbellen die nog groter waren dan een gemiddelde bellenblaas, dus werd er gepast voor een pintje.
In de rust toch maar meteen naar onder gegaan, want een halve liter hoort er gewoon bij.
In de 15e minuut(!!) van de 2e helft was ik eindelijk aan de beurt. Ik heb tot 2x toe mensen zien weglopen die de bonnen wilde afgeven maar hier geen aandacht aan geschonken werd omdat men totaal geen overzicht had wie er aan de beurt was en wat er door wie besteld was.
Één goede tapper (of goed werkende tap want daar lag het vrijdag aan en niet een de tapper) en 2 of 3 serieuze bedieners en je verdubbelt je omzet in dat uurtje dat je een keer in de twee weken hebt.
Is het niet mogelijk om aan het deurtje naast het loket alleen bier te verkopen, gebruik je het loket voor al het andere (en bier).
Nogmaals, ik heb respect voor de vrijwilligers en ik draag mijn steentje bij om voor wat omzet te zorgen, maar niet ten koste van de kwaliteit en de wedstrijd.
Keep up the good work!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2015 15:38
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Veer Zien MVV #222
Aan de kwaliteit van de tapinstallatie wordt gewerkt (ook nu weer een kwestie van geld!).
Verder wordt ook gezocht om een oplossing te vinden voor het separaat verkopen van bier en snacks. Heeft overigens ook heel vaak met vergunningen van gemeentewege!!! Kortom: ook VZM wil zoveel mogelijk verkopen en ziet ook de problemen, maar sommige zaken zijn alleen oplosbaar met geld en medewerking van de gemeente (en zoals bekend kost ambtenarij meestal veel tijd).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Dixi, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2015 20:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Veer Zien MVV #223
Ik zat vorige week eens te denken tijdens MVV-NAC. Nu met die nieuwe grasmat straalt de Geusselt een beetje, het veld komt meer tot leven. Alleen zie je nog wel op de achtergrond dat de tribunes heel oud zijn, vooral de Boschpoort oogt vrij gedateerd nog met dat oude dak. De hoofdtribune is niet veel beter, maar daar zit die achterbouw nog achter die de zaak een beetje verbloemd.

Dat je geen nieuw dak erop kan leggen, dat is niet haalbaar als spaardoel vrees ik. Maar de doffe rode stoeltjes vervangen zou de boel al een stuk meer opvrolijken. Stel je koopt glimmende moderne rood/witte kuipjes, dan heb je met een kleine investering ook dat gedeelte van het stadion ook een beetje gemoderniseerd.

Zou dit geen spaardoel kunnen zijn voor VZM? Ik weet niet wat die kosten per stuk, maar het zou wel een langer spaardoel kunnen zijn. Die kosten hopelijk toch geen 30 euro per stuk? ( 30x 5.000= 150.000 euro :blink: ) Daar heb je bijna een dak voor..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2015 20:56
De Ster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Veer Zien MVV #224
Volgens mij zijn deze kosten voor de verhuurder!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2015 21:13 17 sept 2015 21:19 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Veer Zien MVV #225

houtengerard schreef : Ik zat vorige week eens te denken tijdens MVV-NAC. Nu met die nieuwe grasmat straalt de Geusselt een beetje, het veld komt meer tot leven. Alleen zie je nog wel op de achtergrond dat de tribunes heel oud zijn, vooral de Boschpoort oogt vrij gedateerd nog met dat oude dak. De hoofdtribune is niet veel beter, maar daar zit die achterbouw nog achter die de zaak een beetje verbloemd.

Dat je geen nieuw dak erop kan leggen, dat is niet haalbaar als spaardoel vrees ik. Maar de doffe rode stoeltjes vervangen zou de boel al een stuk meer opvrolijken. Stel je koopt glimmende moderne rood/witte kuipjes, dan heb je met een kleine investering ook dat gedeelte van het stadion ook een beetje gemoderniseerd.

Zou dit geen spaardoel kunnen zijn voor VZM? Ik weet niet wat die kosten per stuk, maar het zou wel een langer spaardoel kunnen zijn. Die kosten hopelijk toch geen 30 euro per stuk? ( 30x 5.000= 150.000 euro :blink: ) Daar heb je bijna een dak voor..


houtengerard schreef :

serke schreef : ik heb op de angelside vak d zelfs naast een verbrande stoel gezeten, daar kun je dus helemaal niet meer opzitten !!


Zozo, MVV heeft een serieus ongedierte probleem in het stadion; Studenten die de grasmat stelen, olifanten die containers verplaatsen, vlaggen-marters, laxerende duiven en nu wellicht ook draken die stoelen vernielen.. Wat vliegt daar toch allemaal rond in de Geusselt?

Eerst die draak en duiven en ander ongedierte weg en dan verder kijken ;)

Trouwens als MVV slim is maken ze van de Angel side een staantribune, kunnen ze die stoeltjes hergebruiken elders in het stadion.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden