Veer Zien MVV

26 apr 2020 13:20
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Veer Zien MVV #316
Steun aan MVV: aangezien er nu geen mogelijkheid is tot het opdrinken van het tegoed op mijn seizoenskaart wil ik het bedrag wat erop staat graag schenken aan Veer Zien MVV, zodat zij dadelijk als alles weer begint te rollen een hopelijk leuk bedrag aan MVV kunnen overmaken.

VZM is een dergelijke actie mogelijk?
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, hindriks, middenstip, Boer458, Tommyd, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 15:19
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Veer Zien MVV #317
Goed idee! We zoeken (Ism de leverancier) uit hoe we dit op de juiste manier vorm kunnen geven. Komen hier vermoedelijk in de loop van deze week op terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 16:36
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Veer Zien MVV #318
Ik denk dat het eenvoudiger is om dit bedrag op de kaart te laten staan en een eenmalige donatie te doen. Geen extra werk voor VZM, en ze hebben toch een mooie donatie binnen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2020 10:35 28 apr 2020 10:36 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Veer Zien MVV #319

Sjappie schreef : Ik denk dat het eenvoudiger is om dit bedrag op de kaart te laten staan en een eenmalige donatie te doen. Geen extra werk voor VZM, en ze hebben toch een mooie donatie binnen..

Dat is ook een goed idee. Of verhoog je vaste maandelijkse VZM-bijdrage met bijv. 5 euro.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2020 10:20 29 apr 2020 10:20 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Veer Zien MVV #320
[/quote]Of verhoog je vaste maandelijkse VZM-bijdrage met bijv. 5 euro.[/quote]

Gedaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 12:11 01 mei 2020 12:14 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Veer Zien MVV #321

topschutter schreef : Steun aan MVV: aangezien er nu geen mogelijkheid is tot het opdrinken van het tegoed op mijn seizoenskaart wil ik het bedrag wat erop staat graag schenken aan Veer Zien MVV, zodat zij dadelijk als alles weer begint te rollen een hopelijk leuk bedrag aan MVV kunnen overmaken.

VZM is een dergelijke actie mogelijk?


Vanaf vandaag heb je / jullie de mogelijkheid om het betaaltegoed op je MVV-pasje (geheel of gedeeltelijk) te doneren. Check de speciale pagina op de website van Veer zien MVV: klik hier

Haw pin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard, topschutter, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 13:14
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Veer Zien MVV #322
Sjiek! Meteen mijn resterende betaaltegoed gedoneerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 14:14
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 16
Meer
Veer Zien MVV #323
Steun MVV, juist nu!

Veer Zien MVV mist jullie! Het voetbal, het pilsje in het stadion, de steun aan onze club. Maar dat steunen kan ook nu. Of beter nog: kan ook ZEKER nu. Naar aanleiding van een bericht op mvvfans.nl bieden we dan ook de mogelijkheid het tegoed op jullie VZM-betaalkaart te doneren aan MVV. Dus geld dat normaal via een biertje of een broodje naar onze club ging, nu als ‘hart oonder de reem’. Want MVV kan nu echt elke euro gebruiken. Wil je je tegoed doneren? Kijk op www.veerzienmvv.nl voor de mogelijkheden.
Je tegoed houden, maar toch onze club financieel steunen? Verhoog dan je donatie als donateur of doe een eenmalige donatie. Ook dat kan via onze website. En je kunt natuurlijk ook donateur worden. Afgelopen week mochten we twee nieuwe donateurs verwelkomen. Helemaal super in deze tijd!!
Dank voor elke euro die jullie doneren, dan voor jullie steun aan MVV. Haw pin en tot gaw in De Geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Karakter, topschutter, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 15:52
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Veer Zien MVV #324
Mijn tegoed geschonken aan veer zien Mvv. !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2020 16:12
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Veer Zien MVV #325
Benuijt wat us dees actie geit oplievere!! Welliech nog ns communiceren op de social media kanalen van MVV, VZM, Angel-side, trepke B, MVV TV ..................kopieëren, plakken, deile en door

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2020 23:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Veer Zien MVV #326
Ik wil graag zeggenschap over mijn centjes! Maar ik steun VZM door een verhoging van miijn donatie gedurende 12 maanden.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, aait wief, topschutter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2020 09:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Veer Zien MVV #327
Ik heb mijn tegoed ook aan Veer zien MVV geschonken. Dat bedrag was er al lang doorgegaan als we gewoon wedstrijden hadden gehad, en het is niet alsof ik ergens anders dat ben gaan opdrinken, dus ik mis er niets aan. Mooie actie. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, aait wief, middenstip, Lassie80, topschutter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2020 22:06
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Veer Zien MVV #328
Ook mijn biergeld gedoneerd!

Misschien nog een idee om een kortingsactie op de huidige merchandise lijn aan te bieden en onder de aandacht brengen?
Zag nu in de MVV webshop dat de shirts €35 ipv van €55 zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2020 11:33
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Veer Zien MVV #329
Ook ik heb mijn drink tegoed van mijn kaart geschonken.

Gaat heel makkelijk via veerzienmvv.nl en dan even in het menu kijken, kaartnummer invullen en bedrag en klaar.

Juist nu heeft MVV het hard nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-A307FN met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2020 13:01
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Veer Zien MVV #330

Lassie80 schreef : Ook mijn biergeld gedoneerd!

Misschien nog een idee om een kortingsactie op de huidige merchandise lijn aan te bieden en onder de aandacht brengen?
Zag nu in de MVV webshop dat de shirts €35 ipv van €55 zijn.


Dank voor je donatie!
Veer zien MVV gaat niet meer over de merchandise, we kunnen hierover dus geen besluiten nemen.
Dit loopt volledig via MVV en de leverancier van de merchandise.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden