Veer Zien MVV

02 juli 2018 17:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Veer Zien MVV #301
Ik had een vraag kun je ook eerder de nieuwe betaalkaart afhalen? Voordat het seizoen begint?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 20:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Veer Zien MVV #302
Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 02:17 03 juli 2018 02:18 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Veer Zien MVV #303

bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .

Belachelijke actie. Wie zegt dat ik die VZM-zoepkaart wil hebben?
(Let op: dit was een reactie die grappig bedoeld was... Ik ben benieuwd hoeveel kritiek die prachtige VZM-zoepkaart zal oproepen. Misschien kunnen we niet goed voetballen in Maastricht. Maar in zeuren en zeiken zijn Maastrichtenaren meesters...)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 08:00 03 juli 2018 08:01 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Veer Zien MVV #304

Ben Salemans schreef :

bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .

Belachelijke actie. Wie zegt dat ik die VZM-zoepkaart wil hebben?
(Let op: dit was een reactie die grappig bedoeld was... Ik ben benieuwd hoeveel kritiek die prachtige VZM-zoepkaart zal oproepen. Misschien kunnen we niet goed voetballen in Maastricht. Maar in zeuren en zeiken zijn Maastrichtenaren meesters...)



Op Facebook, toen VZM dit een paar weken geleden aankondigde, was de kritiek al niet van de lucht. Hilarisch om te lezen. "alweer een pasje er bij!" (let wel: vanaf volgend jaar is de kaart waarschijnlijk met de seizoenkaart geïntegreerd, inderdaad heb je nu één seizoen een extra pasje er bij - the horror!). Maar vooral mensen die verwachten dat dit minder geld ging opleveren en dat dit toch echt veel onhandiger was. Waarom werd mij niet duidelijk. Wel werd vervolgens door anderen de indruk gewekt dat de klagers niet altijd de juiste hoeveelheid muntjes betaalden en ze daarom wellicht problemen hadden met deze overstap...

[edit] laat het duidelijk zijn, ik vind dit een prima stap. Goed bezig VZM!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 08:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Veer Zien MVV #305
Elke verandering roept weerstand op bij mensen. En bij MVV leven we in de uitzonderlijke situatie dat niét veranderen óók weerstand oproept.

Goed bezig VZM!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 08:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Veer Zien MVV #306
Misschien heb ik wat gemist, maar hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld de eenmalige bezoeker die wat wil drinken of eten? Die koopt toch niet zo iets? Op zich een prima actie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 08:55
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 16
Meer
Veer Zien MVV #307
Hierbij ons complete bericht. dank voor jullie positieve reacties. Klagers heb je altijd, maar onze verwachting is dat de klachten niet lang zullen duren. Voor zowel fans als onze vrijwilligers is dit een vooruitgang! Verder nog vragen? Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De kaart kan overigens nu wel al geregistreerd worden, maar nog niet worden opgewaardeerd. Zo gauw dat werkt, melden wij ons weer.
Nao väöre!!


Munten in de Geusselt vervangen door betaalkaart

Veer Zien MVV vervangt de munten voor de catering in stadion Geusselt door de Veer zien MVV betaalkaart. Voor supporters geen gedoe meer met munten maar makkelijk betalen met de eigen Veer Zien MVV-betaalkaart.
Opwaarderen van de betaalkaart kan via de speciale app op je smartphone of thuis op je pc. Uiteraard is het opwaarderen ook nog steeds mogelijk bij één van de vier servicepunten die daarvoor in het stadion worden ingericht. Opwaarderen in het stadion kan overigens met cash of met PIN.

Veer Zien MVV vergroot daarmee de service aan de supporters. Geen lange rijen meer, tellen van munten is verleden tijd! Plaats je bestelling en betalen door de kaart bij onze cateringpunten op de kaartlezer te leggen. Het resterend saldo zie je direct.
Een betaalkaart is daarbij minder fraudegevoelig.

Voor de vrijwilligers van Veer zien MVV wordt het leven rondom de wedstrijden ook een stuk aangenamer. Denk daarbij alleen al aan de tijd die we kwijt zijn aan het tellen van de munten, het wassen én drogen van de munten (ze moeten per slot van rekening niet aan elkaar of in de muntautomaat blijven plakken!) het aftellen en vullen van de zakjes, het vullen én legen van de automaten. etc.etc.
Tijd én energie die we als vrijwilligers liever besteden aan het verder uitbouwen van de financiële steun aan MVV.

Hoe kom ik aan die kaart?
Seizoenskaarthouders krijgen de kaart bij hun seizoenskaart. Donateurs van Veer Zien MVV zijn inmiddels via mail benaderd en krijgen - als ze gereageerd hebben- als blijk van waardering de kaart thuisgestuurd (inclusief een tegoed van 2 consumpties). Uiteraard behouden seizoenskaarthouders en donateurs hun korting van 10 procent op een consumptie.

Losse kaarten
In het stadion kun je bij het servicepunt ook voor €1 een losse betaalkaart aanschaffen. Deze laat je dan gelijk opwaarderen tot het bedrag dat je op de kaart wil hebben.

Wil je online of via de app je kaart opwaarderen, moet je je wel nog registeren via de KNIP-app op je telefoon of via je pc op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl . Je komt dan direct in de KNIP - omgeving terecht.Daar kun je ook precies zien wat je met je kaart betaald hebt en welk tegoed je nog hebt.
Het tegoed op de kaart kun je ook achterhalen via een scan van de QR-code op de kaart.
Mocht je de kaart verliezen, krijg je - mits je de kaart geregistreerd hebt - je tegoed terug.

Ik heb nog munten van vorig seizoen! Wat nu?
Munten kun je tot en met de derde wedstrijd bij één van de servicepunten op de Veer zien MVV betaalkaart kaart laten zetten. Je kaart is dan gratis.

In de businessclub wordt overigens nog ‘gewoon’ met Willy’s betaald. Een overstap naar deze betaalkaart voor gebruik in de businessclub wordt nog onderzocht.
We verwachten dat vanaf seizoen 2019-2020 de betaalkaart geïntegreerd gaat worden in de seizoenskaart.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 09:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Veer Zien MVV #308

pinobel schreef : Misschien heb ik wat gemist, maar hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld de eenmalige bezoeker die wat wil drinken of eten? Die koopt toch niet zo iets? Op zich een prima actie.


Kun je nu ook al van de muntjes zeggen. Of je nou een pasje of wat muntjes moet kopen, ik zie het verschil niet vanuit die kant. Ik heb vrienden die misschien drie keer per jaar gaan die gewoon muntjes kopen en vrienden die dat lastig vinden en liever wat geld aan mij geven dat ik dat doe. Naar mijn mening is dit punt dus redelijk neutraal.

Het digitaal opladen en (volgend seizoen, waarschijnlijk) integreren in de seizoenkaart maakt het juist gemakkelijker voor de mensen die vaker gaan. Voor VZM zelf is het ook veel minder werk en gedoe. De positieve kanten winnen het dus duidelijk van de negatieve. Nu zeg je ook niet het tegendeel, maar ik zet het alvast er bij voor iemand anders er over begint ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 12:08
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Veer Zien MVV #309
Enigste puntje van kritiek wat ik kan bedenken, als je drinken gaat halen voor meerdere personen, dan kreeg je tot en met afgelopen seizoen gewoon de muntjes voor de consumpties, dat zal nu op een andere manier moeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 12:16
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Veer Zien MVV #310
De app die hieraan gekoppeld is voorziet zelfs in het overmaken van muntjes naar elkaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 12:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Veer Zien MVV #311
Ik vind het inderdaad een goed initiatief. We vinden allemaal dat het beter en professioneler moet. Dan is dit een goede stap.

Indien Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen en wij die dag toevallig eens promoveren, is dit alvast handig geoefend te hebben op een lager niveau met minder mensen. Je moet ook altijd de gedachte hebben dat je ooit voor 9800 man munten moet wassen, drogen, tellen en noem maar op. Met deze kaart is dat veel handiger.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 12:48
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Veer Zien MVV #312
En natuurlijk gerechtigheid voor al die dubieuze handelsmissies richting China en Bangladesh. Die louche ondernemers zijn nu allemaal voor niks daar aan het onderhandelen met de lokale bevolking. Wat zal dat een teleurstelling worden op het dorpsfeest als ze horen dat al die fabrieken niet doorgaan. Gelukkig laten de mensen achter VZM zich niet uit het veld slaan door de innovatie uit Azië. Dit is modernisering en vooruitgang voor heel MVV.

Wie weet wordt deze digitale Veer Zien MVV munt zelfs een Cryptocurrency in de toekomst (Een munt waar je naar kunt mijnen met je computer). Dan zijn wij ineens 'digitale koempels' en kunnen we misschien wat thematische vlaggen gaan overnemen uit het Oosten. En van het rendement spelers doneren aan MVV.

Sjiek dat VZM klaar is voor de toekomst. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 14:23
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Veer Zien MVV #313

houtengerard schreef : En natuurlijk gerechtigheid voor al die dubieuze handelsmissies richting China en Bangladesh. Die louche ondernemers zijn nu allemaal voor niks daar aan het onderhandelen met de lokale bevolking. Wat zal dat een teleurstelling worden op het dorpsfeest als ze horen dat al die fabrieken niet doorgaan.


De Belgen gaan hiervoor al niet meer op handelsmissie, die bestellen ze gewoon bij bol.com

m.hln.be/de-krant/drankjeton-van-2-euro-...op-bol-com~a6bb2c63/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 16:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Veer Zien MVV #314

bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .

Bedankt! Wist het niet zeker meer vond het nergens meer.

Ik vind het een goede actie en het is even wennen ja. Vooral als je op de tribune zit en je gaat voor vrienden halen. Gaat het nu via de app in plaats van muntjes.

Overal is aan gedacht wat ik me kan bedenken.
Je hebt altijd zeikerds en ik had van tevoren ook effe iets van oei en als je voor vrienden wilt halen.(Geen ramp overgens)
Nu ik gelezen heb dat het via de app gaat is het nog beter dan verwacht.
Ik verwacht zelf dat het op het begin wennen is en nog niet alles vlekkeloos gaat verlopen. Maar dat is normaal dat niet alles meteen vlekkeloos verloopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 11:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Veer Zien MVV #315
Ik kwam net dit bericht tegen frontpage.fok.nl/nieuws/830991/1/1/50/fo...te-frikandellen.html

Is het misschien een idee voor Veer Zien MVV om een soort inzamelingsactie op te zetten waar mensen kunnen doneren als ze willen? Ik weet dat je altijd al kunt doneren natuurlijk, maar wellicht kan er wat extra aandacht besteed worden aan een eenmalige actie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden