MVV - Roda JC zondag 18-11-2018

03 nov 2018 12:52 03 nov 2018 12:52 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #31
Weten jullie zeker dat ie kapot is? Wellicht wordt ie uit bedrijf gehouden als men wedstrijden ook met 2 poortjes aan kan.

Zoniet, garantie staat er dan los van en moet deze gewoon gemaakt worden. Misschien is 't bekend en staat dit op het low priority "t kump wel" lijstje...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 16:58
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #32
Hiere, wie is t mit de spanning? Huur mer erg wienig euver dn derby...
T moot beginnen te leven in Mestreech!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 18:19
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #33
Ut sjoenste zow zien es die moofe aofgezeik weure met un nulke of 6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 19:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #34

SintServaos schreef : Ut sjoenste zow zien es die moofe aofgezeik weure met un nulke of 6


‘Un nulke of 6’

Wie moot iech miech dat veurstelle, 6 nulle? Ao wach, de höbs ut euver de sjöld vaan die moffe. Doeg daan meh un nulke of 7 huur!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 19:18
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #35
Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag :)

Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 19:42
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #36

Komopdieroeie schreef : Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag :)

Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.


Vriend van me precies hetzelfde probleem, typisch mvv dit weer... 17 uur kun je kaarten kopen, geloof je hetzelf...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 20:18
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #37

AngelsideE schreef :

Komopdieroeie schreef : Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag :)

Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.


Vriend van me precies hetzelfde probleem, typisch mvv dit weer... 17 uur kun je kaarten kopen, geloof je hetzelf...


Reactie gehad van de ticketafdeling van de club, wedstrijd staat er nu tussen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 20:26
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #38

Komopdieroeie schreef :

AngelsideE schreef :

Komopdieroeie schreef : Zijn er hier meer mensen (zonder seizoenskaart) die geen kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd volgende week zondag? Volgens het bericht op de website van MVV over de ticketinfo zou de verkoop voor supporters die vorig seizoen of dit seizoen losse kaarten op naam hebben gekocht vandaag om 17:00 opengaan. Ingelogd met mijn klantnummer maar wedstrijd staat er nog altijd niet tussen. Al een mail naar MVV gestuurd maar die zullen het wel heerlijk druk hebben nu waardoor een antwoord wel even op zich kan laten wachten maar ik heb ze natuurlijk liever binnen voordat a.s. vrijdag de eventuele vrije verkoop start. Als iemand van jullie de oplossing heeft hoor ik m graag :)

Het zou erg zonde zijn om deze wedstrijd te moeten missen gezien ik überhaupt al zelden in het stadion aanwezig kan zijn.


Vriend van me precies hetzelfde probleem, typisch mvv dit weer... 17 uur kun je kaarten kopen, geloof je hetzelf...


Reactie gehad van de ticketafdeling van de club, wedstrijd staat er nu tussen!


Bij vriend van me nog steeds niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2018 20:48
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #39
Heeft die al geprobeerd opnieuw in te loggen? Hielp bij mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2018 16:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #40
Hoeveel kaarten zijn tot nu toe verkocht? Kan aan mij liggen maar ik vind t vanuit MVV kant vrij stil over deze match!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2018 20:11
StPieter96
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #41
Ben zelf afgelopen middag kaarten gaan ophalen, toen werd me verteld dat het aantal verkochte kaarten op dit moment rond de 5000 lag. Of dit waar is valt natuurlijk nog te bezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2018 21:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #42
Puur op de beschikbare plaatsen op de website afgaand, en het is natte vingerwerk want heb niet alles keurig opgeteld, zijn er nog zo'n 3600 kaartjes beschikbaar. Aangezien uitverkocht stadion in de play-offs tegen Roda ongeveer 8800 toeschouwers betekende, komt dat wel redelijk overeen: 8800 - 3600 is 5200. Ik geloof dat MVV iets minder kaartjes voor het uitvak mocht verkopen en ik nogal uit de losse pols reken zal het idd wel rond de 5000 liggen.

Op boschpoort en kidstribune nog genoeg plaatsen (duizenden). Angel side nog iets van 100 kaarten. Hoofdtribune enkel nog kaarten voor vak A en B, de rest zullen ze wel volledig voor sponsoren en dergelijke blokkeren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2018 13:09
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #43
Totaal nog 2500 kaarten beschikbaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2018 11:26 10 nov 2018 11:28 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #44
Über-nsb'er Mofsel Paulissen kint 't weer neet laote um de boel op te nejje.

Iech hoop tot Ricardo wèt tot dee pruus 2 inkele heet......

En normaal zouw iech hope op 'n aofslachting vaan die kut club, mer gezeen de kwaliteit dit jaor op 't veld is dat neet realistisch.

Väöl leuker zouw 't dus zien um zwoer oonterech in de allerlèste menuut vaan de blessuretied die moffe mèt 0 punte nao hoes te sjikke :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2018 13:15
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #45
Hopelijk begint de kaartverkoop nog wat beter te lopen, maar ben bang dat de verkoop op 7000 blijft steken
Dit team kan namelijk alle steun gebruiken.

Angelside ondertussen wel uitverkocht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden