MVV - Roda JC zondag 18-11-2018

30 okt 2018 11:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #16
Die gegevens wil de 3-hoek. Feit dat die niet op t kaartje komen, wil niet zeggen dat ze niet juist moeten zijn. Maar dat terzijde.

Gister half uur bezig geweest voor 1 vriend. Het is gewoon een trial-and-error proces. Ik ben best handig met dit soort dingen maar je moet echt goed ‘bedenken’ wat het systeem van je wilt.

In het bestelproces ‘wijs toe aan andere persoon’ Kun je kiezen voor bestaande klant of nieuwe. In feite is elke fan die ooit zelf een los kaartje gekocht heeft online een bestaande klant. Dit moet men goed beseffen!

Want als je bij die persoon kiest voor nieuwe klant, krijg je melding ‘klant bestaat al’. Wat ook klopt. Maar vet onhandig is want velen zijn natuurlijk hun klantnr vergeten.

MVV zegt daarover:

Online kun je kaarten toewijzen aan iemand anders via de knop 'Ken eigenaars toe'/'Geef aan een andere klant', aan de infobalie kan dit door de gegevens van die persoon mee te nemen. Als je de melding 'Klant bestaat al' krijgt, heb je het klantnummer van die supporter nodig. Je kunt hiervoor het volgende doen:

Een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om het klantnummer van die supporter op te vragen.
Als die supporter nog het e-mailadres kent dat aan het account gekoppeld is, kan hij/zij ook daarmee inloggen. Bij het klikken op zijn/haar naam rechtsboven, ziet hij/zij het klantnummer (8XXXXXX of 9XXXXXXX) staan.


Kies in het bestelproces dus voor : bestaande klant! En laat die vriend van je zijn klantnr opzoeken. Dan is het in 1 minuut besteld.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2018 11:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #17
Ik heb wel eens in een frivole bui voor een paar vrienden kaartjes gekocht en hun naam opgegeven als Mario Balotelli en dat soort fratsen. Was geen wedstrijd met ID-controle dus maakte in principe niets uit en vond het grappig dat die naam dan op het ticket verscheen. Nooit last mee gehad. Maar ik krijg nog iedere twee weken trouw een mail met "Mario, kom je vrijdag naar de Geusselt?". Dus inderdaad, iedere naam die ooit is ingevuld geldt voor het systeem als een bestaande klant.

Heb mijn drie extra tickets besteld, ging vrij gemakkelijk in mijn geval, maar zo te lezen heb ik daarmee geluk gehad. Twee bestaande klanten en de derde was ook volgens MVV nieuw ;)

Net even gechecked, zijn op alle tribunes nog veel kaarten te krijgen. Enkel Angel side vak D uitverkocht, alle andere vakken nog genoeg voorhanden. Dus geen paniek mensen. Al snap ik heel goed dat het huidige systeem frustrerend werkt.

Wat ik zelf niet snap; wordt dit niet opgepakt op breder niveau - de hele KKD gebruikt dit systeem toch, geloof ik? Dan kunnen wij toch niet de eerste zijn die hier moeite mee hebben?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2018 12:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #18
Als je alle gegevens hebt , werkt het. Mijn vader heeft voor het laatst ongeveer tien jaar geleden een seizoenskaart gehad. Omdat hij dus tien jaar (!) geleden een seizoenskaart heeft gehad, is hij een bestaande klant. Zoek maar ff een klantnummertje van 10 jaar geleden op. Vrijdag direct voor het klantnummer gemaild, vandaag antwoord. Tevens gevraagd aan welk e-mailadres dit was gekoppeld, was het nog net niet @postduif.nl .

Gisteren dan maar zelf naar de balie gegaan, omdat ik toch twee specifieke plaatsen wilde hebben voor beide. Telefoon daar stond roodgloeiend met telkens de vraag over het klantnummer. Twee mensen (een iets oudere man en een stagiaire) aan de telefoon. Na een paar minuten te hebben gewacht, werd ik dan goed geholpen (mag ook gezegd worden) door de stagiair. Ik moest de voorletters, achternaam én geboortedatum op een blaadje zetten en de tickets werden geprint. Vreemd dan dat je hier geen adres moet opgeven, maar online wel. Ik had wel het geluk dat er verder niemand was, anders had het inderdaad lang geduurd.

Vandaag kreeg ik dan de mail met het klantnummer en de vraag of ik wist dat dit klantnummer al een kaart had gekocht.....

Enfin, we hebben de kaarten. Moet je nagaan, een week voor de wedstrijd zal het helemaal gekkenhuis worden daar.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2018 13:30 30 okt 2018 13:31 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #19
nu wil ik dus niet de zeik kraan nog meer opendraaien, maar waarom moet je aan de balie geen postcode huisnummer en telefoon nummer opgeven?
Ik zou verwachten dat dit voor iedereen het zelfde is. Wat word er overigs met die gegevens gedaan?
Je zou haast zeggen dat online kopers gediscrimineerd worden vergeleken met mensen die naar de balie gaan.

Ik heb gewoon andere adres gegevens opgegeven voor die personen, adres staat toch niet op het kaartje dus daar zal niemand om malen.
Ik wil gewoon een kaartje kopen en niet moeten mailen voor klantnummers en dergelijke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2018 18:23
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #20
Je denkt idd simpel 2 extra kaarten aan iemand toewijzen, als alles overeenkomt met diens paspoort, tis ok. Nee, klantnummer moet je weten. En vul je dat niet in en systeem herkent de initialen en naam, melding bestaat al. Account aanmaken gaat dan niet.
Dus eerst diegene weer vragen voor zijn klantnummer.
Ondertussen denk je, ik doe misschien toch iets fout, bellen met mvv...ja, stuur maar een mail, kijken we het klantnummer na. Ja, maar ik wil nu snel die specifieke plaatsen toewijzen...stuur maar even een mail.

Dan iemands kind die geen klantnummer heeft, maar wel ooit kaarten voor zijn besteld, toch extra account aanmaken.

En begin eerst met de postcode zonder spatie, want anders zegt ie adres onbekend.

Uiteindelijk is 't gelukt. Maar wat 'n gedoe.

Wanneer gaat mvv eens aan klantenbinding doen door dit soort zaken goed te regelen.

Suc6 mvv de laatste 2 weken...dat gaat wat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2018 13:12
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #21
Ik snap de frustratie bij velen bij het bestellen van extra kaarten. Het is absoluut niet duidelijk en foutmeldingen vliegen in het rond.

Ik heb het uiteindelijk maar simpel gehouden en 3 nieuwe 'accounts' aangemaakt. Je wijst een nieuwe eigenaar toe, ipv een klantnummer in te vullen, scroll je naar beneden en vul je de gegevens in voor een nieuw account. Ik heb hier de belangrijkste gegevens ingevuld (mailadres, naam en geboortedatum van diegene die een kaart wil), de rest zoals adres allemaal fictief.
Voila, je hebt een 'account' gemaakt voor diegene die een kaart wilt.
Zodra dit is gebeurt, ga je terug naar het overzicht waar je de kaarten kunt bestellen. Hier heb je nu de optie om je kaarten toe te wijzen aan een andere eigenaar, en de accounts die je gecreëerd hebt staat in het scroll-down overzichtje.

Hopelijk hebben jullie er iets aan :)

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2018 14:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #22
Yannick ik weet dat het goed bedoeld is maar je geeft mensen nu de tip om dan maar ‘nepgegevens’ in te vullen, nee dat is lekker handig.

Snap dat mensen oplossingen zoeken maar dit lijkt me niet de juiste weg.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2018 14:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #23
Door deze domme website gooit MVV haar eigen ruiten in.
MVV wilde graag controle over de mensen die binnenkwamen, Door deze slechte site werkt het nu tegenovergesteld.
Mensen vullen incorrecte gegevens in ( ik ook ) om alsnog een kaartje te kunnen bestellen.
Dus in plaats van dat MVV duidelijke gegevens krijgt over wie en van waar men komt hebben ze nu juist minder gegevens.

MVV moet het zichzelf dus aanrekenen en leren van de fouten. zolang MVV niet de moeite neemt om een fatsoenlijke bestel site aan te bieden vind ik niet dat wij maar de moeite moeten doen om klantnummers te achterhalen. Geef toch eens wat geld uit en laat een bedrijf deze site maken. In plaats van goedkoop ergens een site vandaan te halen.
Maar ja zoals we weten van MVV moet alles zo goedkoop mogelijk en staat kwaliteit niet boven aan het rijtje.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2018 23:28
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #24
Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling ;-)

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je echte gegevens in te vullen, wil jullie niet op slechte ideeën brengen!

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2018 14:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #25
En voor de mensen die op een legale manier onherkenbaar willen zijn... Doe een hoofddoekje op een sjaal om en een zonnebril op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2018 14:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #26

mvv4ever schreef : En voor de mensen die op een legale manier onherkenbaar willen zijn... Doe een hoofddoekje op een sjaal om en een zonnebril op.

. Of die schminken zich allemaal als zwarte piet....;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2018 16:13
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #27
Wie woont er nog meer op de AntiRodaStraat ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2018 11:40
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #28

mvv4ever schreef : En voor de mensen die op een legale manier onherkenbaar willen zijn... Doe een hoofddoekje op een sjaal om en een zonnebril op.


Of een strak badpak :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 10:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #29
ben maar voorbereid op lange rijen aan de MAC kant want MVV krijgt het niet voor elkaar om een poortje te laten repareren.............................
Durft er nou niemand te bellen om de garantie te claimen?
Soms denk ik bij mezelf zal ik zelf maar bellen en een afspraak maken namens MVV...........................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 11:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #30
Zou er na 6 jaar nog garantie opzitten dan?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden