MVV - Roda JC zondag 18-11-2018

18 nov 2018 19:29
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #121
Natuurlijk is die Paulissen een absolute pain-in-the-ass maar het is er wel een die weet wat een derby is. Hij heeft het woord bloedzuiger ongeveer uitgevonden. Gelukkig is ie niet zo heel slim dus speelt hij zich zelf uit de wedstrijd. Prima. Want hij is wel het alfamannetje daar. Zonder hem is het helemaal armoe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2018 19:42
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #122
Ondanks het vroege tijdstip een heerlijk voetbaldagje... lekkere sfeer bij de supporters een spannende voetbalpot in een sfeervol stadion.
Alleen jammer van het (wederom) provocerende gedrag van de massale politie en ME.
Vooraf bv. bij Kokerel een gezellig treffen van de supporters en helaas door de massale aanwezige ME en hun optreden wordt de sfeer weer uitdagender. Toppunt was de stoet naar het stadion... Sfeervol niks aan de hand en de ME als kleine kinderen rennend er langs om een soort van cordon te vormen. Terwijl er niks gebeurd. Jammer van dit amateuristische optreden... en tsja Leins kan het niet laten om dit wederom met hoofdletters weer te geven. Als die van Aken-noord iets ontkennen wordt dit ook alsnog vermeld... doen ze deze wederhoor ook bij onze club? Nee, is de ervaring.
Maar het was een heerlijk voetbaldagje!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2018 19:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #123

Kletswief schreef : en tsja Leins kan het niet laten om dit wederom met hoofdletters weer te geven. Als die van Aken-noord iets ontkennen wordt dit ook alsnog vermeld... doen ze deze wederhoor ook bij onze club? Nee, is de ervaring.


Overigens is Dagblad de Limburger de laatste tijd echt een stuk verbeterd wat dat betreft. Eigenlijk al sinds ze afscheid hebben genomen van de samenwerking met 1Limburg

Zij hebben dus wel wederhoor gepleegd.

www.limburger.nl/cnt/dmf20181118_0008088...olitie-was-te-strikt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2018 21:43
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #124
Mooi ook dat Vermijl scoort na die moeilijke periode (privé dan) voor hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2018 22:42 18 nov 2018 22:52 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #125
Heerleke euverwinning op die feiseleke stroontmoffe.

Iech haat -eg HAAT- die club mèt edere porie dee in m'n lief zit.

't Begint al mèt 't grandioze provocere oonder 't volksleed.
Mer 't groetste deeptepunte waor de roej kaart vaan Ippel. Es M.V.V. dao neet tege in beróp geit, daan weit iech 't ouch neet mie.
En iech wins dee misseleke flikker vaan die moffe (nr 24) de tyfus. Wie haolt dee malloot 't in z'ne kop um vol door te hole op eine dee op de groond ligk!!!

Die ganse club moot kepot, hielemaol kepot. Mieljaar wat haat iech die nsb'ers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2018 23:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #126
100% eens met MVVke. Maar dan nog...2-0 en voor minstens een half jaar een lach op het gezicht. Het seizoen is dan toch nog geslaagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 00:04 19 nov 2018 00:27 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #127
Chapeau MVV!!! Gruuts!
Zelvers rekene is die sjeisvereine sympathisante club EinsLimburg te mechtig bliekens... ze kinne 't allein mer dao euver höbbe die Schjweine.

De politie heeft voor, tijdens en na de wedstrijd tussen MVV en Roda JC zeventien MVV-supporters aangehouden.

De fans zijn allemaal opgepakt in en in de omgeving van het stadion van de thuisploeg.

Herrieschoppers
De politie heeft negen MVV-aanhangers voor de wedstrijd aangehouden en zeven na afloop van de derby. De herrieschoppers zijn tussen de 17 en 42 jaar oud en zijn aangehouden voor baldadigheid, het dragen van gezichtsbedekkende kleding, afsteken van vuurwerk, opruiing of belediging. Een 30-jarige man is tijdens de wedstrijd opgepakt voor openlijke geweldpleging.

Spelregels
"We hadden samen met de gemeente, voetbalorganisaties en supporters duidelijke spelregels gemaakt rondom de wedstrijd en deze supporters hebben zich er niet aan gehouden", aldus een woordvoerder van de politie. De politie roept getuigen, die bijvoorbeeld foto's of video's hebben gemaakt, op zich te melden.

En tuurlik goon v'r massaal eus eige fans aongeve bei de flikke hahahaha. Wat 'n farce is dat 1Limburg en *oda. Soort zeuk soort. MVVke zeet 't goot; NSB-ers.
In Gaia Zoo huure die ape thoes, met 'n kettelke um dee zwart-gele nek, feiselik kut krapuul.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 07:45
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #128
Met deze uitslag ben ik achteraf haast blij met de rode kaart voor Ippel, al heb ik geen idee op basis waarvan hij die gekregen heeft. Nu hoeven we tenminste niet weer maanden lang aan te horen dat we alleen maar gewonnen hebben omdat we een man meer hadden. Het was namelijk gezien het spelbeeld compleet verdiend. Gelukkig waren zij niet gretig genoeg en niet bij machte om onze persoonlijke fouten bij de opbouw af te straffen, want de enige ploeg die echt wilde winnen heeft dat ook gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 08:13
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #129
Respectloos hoe die moffen lieten zien hoe ze over ons Maastrichts volkslied denken. Geen enkele club heeft zich op een dergelijke manier aangesteld in de Geusselt. Dat geeft ook aan hoe kansloos die gasten zijn. De moffen waren bang in het hol van de leeuw. Heerlijk hoe onze spelers de moffen uitdaagden na de wedstrijd. KLASSE jongens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 08:44 19 nov 2018 08:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #130
Compliment voor de hartstochtelijke inzet van onze spelers. Gruuts!

Onder aanvoering van Joeri, (die op zijn beurt weer fantastisch werd aangemoedigd vanaf de zijkant) vonden we de weg naar de overwinning.

Ook Lavalee en Kostons goed. En LOL Martina na de 2-0 ;)

Linkerkant moet echt versterkt worden in de winter, maar dat is van later zorg.

Eindelijk werd de goeie sfeer vóór de wedstrijd eens vastgehouden tijdens het voetbal. Ipv dat zodra de bal gaat rollen het over is met de pret.

Leerpunt voor de volgende keer: goei die wc’s open bij vak F! Ik snap dat de bar daar dicht is, zodat er niet teveel mensen beneden staan. En dat was perfect opgelost met het tappunt aan de ingang. Maar het toilet zal open moeten want dit was niet te doen.

Verder genoten van de dag en gelukkig zelf niet veel meegekregen van het overdreven politiegeweld.

O en Joeri, hoe sjiek je ook speelde; een ereronde doe je natuurlijk gewoon met het hele team samen;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 09:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #131
Dat gespring van de moffen was natuurlijk afgesproken van tevoren door hun, hoe terg je MVV?

Nou zo! Extra getergd en dus nóg gemotiveerder om te winnen.

De motivatie van dit team is echt top. Vergelijk dat eens met Fortuna thuis vorig jaar, toen was die beleving 10x minder!
Daarmee maak je het gebrek aan voetbalkwaliteiten een deel goed.

Penders zag ik na de match Martina aanspreken, ik vond t ook niet slim wat hij deed. Bij 2-0 heb ik gemist maar na de match ging hij ook provoceren bij het uitvak. Moet ie niet doen. Negeren die gasten, zouden wij ook niet willen. Daarbij hoeft maar 1 mof of mvver het lont aan te steken en het gaat mis. Koppie erbij houden leek Penders te zeggen in gebaren.

MVV bedaank, we wisten allemaal het belang van deze match. Bij verlies had ik gerekend op fluitconcerten, en hadden denk ik vele mensen de club (voorlopig) de rug toegekeerd. Maar nu maak je toch weer eens reclame voor jezelf. Vanwege de sfeer, het volle stadion, de eer. MVV, bedaank.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 09:25
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #132

Boe is dat feeske? schreef : Dat gespring van de moffen was natuurlijk afgesproken van tevoren door hun, hoe terg je MVV?

Nou zo! Extra getergd en dus nóg gemotiveerder om te winnen.

De motivatie van dit team is echt top. Vergelijk dat eens met Fortuna thuis vorig jaar, toen was die beleving 10x minder!
Daarmee maak je het gebrek aan voetbalkwaliteiten een deel goed.

Penders zag ik na de match Martina aanspreken, ik vond t ook niet slim wat hij deed. Bij 2-0 heb ik gemist maar na de match ging hij ook provoceren bij het uitvak. Moet ie niet doen. Negeren die gasten, zouden wij ook niet willen. Daarbij hoeft maar 1 mof of mvver het lont aan te steken en het gaat mis. Koppie erbij houden leek Penders te zeggen in gebaren.

MVV bedaank, we wisten allemaal het belang van deze match. Bij verlies had ik gerekend op fluitconcerten, en hadden denk ik vele mensen de club (voorlopig) de rug toegekeerd. Maar nu maak je toch weer eens reclame voor jezelf. Vanwege de sfeer, het volle stadion, de eer. MVV, bedaank.



In grote lijnen heb je natuurlijk helemaal gelijk MAAAAAR als ik zie hoe een Joery daar onder gekotst wordt door dat gajes bij het nemen van een corner kan ik de reactie van sommige spelers goed begrijpen. Disrespect gewoon beantwoorden met eveneens disrespect! En ja we moeten beter weten en nee dat moet je niet doen MAAAAAAR wat heb ik gisteren een leuke gezellige dag gehad en genoten van de inzet van ons team. Als je zo iedere wedstrijd ingaat hoef je voor niemand bang te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 09:30
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #133

Hill28 schreef : O en Joeri, hoe sjiek je ook speelde; een ereronde doe je natuurlijk gewoon met het hele team samen;)


FoxSports wilde hem ff interviewen na de wedstrijd, vandaar dat hij pas later in zijn eentje kwam aanrennen. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 10:48 19 nov 2018 11:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #134
De blinde tegen de lamme. De blinde wilde het spel maken, waar de lamme voor kwam, dat is me nog steeds niet duidelijk..??!
Nee. de neutrale toeschouwer had deze wedstrijd niet hoeven te kijken. Maar daar gaat het in derbies als deze niet om, het ging om de drie punten.

Mooi om te zien dat inzet eindelijk weer eens beloond werd met doelpunten, hoe vaak trokken we niet aan het kortste eind met hetzelfde spel dit seizoen. Wedstrijdinhoudelijk door anderen al perfect verwoord hierboven. Ja, het was geen buitenspel, maar dat maakt het alleen maar lekkerder deze overwinning.

Moet je voorstellen, wij hebben niet eens de hypotheek van het stadion in onze selectie mogen duwen dit jaar, dan zou de score misschien nog groter zijn geworden, thans, als wij nog een hypotheek zouden hebben gehad heet dat. Al die leningen op maat, dat speciale loket dat iedere zondag moest open blijven bij de Gemeente Kerkrade, die vouchers van overleden clubiconen, al die tegoedbonnen die toevallig in de laatjes van een 'Mijn-opzichter' werden gevonden in dat antieke bureau in het Nederlandse Mijnmuseum in Heerlen. Al die carnavalspakken die er doorheen zijn geduwd door een textiel-Sinterklaas die hiermee een hele volksverhuizing in Afrika heeft bekostigd. Al die duizenden bamiblokken en loempia's die verloren zijn gegaan, waar mensen tot aan hun knieën voor in het water hebben moeten staan daar in Azië voor een hongerloontje. Allemaal verdampt in de kolenoven, omdat iemand geen afscheid kon nemen van zijn oude aandelen. Allemaal investeerders die zichzelf verrijkt hebben ten koste van de club, en wannabe's die te laat instapten in het piramidespel en nu zonder onderpand zitten. En niet te vergeten al die smeekbedes richting een Russische schoonspringer die na zijn sportcarrière verder is gegaan als belastingontduiker. Een Franse ex-international die weer sneller weg was als de tijdelijke inhuurkracht van Tempo-Team, en dat zo vlak voor de drempel van de Champions League. Wat een grootheidswaanzin van die Anelka dat je zelfs daar niet warm van kunt worden. En niet te vergeten die ontroerende Amnesty International campagne door de supportersvereniging om een topcrimineel vrij te krijgen uit een belastingparadijs. Zoveel vergiffenis heeft zelfs het Vaticaan niet durven uitdelen om aan geld te komen. En dan nog is het niet genoeg om voor de derde keer op rij op vreemde bodem te winnen van je aartsrivaal in de Keuken Champions League. Ik zou als Gemeente toch even een delegatie naar Den Haag sturen om (nog) meer subsidie los te weken, want na de mijnsluitingen gaat het in die metropool alleen maar verder bergafwaarts.. Den Uyl heeft het Limburgse voetbal helemaal kapot gemaakt! Kijk eens wat voor een rare kattensprongen die club hierdoor moet maken, onbegrijpelijk dat de Nederlandse Belastingbetaler zo harteloos kan zijn..

Ron en Hennie, ik zou het artikel van Schrouff uitprinten en als oorkonde aan de wand hangen, want dit is één grote lofzang over efficiëntie. Neem niet weg dat er minimaal drie versterkingen bij moeten komen komende winterstop om het spel te verbeteren, want de kwaliteit is nog steeds bedroevend. Maar nu nog even genieten. Chapeau!

Trouwens Ippel maakte als eerste contact met zijn hand, direct rood is overdreven, maar het zou wel zijn tweede geel zijn geweest. Hij werd ook nog tegen zijn hoofd geschopt toen hij op de grond lag, daar mag de KNVB ook naar kijken vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Mr Sjaan, Boe is dat feeske?, johan, Tuor, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 11:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - Roda JC zondag 18-11-2018 #135

Boe is dat feeske? schreef : Penders zag ik na de match Martina aanspreken, ik vond t ook niet slim wat hij deed. Bij 2-0 heb ik gemist maar na de match ging hij ook provoceren bij het uitvak. Moet ie niet doen. Negeren die gasten, zouden wij ook niet willen. Daarbij hoeft maar 1 mof of mvver het lont aan te steken en het gaat mis. Koppie erbij houden leek Penders te zeggen in gebaren.

Ach, een andere speler liep met een sjaal "110% Anti Roda" en weer een andere speler was door de microfoon aan het zingen "En wie niet springt...".
Dat hoort ook wel een beetje bij een derby, zoals die Askovski dat eerder bij ons deed. Of Güvenc met de vlag in Sittard.

Nu zie ik dat de Roda supporters het onslag willen van Molenaar. Eigenlijk diep triest, als speler zijnde zou je niet eens een trainer nodig moeten hebben om gemotiveerd te zijn in een derby.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.243 seconden