MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018

26 aug 2018 12:31 26 aug 2018 12:32 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #1
a.s. vrijdag 31 augustus tegen koploper Go Ahaed Eagles.
6 punten uit 2 gespeelde wedstrijden.
*1e thuis 5-0 tegen Jong FC Utrecht.
*2e uit 2-1 tegen Eindhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 12:45 31 aug 2018 15:17 door Boschpoort.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #2
En het weerzien met 't Bies!

PS: het is Go Ahead Eagles :)

EDIT MODERATOR: Aangepast!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 12:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #3
Zo wat leeft de wedstrijd.

2-0 voor MVV eigen goal Verheijd omdat hij graag wilt scoren en 2-0 van den hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 12:25
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #4
Nee ook deze wedstrijd leeft niet echt bij mij moet ik eerlijk zijn. Ben op zich wel ietjes optimistischer na het resultaat vorige week en het aantrekken van VD Hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 13:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #5
Ik heb er wel zin in hoor. Sfeer vorige thuiswedstrijd was ook prima. Go Ahead wordt natuurlijk een moeilijke wedstrijd, zijn duidelijk goed in vorm. Traditioneel is MVV - Go Ahead een doelpuntrijk verhaal, kan erg leuk worden!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 14:47
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 18:47
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #7
Neet vergete, venaovend sticker plakke op de stool ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:30
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #8
Hoe is het mogelijk dat zo'n scheidsrechter betaald voetbal mag fluiten. Respect voor de inzet van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:31
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #9
Heel erg zonde. Op moment van rode kaart kan het al 3-0 staan met een beetje meer geluk. Met 10 man fantastisch gestreden, maar helaas viel het bij Go Ahead net een paar keer de goede kant op. Van den Hurk buiten de gemiste strafschop een ijzersterke wedstrijd, weet continue twee man van zich af te houden en heeft een gevaarlijke actie. Enorm jammer van de penalty. Iedereen een ruime voldoende wat mij betreft, Gunst een blackout-moment, kan gebeuren, hopelijk leert hij er van. Kost ons 3 punten, hem waarschijnlijk 3 wedstrijden. Zonde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:34
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #10
Ik kan niet ontevreden zijn over MVV vanavond. Een goed begin tot die oliedomme rode kaart van Gunst, echt een belachelijke actie. Al denk ik dat er genoeg scheidsrechters een gele kaart zouden geven ipv rood. De scheids floot sowieso trouwens een warrige wedstrijd. Daarna heeft GA bijna geen kans gehad, MVV stond goed georganiseerd en had natuurlijk gewoon op voorsprong moeten komen na die penalty.

Jammer dat Verheijdt er op een gegeven moment uitgehaald werd, hij speelde even 'goed' als voorheen voor MVV. Zijn vervanger scoorde meteen de tegengoal (wat een eikel trouwens, waar sloeg die actie nou weer op??). De eagles staan bovenaan maar wel met een flinke portie geluk vanavond!

Aan de kant van MVV vond ik VD Hurk goed spelen, hij was erg balvast ondanks de constante dubbele dekking. Ook vind ik het opvallend hoe de groei van de Martina's zich doorzet, fijn om te zien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #11
Domme overtreding van Gunst, rood echter zwaar bestraft, hij is te laat maar niet direct van achter.. Daarnaast domme plek om een overtreding te maken.. MVV verdiende een punt, maar als er ook nog strafschoppen gemist worden verdien je eigenlijk helemaal niks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #12
Het zat gewoon écht niet mee vanavond. Maar MVV pakt zijn punten nog wel. Dat kan niet uitblijven. Shit happens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:54 31 aug 2018 22:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #13
Ik ben ziedend. Ik heb zelden iemand zo zijn ploeg in de steek zien laten als Gunst deed vanavond. Man, man man. Balverlies lijden en dan zonder ook maar een bal in de buurt vanachter op de enkels springen, .dan ben je rijp voor een extra disciplinaire straf wanneer de KNVB met hem klaar is. De hele wedstrijd om zeep geholpen, nota bene door een 26 jarige speler met ervaring.. Dat is nog het ergste, het was geen jeugdspeler, het was een volwassen vent die moet weten dat je zo niet moet afreageren. Zeker niet als er geen bal bij betrokken was.

Tot dat moment was MVV heer en meester, zat heerlijk in de wedstrijd. Toen zet je de Eagles in één klap op een voetstuk en namen ze via de counter de punten mee naar huis. De keeper gokte de goede hoek bij de strafschop, en dan is het klaar, verloren van jezelf, door iemand die niet met zijn frustraties kan omgaan.

Shermar speelde trouwens een voortreffelijke wedstrijd vond ik, wat heb ik van hem genoten vanavond. Goede timing, scherpe slidings, en goed zijn lichaam gebruikt. Een genot om te zien spelen vanavond. De combinatie Abubakar en van den Hurk is een mooi samenspel, waar we nog veel plezier aan kunnen gaan beleven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Karakter, opadiehard, Lassie80, Zoewiezoe, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 22:55
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #14
Het elftal heet naor mien idee reclame gemaak veur zich zelf! Gooie pot voetbal gezeen vaan MVV. Domme euvertreijing vaan Gunst, mer dat zal heer zelf aoch wel snappe! Passie, inzat en werklus! Eedere speuler deeg met! Kompleminte, mer daor kupste helaas gein punte veur! Alles kump good!


DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2018 23:05
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #15
Heel kort: nul punten, maar heb genoten van de match. Totale andere mentaliteit t.o.v. vorig seizoen. Van den Hurk kon mij zeker bekoren, pingel werd gewoon goed gestopt. Belangrijkste aanwinst dit seizoen: de wisselwerking tussen team en publiek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden