MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018

01 sept 2018 01:25 01 sept 2018 01:40 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #16
Ik kan me aansluiten bij de vorige berichten. Ook ik heb genoten van MVV vanavond. Tot aan de rode kaart is het bijna kat en muis. MVV speelde toen gewoon echt goed, fel in de duels, snel in de combinatie, oog voor de vrije ruimtes, optimaal benutten van de breedtes op het veld.....de 2-0 was een kwestie van minuten. En dan zo'n onvoorstelbaar oliedomme actie. Donkerrood en dat op de middenlijn.....Daar zijn gewoon geen woorden voor. Maar de aftocht van Gunst gaf wel aan dat hij het inmiddels zelf doorhad....hij schaamde zich diep en wist dat ieder puntverlies vanavond enkel en alleen op zijn conto zou komen.
Want vanaf dat moment kiepte de hele wedstrijd. Zo ongelofelijk zonde. Want dit GAE heeft mij vanavond geen moment kunnen imponeren.
Ze winnen ja....met 80 minuten 11 tegen 10. Met geluk. Want de beste kansen waren gewoon voor ons. Zij hebben niet gewonnen. Wij hebben verloren. En zelfs met 10 man was dat niet nodig.
Ik heb genoten van de beide Martina's vanavond. En van Abu en vd Hurk en Schroyen. Zoals ik vorige week al schreef, hij is terug ! Uiteindelijk heeft de hele ploeg het goed gedaan, de inzet en wil was prima. De support vanaf de tribunes goed. En dan is het gewoon heerlijk om in de Geusselt te zijn.
Minpuntjes ? Ja, helaas. Nog een keer dan. Hoe is het mogelijk dat Gunst met zo'n domme actie de wedstrijd beslist.
En ik vond de scheids vanavond echt slecht. De rode kaart begrijp ik. Maar daarna.....warrig, wilde niet als thuisfluiter de boeken in gaan, gele kaarten die alleen gegeven worden door boekhouders omdat het zo in de regels staat, hij floot als een wijf. Excuses dames.

Shit, bijna vergeten: Maarten......ik zou nu van alles willen gaan schrijven over Maarten vd Weijden maar dat doe ik maar ff niet.
Maar die melkmuil van 2,16 m vanavond heeft geen vrienden gemaakt. Waar haalt hij het vandaan om zo te reageren? De wedstrijd was fair en de support van beide kanten goed Waar haalt hij de rechtvaardiging vandaan om zo te reageren naar de Angelside na zijn doelpunt?
Hij maakte op mij de indruk van het boertje van buuten die voor het eerst het dorp verlaten heeft. Met 2 handen achter zijn flaporen, de DOMBO. Mooi dat hij hij direct de wind van voren kreeg van die van ons en geel van de scheids voor onsportief gedrag. Wat een sukkel. Grootgebracht met Deventer koek waarschijnlijk maar opvoeding ho maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 02:09
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #17
Eeuwig zonde. Speel deze wedstrijd nog 10x en 9x winnen wij. Maar je hebt soms van die avonden waarop alles verkeerd valt. En daar hebben we zelf helaas ook de hand in gehad.

MVV starte geweldig, met voetbal dat we allemaal graag zien. Fel, pressie en met vernuft. 1-0 Was dan ook volledig verdiend. Daarna wachten op 2-0, maar helaas kantelde de match opeens volledig. Scheidsrechter Bax is een scheidsrechter die vaak geen flauw idee heeft wat hij aan het doen is en wedstrijden zelden tot nooit aanvoelt. Dat bleek maar weer. Nu moet erbij worden gezegd: de actie van Gunst was echt dommer dan dom. Totaal onnodig. Maar rood? Vond ik zwaar gestraft. Denk dat vrijwel elke scheidsrechter geel zou hebben geven, wat ook terecht zou zijn geweest en in de geest van de wedstrijd tot dan toe. Maar goed, nogmaals, het was oerdom van Gunst. Hij gaf met deze totaal onnodige tackle de scheidsrechter een mogelijkheid, en met een totale gek als Bax als als fluitist kan dit dan gebeuren. Dus opeens met tien man. Dan is het hopen dat het zo lang mogelijk 1-0 blijft, maar na de rode kaart waren we het even helemaal kwijt en kwam Go Ahead enorm lucky van richting veranderd op 1-1. Zoals ik al zei, soms alt alles precies verkeerd. Daarna richtte MVV zich op, heeft eigenlijk weinig weggegeven tot de rust en kwamen we er zelf soms gevaarlijk uit. Mooi om te zien hoe het elftal ook met 10 man bleef knokken.

Na rust liet MVV Eagles komen en hield het eigenlijk vrij gemakkelijk stand. Zelf kwamen we er een paar keer goed uit, met de pingel als resultaat. Tja, die moet natuurlijk zitten, en dan wil ik het nog weleens zien. Gebeurt niet, maar ook daarna bleven we heel prima in de wedstrijd. Eigenlijk heb ik precies een fatsoenlijke aanval gezien van de Eagles, namelijk die waar de 1-2 uit viel. Mooi hoe onze spelers meteen reageerden op die provocerende lullo. Samen strijden, wij als publiek en zij als team. Las dat dat ventje net van de amateurs komt. Waarschijnlijk wilde hij even stoer doen. Ook daarna hebben we nog wel wat mogelijkheden gehad, al was het met de moed der wanhoop. Maar het mocht vandaag echt niet zo zijn. Lucky overwinning voor de Eagles, die echt bitter weinig hebben laten zien. Maar goed, soms zit het mee en valt alles precies de goede kant op. En uiteindelijk tellen de punten.

Helaas hebben we die niet gekregen. Denk wel dat iedereen het erover eens is dat het MVV dat we vanavond hebben gezien, zowel voor als na de rode kaart echt nog wel punten gaat pakken. De eerste 15 minuten waren de beste die we in maanden gezien hebben. En ook daarna waren we met tien man redelijk simpel overeind. Ik blijf erbij, speel deze wedstrijd nog 10x en 9x winnen we.

Koopmans heeft nauwelijks een redding hoeven maken. De Eagles hebben dan ook op een na nauwelijks een uitgespeelde kans gehad. Het betaalt zich wel uit dat er een ervarener keeper staat. De verdediging oogt veel rustiger dan voorgaande seizoenen. Gunst, speelde prima die eerste 15 minuten. Rode kaart is al genoeg over gezegd. Kent wel een ongelukkige start, vorige thuiswedstrijd leidde hij de eerste goal van TOP in en vandaag ook een negatieve hoofdrol. Terwijl hij verder in beide wedstrijden gewoon goed speelde en een prima tandem aan het vormen is met Schroyen. Mares en Martina hielden het prima dicht. Mares oogde veel rustiger dan tegen TOP. Shermar zowel verdedigend als voetballend prima. Sowieso, wat hebben die Martina's progressie gemaakt zeg! Snel die contracten verlengen! Moustafa speelde ook een goede wedstrijd, lekker fel. Blijft voetballend wat ondermaats. Ippel leek weer helemaal de oude. Ook aan Nys is te merken dat zijn maatje op het middenveld er weer bij, komt zijn spel zeer ten goede. Shermaine zat er fel op en kwam net als tegen Telstar beter uit de verf dan de eerste thuiswedstrijd. Schroyen heeft profijt van Gunst. Speelde een nette wedstrijd tot de rode kaart. Na de rode kaart ging hij linksback spelen, waar hij op zijn best redelijk is. Wist zich desondanks heel behoorlijk staande te houden, ondanks dat hij vaak tegen twee man stond. Nadat Lavalee kwam kon hij weer naar voren en zorgde daar ook in de slotfase nog een paar keer voor dreiging. Misschien had die wissel eerder moeten komen? Achteraf makkelijk gezegd natuurlijk. Maar Schroyen vertoont weer glimpen van zijn spel in zijn eerste seizoen, en dat is mooi om te zien. We moeten alleen echt dat vizier eens op scherp gaan krijgen! Abuhbakar gaan we veel plezier aan beleven. Heel snel en balvast. En niet onbelangrijk: werkt keihard en doet ook verdedigend zijn werk. Mist nog wat ritme, maar is in potentie echt een aanwinst. Van den Hurk eveneens. Beviel me prima. Fysiek sterk, snel en technisch. Helaas geen echte kans gehad vandaag, de strafschop uitgezonderd. Dankzij van den Hurk en Abuhbaker bleef MVV ook met tien man dreigend. Kostons viel fel en gretig in, maar is (logisch) van minder kaliber dan van den Hurk. Hij kon geen potten breken, geen schande natuurlijk met 10 man. Golpek had nog wel wat dreigende momentjes.

In de basis hebben we een heel aardig team staan. Helaas blijft de breedte een ding, al hebben we achterin met de komst van Vermijl wat meer opties. Ben benieuwd of er nog een speler bij komt, neem aan dat er gister geen spelers meer zijn aangetrokken, anders had MVV dit wel gecommuniceerd. Maar goed, misschien zijn er nog transfervrije opties. Hoe dan ook, vanavond hadden we meer verdiend.
Die rode kaart is en blijft gewoon doodzonde. Anders hadden we Go Ahead zeker verslagen. Maar dit elftal heeft wel laten zien potentie te hebben. Ik heb genoten van het spel van MVV. En als we deze lijn doortrekken gaan we echt nog wel punten pakken en gaan we ons zeker mengen in de strijd om playofftickets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, middenstip, Lassie80, jovkle, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 05:27 01 sept 2018 05:30 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #18
Een schitterend MVV gezien. Wat een aanwinst die Gunst: dat hij alleen maar balverlies leed en een tackeltje van achter een seconde of 5 te laat inzet..tja wat kan die jongen daar nou aan doen? Schuld van de scheids toch?

En Van den Hurk? Een penalty binnen bereik en op ideale hoogte voor de keeper inschieten, dat kan Ronaldo ook gebeuren.

Alle gekheid op een stokje, deze aanwinsten konden mij echt niet bekoren. De vaste waarden van MVV, inclusief Martina’s en Schroijen, vond ik trouwens wel met veel inzet spelen.

Zijn wij dit seizoen het ploegje dat geroemd wordt om het goede spel en uiteindelijk negen van de tien keer door zogenaamde pech met nul punten naar huis gaat? Het begint er nu al op te lijken.

Maar in plaats van de scheidsrechter of pech de schuld te geven, vrees ik dat er gewoon niet veel inzit dit seizoen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 08:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #19
Gunst is nu al 2 keer bepalend geweest bij een nederlaag van MVV, de 0-1 tegen Top was hij ook schuld en gister daar is al alles over geschreven. Wat hier nog niet over gezegd is en dat zie ik vaker bij MVV , op moment dat hij de aanvallende actie maakt en er 2-3 mensen van ons in de 16 staan breng die bal er dan ook in. Heel vaak zie je dan spelers "terug draaien " en weer achteruit voetballen. Dat gebeurde verleden seizoen ook heel vaak en gister leidde dat tot bal verlies en een echte domme overtreding en uiteindelijk een nederlaag

Veel spelen frisser dan vorig seizoen , de verhouding zijn beter afgestemd , echter als we dadelijk 3-4 achter elkaar verliezen gaat dat frisse van zelf eraf want dit gaat dan spelen in de kopjes .
Waarom Elsen van de Hurk en Abu wisselde begreep ik niet , vooral v/d hurk had tot aan zijn wissels een paar aardige acties. Ook dat Marres er werd uitgehaald begreep ik niet, op dat moment stond er niemand meer bij MVV in de ploeg die aanvallend kan kopen.

Dat vind ik zowiezo in echt manco van ons middenveld, Ippel en Nys zijn allebij een kop te klein, zeker Nys die de meer aanvallende middenvelder is komt eigenlijk op alle fronten te kort behalve zijn loopvermogen en zijn inzet.
Hii liet ook bij de 1-1 zijn man uit zijn rug lopen en de voorzet van rechts kwam via Martina bij die GAE speler.

Elsen had het na de 1-0 en de rode kaart anders moeten doen, hij had Schrooijen niet naar achter moeten halen maar had wat mij betreft martina LB gezet en Lavalle op de plek van CV gezet en de middenvelder Martina met hem gewisseld
Schrooijen wat meer op de plek van Martina ( dan wel hangend links ) om toch aanvallend iets te kunnen doen
Wij hoefde zeker op dat moment echt niet speciefiek met 4 verdedigers te spelen op Verheijdt en consorten

Tactieks vond ik het gewoon zwak van Elsen en Co hoe ze het oploste de 10-11 . Zeker omdat GAE ook met 10 man te pakken was volgens mij, alleen moet je dan wel aanvallende impulsen kunnen blijven geven. Van Verheijdt weet je , dat die toch eigenlijk niks kan , die gaat er dan ook af na 65 minuten en ik voorspel dat hij over 10 wedstrijden ( als hij dat haalt) niet meer in de basis staat. Geeft ook alles aan wat betreft de kracht van GAE , als Verheijdt je nummer 9 is dan zegt dat alles over je ambities en heb je als club niet goed genoeg geescout en je huiswerk niet gedaan.

Maar goed wij verliezen weer, heeft natuurlijk impact op alles...zeker met almere en eindhoven als komende tegenstanders
Ik had op 6 punten geteld uit onze eerste 3 matchen, helaas zijn dat er maar 3 .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 09:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #20
Wat smaakte dit bier lekker!!!

Ik ben geen Brand drinker (dacht ik) maar voor t eerst kon me het bier in plastic bekoren.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 09:56
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #21
Ik was iets later in het stadion en heb de rode kaart van Gunst gemist. Volgens mij is alles er wel over gezegd. Ik lees op Facebook dat hij er publiekelijk zijn excuses voor aanbiedt. Daarmee praat je een domme actie niet goed, maar het toont wel dat je ballen hebt. Dat je verantwoording neemt voor je domme daad. Daar heb ik respect voor. Dat heb ik ook voor het team dat er nu staat. Vechten voor iedere meter, er op klappen en blijven gaan. Het is niet altijd even fraai, maar de werklust is hartverwarmend. En dat slaat over op de tribune. Ondanks dat is het netto resultaat kut. Dat kan ook bijna niet anders als je drie kwart van de wedstrijd met een man minder speelt. En dat terwijl een voorsprong er wel in had gezeten: de gemiste pingel. Had het idee dat de keeper ‘m gewoon goed pakte, maar dat moet ik nog eens terugzien. Buiten dat vind ik Van den Hurk wel een aanwinst. Sterk aan de bal. Haalt tussen vier man toch nog een corner er uit.
Verder zijn de Martina’s al een aantal keer aangehaald. Een enorme groei heeft de tweeling doorgemaakt. Met name Shermar doet het uitstekend als centrale verdediger.
Kortom: een kater door het resultaat. Maar die wordt een katertje door de inzet, passie en strijd. Niet futloos je weg laten spelen met tien man, maar strijden tot het laatste fluitsignaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 11:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #22
Ierlek gezach begriep iech neet zoe veurwat Gunst noe door bepaolde lui aofgeslach weurt. Nao 't trökloere vaan de beelde, voont iech de euvertrejjing stökke minder erg es in 't stadion. Neet doorgebroke, gein gestrèk bein. Allein väöl te laat en neet nudeg.
Ouch de commentator en de 2 hiere in de studio zaoge dao gein roej kaart in. Iech raoj lui toch aon um nog 'ns good nao de beelde te loere.

Al mèt al waor 't 'ne goje voetbalaovend mèt e verkierd rizzeltaot.

Ps: Wat miech opvèlt is tot M.V.V.-Go Ahead eders kier opnui weer 'n hoeg spektakel gehalte heet, boe ouch de neutrale supporter väöl plezeer aon heet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, itsman, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 12:10
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #23
Ik snap ook dat afgeven op Gunst niet zo. Goede back voor MVV en hij vormt een goede combi met Schrooijen. De rode kaart vind ik ook te zwaar gestraft, zeker als je de herhaling bekijkt. Hij is te laat omdat hij de aanval wil onderbreken. Hij komt niet belachelijk in, heb het gevoel dat ie ook inhoud. De speler kon ook gewoon meteen verder. Ik denk dat een scheids die de wedstrijd wel had aangevoeld dit met geel had afgedaan.

Verder gewoon een prima wedstrijd van MVV naar mijn mening. Zonder de rode kaart had ik het wel willen zien, met 75 minuten met een man minder kun je inderdaad verwachten dat je niet gaat winnen. De sfeer en de wisselwerking tussen publiek en spelers wederom top. De punten komen vanzelf wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2018 08:05
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #24
Ik vond MVV zeer goed voetballen we waren de bovenliggende party we komen op een verdienden voorsprong niks aan de hand ,
tot het onnodig balverlies van gunst die dan de achtervolging inzet en dan de speler neerlegt absoluut geen rode kaart.
Maar wel een kantel moment in de wedstrijd maar wel een hard werkend mvv gezien die voor iedere meter vocht,
helaas de penalty gemist maar ondanks alles trots op dit mvv en hun trouwe supporters die als een man achter ons team stonden.
Het komt allemaol goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 15:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #25
Over die rode kaart is nu wel genoeg gezegd. Ik vond hem terecht. Vanaf onze tribune kon je zien aankomen wat er ging gebeuren. Maar klasse dat de speler zelf op facebook zijn excuses aanbiedt. Dan is het ook klaar.

We hebben de eerste twee thuiswedstrijden wat pech gehad maar als we dit niveau kunnen vasthouden, doen we straks 'gewoon' mee om de prijzen.
Ik ben positief verrast door deze selectie met toch veel nieuwelingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 10:08
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #26
Jongens we lopen nu al achter de feiten aan is het seizoen net begonnen. En waar anderen het niet slecht vinden en vertrouwen hebben in een goed seizoen ben ik toch wat gematigder. Ik vond het helemaal niks en vertrouwen in dit seizoen had ik al voor het seizoen begon in de prullenbak gegooid. Theater de Geusselt, zeker maar wanneer!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 11:31
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #27
Noemen we dit gematigd tegenwoordig? :( ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 12:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #28

RedWhiteArmy schreef : ben ik toch wat gematigder. Ik vond het helemaal niks



Schitterend inderdaad, buiten de positivo en de negativo hebben we nu de "wat gematigder" persoon. Deze persoon zoekt de nuance door het meest negatieve punt van het spectrum uit te kiezen. :cheer:

Ik kan wel over woordkeuze vallen, maar inhoudelijk ben ik het gedeeltelijk met RedWhiteArmy eens en verbaas me een beetje over de ietwat overdreven positieve blik op de wedstrijd tegen Go Ahead. MVV had pech met de rode kaart - ik zeg niet dat hij onterecht is overigens. Na de rode kaart speelde MVV tot de rust erg matig, zonder idee. Lange ballen op Van den Hurk. Die is niet zo lang, daar ligt zijn kracht niet. In de rust zette Ron één en ander wat slimmer neer, en MVV kwam na de rust beter uit de startblokken en kreeg wat kansjes, en zelfs een (gemakkelijk gegeven) penalty. Helaas niet verzilverd. Daarna kwam Go Ahead weer in de wedstrijd, die scoren, en het is aan het gebraggel van Go Ahead te danken dat MVV nog tot de laatste seconde in leven blijft.

Eerste wedstrijd tegen Oss was aanvallend heel zwak.

Ik zie ook echt wel de positieve punten maar ik loop nog niet in de polonaise richting de play-offs. Het blijft gewoon even een paar weken afwachten om te zien waar we echt staan. Uit tegen Almere en Eindhoven zal veel informatie verschaffen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 20:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #29
Beetje Pech ,je bent naar 20 minuten kansloos door een van je spelers met geruime ervaring die hij heeft in de Juup of KK divisie ,je hebt

bij MVV maar een paar spelers die bij de Ganse horen ,Ook Gunst weet in het begin van de competitie krijg je vlug rood van de arbiters en toch trappen Schroyen is afhankelijk van spelers als Gunst en vroeger Leroy .

Speelt MVV ook nog in Almere met een halve vervanger voor Gunst ,op deze manier komt een elftal niet op elkaar in gespeeld ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2018 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018 #30

bokkesprongen schreef : je bent naar 20 minuten kansloos



Heb je de wedstrijd wel gezien? Ik ben niet overdreven positief maar ook niet overdreven negatief, MVV in afgelopen wedstrijd kansloos noemen slaat nergens op.

Ik blijf me verbazen over hoe gepolariseerd het beeld hier op het forum vaak is. Of het komt helemaal goed, of het is dramatisch kut, er zijn maar weinig meningen daartussen in, zo lijkt het. Ook voor deze wedstrijd tegen de Eagles weer. Ik heb toch echt iets er tussenin gezien. MVV begon ijzersterk, zakt ver weg, krijgt weer een opleving, maar komt uiteindelijk te kort. Positieve en negatieve punten. De wereld is niet zwart-wit. Ik durf nu echt nog niet te zeggen welke kant dit seizoen op zal gaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.135 seconden