Fortuna - MVV (2 maart 2018)

14 okt 2017 09:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #1
Om alvast zeker te zijn dat het topic over deze komende revanche niet wordt geopend door een of andere kut F*rtunees. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2018 09:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #2
Ik wilde al een nieuw onderwerp aanmaken en wilde daarin typen "vreemd, bij de vorige wedstrijd stond een Fortunees vooraan om op MVVfans.nl een topic te openen over deze wedstrijd, na vijf wedstrijden zonder winst zijn ze op eens niet zo gretig meer", en daardoor herinnerde ik me vaag deze topic van Hill28. Hulde!

Volgens facebook is het uitvak zo goed als uitverkocht, 800 kaarten verkocht. Dat is relatief snel, nog voor de laatste thuiswedstrijd voor de derby. Weet iemand of er nog toestemming gevraagd wordt om het buffervak te openen, zodat we met 300 man meer (meen ik) die kant op mogen? Ik kan me goed voorstellen dat er mensen wel meewillen maar niet verwacht hadden nu al een kaart te moeten hebben... Zeker als we vanavond winnen zal het vertrouwen aan onze kant groot zijn. En als Fortuna vanavond verliest, zal het daar minder groot zijn.

Dat is voor mij ook meteen het risico, je ziet in deze wedstrijd best vaak dat de ploeg die op papier in vorm is, het onderspit delft. Onze 0-7 kwam een week nadat we zelf met 7-0 op de broek hadden gekregen in Zwolle, bijvoorbeeld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2018 09:48
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #3
Gezien de weersvoorspellingen van volgende week zou het mij niet verbazen dat de wedstrijd uitgesteld wordt. Het lijkt me ook niet dat, gezien de huidige vormen, Fortuna erg zijn best zal doen om het veld speelklaar te krijgen, voor zo ver ze daar al controle over hebben. Heeft Fortuna veldverwarming, of is die kapot? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2018 11:35
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #4
Volgens mij is de veldverwarming te duur om deze te laten draaien, ergens in het verleden gelezen. Ook de staat van het veld wordt met de week slechter, wat ik verleden week zag in de samenvatting. De 800 kaarten zijn nog lang niet uitverkocht, een kennis van mij heeft net nog een drietal kaarten besteld voor bus 5 en de bussen 8 en 9 moeten nog worden geopend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2018 12:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #5

Malpertoni schreef : De 800 kaarten zijn nog lang niet uitverkocht, een kennis van mij heeft net nog een drietal kaarten besteld voor bus 5 en de bussen 8 en 9 moeten nog worden geopend.



Supportersclub meldt dat 800 bijna uitverkocht zijn hè, ik verzin dat niet. Ik interpreteer dat, dat bus 8 en 9 voor extra kaarten (buffervak) zouden zijn en niet in de 800 kaarten zitten. Dan nog zie ik dat er nog grofweg 80 kaarten te krijgen zijn in bus 2 tot en met 7.

Het zijn gemengde sta-zitbussen. Als voormalige ultras, partybus etc gezamenlijk pakweg 3 bussen gevuld hebben en deze 7 de rest is, heb je dus 10 bussen aan 80 man de bus. Dat kan best met staanplaatsen. Denk ik.

Met nog 80 kaarten verkrijgbaar overdrijft de SC op facebook wel een beetje, geef ik meteen toe. Toen ik hun bericht las, dacht ik dat het om misschien 15 kaarten ging.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2018 23:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #6
Ik zelf vind Fortuna -MVV gewoon een kut wedstrijd ook al won MVV er eens met 0-7 ,ik heb er niets mee en dan betalen we er ook nog eens 800 tickets voor zo,n wedstrijd in een kut omgeving is toch vlug zo,n 15,000 euro met spijs en drank . ik zou zeggen neem je buurman of vrouw of kind eens mee naar * de geusselt * verwen je zelf eens met een extra pilsje of kroket daar heeft MVV en je zelf buurman of vrouw of kind meer aan ............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 12:03
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #7
Ik voorspel dat deze match niet doorgaat vanwege de weersverwachtingen.
Eerst flinke vorst met gevolgd door dooi en neerslag vanaf vrijdag.
Gezien de staat van het veld (nu al) in Shittard, lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze match doorgang zal vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 12:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #8

Zwegel schreef : Ik voorspel dat deze match niet doorgaat vanwege de weersverwachtingen.
Eerst flinke vorst met gevolgd door dooi en neerslag vanaf vrijdag.
Gezien de staat van het veld (nu al) in Shittard, lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze match doorgang zal vinden.


Oets, örges in de jaore 90, had de KNVB 'ne dudeleke regel gemaak; de clubs mooste d'r ALLES aon doen wat in hun mach laog, um de wedstrijd door te laote goon.
De lèste jaore evels weurt dee regel steeds mier aon de laars gelap, en weurt al bij de ierste de bèste spetter rege gerope tot 't ''euvermach'' is.

In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?

a ) Ze zeike neet zoe gaw, en speule ouch es 't eve kut weer is en/of gevrore heet.

b ) 'ne terreinknech is dao 'n zier weerdevolle functie en zoe'ne mins is goud weerd.

En wat doen ze in Nederland? Huilie huilie huilie, en ligke jenke euver blessures die de speulers op kinne loupe....Risico vaan 't vak nùmme ze zoe get. Dat ge-ummer hei altied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 13:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #9
Ach, het is toch ook al meteen code rood bij windkracht 6. In de jaren 70 stonden we met de knieën in de sneeuw. Nooit code rood. Men wist niet wat dat was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 17:09
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #10
Kint geer uuch dee farce nog rappeleere?
www.1limburg.nl/fortuna-hoopt-dat-zandma...interstop-weer-groen

Hoop tot MVV die boere met 0-3 de kis in sjik.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 17:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #11

MVVke schreef : In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?


In Engeland hebben vrijwel alle velden verwarming liggen onder het veld. Voor de meeste clubs in Nederland is dat onbetaalbaar. Bij Ajax en Vitesse spelen ze bij slecht weer "zaalvoetbal".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 17:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #12

De Zwarte Vogel schreef :

MVVke schreef : In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?


In Engeland hebben vrijwel alle velden verwarming liggen onder het veld. Voor de meeste clubs in Nederland is dat onbetaalbaar. Bij Ajax en Vitesse spelen ze bij slecht weer "zaalvoetbal".


In de lieger klasses is dat zier zeker neet 't geval, en ouch veurtot al die verwerminge oonder 't veld laoge, waore de zake dao gewoen op orde en zeikde de lui neet zoe euver e bevrore veld of 'ne dröppel rege.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2018 12:08
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 247
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #13
Voor degenen die niet naar Sittard gaan: De wedstrijd komt live op Fox Sports 6.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2018 20:27
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #14
Gewoon mee naar Shittard gaan!
FUCK F*X

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2018 21:01
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 40
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #15
Zeggen jullie nu ook Shittard? Of stiekem toch een voorliefde voor Roda ipv mvv?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden