Fortuna - MVV (2 maart 2018)

06 mrt 2018 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3825
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #121

Fortuna88 schreef :
Over een tijdje zijn de rollen misschien weer omgedraaid en laten jullie het ons ook weten.


Volgens mij zit er geen MVV-fan op jullie fansite. Wij laten jullie dat helemaal niet weten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 09:28
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #122

Jacques schreef :

Fortuna88 schreef :
Over een tijdje zijn de rollen misschien weer omgedraaid en laten jullie het ons ook weten.


Volgens mij zit er geen MVV-fan op jullie fansite. Wij laten jullie dat helemaal niet weten.


Er zitten wel 2 MVV Supporters bij ons op het forum en dat is ook geen enkel probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 09:40
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #123
Dreeke, dit zijn geen uitzonderingen het gebeurt telkens weer!, de redenen van Elsen zijn ondoorgrondelijk.
Martina, wilde wel maar hij was de slechtste man op het veld, hij hadt allang gewisseld moeten worden, laten
ze hem ook nog die strafschop nemen! Een goede aanvoerder zou zelf die verantwoording hebben genomen
en niet afschuiven op een jongen van 20 jaar die helemaal niet in de wedstrijd zat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 09:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3825
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #124

Fortuna88 schreef :

Jacques schreef :

Fortuna88 schreef :
Over een tijdje zijn de rollen misschien weer omgedraaid en laten jullie het ons ook weten.


Volgens mij zit er geen MVV-fan op jullie fansite. Wij laten jullie dat helemaal niet weten.


Er zitten wel 2 MVV Supporters bij ons op het forum en dat is ook geen enkel probleem.



Dan provoceren ze waarschijnlijk niet en spuien ze waarschijnlijk niet constant aantoonbare onjuistheden. Kun je wat van leren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 09:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #125
Nee, het was niet goed. Maar helaas, en zoals wel vaker blijkt, kunnen mensen vaak niet relatieveren en een stap verder denken. We winnen drie keer op rij, het is geen schande om bij de nummer drie te verliezen. Ja, het lijkt soms alsof er bij bepaalde spelers geen inzet is. Maar als je 90 minuten achter de bal aan loopt, zit de puf er ook niet meer in.

Voor de geweldige, weldenkende en alles overziende personen die roepen dat het laten trappen van de penalty door Martina amateurisme ten top is, wil ik vragen of ze ALLE, lees ALLE, trainingen hebben gezien en gevolgd? Lijkt me sterk, ik zelf ook niet. Maar ik hoor de staf , mensen om het team en mensen die WEL regelmatig gaan kijken, dat Martina de beste nemer is bij MVV. Dus ja, dan valt de keuze op hem. Dat hij dan de bal overschiet is een geweldig leermoment van hem en waarschijnlijk ook voorlopige zijn laatste penalty, maar jullie kunnen alleen maar zover redeneren en denken dat Martina nooit had mogen schieten. Als je in deze wereld wilt blijven zitten, prima. Zolang je maar gelukkig bent, toch?

Ook altijd diezelfde, werkelijk ondoordachte reacties van sommige. Win je twee keer, is alles weer perfect en hebben we alles op de rails. Verlies je één wedstrijd van de laatste vier (en jongens, eerlijk is eerlijk het is de nummer drie met meer centen) , dan is de trainer niet goed, klopt het team van geen kanten en ga zo maar door.

Ik had me voorgenomen om me niet meer te ergeren aan dit soort mensen op zowel Facebook, in de bus als op dit forum. Maar ja, het is toch je cluppie he.

Mensen, ga vooral door met de negatieve lading los te laten over onze ploeg en staf. Daar hebben jullie alle recht toe. Ook op het laatste zingen schaam je kapot, echt helemaal TOP! Wellicht dat jullie je nu kunnen gaan associëren met een club in een circustent, deze halen namelijk dezelfde fratsen uit.

Maar ik ga er vandoor, zo kan ik me nog wel uren ergeren en in discussie gaan met dit soort mensen. Vrijdag lekker boycotten, want iedereen zal dan naar jullie luisteren en vooral niet de ploeg steunen. Dit doet niet iedereen, maar toch zal ik een bepaalde doelgroep met dit bericht bereiken.

SCHAAM JE KAPOT!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 10:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3825
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #126
Voor wat het waard is: ik zat vrij hoog in het uitvak en had het idee dat er meer mensen een applausje (met kiespijn) voor de spelers over hadden dan dat er mensen "schaam je kapot" met bepaalde gebaren aan het roepen waren. Dat deed me goed.

Janssens was overigens zo te zien oprecht ontdaan en verbaasd over de reactie van het groepje dat "schaam je kapot" zong. Snap ik, Janssens speelde wellicht geen wereldwedstrijd maar die heeft gisteren alles gegeven en was tot op het bot gemotiveerd. En zo kan ik eigenlijk wel meer spelers opnoemen. Ja, veel tweede ballen waren voor Fortuna en dan lijkt het alsof er geen inzet in zit. Maar ik kan zo snel echt geen speler opnoemen waarvan ik het idee had dat hij niet 100% gaf. MVV speelde niet slim genoeg en ja, hoe vervelend ook, Fortuna had - in ieder geval gisteren - een beter team.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard, Puime, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 10:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #127
Het meeste is al gezegd over MVV maar wat ik niet terug zie is de manier waarop we vervoerd zijn.

Betalen we 30 euro om als vee op elkaar gedrukt te worden en zo vervoert te worden.
Deze Vee rit was nog geen 10 euro waard.
Ieder jaar word het slechter, dit jaar was het toppunt.
Geen controle, helemaal niets. Het motto was iedereen die bij de Geusselt is mag mee.
Kies maar een bus uit en gaan met die banaan.
Geen controle of je kaartje hebt, geen entree kaartje zoals de vorige jaren wel het geval was.
Zwaar triest dit, als dit de manier is waarom we vervoerd worden was dit voor mij de laatste keer.
Echte belachelijk.
Als ik kijk naar de bussen en de prijzen vermoed ik dat er iemand winst gemaakt heeft.
wat een blamage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 11:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 553
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #128

Fortuna88 schreef :

jeoff schreef : Wat zijn de fortuna fans die al lang hier posten er ineens als de kippen bij om nu hun ware aard te laten zien (shef en zitterd). Het is natuurlijk begrijpelijk, al 15 jaar bungelen ze onderaan in de Jupiler league en hebben nu een succesje.. Eindelijk zien ze eens de kans om hun jarenlange frustratie te uiten door hier te komen provoceren.. hoe triest.


Je zegt het precies goed, Fortuna heeft 15 jaar achter MVV aangezeten en waren jullie de betere. Nu zijn de rollen omgedraaid, waar jullie 15 jaar over hebben gedaan doen wij het in 1.5 jaar.

Hoor je wel wat je zegt?! Wij hebben 15 jaar gedaan om.boven jullie te komen? En jullie 1,5? Dus wij hebben 15 jr onder jullie gestaan met die theorie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 11:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #129
Wat ik me afvraag , waarom doe je een warming up , als je zo wilt starten of start ?!

Verdiende overwinning voor Sittard, goed Engelse spelertje wat ze hadden op het middenveld.
Voor kenners: hebben jullie ook gezien of is opgevallen dat die Schuurs er helemaal niks van kan en ook niks doet. Zijn maatje die andere CV regelt daar achterin werkelijk alles en zorgt dat ze rechtop blijven staan. Prima CV . Zoals Aad de Mos al schreef , geen aanwinst voor Akax die Schuurs. Ze hebben er wel lekker 2 miljoen voor gebeurd . Onbegrijpelijk

Als wij Kelichi niet hebben dan is t helemaal brandhout op het middenveld, niemand kan daar iets met een bal en hem al zeker niet vasthouden. Een godsgeschenk dat die bij ons speelt.

Verder wat moet je er van schrijven , vond het geen leuke wedstrijd , zeker niet spectaculair en al helemaal geen Derby sfeer. Slecht veld maar dat geldt voor beide, Sittard combineerde beter en kregen de meeste kansen. Wij krijgen ook een aantal goede kansen maar ja als je zo slapt begint en speelt dan lukt t ook niet .
De 3-0 en die actie van die speler is natuurlijk veelzeggend. Hilger die ik echt top vond fluiten gister mag die jongen van mij rood geven, wat een provocaties dat slaat echt nergens op en is ook niet nodig , was de wedstrijd helemaal niet naar en waar dat van af komt. Wellicht voelt men zich in Sittard geprikkeld en wat de mindere van Maastricht, want ik denk dat wel leeft in Sittard ... Maastricht heeft gewoon veel meer uitstraling en naam dan speel je toch tegen het "grote" Maastricht en daar wil je van winnen.

Wij brachten het niet , zonde want ik denk met iets meer inzet en inzicht hadden we gister gewoon kunnen winnen , alleen we hebben t niet slim gespeeld en de inzet was ver te zoeken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 11:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #130

mvv supporter schreef : Het meeste is al gezegd over MVV maar wat ik niet terug zie is de manier waarop we vervoerd zijn.

Betalen we 30 euro om als vee op elkaar gedrukt te worden en zo vervoert te worden.
Deze Vee rit was nog geen 10 euro waard.
Ieder jaar word het slechter, dit jaar was het toppunt.
Geen controle, helemaal niets. Het motto was iedereen die bij de Geusselt is mag mee.
Kies maar een bus uit en gaan met die banaan.
Geen controle of je kaartje hebt, geen entree kaartje zoals de vorige jaren wel het geval was.
Zwaar triest dit, als dit de manier is waarom we vervoerd worden was dit voor mij de laatste keer.
Echte belachelijk.
Als ik kijk naar de bussen en de prijzen vermoed ik dat er iemand winst gemaakt heeft.
wat een blamage!!!


ik zal een foto voorbijkomen, de bus was inderdaad erg vol.


Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 11:49
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #131
Beste niet meer op die fortuna 88 reageren, dat is precies wat die wil. Wellicht hebben de afgelopen 15 jaar zó erg pijn gedaan, dat hij nu opeens op dit forum komt reageren. Gewoon in zijn eigen fantasie laten leven, daar komt vanzelf een einde aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 13:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #132

mvv supporter schreef : Het meeste is al gezegd over MVV maar wat ik niet terug zie is de manier waarop we vervoerd zijn.

Betalen we 30 euro om als vee op elkaar gedrukt te worden en zo vervoert te worden.
Deze Vee rit was nog geen 10 euro waard.
Ieder jaar word het slechter, dit jaar was het toppunt.
Geen controle, helemaal niets. Het motto was iedereen die bij de Geusselt is mag mee.
Kies maar een bus uit en gaan met die banaan.
Geen controle of je kaartje hebt, geen entree kaartje zoals de vorige jaren wel het geval was.
Zwaar triest dit, als dit de manier is waarom we vervoerd worden was dit voor mij de laatste keer.
Echte belachelijk.
Als ik kijk naar de bussen en de prijzen vermoed ik dat er iemand winst gemaakt heeft.
wat een blamage!!!


Hier heb je volkomen gelijk in, dit was waanzinnig slecht georganiseerd. De verantwoordelijke voor deze blamage mag (moet) hier tekst en uitleg over geven want dit kan echt niet.
Voor mij is dit de laatste keer geweest dat ik met de SC naar Sittard ga, een volgende keer koop ik wel een kaartje voor de hoofdtribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 14:03
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #133
Er wordt hier veel gezocht naar de verklaring voor de nederlaag, volgens mij is die niet ver te zoeken. Fortuna heeft heeft gewoon meer kwaliteit dan MVV. Als je de voorhoede van Fortuna zit, die zou niet misstaan in de eredivisie. Niet verwonderlijk ook als je leest dat er bij Fortuna spelers rondlopen die meerdere tonnen per jaar verdienen. Zowel in Maastricht als gisteren vond ik dat MVV vooral afgetroefd is op kwaliteit. Ik vind het onzin dat er niet genoeg strijd geleverd werd. In zo'n wedstrijd als gisteren komt het er vooral op aan om je momenten te pakken om zo het spelbeeld te veranderen. Gisteren lukte dat telkens net niet en was het Fortuna dat op cruciale momenten kon scoren. Ik vond het gisteren ook wel weer een reality check. MVV heeft voldoende kwaliteit om de PO's te halen, maar er zijn echt wel teams met meer mogelijkheden. Alleen als alles dan goed valt, maak je een kans tegen dat soort teams.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 14:16
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 553
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #134
Kan me meestal wel vinden in je analyses belgske. Maar kom op, waar zag jij strijd ? Verrips die tergend langzaam de bal weer terug in t veld bracht. Bij dode spelmomenten spelers die niet eens kijken waar de bal is, schroijen die op t gemak terugloopt als ie de bal verloren heeft, okita die gewoon met zijn rug naar de bal staat en niet eens kijkt waar de bal is. Bij de wissel lopen spelers op het gemak uit t veld. Bij corners op het gemak naar de hoek lopen. In zo een derby gaat het om passie en niet kwaliteit. Als jij die gister zag dan heb ik echt een andere wedstrijd gezien. Alleen atila en kelechi haalden een voldoende op strijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2018 14:38 06 mrt 2018 14:39 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #135

webmastersfm schreef : Kan me meestal wel vinden in je analyses belgske. Maar kom op, waar zag jij strijd ? Verrips die tergend langzaam de bal weer terug in t veld bracht. Bij dode spelmomenten spelers die niet eens kijken waar de bal is, schroijen die op t gemak terugloopt als ie de bal verloren heeft, okita die gewoon met zijn rug naar de bal staat en niet eens kijkt waar de bal is. Bij de wissel lopen spelers op het gemak uit t veld. Bij corners op het gemak naar de hoek lopen. In zo een derby gaat het om passie en niet kwaliteit. Als jij die gister zag dan heb ik echt een andere wedstrijd gezien. Alleen atila en kelechi haalden een voldoende op strijd.


Atilla en Keleche voldoende strijd? Kom op....

Atilla loopt op iedere bal, is overal te laat (niet snel, niet kopsterk, niet technisch) en dan lijkt het of hij strijd levert. Als hij dat zelfs niet doet, kun je net zo goed met tien man spelen. Om over de kans maar te zwijgen.

Kelechi strijd? Nee, Kelechi heeft gewoon voldoende kwaliteit om niet in de duels te hoeven komen. Dat is geen strijd, dat is klasse.

De enigste twee die strijd hadden waren Janssens en Nys. Beide lekker schoffelen, fel in duels, protesteren. Op het laatste Mares ook wel een beetje.

Je kunt wel naar corners gaan sprinten om een bal te trappen, maar dan moet je nog wachten totdat de andere voor het doel staan. Okita was ongelukkig en rende werkelijk op alles.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden