Fortuna - MVV (2 maart 2018)

07 mrt 2018 23:41
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #151
Jongens, waar maken jullie je druk om? Ja de actie van Askovski was niet slim, niet erger maken dan het is. Als wij in Maastricht zouden voetballen en er werd gescoord bij het uitvak dan zouden de MVV spelers het ook willen laten voelen aan de Fortuna fans. Eerst was het Emmo met de vlag van MVV en nu askovski. Zand erover en klaar. Beetje de boel opjutten moet toch kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2018 11:03
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #152
Dit hoort gewoon allemaal bij een derby. Als je eigen speler het doet, is het altijd leuk om te zien. Dat geeft de wedstrijd nog eens het derby gevoel.
In de Geusselt zal een speler van MVV wel langs het uitvak rennen, maar het doelpunt toch vieren met de supporters op de Boschpoort of Noord. In Sittard is dat wat moeilijker, want daar zit niemand achter het doel naast het uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2018 11:39
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #153
Wordt tijd dat de spelers van mvv zich moeten afvragen waarom ze betaald worden en wij als supporters naar hun komen kijken,wij willen inzet en vechtlust zien om een wedstrijd te willen winnen daar gaat het in voetbal toch om denk ik zo.800 meegereisde supporters en dan zo een wedstrijd op de grasmat laten zien ik als speler zou mij schamen voor mijn supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2018 17:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #154
Belachelijk dat de SC niets communiceerd over de waardeloze gang van zaken betreft de busreis.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2018 08:06 09 mrt 2018 08:07 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #155

Lijnsje@tappunt schreef : Belachelijk dat de SC niets communiceerd over de waardeloze gang van zaken betreft de busreis.


Hier ben ik het volledig mee eens,
Als dit de nieuwe norm is van vervoer naar uitwedstrijden dan was dit mijn laatste uitwedstrijd.
En ik kan begrijpen dat het gros van de supporters er net zo over denkt.
30 euro of meer vragen voor een kaartje en dan vervoer aanbieden te waarde van 5 euro.
Tevens waren de bussen zo vol dat ik betwijfel of het wettelijk wel is toegestaan.
Het ergste is nog dat er totaal geen controle was en dat iedereen die wilde gewoon meekon.
Ook mensen die een stadion verbod hebben. en het dan raar vinden dat er vuurwerk op het veld beland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2018 10:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #156
Een nuance, de stewarding van MVV is verantwoordelijk voor fouillering, niet de SC. Dus als iedereen zo kon instappen is ook daar wat misgegaan?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2018 11:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #157
Ik ben wel gefouilleerd, maar er heeft niemand mijn naam gevraagd/op een lijst gekeken of ik wel betaald had of iets dergelijks. En dat is ook niet de eerste keer voor Fortuna-uit. Wij zeiden al grappend tegen elkaar dat we volgend jaar geen kaartje meer kopen maar gewoon in de rij aansluiten. Dat gaan we natuurlijk niet echt doen maar het zou - en dus niet voor het eerst - prima gewerkt hebben.

Overigens, met fouilleren heb je geen 100% controle tegen vuurwerk. Deze is binnen bestaande wet- en regelgeving en überhaupt wat wenselijk is rond een voetbalwedstrijd ook lastig te krijgen. Als jij wat bommetjes in je onderbroek of gewoon onder je trui stopt, jas aan, knappe suppoost die dat weet te vinden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2018 13:53 09 mrt 2018 13:55 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #158
Hadden wij met onze bussen toch beter geregeld ;) overigens was er eerst wel een controle bij de sc bussen maar vanwege tijdsdruk werd iedereen maar ingeladen op last van de politie en veiligheid MVV. Ik zag ook de volle bussen en vond het ook maar vreemd. Vermoedelijk hadden ze vele afmeldingen vanwege de maandag en hadden ze bussen afbesteld,maar zover ik het zag was het uitvak op enkele plaatsen gewoon vol.

Overigens , mvv-supporter, ik begrijp je frustratie en voor het grootste gedeelte heb je gelijk. Zou alleen oppassen te roepen dat er stadionverboden mee waren en die dan maar ook verantwoordelijk waren voor vuurwerk. Dat is echt onzin volgens mij, want met een stadionverbod kom je niet zo maar mee. En ook al was het zo, iemand met een SV wegzetten als een paria die dan ook maar met vuurwerk gooit. Alleen roepen als je het zeker weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2018 08:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #159
@webmaster je hebt gelijk omtrent de stadion verboden. Ik zou niet weten wie er 1 heeft en of deze personen daar waren.
Echter ving ik gesprekken op in de bus aangezien ik haast op iemand zijn schoot moest zitten.
Deze mensen gaan al zeker minimaal 20 jaar naar MVV en hadden het onderling over mensen met stadion verboden die ze daar gezien hadden.
Ik heb dit overgenomen maar kan niks hard maken / bewijzen. 100% terecht dat je dat aankaart.

bij het kopen van kaartjes zal er wel degelijk controle plaatsvinden.
Echter dien je dan wel te controleren of deze personen ook daadwerkelijk instappen.
Er is geen enkele naam gecontroleerd.
Dat het fouilleren snel gedaan moest worden heeft puur te maken maken met planning.
Het schema was duidelijk, echter als er dan pas om 18:45 geroepen word om in de rij te staan om gecontroleerd te worden dan ben je al met alles te laat.
Dit is simpel te wijden aan planning. Wij waren om 18:!5 bij Geusselt, volgens mij waren alle bussen er en kon er meteen begonnen worden met controles.
Dit is puur te wijden aan verkeerde planning, onkunde en nog een paar dingen.
Vergeet niet dat dit niet de eerste keer is dat we naar fortuna gaan, en dat het bij Roda uit prima geregeld was het vervoer.
in mijn ogen is er geen geldig excuus voor de chaos op dat gebied, ook het verplaatsen van een wedstrijd mag dit soort problemen niet veroorzaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden