Fortuna - MVV (2 maart 2018)

02 mrt 2018 12:09
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #46
Nu de wedstrijd a.s. maandag laten inhalen. De temperatuur gaat weer langzaam omhoog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 12:09 02 mrt 2018 12:13 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #47
Balen dat het afgelast is. Wanneer zou het worden ingehaald? Op vrijdag 9 maart, maandag 12 maart en vrijdag 16 maart zijn er alweer volledige speeldagen in de Juup... Komende maandag dus?? Anders zal het verder naar voren geschoven worden...

Geen zin in een derby op maandagavond, en het is nog maar de vraag of iedereen die de bus geboekt heeft dan überhaupt kan. Kutwinter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 12:24 02 mrt 2018 12:26 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #48
Niks kut winter. Kut Fortuna, dat gisteren doelbewust het veld (verder) om zeep heeft geholpen door erop te gaan trainen. Misschien nog een paar lekkere slidings gemaakt. Man dat moesten we vroeger eens doen bij de amateurs, dan kwam de terreinknecht je binnen 1 minuut eigenhandig van het veld halen. Wat een farce.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 12:49
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #49
Ik had me eigenlijk voorgenomen ( net zoals andere fsc dans ) om hier niet meer te reageren na t napoleon accefietje, maar goed.

Voor iedereen die hier denkt zoals Hill dat fsc dit bewust gedaan heeft, moet ik toch zeggen dat je er compleet naast zit.
Dit kost Fortuna heel veel geld omdat er een hoop kosten zijn gemaakt vooraf. Neem nou maar van mij aan dat Fortuna heel graag wilde voetballen.

Beveiligingsbedrijf ingehuurd, moet je betalen,
Sponserdiner 150+ man eten besteld
3 skyboxen extra verhuurd, is maar de vraag of die later ook kunnen ect

Dus iedereen die denkt (uit Maastrichtse arrogantie of chauvinisme ) dat t ons sportief wel goed uitkomt, laat me niet lachen. Bij nec speelden we goed, we staan 3e en raken echt niet in paniek van mvv dat 3 potjes op rij gewonnen heeft.

Tot snel!!
Hopelijk dit weekend nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 12:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #50
Geniet nog maar ff van die 3e plek. Na maandag staat FSC 5e.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 12:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #51
Jao huur, dao zien ze weer, de boere.....Nein, tuurlek ligk 't weer neet aon Fortuna. En dat ze op dat veld traine, en dat de boel nog mier kepot maak, dat is netuurlek allemaol weer neet woer......
Iech had toch aordeg get respec en sympathie veur Fortuna, mer die ''jeh-mer-dat-ligk-neet-aon-us'' of ''geer-snap-'t-neet'' verhaole eders kier opnui weer, boe in 't altied weer aon 'nen aandere ligk, en NOETS aon Fortuna, die koume m'ch noe eg m'n stroot oet. Geer moot toch wel 'ne hiele kleine wereld höbbe dao....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #52
150 couverts, dat is misschien 1500 euro inkoopkosten (geloof me, ook Fortuna zet echt geen gemasseerd Oezbeeks rund voor de sponsoren neer). Ik ben coulant en maak er 2000 euro van. Dat is een half WEEKsalaris van jullie reserve Lazar Kojic. Ik denk inderdaad dat Gün wakker ligt van die kosten Shef :cheer: ;)

Maar goed, hardnekkig gerucht momenteel is dat het komende maandag al wordt ingehaald, dan heeft Fortuna er maar weinig voordeel aan en MVV weinig nadeel. Jammer van de maandag maar een weekenddag is met het al bestaande wedstrijdschema toch niet echt mogelijk. Of je moet na de competitie gaan zitten maar dat is play-off technisch natuurlijk niet mogelijk. Of op vrijdag én op zondag willen spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #53

Shef schreef :
Neem nou maar van mij aan dat Fortuna heel graag wilde voetballen.



Alleen al op de eerste twee bladzijden van jullie wedstrijdtopic op jullie site hopen vier vaste bezoekers op afgelasting vanwege vorm MVV/blessures bij Fortuna (ik tel dus niet de mensen die gewoon vanwege de kou/onbespeelbaar veld niet wilden dat het doorging!). Hypocriet genoeg zijn er twee daarvan nu op de laatste bladzijdes aan het roepen dat MVVfans calimero's zijn vanwege "complottheorieën". Niet erg consequent. Maar los daarvan, ik begrijp wel de reacties van sommigen hier als je leest wat enkelen van jullie eerder deze week neerkalkten.

Shef schreef : We staan 3e en raken echt niet in paniek van mvv dat 3 potjes op rij gewonnen heeft.



Als Fortuna precies diezelfde "potjes" gewonnen had en niet verloren - Cambuur uit en NEC thuis, want Almere thuis wonnen jullie ook - stonden jullie nu (gedeeld) eerste, niet derde. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:42
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 554
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #54

Shef schreef : Ik had me eigenlijk voorgenomen ( net zoals andere fsc dans ) om hier niet meer te reageren na t napoleon accefietje, maar goed.


Man van zijn woord....... Sodemieter toch op met je Maastrichtse arrogantie of chauvinisme te benoemen. Bekijk jullie eigen sites + zelfbevlekking eens en durf dan nog eens arrogantie te benoemen calimeros.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:48
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #55
Als jullie de potjes gewonnen had die fsc gewonnen heeft plus jullie eigen overwinningen dan waren jullie al kampioen hahahahahahah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #56
Volgens teletekst is het duel verplaatst naar as maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 13:55 02 mrt 2018 13:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #57
Oké waar waren we gebleven. Oh ja, Fortuna ligt niet wakker van ons. Nee dat zou ik ook niet zijn, als ik thuis 5 maal op rij verlies van MVV. En dat het wordt afgelast en Fortuna uit vorm is heeft allemaal geen verband met elkaar. Natuurlijk niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 14:22
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #58
Was het hier in het zuiden juist niet minder koud de afgelopen week dan in de rest van het land? Raar dat we de enige wedstrijd zijn die dan niet doorgaat. En in Kerkrade geen enkele twijfel over de doorgang. Is natuurlijk ook heel ver weg. Of is het gewoon de dramatische grasmat in Sittard?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 14:32
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #59
Heren, niet met het vingertje wijzen naar Fortuna. De grasmat daar is al enkele weken slecht, nu komt er nog de vorstperiode erbij. De grasmat is keihard en je ziet echt geen fatsoenlijk voetbal. De kans op blessures is vrij groot. Ook de verwachte sneeuw van vandaag zal echt niet bijdrage aan een goede pot voetbal. Men kan beter nu aflassen, dan een half uur voor aanvang. Vanaf morgen gaat de temperatuur stijgen tot een graadje of 11 boven nul. Maandag gewoon gaas geve en de 3 punten meenemen naar us sjoen Mestreech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 15:03 03 mrt 2018 07:33 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #60
Heeft iemand een kaartje over voor aanstaande maandag? Omdat ik vanavond absoluut niet kon had ik geen kaartje gekocht maar maandagavond kan ik wel.

Is er iemand die wel een kaartje heeft maar maandag niet kan? Ik wil graag het kaartje tegen kostprijs overnemen. Liefst bus 4 of 3.

Reacties graag via PB.

UPDATE: ik heb inmiddels een kaartje van een forumlid gekocht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden