Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11)

24 okt 2016 17:46
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #1
Vrijdag 18 november speelt MVV Maastricht de derby in Sittard. Dit is tevens ook de eerst komende uitwedstrijd op het programma, na eerst thuis Volendam en daarop volgend op 04 november Telstar in eigen huis te mogen ontvangen. Daarna komen 2 weken van rust voorafgaand naar de derby in Sittard.
Afreizen als koploper is zeker geen illusie! Mede door de vrijdagavond en de positieve prestaties van uzze Matadoren is de verkoop al vroeg begonnen.

Er zal (onder voorbehoud) gereden worden in 3 clusters van 4 bussen. (12 totaal)
De bus 1 is al reeds uitverkocht, de bussen 2 tm 4 lopen ook al erg hard. Daarnaast is er voor de latere vertrekkers het verzoek binnen gekomen om een bus van cluster 2 en cluster 3 reeds open te zetten.

De prijzen voor niet leden: € 22:50 en niet leden € 27.50
Koop je meerdere kaarten tegelijkertijd, vergeet dat niet de namen van de overige personen in te vullen bij het veld extra informatie.
Je krijgt maar 1 mailtje, dit is je betalingsbewijs/instapbewijs, entree kaarten ontvang je in de bus. Simpel uitprinten en bij de juiste bus gaan staan. Je word van de lijst afgevinkt bij binnenstappen.

Daarnaast is er ook de mogelijkheid om een half lidmaatschap inclusief entree/buskaart fortuna met € 5 euro korting, en een unieke sc vaantje seizoen 16/17 te kopen voor maar € 35. Je lidmaatschap geeft je recht op 5€ korting op iedere uitwedstrijd. Dit geld ook voor de na competitie. Dus meteen doen eigenlijk!

De totale vrijgegeven capaciteit van het uitvak is 750. Mocht nou blijken dat de goede resultaten aanhouden en deze kaarten al ruim van te voren verkocht zijn, iets wat wij wel verwachten, zullen wij zeker kijken naar de mogelijkheden om de capaciteit te vergroten naar 1100 kaarten.

Wees er dus wel razendsnel bij! bit.ly/1MGcq9s om kaarten te bestellen.

Op naor Sittard, Op naor de eredivisie

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2016 18:03
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #2
Top geregeld! Op noar Sittard! Bus 3 present

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2016 16:19
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #3
Met 4 maan present is bus 5, cluster 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2016 19:17
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #4
4 maan, bus 3. :thumbsup:

Lèt wel op, Lijnsje zit aoch debij. Veur Zeikbak hubbe vr un plaots op de WC gereserveerd, en d'n puppie liet aoch weer vaan ziech huure.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2016 11:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #5
Sc, ik stel de vraag gewoon hier. Ik was nieuwsgierig naar het aantal verkochte kaartjes voor deze wedstrijd. Volgens www.festivalride.nl/mvv/ klikte ik wat aan en het leek er op dat er amper kaarten verkocht waren. Dat kon niet kloppen, dus even doorklikken en ik heb hem door. Neem bijvoorbeeld bus 2: klik je daar op “reguliere kaart” en dan op opstapplaats Maastricht, dan zie je “uitverkocht”. Klik je op ”combinatie kaart”, wat ik in eerste instantie gedaan had, dan zijn er nog 47 plaatsen en lijk je gewoon te kunnen bestellen. Gaat dit wel helemaal goed? In mijn groep hebben we zowel combinatiekaarten als reguliere kaarten voor dezelfde bus gekocht, niet dat die bus straks te vol zit en we alsnog gesplitst worden…

Voor de geïnteresseerden: volgens die site zijn bus 1 en 2 uitverkocht, bus 3 en 4 ruim over de helft verkocht en in bus 5 en 9 (latere clusters) is nog meer dan genoeg plaats.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2016 16:36 28 okt 2016 16:38 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #6
Beste Jacques,

Goede vraag, maar allereerste maak je geen zorgen. Ik wil wel graag onderbouwen hoe het achter de schermen te werk gaat.
Wij bieden inderdaad de mogelijkheid om reguliere kaarten (leden of niet leden) te kopen en combinatiekaarten met korting te kopen.

In een bus zitten 50 plaatsen, waarvan wij verplicht zijn 2 stewards per bus en 1 reserveplaats voor het geval dat..je weet maar nooit

Dat nu het technische gedeelte, het product, bijvoorbeeld bus 1. Zou eigenlijk maar een allotment van 47 moeten hebben, zoals je ziet staat dit zelfde aantal ook open voor de combinatie kaarten. Helaas is het niet mogelijk om deze in 1 product te gooien, omdat ze beide een andere prijs hebben. Het is namelijk niet mogelijk om een dubbele code in te vullen, dat je van € 35 euro naar 27.50 kan gaan en voor leden naar 22.50.

Als mensen een combinatiekaart kopen, dan trek ik handmatig dat aantal weer af van de pot reguliere kaarten. Maar inderdaad terecht opgemerkt dat ik bij bus 2 de combinatiekaarten pot nog had open staan!

Daarnaast worden dagelijks de lijsten bij gehouden en geupdate. Dus geen enkele zorg. Het is even een werkje, doordat we de halve seizoenskaarten aanbieden, maar dat hebben we er met alle liefde voor over.

Je vraag over de beschikbaarheid. Andere jaren was de verkoop voor Fortuna 3 weken voor de wedstrijd nog niet eens van start gegaan. Ik verwacht dan ook dat met hopelijk winst op vanavond Volendam we volgende week al meer dan 70/80% verkocht hebben. Verder zit tussen Telstar en Fortuna ook nog eens 2 weken:)

Dus geen zorgen, je hoeft niet bij een lekkere chick op schoot in de bus;)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2016 16:52
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #7

omnisciens schreef : Beste Jacques,

Je vraag over de beschikbaarheid. Andere jaren was de verkoop voor Fortuna 3 weken voor de wedstrijd nog niet eens van start gegaan.

Volgens mij ben je redelijk kort van memorie.
@ Omnisciens, misschien mis ik iets maar toch even ter nuancering van je opmerking:
Ik heb, samen met Ton en de toenmalige leden van het bestuur van de SC, het online boeken van busreizen 4 of 5 seizoen geleden geïntroduceerd. Los van de problemen in de beginfase, de technische problemen waar we vaak mee te kampen hadden - en niet te vergeten de weerstand bij een deel van de supporters tegen het online boeken- stond het boeken van een derby gemiddeld minimaal 4 weken voorafgaand aan de wedstrijddag op de site. Bij de wedstrijd tegen onze vrienden van Aken noord, waren we met 950 boekingen, zelfs 6 weken voorafgaand volledig uitverkocht.
Kompleminte
Herman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2016 02:00
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #8
Beste Herman, ik doelde inderdaad op vorig jaar. IPV jaren.

En ach ik probeer men gewoon een beetje Werrem te maken voor deze match;) Dan mag een beetje propaganda toch. Schaarste creëert immers vraag.

En tja Roda uit, hopelijk mogen we volgend jaar weer!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2016 07:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #9
Ik hoop eigenlijk van niet, want zou betekenen dat we nog altijd juup spelen ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2016 12:10
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #10
4 man, bus 9

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2016 14:56
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #11

Jacques schreef : Ik hoop eigenlijk van niet, want zou betekenen dat we nog altijd juup spelen ;)


Of zie Juup, en veer Ieredivisie..
Vin iech eigenlijk beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2016 09:14
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #12

Sjappie schreef :

Jacques schreef : Ik hoop eigenlijk van niet, want zou betekenen dat we nog altijd juup spelen ;)


Of zie Juup, en veer Ieredivisie..
Vin iech eigenlijk beter.


Zou maar opletten met deze berichten....voor je het weet zijn ze verwijderd, he Boschpoort?

Present bus 3! Zoe wie Draankorgel al zag, lit mer op!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2016 19:15
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #13
Ik ben niet gerust op deze wedstrijd. Fortuna is al jaren een van de zwakkere ploegen in de Jupiler leaque maar tegen Mvv komen er altijd extra krachten vrij bij de Fortuna spelers boven. Makkelijk zal het er zeker niet worden al heeft Mvv meer kwaliteit rondlopen dan Fortuna maar geenenkele garantie voor een overwinning.
Er zullen volgende week in ieder geval weer voldoende Mvv supporters aanwezig zijn. Op de hoofdtribune daar zitten meestal meer Mvv supporters dan Fortuna supporters tijdens de derby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2016 08:43 07 nov 2016 08:44 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #14
Op de voorpagina is een nieuwe rubriek 'statistieken' geplaatst.
In dit overzicht dat gemaakt is door forumlid Fabrice (Dank!) staan de resultaten van MVV over de laatste 14 seizoenen, incl. het huidige, verdeeld in uit- en thuiswedstrijden.

Opvallend is dat we de laatste vier uitwedstrijden in Sittard gewonnen hebben maar dat we thuis in vier seizoenen niet één keer hebben kunnen winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 12:55
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #15

Boschpoort schreef : Op de voorpagina is een nieuwe rubriek 'statistieken' geplaatst.
Opvallend is dat we de laatste vier uitwedstrijden in Sittard gewonnen hebben maar dat we thuis in vier seizoenen niet één keer hebben kunnen winnen.


Oftewel we gaan winnen in Sittard. Goed genoeg voor mij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden