Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11)

08 nov 2016 12:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #16
Verwachting dat de tot nu toe beschikbare kaarten morgen zijn uitverkocht!

Ze zijn bezig om met meer bussen te mogen gaan: capaciteit die beschikbaar is gesteld is te groot voor het aantal bussen dat mag komen/in het vak past. Ben benieuwd.

Vaan te veure eine pitsen mit Zeikbak, Draankorgel en mesjiens wel de puppie.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 13:40
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #17
Ik hoop en ga er vanuit dat Sittard het geld ook goed kan gebruiken.

Er is achter de schermen al een lobby gaande. Dat gaat allemaal wel goed komen:) Enkele jaren geleden was het buffervak ook erbij.

Er zingen ook geruchten over een sfeeractie;) Ik zeg nog niks! Op noar Sittard.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 13:43
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #18
Pffff normaal ben ik er vrij vroeg bij maar nu heb ik net pas op de valreep 2 plaatsen in de bus besteld haha :P

Wat moet ik meenemen om de bus in te komen (ik neem aan dat ze onze namen op de lijst zullen controleren), het bestelbewijs (in combinatie met ID) in de mail volstaat??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 13:48
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #19

Mappie schreef : Pffff normaal ben ik er vrij vroeg bij maar nu heb ik net pas op de valreep 2 plaatsen in de bus besteld haha :P

Wat moet ik meenemen om de bus in te komen (ik neem aan dat ze onze namen op de lijst zullen controleren), het bestelbewijs (in combinatie met ID) in de mail volstaat??


Yes!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 17:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #20
Fortunasc.nl zet alvast de toon:

"De Wedstrijd van (dit) Jaar komt er aan: op 18 november om 20.00 uur ontvangt Fortuna Sittard MVV. Uiteraard wil elke Fortunees met eigen ogen zien hoe het elftal van trainer Ben van Dael tegen de Maastrichtenaren drie punten pakt...euhm....beter nog..vernedert :)"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2016 17:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #21

Boschpoort schreef : Fortunasc.nl zet alvast de toon:

"De Wedstrijd van (dit) Jaar komt er aan: op 18 november om 20.00 uur ontvangt Fortuna Sittard MVV. Uiteraard wil elke Fortunees met eigen ogen zien hoe het elftal van trainer Ben van Dael tegen de Maastrichtenaren drie punten pakt...euhm....beter nog..vernedert :)"

ze zijn het woordje "wordt"op het einde vergeten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 08:08
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #22
Ik heb best wel wat sympathie voor Fortuna, echter is het altijd hetzelfde liedje daar. Voorafgaand aan het seizoen trekt de polonaise weer door Sittard, want dit is hét jaar dat ze de play-offs gaan halen, dit is hét jaar dat Fortuna het gaat doen. Doelstellingen die overigens worden geroepen door de supporters en niet door het bestuur. Echter goed en wel een paar wedstrijden onderweg, begint de klaagzang alweer. De trainer wordt afgeschoten en driekwart van de selectie moet er in de winterstop uitgesodemieterd worden.

Ook dit seizoen wordt er een half vreemdelingenlegioen binnengehaald met namen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Maar toch weten ze dat met die selectie nu echt mee gaan doen voor de play-offs. Echter wat ik tot nu toe heb gezien van Fortuna, zit er niet één speler bij die ik graag bij ons zou zien. Het is dat een derby altijd een wedstrijd op zich is, maar op kwaliteit zouden wij ze op iedere positie moeten aftroeven.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 12:39
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #23

Boschpoort schreef : Fortunasc.nl zet alvast de toon:

"De Wedstrijd van (dit) Jaar komt er aan: op 18 november om 20.00 uur ontvangt Fortuna Sittard MVV. Uiteraard wil elke Fortunees met eigen ogen zien hoe het elftal van trainer Ben van Dael tegen de Maastrichtenaren drie punten pakt...euhm....beter nog..vernedert :)"

Hoe kun je überhaupt drie punten vernederen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 14:25
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #24

Audiowaste schreef : Ik heb best wel wat sympathie voor Fortuna, echter is het altijd hetzelfde liedje daar. Voorafgaand aan het seizoen trekt de polonaise weer door Sittard, want dit is hét jaar dat ze de play-offs gaan halen, dit is hét jaar dat Fortuna het gaat doen. Doelstellingen die overigens worden geroepen door de supporters en niet door het bestuur. Echter goed en wel een paar wedstrijden onderweg, begint de klaagzang alweer. De trainer wordt afgeschoten en driekwart van de selectie moet er in de winterstop uitgesodemieterd worden.

Ook dit seizoen wordt er een half vreemdelingenlegioen binnengehaald met namen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Maar toch weten ze dat met die selectie nu echt mee gaan doen voor de play-offs. Echter wat ik tot nu toe heb gezien van Fortuna, zit er niet één speler bij die ik graag bij ons zou zien. Het is dat een derby altijd een wedstrijd op zich is, maar op kwaliteit zouden wij ze op iedere positie moeten aftroeven.


Hoop doet leven he Audiowaste. Als je al pak em beet 15 jaar lang bedroevend slecht voetbal krijgt te zien met een incidentele uitschieter, dan is de zomerperiode het moment om je als Fortuna fan weer op te laden voor een nieuw seizoen. Maar zeg nou zelf ergens is dat ook wel logisch. In het begin van het seizoen ben je nog vol verwachtingen en hoop en meestal is die hoop binnen een paar maanden weer weg. Weer een verloren seizoen. Als ik voor dat het seizoen begon er al mee genoegen moet nemen dat het weer een verloren seizoen zou worden zou me de zin snel over gaan.

Dit seizoen is Fortuna erg sterk gestart en stonden we hoger als dat we op basis van de kwaliteit van de selectie zouden moeten staan. Zelf heb ik geloof eens gezegd dat ze ergens tussen plek 8 en 14 kunnen eindigen. Dan hebben ze het gewoon goed gedaan. Kleine stapjes vooruit maken. Al hebben veel Fortuna fans dat geduld inmiddels niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 14:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #25
Ik heb wel begrip voor Gohf. Ik denk dat wij precies hetzelfde zouden doen. Hoop doet leven. Want als er geen hoop meer is, is er niks meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2016 12:29 10 nov 2016 12:29 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #26
Bij het bestelllen van de kaartjes zag ik geen optie meer om ook het lidmaatschap erbij te nemen voor 7,50. Dat ging maar bij 1 bus en die was vol. Klopt dat of is het een fout op de website?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2016 13:20
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #27

Hill28 schreef : Bij het bestelllen van de kaartjes zag ik geen optie meer om ook het lidmaatschap erbij te nemen voor 7,50. Dat ging maar bij 1 bus en die was vol. Klopt dat of is het een fout op de website?


Ik heb het doorgegeven, rond 16:00 staat de mogelijkheid weer erop:)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2016 20:25
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #28
Komen de extra bussen er? Zou toch vet zijn, met 1000 man naar Sittard :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 10:07
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #29
Miljaar, 't begint te kriebel en 't boons binnenin!

LEEF LUIJ, HOBBEN VEER 'N BITSJE ZIN DEBINNEN?

Iech mot ierlijk bekinnen, vriedag samen mit Draankorgel al 'n bitsje magen preuven veur wat 't vriedag maag geven. Iech kin uuch zigke, 't smaak good! De einigste vraog is of de puppy al mit maag vaan zien baasjes, aanders is Zeikbak neet mie te hawwe.

Nein, ff serieus, ech zin debinnen! Sfeeractie? 1000 maan? Euverwinning?

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 12:30
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #30
Hopen op taferelen zoals terugkomst Eindhoven play-offs overwinning, ongeacht de uitslag.

MVV leeft, Roda beeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden