Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11)

16 nov 2016 11:10 16 nov 2016 11:13 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #46

Lummel schreef : Op social media staat het al 1 - 0 voor MVV. :lachen:


Grappig natuurlijk, maar vaak zie je juist dat dit voor de tegenstander werkt als een rode lap voor een stier.
Ik weet nog die grappige filmpjes het jaar na de 0-7 tegen Fortuna, toen verloren we met 3-2.


www.fortunasittard.nl/nieuws/statement-f...rbale-strijd-van-mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 10:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #47
Meeehjong, wat 'n stilte veur de wedstrijd? Iech hob d'r, weet neet wie 't kin, zin in!

LAOT UUCH HURE!

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 11:14
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #48

Lijnsje@tappunt schreef : Meeehjong, wat 'n stilte veur de wedstrijd? Iech hob d'r, weet neet wie 't kin, zin in!

LAOT UUCH HURE!

LAOT US DRUIME!


Goojemurge Lijnsje.

Vin t heij aoch akelik stil. Bin uns benuijd in welke cafe v'r goon oetkaome murgemiddag.

Motte toch enigszins in de stumming kaome dao!...!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 12:07
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #49








Blinne :lachen:

Benuid naor vriedag, kin bekans geine speuler mie vaan Fortuna en die paar gooje die ze hadde speule noe veur us :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 12:28
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #50
van FB van de SC MVV Maastricht

Oproep aan alle supporters morgen tijden Fortuna - MVV Maastricht.
Tijdens het instappen ontvangen jullie allemaal een sfeeractie product ;) Trek deze ook aan!!!! Laat ze in Sittard maar de ogen uit hun kassen vallen als de "Roeij Army" uit Mestreech binnen komt!!
Verzamelen bij het uitvak! De bussen komen aangereden vanaf klein Geusselt. Het is fouilleren, afvinken en instappen maar!!
Sjengen on Tour!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 12:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #51

Peter Pan schreef :









Blinne :lachen:

Benuid naor vriedag, kin bekans geine speuler mie vaan Fortuna en die paar gooje die ze hadde speule noe veur us :daag:


Welke bus zitse Peter Pan

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 14:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #52
Tsja. Een voorbeschouwing. Ik ben eerlijk, ik ben ronduit bijgelovig op dit punt en er van overtuigd dat als ik beschrijf dat MVV een gemakkelijke overwinning behaalt omdat we betere spelers, we onderuit gaan. Ik heb er ook gewoon geen goed gevoel bij moet ik eerlijk bekennen. Fortuna zal zo opgefokt en scherp als wat zijn. En als ik ze iets moet meegeven, dan is het dat ze vechtlust hebben, er staat in tegenstelling tot vorig jaar een team dat voor iedere meter strijdt. Wij kunnen tijdens een wedstrijd variëren tussen ontzettend goed voetbal en blinde paniek, wedstrijd tegen Telstar is daar een goed voorbeeld van. Fortuna in een derby zal van die paniekmomenten optimaal profiteren.

Dat gezegd hebbende zou ik geen enkele speler van Fortuna durven op te noemen die bij ons een basisplaats zou hebben. Misschien De Regt. Ik weet nog aan het begin van het seizoen dat er hier mensen jaloers waren dat Fortuna Ter Wielen gehaald had. Nou, ik neem aan dat iedereen daar inmiddels anders over nadenkt. Die Van Hout was ook een gemiste kans voor ons. Die heeft inmiddels als aanvaller evenveel assists als middenvelder Pieter Nys van ons, en minder dan Schroyen (of Croux in die paar wedstrijden, for that matter). En ga zo maar door. Qua selectie zijn we echt beter en zouden we moeten winnen.

Positief: we hebben heel wat oud-Fortunezen in de selectie, en zij maar één oud-MVV’er – Ospitalieri, die voor Fortuna over het algemeen knap waardeloos speelt. In het verleden hebben oud-spelers ons nog wel eens de das om gedaan, dat zie ik niet gebeuren dit jaar.

Maar al dit soort bespiegelingen tellen niet in een derby. Van begin tot eind strijden is het enige dat telt. Als ik mag kiezen, en het is niet goed voor mijn hart, maar doe dan maar de overwinning van 1998 (?) in de Baandert, vol uitvak, we kregen het vak er naast er nog bij (dat vakkundig van stoeltjes ontdaan werd), we scoorden een raar doelpunt na twee minuten en vervolgens was het 88 minuten lang toezien hoe Fortuna kans na kans miste, en terug naar huis met de 0-1 zege in de pocket. Heel raar, maar eigenlijk vind ik dat leuker dan zo’n 0-7…

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2016 14:14 17 nov 2016 14:15 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #53

Jacques schreef : Als ik mag kiezen, en het is niet goed voor mijn hart, maar doe dan maar de overwinning van 1998 (?) in de Baandert, vol uitvak, we kregen het vak er naast er nog bij (dat vakkundig van stoeltjes ontdaan werd), we scoorden een raar doelpunt na twee minuten en vervolgens was het 88 minuten lang toezien hoe Fortuna kans na kans miste, en terug naar huis met de 0-1 zege in de pocket. Heel raar, maar eigenlijk vind ik dat leuker dan zo’n 0-7…



Ha, die komt ook bij mij altijd als eerste naar boven als ik denk aan Fortuna-MVV in het verleden (samen met de 0-7). Wat een bizarre wedstrijd was dat inderdaad. Emerson na 2 minuten met 0-1, en daarna 88 minuten billen knijpen. Totaal gestolen overwinning. Prachtige herinnering, die wedstrijd. Bomvol uitvak inderdaad, en maar goed dat ze dat extra vak opendeden, ik kan me herinneren dat we op een gegeven moment echt als haringen in een ton stonden achter de goal, zo druk was het. Maar goed, het was het waard.

Welk scenario het ook wordt morgen, een gestolen 0-1 of een dikke 0-7, zolang we maar de drie punten pakken vind ik het best.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 08:36
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #54
It's derby time :-D

0-3 :applaus: :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 08:57
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #55
Ik kan me deze anders ook nog heel goed herinneren:

www.fortunasc.nl/content/view/index/5709

Ik stond achter de betreffende goal :lol: :woohoo: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 10:17
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #56
Ik kan helaas niet aanwezig zijn.
Weet iemand een ( goede !) stream ? :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 10:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #57
Overigens mag van mij best Fortuna weer de "morele winnaar" zijn zoals een paar jaar geleden :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 10:27
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #58
Eventueel de koppositie van VVV overnemen uit bij Fortuna, klinkt niet verkeerd!
Bij de bookmakers zijn we steeds zwaarder favoriet aan het worden. Van 2.05 MVV naar 1.85 in 1 dag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 10:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #59

seppo schreef : Eventueel de koppositie van VVV overnemen uit bij Fortuna, klinkt niet verkeerd!
Bij de bookmakers zijn we steeds zwaarder favoriet aan het worden. Van 2.05 MVV naar 1.85 in 1 dag.


Als Mvv favoriet is gaan we de boot in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2016 10:53
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #60

Jim Cemint schreef : Ik kan me deze anders ook nog heel goed herinneren:

www.fortunasc.nl/content/view/index/5709

Ik stond achter de betreffende goal :lol: :woohoo: :thumbsup:


Als de dag van gisteren! Dit was zo'n moment dat je je hele leven niet zult vergeten. Iedereen in het uitvak dacht dat van Gerwen de bal stopte en er werd in eerste instantie teleurstellend gereageerd, pas 1 tot 2 seconden later hadden we in de gaten dat hij de bal onder zich door had laten gaan en dat deze tergend langzaam over de doellijn rolde.

Overigens schrik ik er van dat dit alweer 30 jaar geleden is, de tijd gaat echt snel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.487 seconden