Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11)

14 nov 2016 12:52
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #31
MVV meldt net dat het uitvak niet zal worden uitgebreid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 12:54
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #32
Fortuna – MVV Maastricht 18-11-2016
Vergeet je betalingsbewijs en ID niet. Verzamelen bij de Stadionweg, bij het uitvak!
Vertrektijden:
1e cluster: 3 bussen Ultra’s + 2 bussen Boschpoort Verzamelen 17.45 uur start fouilleren Vertrektijd 18.15 uur
2e cluster: 1 tm 5 bussen supportersclub Verzamelen 18.00 uur start fouilleren Vertrektijd 18.30 uur
3e cluster: 6 tm 10 supportersclub Verzamelen 18.15 uur start fouilleren Vertrektijd 18.45 uur

Let op! Vanwege de beperkte parkeerruimte, kunnen er maar een maximaal aantal bussen rijden. Vanwege de grote vraag hebben wij ervoor gekozen om de bussen 6, 7 en 8 in te huren met zowel zit als staanplaatsen. Dus er kunnen meer mensen in de bus! Lekker meteen een leuk sfeertje in de bus. Zo kunnen er toch meer supporters mee. De bus zijn voorzien van ruimte om te staan en vast te houden. Geef wel de oudere kans om te zitten!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 13:57
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #33
Een vraag in het algemeen...

Ultra's..bestaan ze nu toch weer ? En dan met 3 bussen ?
En waarom gaan deze 3 bussen + 2 boschpoort voor op de supportersclubbussen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 14:01 14 nov 2016 14:02 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #34

Roed en Wit 70 schreef : Een vraag in het algemeen...

Ultra's..bestaan ze nu toch weer ? En dan met 3 bussen ?
En waarom gaan deze 3 bussen + 2 boschpoort voor op de supportersclubbussen ?


De cluster indeling is geheel tot stand gekomen door het besluit van de lokale driehoek, daarnaast zijn de vertrektijden in vergelijking tot vorig jaar volgens mij ook iets vervroegd. Ook vanwege de sfeeractie was dit was makkelijker.

Ik noem het even bussen Ultra's maar dat is misschien wat onhandig, het is een grote vaste groep die altijd mee gaat. Dat ze in het stadion niet meer als "groep" onder de roepnaam Ultra's fungeren betekend niet dat ze allemaal verdwenen zijn.

gelukkig want dit allen te samen komt de sfeer hopelijk snel weer ten goede. De neuzen staan weer langzaam allemaal dezelfde kant op. Die is hopelijk dit seizoen. Omhoog!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 17:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #35

Roed en Wit 70 schreef : En waarom gaan deze 3 bussen + 2 boschpoort voor op de supportersclubbussen ?


Hoe bedoel je dat ze voor gaan? Iedereen heeft lang de kans gehad een kaartje te kopen. Of bedoel je dat ze eerder in het stadion zijn? Zij liever dan ik, zit sta je daar vanaf 18.40, zonder bier, in de kou, in een sfeerloos stadion...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2016 23:13
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #36
Dit jaar is er volgens mij gewoon echt bier geen lindgens blond of evenementen bier

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 09:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #37
Laat de ''Ultra's'' en de partybussen lekker voor gaan. 18:15 is echt vroeg om richting Sittard te kretsen. Daarnaast heb ik iets vernomen betreft een sfeeractie die ook voorbereid dient te worden. Laat mij mer lekker nippen in de Ster dat kwartier dat zij al onderweg zijn.

Lekker um te huren dat ver pils kriegen in 't oetvak! Noe dat lijnsje nog!

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 09:41
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #38

omnisciens schreef : Dit jaar is er volgens mij gewoon echt bier geen lindgens blond of evenementen bier


Ik verbaas me daar iedere keer over. Voor zover ik weet krijg je bier in de uitvakken van Fortuna,GAE, Jong FCU en NAC. Fortuna mag blijkbaar gewoon bier schenken tijdens een derby in een uitvak. Wie beslist/gaat daar eigenlijk over ? Want in 80% van de uitvakken krijg je geen bier en al helemaal niet bij een derby. Niet dat ik er moeite mee heb, maar als het schijnbaar dus mag waarom doen meer clubs dit dan niet ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 11:24
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #39

Lijnsje@tappunt schreef : Laat de ''Ultra's'' en de partybussen lekker voor gaan. 18:15 is echt vroeg om richting Sittard te kretsen. Daarnaast heb ik iets vernomen betreft een sfeeractie die ook voorbereid dient te worden. Laat mij mer lekker nippen in de Ster dat kwartier dat zij al onderweg zijn.


Precies, daarom ook dat ik me heb ingeschreven bij een bus uit het laatste cluster. Ik werk nog tot 1700 / 1715 uur in 045, dan nog naar Mestreech (+ eten ergens?), dus vind het zelf ook al fijn dat ik in het laatste cluster zit.
Vind de vertrektijden sowieso vroeg, maar dit zal wel zo afgesproken zijn. Plus eer je Mestreech uit bent (ivm de laatste tunnelwerkzaamheden) ben je ook weer een kwartier verder, dus ergens is het ook weer begrijpelijk dat er voldoende speling qua tijd genomen wordt. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 12:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #40

Gohf schreef :

omnisciens schreef : Dit jaar is er volgens mij gewoon echt bier geen lindgens blond of evenementen bier


Ik verbaas me daar iedere keer over. Voor zover ik weet krijg je bier in de uitvakken van Fortuna,GAE, Jong FCU en NAC. Fortuna mag blijkbaar gewoon bier schenken tijdens een derby in een uitvak. Wie beslist/gaat daar eigenlijk over ? Want in 80% van de uitvakken krijg je geen bier en al helemaal niet bij een derby. Niet dat ik er moeite mee heb, maar als het schijnbaar dus mag waarom doen meer clubs dit dan niet ?


Wij gaan naar uitwedstrijden met 9 Vd 10 x 3 organisaties. De supportersclub, ultra's en de Boschpoortbussen. De organisatie achter de Boschpoortbussen is pro-actief in samenwerking met de veiligheidscoördinator om het gewoon geregeld te krijgen bij de ontvangende partij. Lobbyen en lobbyen. Dit heeft dit seizoen naar mijn weten alleen een nee opgeleverd bij Almere. Het maakt die verschrikkelijke combi's iig een beetje dragelijk. Misschien een taak voor jullie VC om hier mee om te gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 13:01
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #41

webmastersfm schreef :

Gohf schreef :

omnisciens schreef : Dit jaar is er volgens mij gewoon echt bier geen lindgens blond of evenementen bier


Ik verbaas me daar iedere keer over. Voor zover ik weet krijg je bier in de uitvakken van Fortuna,GAE, Jong FCU en NAC. Fortuna mag blijkbaar gewoon bier schenken tijdens een derby in een uitvak. Wie beslist/gaat daar eigenlijk over ? Want in 80% van de uitvakken krijg je geen bier en al helemaal niet bij een derby. Niet dat ik er moeite mee heb, maar als het schijnbaar dus mag waarom doen meer clubs dit dan niet ?


Wij gaan naar uitwedstrijden met 9 Vd 10 x 3 organisaties. De supportersclub, ultra's en de Boschpoortbussen. De organisatie achter de Boschpoortbussen is pro-actief in samenwerking met de veiligheidscoördinator om het gewoon geregeld te krijgen bij de ontvangende partij. Lobbyen en lobbyen. Dit heeft dit seizoen naar mijn weten alleen een nee opgeleverd bij Almere. Het maakt die verschrikkelijke combi's iig een beetje dragelijk. Misschien een taak voor jullie VC om hier mee om te gaan?


Top, dat wist ik niet! Zou het een en ander wel draaglijker maken ja haha. Dat ze in Almera een "nee" verkopen verbaasd me niks. Daar zijn ze sowieso al overdreven panisch tov uitsupporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 14:16
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #42
Op social media staat het al 1 - 0 voor MVV. :lachen:


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 18:22 15 nov 2016 18:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #43
Goed geregeld allemaal, zeker pils!!

Nu hoop ik ook dat iedereen zich gedraagt, m.a.w. geen pils op t veld gooit. Maar dat ging de afgelopen keren wel allemaal goed bij Fortuna uit (of in dit geval Fortuna-thuis:D).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 21:08
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #44
Komende vrijdag 18 november 2016, staat de Derby der Derby's op het spel. Fortuna - MVV Maastricht !!!!
De rood-witte armada-stoet van bussen vertrekt vanaf 18 uur vanaf De Geusselt.

Vooraf, vanaf 16:00 uur is Supporterscafé De Gouden Ster geopend voor alle meereizende en ook niet-meereizende MVV Supporters. Hopelijk komen we met 3 punten terug en hebben we een super begin van het weekend !!!! Forza MVV Mestreech !!! Veer zien us !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2016 22:07
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Fortuna - MVV Maastricht (vrijdag 18-11) #45
......en vanaf 17 uur GRATIS friet mèt sajs in Supporterscafé De Gouden Ster !!!!! :applaus: :applaus: :applaus:

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden