MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

07 okt 2016 12:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #91

Och jeh schreef :

houtengerard schreef :

Och jeh schreef :

houtengerard schreef :

Och jeh schreef : @houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???


We kwamen toch echt niet van de eigen helft af, twee passes, bal kwijt. Cambuur liep alles dicht. We scoren twee keer uit een zeldzame counter die wedstrijd. Cambuur nam ons doel niet onder vuur, dat niet, maar had ons echt wel klem op de eigen helft. We kwamen niet verder dan de middenlijn. Na de 1-1 deden we pas weer mee en kwam wat meer ruimte en controle op het middenveld. Ik weet niet wat jij gezien hebt?


De 1e helft is Cambuur 1x aan de goal geweest en die ging erin. Verder had Cambuur niks te vertellen in de 1e helft. De 2e helft was Cambuur iets beter, maar we hebben never nooit 70 minuten met de rug tegen de muur gestaan.


Oké. Bij mijn wedstrijd was juist de eerste helft niet om aan te zien. Men ging onder gematigd (clubcultuur)boegeroep en hoon de kleedkamers in tijdens de rust. Misschien dat ik me die wedstrijd, die jij hebt gezien, vanavond nog even bij Fox bestel, dan heb ik ondanks dat er geen programma is dit weekend, toch nog een avondje MVV voor de boeg (Met goed weekend garantie).

Mocht je de wedstrijd via Trepke B gevolgd hebben op facebook, met dat periscoop gebeuren. Ze zenden soms twee keer dezelfde helft uit. Laatst was op de chat één helft van de gebruikers aan het vloeken over een tegendoelpunt, terwijl het gewoon dezelfde goal was uit de eerste helft. (Sjiek trouwens dat Trepke b dit initiatief neemt)

En anders verschillen we gewoon van mening.


Ik stond gewoon langs de railing aan de Boschpoort kant, we verschillen duidelijk van mening. Ik heb het her en der nog eens gechecked, maar de mensen die ik vraag beamen mijn verhaal. Ik zou hem idd nog eens bestellen als ik jou was. Prettig weekend! :thinking:


Ik ben het wel met houten eens hoor.
De eerste helft was om niet aan te zien.
En het begon de tweede helft niet veel beter de laatste 30 minuten had ik tenminste nog iets van hier valt nog een punt te halen tegen maar van tevoren werden we weg getikt passes kwamen niet aan. Fout op fout werd er gemaakt.
Als Cambuur de 0-2 had gemaakt was het een dikke nederlaag geworden. En hebben wij eens het geluk aan ons zijde dat dit niet is gebeurd en dat MVV de laatste minuten terug slaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 15:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #92
Trepke B heeft niets via periscoop gedaan tegen Cambuur. Wel een uitgebreidere samenvatting: www.facebook.com/132352476873346/videos/1011601575615094/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden