MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

30 sept 2016 17:12 30 sept 2016 17:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #16

les rouges blancs schreef : Die vaan Cambuur zegke Frieslan boppe...
Ach zeet LRB ...in de Geuselt zien die aoch gewoen te kloppe!

Mer neet es veer us laote poppe!


Dit zijn de betere wedstrijden. Ik hoop dat we mooi kunnen blijven aansluiten bij de top met een overwinning vanavond.

De kans is overigens groter, dat die ruimtesonde die zich vandaag te pletter heeft gevlogen tegen een komeet, weer een signaal gaat uitzenden, dan dat wij vanavond die periode gaan pakken. Het zijn natuurlijk wel de leukste periodes als je hem onverwacht krijgt. Ik zeg 2-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #17
Geef die Gijzen HEEL snel een contract !!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, les rouges blancs, opadiehard, Tuor, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:19
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #18
We hebben dit seizoen een paar keer onverdiend punten verloren maar deze wedstrijd hebben we de punten onverdiend gewonnen.
Jeetje...wat was Mvv slecht. De eerste helft geen enkele bal op doel en veel balverlies. Cambuur was heer en meester in balbezit, maar ben blij met de drie punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:21 30 sept 2016 22:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #19
Slechte wedstrije moste aoch winne..zegge ze...
Laote veer ut nao e boffinke en gebraggel vaan allei twie kante ut mer daobij laote !

Get anders..
Wie onveurspelbaar is dees kompetissie..?
Venlo die gein piep tobak hij in de Geusselt weert waor...geit nao de N.C in ...
Nak geit veur de zoeveulste kier onderoet...
En Cambuur kos miech gaar neet beindrukke...prutsers die 10 minuute veur ut einde met 1:3 veur hadde motte stoon.
Waor dao gaar niks leuks...?
Jewel..
Get leuke meitses oet Oostraalieje bij us in vak A
Ut nuij froont...leuk die tettemuilkes...oeps...mennekes te zien ..alleh Napoleon..sponserre die gaste wie belaof !!
En netuurik de 3 punt die gelukkig toes bij us bleeve

Op nao de volgende toeswedsjtrijd..fein wiekend allemaol! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:25
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #20
Geen goede wedstrijd, maar een aankomende kampioen wint ook zulke wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:35
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #21
Zaadwedstrijd.
3 punten.

Fin.

Verder complimenten aan Gijzen. Deze jongen is steeds weer doeltreffend, en verdient echt een basisplaats.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #22
MVV mist Croux meer dan de meeste onder ons denken . Pedro is een echte rechtsbuiten , Croux duikt geregeld op in de spits . Verder denk ik dat we Guvenc meer missen dan ons lief is . MVV heeft vandaag gewonnen op pure vechtlust ( 2E HELFT ) Het middenveld was all over the place.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:37 30 sept 2016 22:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #23
Ik snap nog steeds niet dat hij gijzen in de basis gegint....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #24

Lummel schreef : Zaadwedstrijd.
3 punten.

Fin.

Verder complimenten aan Gijzen. Deze jongen is steeds weer doeltreffend, en verdient echt een basisplaats.




Een basisplaats ?? Die gast gaat je lopen als hij niet snel een contract krijgt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #25
Boh wat een slechte wedstrijd zeg.. al was dat ook een beetje de verdienste van Cambuur die heel vroeg en fel druk zetten waar MVV zich geen raad mee wist.. gelukkig kon Cambuur verder ook heel weinig met de bal.

Uiteindelijk onverdiend 3 punten kunnen pakken maar daar heeft niemand het over een paar weken meer over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 22:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #26
Het was niet goed maar op wilskracht toch nog gewonnen . :applaus:




PS

Onze vrienden uit het oosten staan LAATSTEEEEE . :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 23:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #27
Sinterklaas is vroeg in het land dit jaar. Die 1-1 was echt een cadeautje. Ongelooflijk hoe Cambuur daar stond te verdedigen. Matchfixing met openkaart? Het leek wel de Surprise Show hoe Schrooijen die bal nog mag bemachtigen.

Wat een bagger, ongeïnspireerd voetbal van onze kant. Cambuur was heer en meester op het middenveld, veel snellere beweeglijke spelers die de gaten meteen dichtliepen. En ons middenveld wilde het liefst in de schaduw van de tegenstander gaan staan. Van tactische inspiraties hoeven we het niet te hebben om controle over dat middenveld terug te krijgen, want zelfs de trainers durven niet de boel te veranderen. Volgend seizoen kunnen we gaan bezuinigen op de reservebank, want die wordt toch niet gebruikt als het niet loopt met de basis elf. Lekker de huurlingen 30 seconden laten meevoetballen, die gaan me toch in juli met een pakket ervaring het kanaal terug over, dat wil je niet weten. Als ik Andries was, haalde ik ze in de winterstop terug en liet ik ze daar op het tweede voetballen.

Tekenend voor de wedstrijd. Een onderschepping in de eigen zestien. Cambuur staat met het hele elftal op onze helft en raakt de bal kwijt. Dan komt de omschakeling... de vlijmscherpe counter... En wat zien we...drie MVV'ers in de aanval, tegen negen verdedigers van cambuur.. . Tekenend voor de wedstrijd. Ze zeggen weleens dat Vikingen plunderen, maar cambuur heeft hier toch echt twee punten te weinig gepakt. (Niet dat ik het erg vind, zo vaak winnen we zo niet)

Pedro staat buitenspel na een mislukte pass, daarna krijgt Ciranni opnieuw de kans om een goede pass af te leveren. Komt Pedro rustig op zijn gemak terug gelopen uit buitenspel positie. Als je wilt winnen, ren je weer snel terug de lijn in, zodat ciranni de bal kwijt kan.
De Kuiper werkt de ballen goed weg, maar hij schiet ze helaas het liefste rechtstreeks terug in de voeten van de spelmaker. Dat helpt allemaal niet om de druk van de ketel af te halen. Alleen Pereira vond ik vandaag een foutloze pot spelen, de rest vond ik maar matig, op onze invaller en doelman na. Er is werk aan de winkel Ron en de sleutelwoorden zijn 'durven' en 'vrijlopen uit de basisformatie'. Dit team kan op een hoger tempo voetballen, dat hebben we gezien. Hopelijk is dit de volgende wedstrijd beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 23:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #28

Boschpoort schreef : Ik gun die friezen een hele lange, vervelende terugreis met een zwaar gefrusteerde trainer. :P

Nou, dat is aardig uitgekomen zou ik denken.
In de laatste minuut verliezen in een wedstrijd die geen winnaar verdiende.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 23:07
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #29
Tekenend voor de wedstrijd. Ze zeggen weleens dat Vikingen plunderen, maar cambuur heeft hier toch echt twee punten te weinig gepakt. (Niet dat ik het erg vind, zo vaak winnen we zo niet)



Cambuur heeft 1 of 3 punten te weinig gepakt Sjraar ..lol
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 23:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #30

Sjonnie schreef : Tekenend voor de wedstrijd. Ze zeggen weleens dat Vikingen plunderen, maar cambuur heeft hier toch echt twee punten te weinig gepakt. (Niet dat ik het erg vind, zo vaak winnen we zo niet)



Cambuur heeft 1 of 3 punten te weinig gepakt Sjraar ..lol


Eén haha, MVV heeft er twee teveel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden