MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

27 sept 2016 09:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #1
Aanstaande vrijdag mogen we weer, na 6x uit (incl beker) en 3x thuis, is dit de start van een 'thuis' periode met 4x thuis en 1x uit (bij jong Utreg)

Tijd om de draad weer op te pakken dus, na een mindere week.

Ik geloof dat Cambuur altijd veel mensen meeneemt, dus laten we gaas geven qua sfeer!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2016 08:47
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #2
Nadat ik de laatste thuiswedstrijd maar weer eens door ziekte heb moeten missen ben ik vrijdag weer van de partij....lijkt mij een leuke pot tegen Cambuur...op een of andere manier moet ik die club wel....geen idee waarom, misschien door de overeenkomsten met MVV.
Enfin, ik denk dat het een zeer open wedstrijd word met vele kansen voor beiden. Het zal een echt anusknijpertje worden tot de laatste minuut waarbij wij hopelijk de winst binnen slepen. Mijn voorspelling...3-2.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2016 18:51
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #3
Een aantal jaren geleden zat er een eenzame Cambuur -supporter naast me op de Boschpoort-tribune, toen hij het verbaal aan de stok kreeg met MVV-supporters. Hij vond ons onsportief publiek. Toen er tegen hem gezegd werd dat hij op de verkeerde tribune zat, heb ik hem de tweede helft niet meer gezien... :daag:

Voorspelling : 1-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 08:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #4
Voorspellingen : MVV wint met 3-0, Eindhoven wint met 2-1 van Ajax, Venlo komt niet verder dan een gelijkspel en Volendam wint met 1-0 van de ratten, vieze ratten jalalalaaaaaa.

Nee, ff alle gekheid op een stokje, het wordt hier 4-0;)

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 12:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #5
Cambuur doet het thuis prima, maar verloor al drie uitwedstrijden, waaronder (weliswaar geflatteerd) 3-0 bij Fortuna. MVV speelt dit seizoen thuis goed. Gewoon voor de winst gaan. Mocht dat lukken, dan heb je ongeacht of je de periode wint, een super competitiestart. Kom op MVV, nu eens geen najaarsdip maar vol gas door. Blijf in de top-5!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 14:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #6
Als MVV het toch eens kon opbrengen elke wedstrijd te spelen als tegen de Ajax jeugd, dan werden we kampioen!
Voorlopig ben ik heel tevreden met een plek in de top 5 met dit jonge en nieuwe team.
Maar dan moet er in elk geval thuis wel gewonnen worden, ook van cambuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 15:14 29 sept 2016 15:19 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #7
Het worden interessante weken voor MVV. De beginfase van het seizoen zit er inmiddels echt wel op. We staan bovenin, en niemand staat na 8 wedstrijden 100% toevallig bovenin. Nu komt een boeiende reeks van vijf wedstrijden, waarvan 4 thuis en 1 uit tegen Jong FC Utrecht. Als we mee willen blijven doen bovenin zullen de komende weken flink wat punten behaald moeten worden. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar oktober zal een interessante maand worden. Zal MVV de top 5 positie gaan consolideren en zich echt tussen de toppers gaan nestelen de komende weken, of is er sprake geweest van een hele goede start, heeft het team gepiekt in het begin en leven we boven onze stand, en zakken we nu af naar de subtop/middenmoot?

Ik heb er vertrouwen in dat dat laatste niet gaat gebeuren. We hoeven in elk geval voor niemand bang te zijn, dit team heeft tot nu toe dit seizoen laten zien het de toppers met goed voetbal moeilijk te kunnen maken. Ik ga ervan uit dat Almere een incident was, en dat het team er net als tegen Jong Ajax morgen vanaf de allereerste seconde volle petaj tegenaan gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2016 20:30 29 sept 2016 20:37 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #8
MVV hoopt heel stiekem op periodetitel

MVV kan komend weekend een ticket voor de nacompetitie bemachtigen bij gunstige resultaten op de Jupiler League-velden

"Dat zien we om kwart voor tien wel", stelt MVV-trainer Ron Elsen. "We willen lang strijden om een goede klassering op de ranglijst."

Onderschatting
Tegen Cambuur hoopt Elsen vrijdag aan te haken bij het niveau dat zijn ploeg liet zien tijdens de laatste thuiswedstrijd die het speelde. Jong Ajax met 1-0 geklopt. Elsen waarschuwt wel voor onderschatting van Cambuur. De Friese ploeg staat op plek negen in de ranglijst. "Het is een ploeg met zeer veel potentie. De stand vertroebelt dat. De selectie is waardig om in de top drie te komen.

Hawbir Mustafa, Patrick N'Koyi en Emrullah Güvenc zijn geblesseerd bij MVV.
Vermoedelijke opstelling: Geens, Ciranni, Kuipers, Pereira, Labylle; Ippel, Nys, Schroijen; Pedro, Verheydt, Loshaj.
www.1limburg.nl/mvv-hoopt-heel-stiekem-o...l?/context=section-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 09:01
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #9
8 beriechskes veur miech op wedstrijddaag...... Sjendaol.

Iech zégk 3-0 en veer pakke de periode op woonderbaarlikke wijze.

1-0 Labylle
2-0 Labylle
3-0 Verheydt

Come On You Boys In Red! :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 14:04
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #10
Van cambuur.nl :

Rob Maas: “Tijd om weer een uitwedstrijd winnend af te sluiten”
29 september 2016, 17:46

Driehonderdachttien. Dat is het aantal kilometers tussen Leeuwarden en Maastricht en dus de afstand die Rob Maas en zijn mannen morgen moeten overbruggen voor de uitwedstrijd tegen MVV. Een lastige pot op voorhand, want MVV staat keurig zesde en SC Cambuur heeft het nog niet makkelijk in uitwedstrijden.

Op het wekelijkse persmoment ging het eerst over de spelers die morgen niet inzetbaar zijn aan Cambuur-zijde. Hoofdtrainer Rob Maas: “We moeten het morgen zonder Jordy (Van Deelen red.), Robbert (Schilder red.) en Raymond (Gyasi red.) doen in Maastricht. Ook Michiel (Hemmen red.) zal er nog niet bij zijn, hij heeft wel zonder klachten weer meegetraind, maar in onze optiek heeft hij nog te kort meegetraind om bij de selectie te zitten.”

Vorige week werd er in eigen huis met 3-1 van Achilles ’29 gewonnen, maar dat wil niet per se zeggen dat dezelfde basiself weer aan de aftrap zullen verschijnen. “Dat is zeker niet vanzelfsprekend. Als staf doen wij wat wij denken dat het beste is voor het team. Daar horen ook tactische keuzes bij en die zijn zeker niet altijd leuk voor de jongens of om te maken. Maar het gaat morgenavond natuurlijk wel gewoon om de punten.”

Tot dusver wist SC Cambuur alleen de uitwedstrijd in Dordrecht in winst om te zetten. De hoogste tijd dat daar een vervolg aan wordt gegeven, vindt ook de oefenmeester. “Het wordt zeker tijd dat we weer een uitwedstrijd winnend afsluiten. Uit tegen MVV is wat dat betreft geen makkelijke opgave, maar we gaan er naartoe met maar één doel en dat is om die wedstrijd te winnen en de punten mee te nemen naar Leeuwarden.”

De aftrap van het duel tussen MVV Maastricht en SC Cambuur is morgenavond om 20.00 uur. Zoals gebruikelijk is de wedstrijd live te volgen via ons Twitter-account en/of de radioverslag van Omrop Fryslan en Omroep Leo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 14:06
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #11
frieschdagblad.nl :

Barto raakt basisplaats kwijt aan Hoefdraad
Leeuwarden - Martijn Barto is zijn basisplaats bij SC Cambuur alweer kwijtgeraakt. In de uitwedstrijd van vanavond tegen MVV moet de spits plaatsmaken voor Jerge Hoefdraad. Het is een tactische zet van trainer Rob Maas, die een strijd om de afvallende ballen verwacht. Hij denkt dat Hoefdraad daarbij beter tot zijn recht komt, dan Barto. ,,Een moeilijke keuze, maar dat hoort bij topsport", aldus Maas. Sander van der Streek opereert vanaf de linkerkant en Ricardo Kip speelt op tien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 14:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #12
Niet dat Barto nu zo'n topspits is, maar die Hoefdraad heeft jarenlang bij Telstar en Almere gespeeld en op mij nooit enige indruk gemaakt. 17 doelpunten in 183 wedstrijden, voor een spits ronduit waardeloos. Wat mij betreft gunstige ontwikkeling.

Zul je natuurlijk zien dat die knakker nu opeens twee keer scoort en dat een getergde Barto als invaller er nog één bij duwt :rolleye:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 14:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #13
Ik gun die friezen een hele lange, vervelende terugreis met een zwaar gefrusteerde trainer. :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 15:29
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #14
3-1 veur die vaan us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 16:51 30 sept 2016 16:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #15
Die vaan Cambuur zegke Frieslan boppe...
Ach zeet LRB ...in de Geuselt zien die aoch gewoen te kloppe!


Tot strein ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden