MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

30 sept 2016 23:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #31
Artikel in Leeuwards huis-aan-huis.nl. Geen letter van gelogen.

Cambuur beleeft wederom nachtmerrie in Limburg

Artikel is geplaatst door Redactie op 30-09-2016 - 21:57
MAASTRICHT – SC Cambuur heeft weer geen punten overgehouden aan een reis naar het verre zuiden. Na Venlo (2-1) en Fortuna (3-0) werd er ook van MVV verloren: 2-1.

Het was van begin tot eind een zwakke vertoning van zowel de Leeuwarders als de club uit Maastricht. De Limburgers pakten echter de punten en aldaar zal niemand malen om de zaadpot.

De openingsfase was weinig enerverend. Het eerste kleine wapenfeitje ontstond pas in de twaalfde minuut. Loshaj kopte een bal veel te slap in en Nienhuis kon eenvoudig redding brengen. Aan de overkant kwam Hoefdraad een minuut later – na een combinatie met Kip – in riante scoringspositie. De aanvaller kreeg de bal echter niet goed onder controle en dus kwam keeper Geens met de schrik vrij. Vervolgens viel er tot aan de 35ste minuut niks te beleven.

Voorsprong uit het niets

In de 36ste minuut nam Cambuur zomaar de leiding in het saaie duel. Hoefdraad gaf een puike pass op Kip, die op zijn beurt de bal fraai over Geens heen lepelde: 0-1. De Leeuwarders namen de voordelige stand probleemloos mee de pauze in omdat de wedstrijd daarna andermaal ten prooi viel aan lamlendigheid.

Dromerij

Negen minuten na de spelhervatting plofte ook de gelijkmaker uit het niets in het net. Gedroom van Anderson, die de bal zomaar inleverde, betekende een vrije doortocht voor Schroijen en dus de 1-1. De thuisclub ging kortstondig, met extra energie op zoek naar meer, maar al snel kwam aan de dadendrang een einde. Een kwartier voor tijd leek de goal aan de andere kant te gaan vallen. De ingevallen Barto doemde tweemaal, in korte tijd, gevaarlijk op voor het doel van MVV. Beide keren vond hij doelman Geens op zijn pad. Met nog zeven minuten te gaan gingen de Leeuwarders door het oog van de naald. Van de Streek ruimde op vanaf de doellijn. Het bleek een voorbode want in de voorlaatste minuut mocht Gijzen middels een kopbal achterover de 2-1 en tevens eindstand aantekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2016 23:42
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #32

opadiehard schreef : Ik snap nog steeds niet dat hij gijzen in de basis gegint....gr opa ;)



Opadiehard ik snap wel meer dingen niet....... zo'n slechte en gezapige 1e helft heb ik al in jaren niet meer gezien.... nee zelfs
bij de amateurs niet, het was dat Cambuur gelukkig ook hevig teleurstelde maar wat doet het dode vogeltje langs
de kant....niks....af en toe eens opstaan met zijn handen in zijn zakken. Totaal geen beleving, nee Ron zelfs onvoldoende
inzet en steeds de 2e of 3e bal kwijt 0,0 aan kansen en wat doet Ron zoals zo vaak aan de rust geen wissels niks, Pedro
die meer tegen zijn eigen liep te voetballen dan wat anders en na zijn geel ook nog door bleef mekkeren en stomme fouten bleef maken en werkelijk niks goed deed gewoon laten staan, het heeft ons tegen Almere al drie punten gekost..... Waarom niet Dyon
Ghijzen er in de rust in brengen.....echt het grenst aan het ongelofelijke, we hebben echt stront en stront geluk gehad maar
met zulk voetbal, de 2e helft was iets minder slecht maar ook niet meer en minder, gaan we vrees ik nog veel wedstrijden verliezen.
Wat me nog meer zorgen baart is waar was die winnaarsmentaliteit, die was vandaag ver te zoeken, de meesten geloofden het
wel alleen Schroyen en Ciranni haalden hun niveau en in minder mate de 2e helft Perreira en Ippel, de rest was kommer en kwel,
was er dan nika positiefs, jawel de 3 punten maar ik vraag me steeds meer af waarom Ron bijna nooit durft te wisselen, ik denk
dat Andries Jonker beide spelers in de winterstop mooi terug naar Londen haalt, nee het was ondanks de gestolen overwinning
geen fijne avond en het waren er velen die dezelfde mening toebedeeld waren. Iedereen kan slecht zijn maar enige inzet
mag dan toch wel getoond worden, ze hebben nu 2 weken de tijd om daarover te beraden ondanks de 2-1 overwinning wat
wel het belangrijkste is uiteraard maar de manier waarop is het spijt me MVV onwaardig !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 00:13
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #33
Kom op mensen, Cambuur had goed gekeken naar MVV. Zie het als compliment ! Net zoals Almere voor het eerst dit seizoen zijn huisstijl aanpasde aan MVV. 1e helft ruk, en dan komt de mentaliteits wissEl die een goede ploeg kenmerkt. Voetballen op mentaliteit. En dat was ruim aanwezig vandaag. 9 wedstrijden gespeeld en 3 a 4 wedstrijden in de slotfase gewonnen! Winnaars mentaliteit. Op het einde van het seizoen: geluk van de kampioen. Forza MVV !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Badjakker, Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 00:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #34
Kom op mensen, Cambuur had goed gekeken naar MVV. Zie het als compliment ! Net zoals Almere voor het eerst dit seizoen zijn huisstijl aanpasde aan MVV. 1e helft ruk, en dan komt de mentaliteits wissEl die een goede ploeg kenmerkt. Voetballen op mentaliteit. En dat was ruim aanwezig vandaag. 9 wedstrijden gespeeld en 3 a 4 wedstrijden in de slotfase gewonnen! Winnaars mentaliteit. Op het einde van het seizoen: geluk van de kampioen. Forza MVV !




En die ene wedstrijd die we in blessure tijd verliezen kost ons de periode titel :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 00:28
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #35
Nou..tsja..de 1e helft was wat mij betreft de slechtste dit seizoen tot nu toe. Cambuur was niet zo goed, nee, wij waren gewoon niet bij de les. Het liep niet. Die 0-1 is natuurlijk ook totaal onnodig. Wat doet Geens daar uberhaupt?
Natuurlijk valt er ook genoeg te zeiken over de 2e helft maar wat mij in ieder geval wel bevalt is dat deze ploeg wel in staat is om zaken om te buigen en wedstrijden in de laatste minuten te beslissen. Hoelang hebben we dat al niet meer gezien van MVV ? Het was zeker niet allemaal hosanna na rust maar bij vlagen zag je toch weer goed voetbal en mn de gevaarlijke linkerkant met Labylle en Schroyen. Want voor hetzelfde geld vallen er nog 2 doelpunten door die 2.
We misten vandaag toch wel wat balans in het team en ik vond het 4-4-2 nou niet echt lekker. Thomas is niet de ideale man in een 2 mans voorhoede. Loshaj als valse linksbuiten kwam ook niet echt tot zijn recht. Maar als we ook dit soort mindere wedstrijden winnen kan het seizoen gewoon heel leuk worden toch ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 00:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #36
Waar maken we ons druk om ?? Kampioen zullen we niet worden . Blijft de playoffs ( 2e tot 9e plaats ) Dat moet haalbaar zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 01:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #37
Ik snap ook niet dat die jongens van Arsenal niet eens wat tijd krijgen. Als je ziet hoe slecht het draaide, wissel dan eens spontaan in plaats van je standaard - van te voren geplande - wissels.

Pedro voor Croux is een echte echte aderlating en Verheijd is genant on te zien het spijt me.

Ondanks de overwinningn hebben we titelkansen waarschijnlijk verloren met het vertrek van Croux.
Ironisch genoeg zal die waarschijnlijk degraderen met Willem II.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 01:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #38
Deze wedstrijd verdiende geen winnaar. Maar dan erg lekker als je deze dan toch winnend afsluit. Sfeer alleen aanwezig na de 2-1 van Gijzen dus zeer ruk. Dat zal ik in ieder geval niet missen tegen FC Dordrecht als ik niet kan gaan. Wel hoopvol als we slechte wedstrijden als deze winnend afsluiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 01:26
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #39
Bijna alles al gezegd hier. Slechte wedstrijd. Wel drie punten. En dat is wat telt aan het einde.

Laten we ook niet te hard zijn voor MVV. Met name de eerste helft was een basiscursus 'hoe pak je MVV aan'. Zoals hierboven al gezegd, Cambuur zette, net als Almere vorige week met wat minder succes probeerde, MVV vroeg vast. MVV probeert voetballend openingen te vinden, via snelle combinaties van achteruit de goal van de tegenstander te bereiken. Dat betekent dat het middenveld van levensbelang is. En daar lag met name de eerste helft het probleem. Dat was volledig in handen van Cambuur. Met als gevolg dat MVV er totaal niet doorheen kwam, en matige voetballers als Kuijpers en Pereira de pass richting voorhoede moeten geven. Tja dan kom je niet ver... Nys was wederom niet geweldig, al vond ik hem wel beter dan tegen Almere en Jong Ajax. Loshaj speelt heel wisselvallig. Niet gek, die jongen speelt voor het eerst een heel seizoen op dit niveau, dan is het logisch dat het erg wisselvallig is. Maar dat betekent wel dat 2 van de 3 middenvelders niet op niveau speelden, en Ippel was in de eerste helft ook niet briljant. Tegen een tegenstander van het kaliber Cambuur kom je dan op het middenveld gewoon tekort, en in de eerste helft was dat overduidelijk.

Elsen is geen coach die veel wisselt, soms pakt dat goed uit, soms ook niet. Loshaj of Nys hadden in de rust gewisseld kunnen worden. Maar goed. Uiteindelijk was het Nys die de pass gaf waar de 1-1 uit viel. En was het invaller Gijzen die de winnende binnenkopt. Een winnende coach heeft altijd gelijk.

Gelukkig viel de 1-1 snel na rust, wat een mazzel, bijna bizar die fout. Maar in dit soort wedstrijden heb je een mazzeltje nodig, net dat beetje geluk waardoor je terug in de wedstrijd kunt komen. Daarna kon het twee kanten op, maar goed was het absoluut niet. Van Cambuur ook niet, van een ex eredivisionist zou je toch meer verwachten. Maar dat toont ook maar weer aan dat het gat tussen onderkant eredivisie en bovenkant jupiler league heel klein is. Hoe dan ook, ik had me al neergelegd bij een gelijkspel, tot dat Gijzen hem er nog in legt. Drie punten in plaats van een, boeiend dat het onverdiend was. Toen we in 97 kampioen werden hebben we ook weleens onterecht gewonnen.

Man van de wedstrijd dan... Moeilijk. Pereira speelde verdedigend goed, al had hij voetballend weer wat hartverzakkingsmomentjes. Kuipers zelfde. Maar goed, dat liep prima af. Schroyen was dreigend, evenals Gijzen, die best een klein contract zou mogen van mij. Labylle lijkt nauwelijks weg te zijn geweest. Ik vond Verheyd ook aardig spelen. Hij staat constant met zijn rug naar de goal en met twee man in zijn nek en krijgt de bal meestal door de lucht op borst of hoofd hoogte aangespeeld. Toch neemt hij de meeste ballen goed aan, houdt constant twee tegenstanders bezig en kopt regelmatig de bal prima door. Ik vond dat hij vandaag een aardige wedstrijd speelde.

Toch een tweetal opvallende dingen. Om te beginnen: Helmond uit, VVV thuis, Achilles uit, Jong Ajax thuis, Almere uit en vandaag. Allemaal wedstrijden waarin we dit seizoen in de laatste 5 minuten scoorden. Dat is deels geluk natuurlijk, maar het zegt misschien ook wel iets over de mentaliteit van dit team. En een tweede ding, de uitslagen van vandaag bewijzen maar weer eens dat het echt een knotsgekke competitie is dit jaar. Echt iedereen kan van iedereen winnen. En dat is alleen maar gunstig voor ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 07:43
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #40

mvvcasbrul schreef :

opadiehard schreef : Ik snap nog steeds niet dat hij gijzen in de basis gegint....gr opa ;)



Opadiehard ik snap wel meer dingen niet....... zo'n slechte en gezapige 1e helft heb ik al in jaren niet meer gezien.... nee zelfs
bij de amateurs niet, het was dat Cambuur gelukkig ook hevig teleurstelde maar wat doet het dode vogeltje langs
de kant....niks....af en toe eens opstaan met zijn handen in zijn zakken. Totaal geen beleving, nee Ron zelfs onvoldoende
inzet en steeds de 2e of 3e bal kwijt 0,0 aan kansen en wat doet Ron zoals zo vaak aan de rust geen wissels niks, Pedro
die meer tegen zijn eigen liep te voetballen dan wat anders en na zijn geel ook nog door bleef mekkeren en stomme fouten bleef maken en werkelijk niks goed deed gewoon laten staan, het heeft ons tegen Almere al drie punten gekost..... Waarom niet Dyon
Ghijzen er in de rust in brengen.....echt het grenst aan het ongelofelijke, we hebben echt stront en stront geluk gehad maar
met zulk voetbal, de 2e helft was iets minder slecht maar ook niet meer en minder, gaan we vrees ik nog veel wedstrijden verliezen.
Wat me nog meer zorgen baart is waar was die winnaarsmentaliteit, die was vandaag ver te zoeken, de meesten geloofden het
wel alleen Schroyen en Ciranni haalden hun niveau en in minder mate de 2e helft Perreira en Ippel, de rest was kommer en kwel,
was er dan nika positiefs, jawel de 3 punten maar ik vraag me steeds meer af waarom Ron bijna nooit durft te wisselen, ik denk
dat Andries Jonker beide spelers in de winterstop mooi terug naar Londen haalt, nee het was ondanks de gestolen overwinning
geen fijne avond en het waren er velen die dezelfde mening toebedeeld waren. Iedereen kan slecht zijn maar enige inzet
mag dan toch wel getoond worden, ze hebben nu 2 weken de tijd om daarover te beraden ondanks de 2-1 overwinning wat
wel het belangrijkste is uiteraard maar de manier waarop is het spijt me MVV onwaardig !!


Spreekt Ron engels?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 09:18
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #41
Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 10:43 01 okt 2016 10:45 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #42

houtengerard schreef :

les rouges blancs schreef : Die vaan Cambuur zegke Frieslan boppe...
Ach zeet LRB ...in de Geuselt zien die aoch gewoen te kloppe!

Mer neet es veer us laote poppe!
1.


Sjraar...diech bis e vies mennekke... :P
Tots diech dat oppe sjet deis...
Alleh daan mer....
Mer geine vieze praot oppe forum!
Mooderaatoore...griep in ezzebleef !!!


Bek on toppik:


Nein Sjraar...
Wie gebleeke is...
Veer laote us neet gepopseiskenaarievoogelle...
Neet mie...
Dat laote veer euver aon die "ausm Osten" ! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 11:49 01 okt 2016 12:51 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #43

Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....

Dat heb ik me ook afgevraagd maar ik hoorde gisteren geruchten dat ons talent uit Nigeria er nogal vedette neigingen op na houdt. Boos worden als je op een training getackeld wordt bijvoorbeeld. Tja, als je jezelf daarmee buiten de groep plaatst valt het voor de trainer niet mee om een basisspeler eruit te halen voor een huurling. Maar jammer is het wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 12:12 01 okt 2016 12:13 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #44
Voetbal is een spel dat nooit verveelt. Er zijn al miljoenen wedstrijden gespeeld en er is er nog nooit een verlopen waarin ook maar een minuut daarvan hetzelfde verliep als bij een andere wedstrijd.

Voetbal is met name interessant omdat het een systeem is. De eenvoudige optelsom van een aantal weken geleden o.a. door Napoleon (haha, die reageert toch niet meer, al popelt hij wel om dit nu te doen ;-) ) dat als er twee scorende spelers wegvallen dat dan ook het scorend vermogen in dezelfde mate gaat dalen: die analyse is gewoon te simpel. Een speler met een andere kwaliteit of inbreng kan het hele systeem verbeteren of in de war schoppen.

Ik daarbij met name aan Pieter Nijs. Normaal gesproken een van de meest constante voetballers van MVV. Een zekerheidje. Als hij minder speelt (naar mijn smaak zit hij even in een dipje) heeft dat invloed op het hele team. Want van een jonge speler als Loshaj mag je (nog) niet verwachten dat hij rust en structuur in het elftal brengt. En Ippel is een noeste bijter op het middenveld, maar een spelverdeler is hij niet. Dus komt veel verantwoordelijkheid op de schouders van Nijs, die zijn maatje Peters mist. Hij ervaart veel druk, overcompenseert dat met wat gehaast voetbal en veel balverlies; er zit weinig ontspanning in zijn spel. En daarom kunnen Pereira (die vrijwel elk duel voor zijn man uitkomt en dan het duel wint, maar dan in het vervolg nog wat balverlies leidt; hij is jong en ik zie veel ontwikkeling), Kuipers (verdedigend in orde, maar inpassend naar middenveld onvoldoende) vanuit het hart van de verdediging en zijn collega-middenvelders de bal maar moeilijk kwijt. De voorwaartsen worden dan maar moeilijk bereikt. En als die dan een bal krijgen, dan gaan ze nogal geforceerd proberen een goede actie te maken. Dat gebeurt dan zonder overleg (alleen Verheijdt schermt de bal af en houdt overzicht).

Kijk wat er gebeurt als Gijzen invalt. Dan geeft dat nieuwe hoop en gaan spelers anders spelen. Er wordt door iedereen met meer druk naar voren gespeeld en met name ook directer gespeeld. Daardoor kwam ook Schroijen beter in zijn spel. Schroijen was bijzonder attent bij MVV’s eerste goal en met een mooie assist op Gijzen ook bij de tweede goal betrokken. Voor mij MOTM.

Kortom: het middenveld functioneerde gisteren maar matig. Begrijp me niet verkeerd: dat is niet de schuld van Pieter Nijs (systeemdenken ziet altijd het samenspel-afstemming in het systeem als oorzaak en wijst nooit een “schuldige” aan). We kennen allemaal diens kwaliteiten en hij zal snel zijn oude niveau behalen als er nieuwe vaste patronen en zekerheden ontstaan. Nieuwe keeper, nieuw tandem Schroijen-Labylle, Pedro die wat wisselvallig speelt (maar die kan echt voetballen!), geen echte diepgaande spits (maar wel balvast). Dat komt wel goed en dan gaan we mogelijk nog mooiere dingen beleven.

Omdat het middenveld niet functioneerde vond ik het eerlijk gezegd een opmerkelijke wissel dat hij een aanvaller (Pedro) voor een aanvaller (Gijzen) verving. Maar later bleek dat door de inbreng van Gijzen (goudhaantje, meteen contract geven) Nijs en Loshaj beter vanaf het middenveld konden gaan spelen. Toch had ik onze Afrikaanse middenvelder eens een invalbeurt gegund. Maar ja, de winnende trainer heeft altijd gelijk. Ik had dus een dubbele wissel toegepast. Nijs eruit voor Nwakali en Pedro eruit voor Gijzen.

Het was niet al te best, maar wel heel interessant gisteravond. Tegen VVV thuis een punt te weinig en tegen Cambuur twee punten te veel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 12:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #45

Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....



Duurt niet lang gaan die jongens weer terug naar Arsenal. Ron heeft ze niet nodig!!!! Ron helpt een mooie samenwerking naar de klote. Hebben we een van de grootste talenten aller tijden in onze gelederen krijgt deze jongen nog niet eens een kans zich te bewijzen. SCHAAM JE RON, JE BENT ME IETS TE VAAK EEN BETWETER.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden