MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

01 okt 2016 13:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #46
Het meeste is al wel gezegd. Paar dingen die ik nog wil toevoegen:

Buiten dat doelpunt verloor Gijzen alle duels. Werkelijk allemaal. Die moet je helemaal geen basisplaats geven. De rol die hij nu heeft, met veel energie invallen als de tegenstander moe begint te worden, past hem als een handschoen.

Volgens mij heeft niemand het over Ciranni. De corner waar het winnende doelpunt uit voorkomt, is een assist van hem. Dat niet alleen, die corner kwam omdat Schroijen de bal ontving na een schitterende diagonale pass over het hele veld, zal een meter of 60 geweest zijn. Pass van Ciranni. Verheijdt (die overigens, vrees ik voor hem, snel zijn basisplaats kwijt is als N'Koyi ooit fit raakt) had moeten scoren uit één van de puike voorzetten van Ciranni. En de 1-1? Voorzet van Nys. Van wie kreeg Nys de bal? Over 30 meter, precies op zijn rechtervoet? Jullie raden het al: Ciranni. En verdedigend is hij geen seconde in de problemen geweest. Alessandro was naar mijn mening de enige die goed speelde gisteren, ik heb het idee dat de meeste fans hem nog erg onderschatten. We hebben de beste rechtsback van de competitie. :applaus:

Ondanks de ronduit slechte wedstrijd: fantastische competitiestart, als we zo door blijven gaan komen we boven de 70 punten uit. Daarmee word je historisch gezien tweede of derde. We zullen nog wel eens tegen een zeperd aan lopen. Maar ik blijf het zeggen: als we het hele seizoen in de top vijf kunnen blijven en niet de traditionele najaarsdip krijgen dan hebben we een uitstekend jaar. Dan win je langzaam fans terug, dan ben je interessant voor sponsoren. Het gaat ons allemaal niet snel genoeg, mij ook niet, maar dit MVV maakt stappen. Chapeau.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, La Chouffe, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 13:29
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #47
Het is nu tijd dat Elsen, door Paul Penders, of iemand anders over dit wisselbeleid wordt aangesproken.
Maar ja dit zal wel niet gebeuren, 2 handen op een buik!.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 13:40 01 okt 2016 13:43 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #48

Boschpoort schreef :

Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....

Dat heb ik me ook afgevraagd maar ik hoorde gisteren geruchten dat ons talent uit Nigeria er nogal vedette neigingen op na houdt. Boos worden als je op een training getackeld wordt bijvoorbeeld. Tja, als je jezelf daarmee buiten de groep plaatst valt het voor de trainer niet mee om een basisspeler eruit te halen voor een huurling. Maar jammer is het wel.


zie foto behorende bij artikel ,,MVV vliegt onnodig uit de KNVB-beker na verlies in penaltyserie tegen Volendam" www.mvv.nl/nieuws/mvv-vliegt-onnodig-uit-de-knvb-beker Kelechi omarmt hierop Florian Loshaj nadat deze zijn penalty gemist heeft en MVV uit de KNVB beker vliegt. Kelechi komt hierbij niet over als iemand die zich buiten de groep plaatst maar lijkt me juist een sympathieke gozer.! Er zullen niet veel Jupiler Leagueclubs zijn die het zich kunnen permiteren om een speler van meer dan 3 miljoen op de bank te hebben zitten zonder hem te gebruiken. Hopelijk krijg Kelechi binnenkort zijn kans van Ron in de basis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 13:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #49
We staan op één punt van de plaats die rechtstreekse promotie inhoudt. De ploegen boven ons hebben allemaal minimaal het dubbele spelersbudget. Ik vind het absurd hoe sommige mensen hier reageren. Ron doet het dit seizoen vooralsnog prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Sjotelsplak, Huib, opadiehard, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, La Chouffe, Zoewiezoe, bokkesprongen, kyleman333 en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 14:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #50
Ach Jacques, zeikers heb je altijd en overal. Ik denk dat je in dit geval doelt op Middenstip. Hij is me nog nooit eerder opgevallen met negatieve berichten en zal hem dus nog niet meteen onder de categorie zeikers scharen, waar ik dit wel al bij sommige op dit forum doe.

Waarom zou Penders Elsen gaan aanspreken op het wisselbeleid? Ik lees soms dat een directeur de trainer gaat aanspreken, maar dit is toch helemaal zijn takenpakket niet? Twee handen op één buik? Deze conclusie haal je uit het feit dat......?

We staan er mooi op, wellicht staan we boven onze stand, maar wie maalt er op?

LAOT US MILJAAR DRUIMEN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Peter Pan, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 16:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #51
Lijnsje, ik had niet eens gezien wie het gepost had, bericht van middenstip - die volgens mij normaal gezien inderdaad echt geen vervelende forumer is, integendeel - was inderdaad de directe reden om te posten. Maar op de vorige pagina staan ook een paar berichten in dezelfde trant. Vond het nodig een ander geluid te laten horen.

Wat gisteren overigens ook goed was: we werden snel en goed geholpen bij de tappunten, pilsjes waren prima, mannen hadden er ook duidelijk plezier in. Leuk!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 16:29
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #52
Het viel mij gisteren op dat na het scoren van de 2-1 de beide 'Arsenal-warmlopers' (al meer dan een half uur!) elkaar juichend toelachten. Voorwaar geen slecht teken, dunkt me!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 17:04
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #53
In 3 kwartier kan er veel veranderen in het leven.
Ron Promotion wordt geacht een winnend elftal samen te stellen op basis van de beschikbare kwaliteit en niet om iedereen te vriend te houden. Sommige spelers leren trouwens meer van eens op de bank te zitten dan te spelen. We zijn schijnbaar niet meer gewend aan het hebben van een kwalitatieve bank want anders snap ik de commotie hierover niet. Een luxeprobleem.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques, Sjotelsplak, Huib, Tuor, La Chouffe, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 17:43
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #54
Ik denk dat Elsen Nwakali pas minuten gaat geven als hij zich heeft aangepast aan MVV. Als je deze jongen zag warmlopen gisteren had ik hem ook niet ingebracht. Heb erop gelet en hij had er gewoon totaal geen zin in. Martina gaf hem zelfs een zetje zo van kom op jongen het komt goed. Ben van mening dat hij gedacht heeft hier wel meteen in de basis te staan. Als ik dan lees dat het op trainingen ook nog niet helemaal lekker loopt, dan denk ik dat hij nog een positieve prikkel nodig heeft waardoor de knop in zijn hoofd omgaat. Hij moet uitstralen er vol voor te willen gaan. Denk dat dat zijn grootste probleem is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 18:43
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #55

hindriks schreef : Ik denk dat Elsen Nwakali pas minuten gaat geven als hij zich heeft aangepast aan MVV. Als je deze jongen zag warmlopen gisteren had ik hem ook niet ingebracht. Heb erop gelet en hij had er gewoon totaal geen zin in. Martina gaf hem zelfs een zetje zo van kom op jongen het komt goed. Ben van mening dat hij gedacht heeft hier wel meteen in de basis te staan. Als ik dan lees dat het op trainingen ook nog niet helemaal lekker loopt, dan denk ik dat hij nog een positieve prikkel nodig heeft waardoor de knop in zijn hoofd omgaat. Hij moet uitstralen er vol voor te willen gaan. Denk dat dat zijn grootste probleem is.


Het verschil is, is dat deze jongen gewild is door heel veel clubs in binnen en buitenland (En daarvoor minder geld ter beschikking hadden dan Arsenal), dat hij nu bij MVV speelt is een gunst, geen marktwerking. Het komt heel arrogant over zo om zo met buitenkansjes om te gaan. Ja het zijn diva's die overladen zijn met complimentjes, maar laat hem dan op zijn minst op de bank zitten, want blij maak je hem niet met een wissel om de scheidsrechter een hand te geven. Hij is in zijn eentje meer waard dan vijf keer de complete MVV selectie van dit seizoen, dat is de marktwaarde die Arsenal voor hem heeft neergelegd. Het komt een beetje ondankbaar over zo.

Vind je het gek dat hij na acht keer warmlopen en 60 speelseconden niet meer gemotiveerd is om het allemaal serieus te nemen? Ik zou doorsprinten naar de wok als ze me in de negentigste minuut voor de zoveelste keer weer een ererondje lieten maken naast de grensrechter.Die jongen hoeft zich niet meer te bewijzen hier, die gaat nu al meer verdienen bij zijn eigenaar, dan Kuipers en Co in hun hele carrière bij elkaar kunnen sprokkelen. Het gaat er meer om dat je aan andere clubs laat zien dat wij hen serieus nemen in de taak om een speler beter te laten maken, of ze nu een meerwaarde zijn of niet. En al zeker bij legendarische topclubs, zoals Arsenal. In Kerkrade zijn ze al twee jaar aan het dromen van een samenwerking met Tottenham, dat maar niet van de grond komt, waar die fantast Caanen zogenaamd connecties mee heeft. Wij hebben nu een lijntje met Arsenal en dan wordt er zo mee omgegaan. Caanen zou het kuiltje likken van Jonker..als je snapt wat ik bedoel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip, jovkle, Raffalaldo, Boer458, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 19:44
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #56
Hahah denk je alles te hebben gelezen, roept hier iemand dat Penders Elsen moet aanspreken over zijn wisselbeleid... Man man man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 21:03
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #57
Ben het helemaal eens met het feit dat elsen en dusseldorp hun wisselbeleid moeten aanpassen. Het is ongelooflijk hoe hij deze jongens in de zeik zet. O'Connor heeft zich al een hele helft moeten warmlopen zonder in te vallen. Als ik zo'n jongen was, dan had ik elsen in zijn gezichtbuitgelachen, mijn contract ingeleverd en lekker terug naar Londen. Ik voorspel, zoals ik al opmerkte, ruzie in de tent waardoor we gaan duikelen. En terecht. Dat ze maar eerst eens een goede trainer voor de ploeg zetten. Gisternwas het qua tactiek, motivatie en beleving niet om aan te zien. Ook Arsenal zal hier niet blij mee zijn. Bye bye samenwerking.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 21:45
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #58
Als deze jongens echt zo veel beter zijn dan diegene die er nu in staan hadden ze vast wel gespeeld. Elsen houdt die jongens echt niet op de bank als ze er met kop en schouders bovenuit zouden steken. Dat lijkt me dus niet het geval te zijn. Dat hij ze wel eens een kans mag geven door ze als wissel wat meer minuten te geven ben ik helemaal met jullie eens. Ik snap dat de jongens die er nu in staan krediet krijgen maar zeker als het (zoals gisteren) totaal niet loopt mag je echt wel eens wat eerder mensen inbrengen. Komt daar nog bij dat je zo inderdaad jongens beter gemotiveerd houdt. Als ze er gisteren nog niet worden ingebracht kan je je afvragen wanneer wel.

Maar genoeg gezeikt ;) . Deze punten zijn af en toe wel erg lekker tegen een ploeg die vorig jaar nog Eredivisie speelde. We staan gewoon lekker gedeeld derde :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2016 23:28
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #59
Sorry dat ik het moet schrijven "Wat een negativiteit op dit forum" en dan gaat in de meeste gevallen over Ron Elsen! Maar ik hoop niet dat we ooit een trainer krijgen die als een halve zot in zijn afgebakend gebied zit te schreeuwen en te gebaren. Wat Ron doet is naar mijn mening het team zelf besturend laten functioneren. En dat is beter dan een overspannen trainer langs de zijlijn.

De opmerkingen ten aanzien van de Arsenal jongens getuigen ook van te weinig inzicht in de materie. Ten eerste weet niemand behalve de trainer hoe deze mannen op de training functioneren. Dat is kennelijk niet al te overtuigend! Ondergetekende gaat regelmatig naar de trainingen en kan dit enigszins onderschrijven. Er is weinig beleving en het lijkt erop dat de mannen geen energie hebben!!

Over dat laatste kan ik iets vermelden wat ik feitelijk liever niet zou willen vermelden maar in het belang van de club doe ik dat nu wel..

De mannen wonen dicht bij elkaar in de Maastrichtse wijk Wijck en zoals u weet traint MVV slechts als semi professionals. En daar ligt het probleem! Want wat ga je dan doen? Want je hebt ongeveer 24 uur vrije tijd voordat de volgende training begint. Ver van huis in een mogelijk voor die mannen niets zeggende ambiance?
Juist ja, computer spelletjes en zuipen en dat laatste kan ik helaas na vernomen info niet anders schrijven want kennelijk zijn de blikken bier en whisky daar niet aan te slepen. Dit berust op absolute waarheden en de bron zal nooit worden vrij gegeven!!

Het lijkt me echter goed dat MVV hiervan op de hoogte wordt gesteld! In het belang van MVV, Arsenal en toch ook en vooral in het belang van deze jonge voetballers. Mijn vraag aan MVV is om dit dringend serieus te nemen al is het maar in het belang van deze zeer jonge en kennelijk super talenten van Arsenal!

met vriendelijk groet en met de beste bedoelingen hierbij vermeld..!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 12:56
joeymvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #60
Complimenten voor Elsen hoe hij het doet! Preseteert top met dit team! Ga zo door Ron B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden