MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

02 okt 2016 13:08
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #61

Peetoven schreef : Over dat laatste kan ik iets vermelden wat ik feitelijk liever niet zou willen vermelden maar in het belang van de club doe ik dat nu wel..

De mannen wonen dicht bij elkaar in de Maastrichtse wijk Wijck en zoals u weet traint MVV slechts als semi professionals. En daar ligt het probleem! Want wat ga je dan doen? Want je hebt ongeveer 24 uur vrije tijd voordat de volgende training begint. Ver van huis in een mogelijk voor die mannen niets zeggende ambiance?
Juist ja, computer spelletjes en zuipen en dat laatste kan ik helaas na vernomen info niet anders schrijven want kennelijk zijn de blikken bier en whisky daar niet aan te slepen. Dit berust op absolute waarheden en de bron zal nooit worden vrij gegeven!!

Het lijkt me echter goed dat MVV hiervan op de hoogte wordt gesteld! In het belang van MVV, Arsenal en toch ook en vooral in het belang van deze jonge voetballers. Mijn vraag aan MVV is om dit dringend serieus te nemen al is het maar in het belang van deze zeer jonge en kennelijk super talenten van Arsenal!

met vriendelijk groet en met de beste bedoelingen hierbij vermeld..!


Schandalige post. Werkelijk. Laat dit via andere kanalen bij MVV terechtkomen. Dit brengt alleen maar schade, in de groep en de opinie. Tjezus zeg, dit is toch moderator werk???? Of maken we ons liever druk over een topic die wordt geopend door een schrijver die zijn vertrek aankondigd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 13:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #62
Ik drukte op "bedankt" ipv "quote" bij het bericht van peetoven :rolleye: maar ik wilde inderdaad zeggen dat als dit serieus is, dit beter op een andere manier naar de club kan dan via een openbaar forum.

webmaster, moderators zijn niet permanent het forum aan het bekijken hè ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 13:53 02 okt 2016 13:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #63

webmastersfm schreef :

Peetoven schreef : Over dat laatste kan ik iets vermelden wat ik feitelijk liever niet zou willen vermelden maar in het belang van de club doe ik dat nu wel..

De mannen wonen dicht bij elkaar in de Maastrichtse wijk Wijck en zoals u weet traint MVV slechts als semi professionals. En daar ligt het probleem! Want wat ga je dan doen? Want je hebt ongeveer 24 uur vrije tijd voordat de volgende training begint. Ver van huis in een mogelijk voor die mannen niets zeggende ambiance?
Juist ja, computer spelletjes en zuipen en dat laatste kan ik helaas na vernomen info niet anders schrijven want kennelijk zijn de blikken bier en whisky daar niet aan te slepen. Dit berust op absolute waarheden en de bron zal nooit worden vrij gegeven!!

Het lijkt me echter goed dat MVV hiervan op de hoogte wordt gesteld! In het belang van MVV, Arsenal en toch ook en vooral in het belang van deze jonge voetballers. Mijn vraag aan MVV is om dit dringend serieus te nemen al is het maar in het belang van deze zeer jonge en kennelijk super talenten van Arsenal!

met vriendelijk groet en met de beste bedoelingen hierbij vermeld..!


Schandalige post. Werkelijk. Laat dit via andere kanalen bij MVV terechtkomen. Dit brengt alleen maar schade, in de groep en de opinie. Tjezus zeg, dit is toch moderator werk???? Of maken we ons liever druk over een topic die wordt geopend door een schrijver die zijn vertrek aankondigd?


Ik ben het met je eens dat dit schade kan berokkenen, maar alleen als het serieus genomen wordt. De schrijver heeft niet de reputatie hier verworven dat hij een bewezen betrouwbare bron is, dus in hoeverre je dit bericht serieus kan nemen is een tweede. In het verleden zijn vaker dit soort berichten over alcoholmisbruik in combinatie met het semi-prof zijn geplaatst. Het lijkt wel een beetje het standaard verhaaltje wat men langs het trainingsveld bedenkt of waarneemt.Iets wat je ieder seizoen wel eens leest. Ik weet niet hoe de andere moderators hierover denken, ik vind het een mening, geen feit. En het is aan de lezer hoe serieus je het neemt. Als we zulke berichten steeds moeten verwijderen sluit je ook andere geruchtencircuits die wel een nieuwswaarde hebben. Nu hebben we het eigenlijk weer over dat dunne lijntje van wat toelaatbaar is, ik vind het op de grens.

Daarnaast is Nwakali eigenlijk geen moslim? Zoja, dan kan dat alcohol verhaal ook meteen de prullenbak in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 13:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #64

Jacques schreef :
webmaster, moderators zijn niet permanent het forum aan het bekijken hè ;)


Als een havik boven een weiland ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 16:36 02 okt 2016 16:37 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #65

houtengerard schreef :
Daarnaast is Nwakali eigenlijk geen moslim? Zoja, dan kan dat alcohol verhaal ook meteen de prullenbak in.


Nwakali is christen, geen moslim. Is te zien op zijn Twitter als ik me niet vergis.

Overigens lijkt het me inderdaad slimmer om zulke geruchten direct bij MVV neer te leggen en niet op een forum te plaatsen. Op die manier wordt er al snel van een mug een olifant gemaakt. Als het trouwens waar is dat die jongens nauwelijks wat te doen hebben buiten het trainen om vind ik dat MVV hier ook in te kort schiet. Help zo een jongens hierbij. Misschien ligt het er ook wel aan dat MVV wat dat betreft heel weinig ervaring heeft met spelers van verre afkomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 17:36 02 okt 2016 17:39 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #66
Ik heb het gelezen en dit is inderdaad zo'n moment dat je als webmaster twijfelt wat je moet doen. Kan het de club schaden? Misschien. Kan het waar zijn? Misschien. Vooralsnog is het een gerucht dat door een enkel nieuw forumlid - zonder reputatie qua betrouwbaarheid - in de wereld wordt geholpen. Ik heb het laten staan. Deze site staat los van de club. Daarom noemen we ons ook onafhankelijk. Het is een forum en daarin moet ruimte zijn voor geruchten. In dit geval hoop ik dat het gerucht ontkracht kan worden. Als het wel waar blijkt te zijn dan zal het MVV via deze weg ongetwijfeld bereiken en kan er gepaste actie ondernomen worden. Maar prima dat er andere meningen zijn. Ik pretendeer niet altijd de wijsheid in pacht te hebben. (Vaak wel, oké...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 18:16
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #67
Mijn excuses trouwens . Het komt misschien over dat ik de moderators laksheid toeschrijf. Dat is iig niet zo. Maar laten we eerlijk zijn, credebility is niet te meten door een incidentele bezoeker en niet schrijver. Als moderator ben je actief bezig met monitoren en twijfel er niet aan dat jullie het kaf van het koren kunnen scheiden. Maar buiten de vaste namen hier en hun "bedankjes" en aantal Posts is voor niemand zijn betrouwbaarheid te meten. Ik wil er wel eEn paar pilsjes op zetten dat dit "gerucht" al wat voetbalkantines is doorgegaan vanmiddag. Zonde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 21:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #68
Ach, zomaar quotes van afgelopen jaren over de selectie:

Kuipers speelt nog maanden niet, knie is echt kapot (Week later valt ie in)
Kuipers zit dagelijks tot 5 uur in de feestfabriek (terwijl hij vol bezig is met herstel)
Er is dikke ruzie in de MVV selectie (terwijl daar niks van te zien is op t veld)

etc etc

Die post van hierboven sluit erop aan.

En ook de post van Red Sox dat tegen cambuur waardeloze motivatie en beleving van de spelers was.

Wat een bullsh*t!! De beleving van de spelers is prima! Soms loopt het even wat minder ja en? Waarom er meteen wat achter zoeken.

Van de ene kant vind ik het ook raar dat die spelers amper tot geen speeltijd krijgen, van de andere kant is het voor hun ook een leerproces dat ze eens een keertje niet de koning van de club zijn. Misschien laten ze niet genoeg wil zien op de trainingen inderdaad. Waarom zou Andries daar Ron op afrekenen? Wie weet hebben ze wekelijks contact? Vragen vragen.

Last but not least een samenwerking met arsenal (als daar al sprake van is) is leuk, maar eigen spelers opleiden en verkopen met winst is nog veel leuker. Think about that.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 21:43
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #69

Boe is dat feeske? schreef :
Van de ene kant vind ik het ook raar dat die spelers amper tot geen speeltijd krijgen, van de andere kant is het voor hun ook een leerproces dat ze eens een keertje niet de koning van de club zijn. Misschien laten ze niet genoeg wil zien op de trainingen inderdaad. Waarom zou Andries daar Ron op afrekenen? Wie weet hebben ze wekelijks contact? Vragen vragen.

Last but not least een samenwerking met arsenal (als daar al sprake van is) is leuk, maar eigen spelers opleiden en verkopen met winst is nog veel leuker. Think about that.


Contradictio in terminis, boe is dat feeske?
1 de Arsenal spelers zijn koning van de club MVV. Dat is nu eenmaal zo als je meer verdient dan de hele selectie bij elkaar.
2 een training is niet hetzelfde als een wedstrijd. Dat ze maar eens laten zien wat ze waard zijn
3 Andries rekent Ron daarop af omdat Andries wél bij een strak geleide organisatie werkt waarbij hij verantwoording moet afleggen aan zijn bazen en spelers sterker moet maken
4 de opleiding is uitgekleed en er lopen geen talenten rond. De enige selectie die nog een beetje op niveau speelt is het eerste. Dus opleiding en verkopen is er niet bij

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 22:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #70
Leuke discussie!

1 ik bedoel dat ze overal de kont nagedragen krijgen en dat MVV daar niet aan meewerkt is ook een leerproces voor deze spelers.
2 eens
3 ik denk dus dat mentaal deze spelers wel sterker worden omdat ze eens niet spelen en met die tegenslagen om moeten leren gaan. En ik neem aan dat de balans opgemaakt word na dit seizoen, niet in begin oktober.
4 ik bedoel een Loshaj, een Ciranni, een Pareira (Croux, Peeters). Eigen spelers in de zin van onder contract. MVV leidt ze op, die kunnen nog geld opbrengen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 22:29 02 okt 2016 22:30 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #71
Inderdaad, boe is dat feeske, leuke discussie!

1 eens, ware het niet dat dit wel wat verder gaat dan dat. De kont niet nagedragen krijgen is heel wat anders dan in de zeik gezet worden omdat je je constant moet warmlopen en niet invalt. Ik refereer aan enkele wedstrijden geleden toen O'Connor zich een hele helft heeft warmgelopen. Ook aan de wedstrijd tegen cambuur waaruit je voorzichtig kunt concluderen dat ze nummers 6 en 7 in de pikorde zijn.
2 praten we niet meer over
3 zie 1; ik denk het niet omdat Arsenal dat niet zal toelaten. Voor Arsenal is mvv niet meer dan een luis, en dus zullen ze redeneren: het is graag of niet
4 zonder scoutingapparaat of geld om te kopen heeft mvv juist samenwerkingsverbanden nodig om de wat betere talenten te krijgen om te kunnen doorverkopen

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2016 23:34 02 okt 2016 23:41 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #72
Graag wil ik toch nog wat details vrij geven over onze Arsenal mannen,

Beide jongens zijn nog jong, eentje woont voor het eerst alleen zonder zijn ouders, en het is inderdaad even wennen aan het vrij leven zonder paps en mams, iets wat denk ik voor ons alle in het verleden ook heeft gegolden, je bent een voetballer, verdiend wat knaken, de toekomst lacht je toe en dan heb je nog zo een mooie stad als Maastricht vol met verleidingen. Natuurlijk geniet je dan met volle teugen van het leven.
Iets wat je ze ook niet kwalijk moet nemen, ze worden met kleine stapjes gebracht, de achterliggende gedachte daarvan is alleen maar goed.

Ik merk dat veel supporters vaak hebben van, jong wissel eens, maar dat gaat er snel genoeg van komen.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 01:46
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #73
Beste Forumschrijvers,
Naar aanleiding van de reacties op mijn schrijven het volgende;
Natuurlijk is het terecht om te stellen dat het wellicht beter was geweest om e.e.a. te posten bij de club. Maar dan was het schrijven mogelijk ook in de prullenbak verdwenen. Zoals vermeld is het schrijven met de beste bedoeling geplaatst! Dat dit vervolgens niet serieus wordt genomen en hooguit als schadelijk voor de club wordt opgepakt ligt aan de vaste schrijvers op dit forum. Immers, de gemiddelde forum schrijver mag kennelijk alles neer kalken en ieder ander is op z'n minst niet te vertrouwen. En zo wordt een serieus en oprecht schrijven gebombardeerd tot een schandalig kantineverhaal.

Echter kan ik jullie verzekeren geen enkel belang te hebben om op dit forum een Kantineverhaal te schrijven. Sterker nog het is geschreven in het belang van de club ook al blijft overeind of het wel zo verstandig is geweest om het hier te posten. Waarvan akte dus!!
De reden van het schrijven was overigens niet om het verhaal te posten maar wel omdat er een discussie ontstond over de inzetbaarheid van de betrokkenen. En mogelijk lag of ligt daar de link van het waarom of met andere woorden het niet voldoende fit zijn van de spelers in kwestie? En mogelijk hebben deze om die reden vervolgens nodeloos lang langs de zijlijn moeten lopen.

Het zou toch wel prettig zijn dat de vaste forumschrijvers zoals men zich zelf noemt ook eens wat of liever veel minder negatief zouden posten!! Maar merkwaardig genoeg worden veel van die "kletsberichten" als normaal en te accepteren beoordeeld.
Het zij zo en het zou beter zijn om berichten van "onbekenden" niet meteen af te zeiken als schandalig en kantineverhaal.
Met vriendelijke groet en gelukkig gaat het fantastisch met us MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 10:28 03 okt 2016 10:29 door RedWhiteArmy.
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #74
Ron doet het gewoon goed . Daar zal je me niet over horen. Maar een speler die begeert wordt door half Europa zal toch wel beter zijn als de gemiddelde MVV speler denk ik. Vorig jaar zag hij het toch ook al niet zitten in Guvenc. Nogmaals geen kwaad woord over Ron maar soms vind ik dat hij geen plank maar een hele bils voor zijn kop heeft qua wisselbeleid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 11:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #75
Ik ben echt tegen censuur, maar dusdanig geroddel over 2 spelers mag wat mij betreft verwijderd worden. Hoe komt het wel niet over op die spelers als dit niet waar is en dat MVV-fans hier bullshit over hun lopen te verkondigen?

En zelfs als MVV-spelers af en toe een gezellige avond hebben in de kroeg dan is het niet de taak van de barman of van forumgangers om zulke verhalen te overdrijven, op te blazen of te verspreiden.

Onze Arsenal spelers zijn hier meer dan welkom wat mij betreft en krijgen hopelijk snel minuten. En dan mogen ze worden beoordeeld op hun prestaties in het veld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden