MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur

03 okt 2016 14:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #76
Ik denk dat iedereen afvraagt waarom onze nieuwe speler van Arsenal niet speelt.
Ook ik vraag me dat af.
Je zou toch zeggen dat een speler die gekocht is voor 3 miljoen beter is dan iedereen en alles wat op ons veld staat.
Hij was niet voor niets gekozen voor speler onder de 17.
Waarom hij dan niet beter is als ons middenveld geen idee.
Waarom hij maar 2 min per wedstrijd mag spelen geen idee, maar in mijn ogen steek je een speler hiermee in de rug laat hem dan lekker op de bank zitten. Ik was niet meer opgestaan na 2x 2 min te mogen spelen.

Arsenal zal hem niet gekocht hebben als hij niks kon, Arsenal zal hem zeker niet hebben verhuurd om op onze bank te zitten. De bank bij Arsenal zit een stuk lekkerder.
O Conner is dan op papier minder waard en ook hier vraag ik me af wat er aan de hand is.
Iemand zei tegen mij spelers die bij MVV onder contract staan zijn meer waard of worden meer waard.
Als dat zo is vraag ik me af waarom je dan zo'n speler van Arsenal laat komen.
maar ja we zullen zien waar het seizoen eindigt, maar op deze manier zullen deze 2 spelers in de winterstop weer richting Arsenal gaan want hier komen ze toch niet aan spelen toe.


Los staand van bovenstaand vind ik sowieso dat Elsen veel te laat wisselt, wat heeft een speler aan 10 min speeltijd.
Geef zo iemand minstens 20 min.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 16:19
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #77
Ik begrijp een aantal dingen niet van Ron Elsen:

1. Waarom moeten die jongens de hele wedstrijd warmlopen voor niets? Lijkt me erg frustrerend als speler. Niet alleen voor die jongens van Arsenal maar ook de andere spelers.

2. Als hij al wisselt is dat veel te laat; in de rust had hij keus genoeg om te wisselen: veel onvoldoendes (m.n. Pedro speelde slecht). Zet die Nwakali nou een helft erin en laat hem eens de kans krijgen. Gijzen had ook al twintig minuten eerder erin gekund. Verheydt zal er, evenals de vorige thuiswedstrijd, ook nu twintig minuten voor tijd doorheen. Prima, maar wissel dan eerder ipv in de 91e minuut. Als het al gebeurt is het meestal veel te laat om nog iets te kunnen betekenen.

3. Hij wisselde vrijdag maar twee keer, terwijl we best wat tijd hadden kunnen winnen/rekken in de blessuretijd als hij ook een derde wissel had doorgevoerd. Dit noem ik maar even 'tactisch wisselen'. Waarom niet? Doen tegenstanders ook. Het helpt je het ritme uit de wedstrijd te halen en de drie punten over de streep te trekken.

Maar goed je weet wat men zegt van winnende coaches....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 21:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #78
Met alle respect voor deze jongens wat opstaan ze doen het redelijk.
Maar laatste tijd vind ik toch een aantal spelers wat zwakker worden, daarom zou ik andere spelers gewoon een kans geven zodat ze weer op scherp staan.
Want met de week word het slechter het spel.
Gewoon eens van de basis elf veranderen is nog niet eens zo slecht.
Ook erger ik me dat Elsen zo laat pas wisselt je ziet al eerder dat er een aantal spelers niet lekker voetballen haal ze eruit dan ook.

Verder voor de wedstrijd was er niet veel aan, vooral de eerste helft niet.
Tweede helft wonnen we door inzet en was al stukken beter dan de eerste helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 22:11
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #79
Ik zou ook graag O'Connor eens zien spelen daar achterin, maar je kunt nu als Elsen zijnde niet Pereira, die het heel erg aardig doet dit seizoen, er zomaar uithalen. Dat schiet sowieso in het verkeerde keelgat en in dit geval moet je dan toch je eigen spelers verkiezen boven huurspelers. Kuipers zou je ook eruit kunnen halen maar de aanvoerder ernaast zetten is al helemaal not done.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2016 10:47
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #80

mvv4ever schreef : Met alle respect voor deze jongens wat opstaan ze doen het redelijk.
Maar laatste tijd vind ik toch een aantal spelers wat zwakker worden, daarom zou ik andere spelers gewoon een kans geven zodat ze weer op scherp staan.
Want met de week word het slechter het spel.
Gewoon eens van de basis elf veranderen is nog niet eens zo slecht.
Ook erger ik me dat Elsen zo laat pas wisselt je ziet al eerder dat er een aantal spelers niet lekker voetballen haal ze eruit dan ook.


Er valt niks aan te merken op het wissel beleid....tuurlijk ben ik ook benieuwd naar de prestaties van die jongens...maar Elsen heeft gelijk....never change a winning team....Laten we blij zijn dat we zo iemand als Elsen in de gelederen hebben....iemand die zich niet gek laat maken en zijn eigen dingen doet. Nuchter en realistisch.....geef mij maar een reden waarom hij nu moet wisselen...we hebben in de competitie pas 2x verloren....daar had iedereen toch voor getekend aan het begin van het seizoen?!
Of is het nu zo ver dat sommige MVV supporters na 9 wedstrijden al over het paard getild zijn en alleen maar meer willen???? We hebben verdomme gewonnen en nog niet tevreden...grrrrrrrrrrrr
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2016 18:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #81

thomas043 schreef : Ik zou ook graag O'Connor eens zien spelen daar achterin, maar je kunt nu als Elsen zijnde niet Pereira, die het heel erg aardig doet dit seizoen, er zomaar uithalen. Dat schiet sowieso in het verkeerde keelgat en in dit geval moet je dan toch je eigen spelers verkiezen boven huurspelers. Kuipers zou je ook eruit kunnen halen maar de aanvoerder ernaast zetten is al helemaal not done.


Met alle respect een aanvoerder of niet als je slecht speelt hoor je eruit te gaan.

Gaston, je hebt gelijk een winnend team moet je niet wisselen. Maar in de wedstrijd kun je soms wel eerder in grijpen en dat doet hij niet. Stel je voor we hadden hem tegen gekregen in plaats van voor dan stond het hier helemaal vol dat hij eerder had moeten ingrijpen. Ook al hebben ze gewonnen hij kon in de wedstrijd al eerder ingrijpen in mijn ogen.
En ik ben wel tevreden met de resultaten en dat we gewonnen hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2016 21:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #82
Stel je voor, hij had eerder ingegrepen, en we hadden niet gewonnen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 13:13
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #83
Eigenlijk kan Elsen het nooit goed doen als ik dit allemaal zo lees. Als hij niet wint, bakt hij er niks van als trainer en de daar bij behorende verwensingen. Als hij dan wint en er goed voor staat (beter dan de afgelopen jaren) krijgt hij weer commentaar op zijn wisselbeleid. Ongelofelijk eigenlijk.
Never change a winning team, jammer voor die jongens van Arsenal en jammer voor Mustafa, maar zij zullen moeten wachten totdat er andere geschorst of geblesseerd raken, zo gaat dat in het voetbal!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Tuor, Jim Cemint, La Chouffe, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 15:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #84
Volgens mij wordt nu weer een onderwerp geheel uit zijn verband gerukt.

We hebben 70 minuten met de rug tegen de muur gestaan in eigen huis, omdat de tegenstander ons klem had op de eigen helft. Als dit in een uitwedstrijd gebeurt zal niemand hierom malen als je toch drie punten aan dit duel overhoudt, maar thuis in eigen stadion moet je toch proberen om de bovenliggende/gelijke partij te zijn vind ik. En dat werd niet afgedwongen met wissels, sterker nog, het werd helemaal niet afgedwongen. Het team kreeg wel zelfvertrouwen na de 1-1. Dat we toevallig scoren uit een standaardsituatie en een blunder van een verdediger is puur een gelukje vind ik. Cambuur maakte het voetbal, MVV stal de punten. Dat heeft niets met tactiek te maken, hoezeer ik het Elsen&Co ook de credits gun, dit resultaat kun je als trainer niet voorspellen. Hoewel Gijzen heeft bewezen dat hij graag nog een goaltje meepikt in die laatste minuten. Maar je hebt het niet afgedwongen, je hebt teveel weggegeven en gemazzeld en als je zo blijft voetballen, dan presteer je onder je kunnen. Want de ploeg heeft laten zien dat ze kunnen voetballen en hun tegenstander het moeilijk kunnen maken.

Daarnaast is het goed om de bankzitters perspectief te laten houden op een basisplek. Dat is goed voor het teamgevoel, de kwaliteit van het basiselftal en de harmonie binnen de groep. Dan dat je uit afgunst moet hopen dat iemand zich dubbel vouwt binnen het veld, dat is een werksituatie die je niet moet creëren. Daar ging deze discussie om, het perspectief die de bankzitters hebben, en het niet willen ingrijpen met wissels (dat andere trainers wel doen). En hoe hou je Andries tevreden in Londen, zodat hij je nog een keer wilt bellen in de toekomst.

Er zijn momenten waarop ik heel tevreden ben hoe Elsen&Co het elftal neerzetten. Maar er zijn ook momenten dat een wedstrijd schreeuwt om een interventie en dan gebeurt er helemaal niets, terwijl er mogelijkheden zijn om een bankspeler zijn kans te geven om zich te bewijzen en een basisspeler in bescherming moet worden genomen. En dan heb ik het niet over de wissels waarbij een aanvaller noodgedwongen naar de kant wordt gehaald voor een centrale verdediger. Maar gewoon een wissel in de rust, waarbij een elftal anders wordt neergezet. En daar schreeuwde de eerste helft om. Dat MVV gewonnen heeft, daar zal niemand om malen, maar dat resultaat zag je gewoon niet terug op het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 17:55 06 okt 2016 17:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #85
Macht kein flaus aus....hoe wij winnen!
In het Trost jaar wonnen we meer uit dan thuis....
En uit viel het bekende dubbeltje vaak onze kant op...
Ook al hadden we het vaak niet echt verdiend!

Toch was ik ontzettend gruuts op die vaan us...
En stond als een klein mennekke trillend van opwinding wie e sjoethunnekke midden in de nacht die vaan us op te wachten
Toen ze met de periodetitel thuis kwamen...
Twee keer zelfs....
Heerlijk!!!
Met al die hoonderden, joonk en aajt....sjevraojend sjoen ! En noets wulle misse!!!


Net zo'n heerlijke beleving na al die jaren als de promoties destijds....
Dus fli...fla...flo.....filosofeer meer lekker er op los...
Es de punte in uzzen tempel blieven...
Veer met doen veur de (periode) titel en N.C.
Daan is ut veur miech al good....
Dees awwe buul is met wienig kontent....
Alhoewel wienig....?
Veer hubbe mie um gruuts op te zien en goon kontent ut wiekend in...
Daan die oet das verbotene Dorf Kirchrao....!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 09:20
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #86
@houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 10:11 07 okt 2016 10:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #87

Och jeh schreef : @houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???


We kwamen toch echt niet van de eigen helft af, twee passes, bal kwijt. Cambuur liep alles dicht. We scoren twee keer uit een zeldzame counter die wedstrijd. Cambuur nam ons doel niet onder vuur, dat niet, maar had ons echt wel klem op de eigen helft. We kwamen niet verder dan de middenlijn. Na de 1-1 deden we pas weer mee en kwam wat meer ruimte en controle op het middenveld. Ik weet niet wat jij gezien hebt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 11:24
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #88

houtengerard schreef :

Och jeh schreef : @houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???


We kwamen toch echt niet van de eigen helft af, twee passes, bal kwijt. Cambuur liep alles dicht. We scoren twee keer uit een zeldzame counter die wedstrijd. Cambuur nam ons doel niet onder vuur, dat niet, maar had ons echt wel klem op de eigen helft. We kwamen niet verder dan de middenlijn. Na de 1-1 deden we pas weer mee en kwam wat meer ruimte en controle op het middenveld. Ik weet niet wat jij gezien hebt?


De 1e helft is Cambuur 1x aan de goal geweest en die ging erin. Verder had Cambuur niks te vertellen in de 1e helft. De 2e helft was Cambuur iets beter, maar we hebben never nooit 70 minuten met de rug tegen de muur gestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 11:40
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #89

Och jeh schreef :

houtengerard schreef :

Och jeh schreef : @houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???


We kwamen toch echt niet van de eigen helft af, twee passes, bal kwijt. Cambuur liep alles dicht. We scoren twee keer uit een zeldzame counter die wedstrijd. Cambuur nam ons doel niet onder vuur, dat niet, maar had ons echt wel klem op de eigen helft. We kwamen niet verder dan de middenlijn. Na de 1-1 deden we pas weer mee en kwam wat meer ruimte en controle op het middenveld. Ik weet niet wat jij gezien hebt?


De 1e helft is Cambuur 1x aan de goal geweest en die ging erin. Verder had Cambuur niks te vertellen in de 1e helft. De 2e helft was Cambuur iets beter, maar we hebben never nooit 70 minuten met de rug tegen de muur gestaan.


Oké. Bij mijn wedstrijd was juist de eerste helft niet om aan te zien. Men ging onder gematigd (clubcultuur)boegeroep en hoon de kleedkamers in tijdens de rust. Misschien dat ik me die wedstrijd, die jij hebt gezien, vanavond nog even bij Fox bestel, dan heb ik ondanks dat er geen programma is dit weekend, toch nog een avondje MVV voor de boeg (Met goed weekend garantie).

Mocht je de wedstrijd via Trepke B gevolgd hebben op facebook, met dat periscoop gebeuren. Ze zenden soms twee keer dezelfde helft uit. Laatst was op de chat één helft van de gebruikers aan het vloeken over een tegendoelpunt, terwijl het gewoon dezelfde goal was uit de eerste helft. (Sjiek trouwens dat Trepke b dit initiatief neemt)

En anders verschillen we gewoon van mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2016 12:24
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - SC Cambuur 30-09-2016 20:00 uur #90

houtengerard schreef :

Och jeh schreef :

houtengerard schreef :

Och jeh schreef : @houten ik vraag me echt af welke wedstrijd dat jij gekeken hebt, 70 minuten met de rug tegen de muur???


We kwamen toch echt niet van de eigen helft af, twee passes, bal kwijt. Cambuur liep alles dicht. We scoren twee keer uit een zeldzame counter die wedstrijd. Cambuur nam ons doel niet onder vuur, dat niet, maar had ons echt wel klem op de eigen helft. We kwamen niet verder dan de middenlijn. Na de 1-1 deden we pas weer mee en kwam wat meer ruimte en controle op het middenveld. Ik weet niet wat jij gezien hebt?


De 1e helft is Cambuur 1x aan de goal geweest en die ging erin. Verder had Cambuur niks te vertellen in de 1e helft. De 2e helft was Cambuur iets beter, maar we hebben never nooit 70 minuten met de rug tegen de muur gestaan.


Oké. Bij mijn wedstrijd was juist de eerste helft niet om aan te zien. Men ging onder gematigd (clubcultuur)boegeroep en hoon de kleedkamers in tijdens de rust. Misschien dat ik me die wedstrijd, die jij hebt gezien, vanavond nog even bij Fox bestel, dan heb ik ondanks dat er geen programma is dit weekend, toch nog een avondje MVV voor de boeg (Met goed weekend garantie).

Mocht je de wedstrijd via Trepke B gevolgd hebben op facebook, met dat periscoop gebeuren. Ze zenden soms twee keer dezelfde helft uit. Laatst was op de chat één helft van de gebruikers aan het vloeken over een tegendoelpunt, terwijl het gewoon dezelfde goal was uit de eerste helft. (Sjiek trouwens dat Trepke b dit initiatief neemt)

En anders verschillen we gewoon van mening.


Ik stond gewoon langs de railing aan de Boschpoort kant, we verschillen duidelijk van mening. Ik heb het her en der nog eens gechecked, maar de mensen die ik vraag beamen mijn verhaal. Ik zou hem idd nog eens bestellen als ik jou was. Prettig weekend! :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden