Seizoen 2020 - 2021

26 juli 2020 17:16
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #241

ASR schreef : Ik vermoed dat we niet heel veel meer SK's gaan verkopen dan dat dat er eind deze week op de teller staan.
De 'vaste' supporters hebben kaart nu wel verlengd of gekochtt. Wanneer de korting vedwijnt zie ik het aantal niet meer hard oplopen.
Misschien moet MVV overwegen de kortingsaktie te verlengen.

Overigens groot respect voor de Angelside die de ene na de andere SK-sponsor binnenhengelt. SJAPEAU!


Wat ik vooral mooi vind van deze actie is dat de gesponsorde kaarten gaan naar mensen die financieel niet in de mogelijkheid zijn om überhaupt eentje aan te schaffen. Iedereen in onze bevolkingslaag zou in de mogelijkheid moeten zijn om us MVVke te bezoeken. De Angel Side maakt dit mede mogelijk!

Wellicht een idee om ook een teller te maken van de gesponsorde kaarten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 17:42
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #242
Seizoenkaarteller van half uur geleden: 1900.
Net geen 1902...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 17:50
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #243
Ik vraag mij af of dit aantal ex. de DUO-kaarten van de Angel-Side zijn. Anders zouden we rond de 2k kunnen zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 18:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #244
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Het zou heel mooi zijn als MVV uiteindelijk het aantal van dit soort gekochte kaarten zou verdubbelen (wellicht wat veel uiteindelijk), of een vijftal gratis consumpties op die kaarten zou zetten? Just wishfull thinking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 19:55
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #245
Ik ben afgelopen week een SK gaan halen voor mijn opa bij de infobalie. De huidige SK stand is inclusief de kaarten van de AS werd mij daar verteld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 14:49
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #246
Als ik het goed begrijp zitten we nu bijna op de 2100 SK, 2073 nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 16:33 31 juli 2020 16:47 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #247
Gratis tip voor mvv.. laat de 40%korting staan het hele jaar.. dan verkoop je tenminste nog wat kaarten.. anders gaat het stagneren. Maak je bestand groter door meer kaarten te verkopen aan een goedkopere prijs.. (40%)
Pluk je in de toekomst alleen maar de vruchten van!
Fijn weekend same.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 20:17 02 aug 2020 20:36 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #248
Volgens het KNVB Corona-protocol mogen bij de competitiestart tussen de 15% en 40% van de stadions bezet worden met supporters.

Ik hoor nu geruchten dat MVV direct wil uitgaan van de absolute ondergrens van 15% en dus maar 1500 man wil toelaten. Seizoenskaarthouders zouden zich dan van te voren moeten inschrijven voor een wedstrijd. Als er meer dan 1500 inschrijvingen zijn, zou er geloot worden.

Ik hoop toch echt dat MVV er alles aan gaat doen dat er gewoon een bezetting van rond de 30% mogelijk is. En dat in elk geval alle seizoenskaarthouders naar de geusselt kunnen zolang er met publiek gespeeld mag worden.

Bijvoorbeeld door de volgende maatregelen:

- Supporters op de Noordtribune moeten worden gerekend als toeschowuers die in tweetallen of drietallen komen (uit het zelfde huishouden): hierdoor kan de capaciteit van de Noordtribune 30% benut worden ipv 15%.

- Mocht er echt een registratiesysteem komen, geef supporters op andere tribunes dan ook de kans om aan te geven of ze in groepjes komen uit hetzelfde huishouden, waardoor niet onnodig capaciteit wordt verspild. Of doe ee beroep op de eigen verantwoordelijkheid van supporters; roep bij elke wedstrijd om dat alleen mensen uit hetzelfde huishouden dicht bij elkaar mogen zitten, zodat je minstens 25% kunt gebruiken.

- Open Vak G van de Boschpoort tribune zolang er geen uitpubliek is. Verkoop eventueel losse kaarten aan MVV-fans voor het uitvak.

- Maak meer gebruik van de ingangen aan de achterkant, waardoor niet de hele Boschpoort door de drukke vooringang hoeft te komen.

- Geef evenuteel supporters van de drukke Angel Side de gelegenehid om op de Hoofdtribune plaats te nemen in de lege vakken aan de zijkant om meer te spreiden.

Ik hoop niet dat voor de gemakkelijkste oplossing wordt gekozen, door maar gewoon de minimale bezetting van 15% (1500 man) te gebruiken. Maar als ik de geluiden hoor en zie hoe bv de komende oefenwedstrijd geregeld wordt, dan heeft het daar wel alle schijn van.Edit: Ik ga er vanuit dat Noor en de commerciele afdeling hier iets op kunen bedenken,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 20:30
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #249
15% of absolute ondergrens is naar mijn weten en info niet aan de orde. Je moet eerder gaan denken aan de absolute bovengrens. Er wordt zelfs nagedacht aan enkele volledige vakken op de noordtribune met enkel -18. Hier is geen 1,5m beperking vastgesteld door de regering.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 20:35 02 aug 2020 20:35 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #250
Dat zou een zeer slimme maatregel zijn.

Ik hoop dat mijn info niet klopt want die is niet uit eerste hand, en dat MVV inderdaad werkt aan dit soort creatieve oplossingen! En dat die dan ook zsm gecommuniceerd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 20:53
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #251
Wat ik me afvraag is de vraag of het juridisch wel kan om niet alle seizoenskaarthouders toegang te geven tot alle wedstrijden. Op basis van die aangekochte kaart heeft iemand namelijk recht op toegang, niet op deelname aan een loterij. Dan was ik wel naar de sigarenboer gegaan voor een lootje van de lotto.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 21:46 02 aug 2020 21:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 710
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #252
Als er geloot zou moeten worden, zouden velen zich ondanks de korting alsnog flink bekocht voelen. Maar als je overigens op 2200 sk houders zit met gedeeltelijk gezinnen en leeftijd onder 18, moet dat toch prima passen op 8500 plaatsen. De opmerking gezinsleden en onder 18 kunnen op de noordtribune is wel erg makkelijk. Wellicht is het juist handiger op de tribunes met grotere vakken de "enkelen" te zetten en op de angelside de gezinnen/onder 18. Bovendien, ik heb kaarten voor de aside en verwacht dan ook daar wedstrijden te kunnen zitten. In ieder geval verwacht ik zelf van mvv dat ze er alles aan doen om zoveel mogelijk sk houders binnen te krijgen en tijdig te onderzoeken wie samen hoort als gezin, wie als vrienden samen wil zitten als is het 1.5 mtr van elkaar, wie onder 18 samenzit etc. Misschien kan sv-1902 hierin meedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 23:12
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #253

Sjieske schreef : Wat ik me afvraag is de vraag of het juridisch wel kan om niet alle seizoenskaarthouders toegang te geven tot alle wedstrijden. Op basis van die aangekochte kaart heeft iemand namelijk recht op toegang, niet op deelname aan een loterij. Dan was ik wel naar de sigarenboer gegaan voor een lootje van de lotto.


Tuurlijk kunnen ze dat maken. Bij de aanschaf van je seizoenkaart wist je niet voor hoeveel thuiswedstrijden deze zou zijn. Veel is en blijft onduidelijk ivm Corona. Toen ik hem aanschafte was de kans aanwezig dat je 0 wedstrijden kreeg te zien. Zoals het er nu uitziet veel meer dan 0, maar wat vandaag is kan morgen weer heel anders zijn.
Mvv wil natuurlijk ook zoveel mogelijk toeschouwers, maar het moet wel verantwoord zijn. En MVV moet zich houden aan de voorgeschreven regels. Cafés, restaurants, bioscopen en theaters zouden ook liever veel meer mensen willen binnenlaten, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.
Bij oa Venlook moeten seizoenkaarthouders al gaan kiezen tussen Ajax-thuis of Feyenoord-thuis. Niet leuk, snap ik. En wat denk je van grote clubs die al bijna uitverkocht zijn met alleen al seizoenkaarten?
Maar bij de aanschaf van je seizoenkaart wist je dat het een gok zou zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 10:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #254
Opmerkelijk hoe snel sommigen alweer vergeten zijn waarom ze 40% korting kregen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 10:54 03 aug 2020 10:55 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #255

Jacques schreef : Opmerkelijk hoe snel sommigen alweer vergeten zijn waarom ze 40% korting kregen...


Dat is 'n drogreie. De kins gein lui goon boete slete op basis vaan dit argumint.
Es d'r mer e beperk aontal lui binne mage, en dat aontal lui dat binne maag, bove 't aontal verkochde sezoenskaarte oetkump, kinne ze beter per direc stoppe mèt 't aonbeje vaan sezoenskaarte. Zoe zien de lui die 'n sezoenskaarte höbbe aongesjaf verzekerd vaan 'n plaots.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden