Seizoen 2020 - 2021

27 aug 2020 10:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #301
Laten we wel even eerlijk zijn naar elkaar, de website heeft al jaren geen prio, het communiceren met supporters heeft ook al jaren geen prio. Iedere X met excuses komen vind ik zo BULLSHIT. Zeker juist in deze tijd een is up todate website + goede communicatie cruciaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 13:07 27 aug 2020 13:09 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #302
De website wordt gemaakt door Ivengi in ruil voor een paar stoelen en sponsorbord. Die gasten spenderen zo weinig mogelijk tijd aan de website en zetten een keer per jaar een stagiair erop om te updaten. Mag niks kosten, dus krijg je dit.

Overigens, volgens mij heeft mvv eens aangeheven dat ze social media zouden gaan gebruiken voor de laatste nieuwtjes. Dat lukt steeds beter via linkedin, insta, twitter en fb. Chapeau!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 14:15 27 aug 2020 14:23 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #303

Nietzsche schreef : De website wordt gemaakt door Ivengi in ruil voor een paar stoelen en sponsorbord. Die gasten spenderen zo weinig mogelijk tijd aan de website en zetten een keer per jaar een stagiair erop om te updaten. Mag niks kosten, dus krijg je dit.

Overigens, volgens mij heeft mvv eens aangeheven dat ze social media zouden gaan gebruiken voor de laatste nieuwtjes. Dat lukt steeds beter via linkedin, insta, twitter en fb. Chapeau!


Geef een paar supporters een gratis SK en je bent goedkoper en beter uit met een up to date en professionele website.
Het maken en beheer is al lang geen rocket science meer.
Bovendien is deze met oude foto’s van spelers en staf (selectiefoto met Usta, Gunst enzv) die weg zijn een aanfluiting en uiterst onprofessioneel overkomend : braggeleere!
Al 5 jaar meld ik dit al herhaaldelijk op dit forum: um te kriete...!

Als ik als potentiële sponsor effe een blik hierop zou werpen, zou ik me serieus achter mijn oren krabben...
en ik heb voor een bedrijf gewerkt dat in de JC Arena een skybox had en een bedrijf waarvan een leverancier op het circuit van Spa-Francorchamps ook een skybox boven de pits had.
Die nemen MVV niet eens serieus door dit soort presentatie ( want als je zo met jezelf omgaat, hoe dan met de aandacht voor een sponsor —>non performance)....

Over Linkedin gesproken:
als ik zie wat daar allemaal gebeurd door, met en van ex-spelers, dan zou MVV hier beter via hun networking gebruik van moeten maken en via een piggy back constructie eventuele sponsoring binnen te halen.
Vele ex-spelers timmeren zeer succesvol aan de weg en hebben in binnen en buitenland ( ook in de provincie Limburg, zowel NL als Belsj) contact met uitstekende en zeer gezonde bedrijven : geen grote multinationals maar wel het middenkader in de provincie en de Maas-Rijn regio, waarvan er zelfs enkele nieuw zijn in de laatste 10 jaar en groeiend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 16:03 27 aug 2020 16:03 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #304
Vanmiddag heb ik, per post, mijn nieuwe seizoenkaart binnen gekregen :applaus:
Ik heb wel gelijk aangegeven bij MVV dat ik géén gebruik ga maken van de eerste 4 thuiswedstrijden, aangezien ik in de eerste week van oktober moet afrijden en niet weet of ik gelijk zal slagen, en ik ook waarschijnlijk daarna niet meteen een BMW voor me deur zal hebben staan :lol: zal het pas ergens december worden denk ik dat ik van mijn seizoenkaart gebruik ga maken.
Ik vind het wel zo netjes om dat nu al aan te geven zodat er dan een stoel vrij komt/blijft en er een extra iemand naar 1 of 2 van de 4 thuiswedstrijden kan gaan.
Ik heb de seizoenkaart aangeschaft zodat, ook al wist ik dat ik niet gelijk naar MVV toe kan komen, ik MVV wel kan helpen. Een verkochte (1902) seizoenkaart is toch een verkochte seizoenkaart of diegene nou kan/komt of niet.
Ik zie er in ieder geval erg naar uit om ergens in het najaar voor het eerst in 14 jaar weer naar de Geusselt te kunnen komen :) Op 'n mooi seizoen mensen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458, mvvke4life, bokkesprongen, Driver, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 19:57
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #305
Ik volg dit forum al jaren met veel plezier, omdat ik wil weten wat er speelt onder de supporters. Dat ben ik zelf ook al jaren en dit forum en Trepke B zijn mijn informatiebronnen, waar ik dankbaar gebruik van maak.

Van MVV zelf verwacht ik meer op dit gebied en voel toch eens de behoefte om dat hier eens te delen:

Als supporter wil ik geïnformeerd worden over wat er speelt rondom de club. Ik zie mooie gelikte filmpjes bij spelers/shirtpresentaties en dat vind ik al een hele vooruitgang tov vorige jaren. Het lijkt me voor nieuwe spelers ook leuk om hieraan mee te werken, het straalt professionaliteit uit. Goede ontwikkeling.

Dan mijn eerste punt van zorg. Over drie dagen spelen we tegen Almere City en ik lees nergens op de site (eigenlijk al de hele voorbereiding niet, op het begin na) hoe onze trainer vindt dat we ervoor staan. Zijn we er klaar voor? Welke spelers zijn twijfelgevallen? Is de trainer tevreden over de voorbereiding? Niets over gehoord de afgelopen tijd en dat vind ik jammer. Als supporter snak je naar dit soort informatie, dat hoort bij de beleving mijn inziens. Kan me ook voorstellen dat (nieuwe) spelers, trainer etc. het ook leuk vinden om hieraan mee te doen. Of het nou op beeld of schriftelijk is.. Ik zou als club zo nu en dan (al is het maar kort) verslag uitbrengen van wat er op en naast het veld gaande is.

Dan mijn tweede punt:

Begrijp ik goed dat er geen oefenwedstrijd meer is gespeeld voor zondag? Daar maak ik me zorgen over. Heb er alle begrip voor dat een nieuwe oefenwedstrijd niet zomaar is opgezet vanwege coronatests, accommodatie etc. Toch kan ik me niet voorstellen dat Kalezic hiermee akkoord is gegaan. Weet iemand hier meer over? Buiten het feit dat onze tegenstander zondag wel wedstrijdfit aan de aftrap verschijnt, is het voor ons te hopen dat er geen blessures ontstaan door gebrek aan ritme.

Bovenal kijk ik weer enorm uit naar het nieuwe seizoen en ben ik blij dat er (zij het in beperkte mate) publiek aanwezig kan zijn. Over de aangetrokken spelers kunnen we volgens mij redelijk content zijn en er zal nog wel iets bij komen. Laten we hopen op een seizoen waarin we verrast worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, bokkesprongen, ASR, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 20:07
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #306
Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 20:11
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #307
Ja, ik heb de mail ook ontvangen en heb ook al eerder mijn voorkeur aangegeven op het "per abuis" gepubliceerde formulier.

Ik kan niet meer zo snel het bericht vinden dat ik niet opnieuw hoef in te dienen. Ik denk dat ik voor de zekerheid morgen maar weer een nieuw formulier indien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 20:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #308

Geusseltmania schreef : Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?


Ja hoor vandaag weer een reserverings formulier ontvangen,wat is de bedoeling hier van?
Heb dit een week geleden al ingevuld met mijn voorkeurs wedstrijden,morgen maar eens bellen....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 20:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #309

opadiehard schreef :

Geusseltmania schreef : Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?


Ja hoor vandaag weer een reserverings formulier ontvangen,wat is de bedoeling hier van?
Heb dit een week geleden al ingevuld met mijn voorkeurs wedstrijden,morgen maar eens bellen....Gr opa.

Ik ook, maar je hoeft het niet opnieuw te doen. Je voorkeuren staan geregistreerd (hoop ik).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 20:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #310
Ik heb bij afhalen SK vanmiddag nog eens gevraagd. Als je al je voorkeuren hebt ingevuld staat dit gewoon geregistreerd en hoef je dit niet nog eens te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 06:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #311
Anders als ik nu nog moest inschrijven kon ik Cambuur en de Eagles helemaal op mijn buik schrijven,als ik al kans maak op een van deze wedstrijden...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 11:16
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #312

pinobel schreef :

opadiehard schreef :

Geusseltmania schreef : Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?


Ja hoor vandaag weer een reserverings formulier ontvangen,wat is de bedoeling hier van?
Heb dit een week geleden al ingevuld met mijn voorkeurs wedstrijden,morgen maar eens bellen....Gr opa.

Ik ook, maar je hoeft het niet opnieuw te doen. Je voorkeuren staan geregistreerd (hoop ik).


Dat vèlt inderdaod te hope jao. Op m'ne ''nuie'' mail stoont naomelek bij 't klikke op de link tot de reserveringe stopgezat waore...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #313

MVVke schreef :
Dat vèlt inderdaod te hope jao. Op m'ne ''nuie'' mail stoont naomelek bij 't klikke op de link tot de reserveringe stopgezat waore...


Gaat pas om 12.00 open.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 13:14
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #314
Een aantal minuten na 12 het formulier ingevuld, klopt het dat in de bevestigingsmail geen enkele data staat van wat je hebt ingevuld?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 13:25
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #315

Sjotelsplak schreef : Een aantal minuten na 12 het formulier ingevuld, klopt het dat in de bevestigingsmail geen enkele data staat van wat je hebt ingevuld?


Bij mij staan de ingevulde wedstrijden en data
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden