Seizoen 2020 - 2021

04 aug 2020 23:45
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #286
Ik weet niet waar en hoe deze discussie is ontstaan en ik wil me er zeker niet teveel mee bemoeien maar op dat laatste stukje wil ik toch wel even wat zeggen.

Het is mooi dat u al 60 jaar fan bent, ik ben het 'pas' 18 jaar.
Ik ben geen ras echte 'MESTREECHTENER' ook al heb ik er dan van eind 2001 tot eind 2002 wel met veel plezier gewoond, en ben ik er heel gelukkig geweest.
Toen ik tussen 2003 en 2007 mijn 'eerste' seizoenkaart had en ik elke 2 weken vanuit Leiden kwam, kwam ik echt niet voor de goeie spelers. Ik kwam er (in eerste instantie) omdat ik me heel fijn voelde in de mooie stad aan de maas, en ik MVV een leuke club vond waar ik gelijk een fijn gevoel bij had. De helft van het elftal kende ik (in het begin) niet eens maar als ik ergens een goed gevoel bij heb dan maakt het mij niet uit hoe diegene eruit ziet (als in persoonlijkheid of qua club) of diegene geld heeft of wat diegene meegemaakt hebt, het gevoel is er, klaar. Dat had ik dus ook gelijk bij MVV; leuke club, mooie stad, en dan vind ik het voor mezelf waard om 3 uur heen en (véél langer dan 3 uur) terug te reizen om ze te zien spelen.
Veel mensen in Leiden lachten mij uit, je bent zot, je gaat s'middags om 15.00 uur met de trein daarheen, je bent om 18.30 uur bij het stadion en s'nachts ben je rond 3 uur pas weer thuis omdat je via Tokio moet terug reizen met alle nachttreinen, en daarbij winnen ze zelden. Mensen hier zijn of voor Ajax of voor Feyenoord, en ja die winnen vaker natuurlijk. En (de persoon die ik ben) verdedigde MVV altijd met veel passie, want that's me. Als ik om iets of iemand geef, en ook al woont diegene ver weg, of is die club ver weg, ik blijf trouw en loyaal en verdedig het met me hele hart. Als ik een club had willen zien spelen met mooie technische spelers dan had ik wel een seizoenkaart van Ajax gekocht (is nog stuk dichterbij ook) of een kaart van een mooie grote club als Dortmund (die ook vaak mooi spelen) Maar dat verafschuw ik juist. Ik hou niet van clubs als Ajax, Bayen München, Juventus, Barca, PSG, noem ze maar op, grote arrogante rijke clubs die altijd winnen, daar raak je verzadigd van, past ook niet bij mij of hoe mijn leven altijd is geweest, of hoe ik ben opgevoed. Ja, ik kom uit de randstad, maar ik verafschuw die (arrogante) mentaliteit hier, mijn hart ligt 50% in Maastricht, en 50% in de Achterhoek (waar de familie van me vaders kant woont en waar me vader zelf ook begraven ligt in een familiegraf en waar ik ook ooit bijkom te liggen) dat zijn delen in NL waar mensen wonen waar ik bij pas en waar ik me fijn voel. Doe normaal dan doe je al gek genoeg. Als ik straks weer naar MVV kan, dan ga ik er precies zo heen als in 2003-2007, voor een fijne leuke dag/avond/wedstrijd met hopelijk een overwinning en vooraf en achteraf gezelligheid en verder niks. Als ik alleen naar MVV toe zou gaan wanneer ze mooie technische spelers in het elftal hebben dan zou ik nooit meer (in dit leven) naar MVV gaan, en dat zou ik niet willen.
Mocht ik het nog meemaken in de komende 30 jaar dat we promoveren dan zou ik, en met mij vele andere, zielsgelukkig zijn, maar zo niet, dan blijft MVV wel mijn cluppie, ook al lopen er 11 houthakkers in of 11 eskimo's, I don't care at all. Ik heb straks een mooi pasje in me portomonnee zitten waarmee ik het stadion weer in kom en waar ik super naar uitkijk, en dat is voor mij genoeg om 3 uur heen en 3 uur terug voor te rijden!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Schapendonk, Bieske, serke, Robin, middenstip, jovkle, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 10:38
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #287
Ik zie op de website van MVV de sk-teller op 1823 staan. Ik dacht dat we richting de 2200 gingen? Of zijn hier de Father to Son kaarten van de Angelside nog niet bij opgeteld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 11:17
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #288
Er heeft op 4 augustus een getal van 2150 gestaan en dat is op social media gedeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 12:14
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #289
Van wat ik begreep staat de teller op bijna 2200.

De teller bij de 2 andere BVO’s in Zuid-Limburg;

Aachen noord : 3012
Fortuna ; 2815

Hoop dat er nog een hoop mensen een SK halen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 16:18
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #290
Op de website van MVV staat de teller nu op 2157 :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2020 19:15 13 aug 2020 19:30 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #291
vandaag kreeg ik een e-mail namens MVV m.b.t mijn nieuwe (1902) seizoenkaart.
Omdat de seizoenkaart, sinds begin vorig seizoen, voor de komende 5 jaar geldig is (voor mij dus 4 jaar) en ik vorig seizoen nog géén seizoenkaart had, duurt het bij mij iets langer voor ik hem in de bus krijg. Volgens MVV krijg ik hem waarschijnlijk in de week van 25 augustus binnen :thumbsup:
De vertraging zit hem volgens mij in het afdrukken of het printen van de kaart wat niet echt vanzelf wil gaan ofzo.
Ik heb er in principe ook geen haast mee; ik kan er waarschijnlijk toch pas vanaf het najaar gebruik van maken.
Maar ik vind het wel netjes van MVV dat ze het me op deze manier even laten weten, klasse :thumbsup:
Ik ben namelijk wel super nieuwsgierig hoe de seizoenkaart eruit komt te zien, maar dat heb ik ook altijd met nieuwe thuis en uitshirts :rolleye:
Zit in me opvoeding denk ik :lol: ik was vroeger ook altijd nieuwsgierig hoe de nieuwe Feyenoord seizoenkaart van paps er uitzag. Als de seizoenkaart dan per post binnenkwam dan vloog ik er als eerste naar toe :lachen:
Ik ben iemand die erg op details let. Vandaar ook dat ik erg let op het uiterlijk van een seizoenkaart en ook op bijv. nieuwe thuis en uitshirts :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, ASR, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2020 10:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #292

Ekstertjj schreef :

Zit in me opvoeding denk ik :lol:

Ik ben iemand die erg op details let.


m'n...

Detail ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 15:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #293
Met de aanwinsten van de afgelopen weken kom ik
Tot de volgende selectie waarmee we waarschijnlijk aftrappen tegen Almere volgend week:

Doel:
Bill Lathouwers
Lars van Meurs

Verdediging:
Zak Swanson
Shermar Martina
Luc Mares
Kai Heerings
Raoul Last
(Ermin Cavcic)
(Tim Zeegers)

Middenveld:
Thibaut van Acker
Jérôme Déom
Koen Kostons
Oussama Zamouri
(Thomas van Bommel)

Aanval:
Timo Stavitski
Jelle Duin
Lance Mickels
Joeri Schroijen
(Twan Visser)

Op proef/meetrainen: Daryl Werker, Matteo Waem, Gaston Salasiwa, Dean Guezen.

Daar zal nog wel een aantal van tekenen of op amateurbasis blijven. Dan hebben we nog een derde doelman nodig, en daarmee zal de selectie dan ver rond zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 10:08 23 aug 2020 10:09 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #294
Op Facebook bij trepke- b wordt gezegd dat je je moet inschrijven welke 2 wedstrijden je wil gaan kijken als SK houder.
Geen mail gehad van MVV
Er staat niets vermeld op website van MVV

Het zal vast kloppen maar wel jammer. Ik heb nu toch spijt een kaart te hebben besteld.
Als ik twee wedstrijden van te voren moet invullen bestaat de kans dat ik helemaal niet kan gaan. Ik weet vaak pas een week (soms korter) voor de wedstrijd of ik kan gaan.

Ik had gehoopt dat er minstens 2000 man mochten gaan?
Of zouden er plekken vrij worden gehouden vd relaties en sponsoren waardoor er SK houders moeten schuiven? Of worden er toch losse kaarten verkocht?

Ik vind het jammer dat MVV zo weinig informatie los laat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 08:18
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #295
www.limburger.nl/cnt/dmf20200824_0017287...-voetbalpodcast-s2a1

De Limburger heeft een podcast over het begin van het seizoen bij *oda en MVV. Ik vind dat ze wel erg de draak steken met Us MVV'ke. Vooral die Ivsr Hoekstra. Hoop dat ze de deksel op de neus krijgen en MVV verrassend presteert!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 20:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #296
Iemand een idee wanneer MVV de website bijwerk? Staf is bijvoorbeeld wel bijgewerkt maar de nieuwe spelers staan er nog niet bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 09:12
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #297
Zondagavond om 20u opent ons seizoen dus bij Almere Shitty FC. Die wedstrijd is live te zien op Foxsports1.
En Foxsports1 is dus gratis te bekijken voor Ziggo-abonnees.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 09:19
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #298

Maosbrögk schreef : Zondagavond om 20u opent ons seizoen dus bij Almere Shitty FC. Die wedstrijd is live te zien op Foxsports1.
En Foxsports1 is dus gratis te bekijken voor Ziggo-abonnees.


Ook voor KPN abonnees overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #299

mvvke4life schreef : Iemand een idee wanneer MVV de website bijwerk? Staf is bijvoorbeeld wel bijgewerkt maar de nieuwe spelers staan er nog niet bij.


Zou inderdaad wel handig zijn, want ik heb zelf ook geen zicht meer op onze selectie...
Zie wel dat ze wat gefilteerd hebben vanuit de selectie van vorig seizoen en alleen nog maar de "blijvers" erop hebben staan.
Wat me daar wel verbaast: ik zie 2 Martina's staan. Klopt dat? Dacht dat we nog maar 1 hadden. Of zou MVV zelf ook niet weten wie nou dat ene contract heeft getekend?;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 10:04
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #300
Sowieso, vind ik de huidige MVV website niet prettig leesbaar. De nieuwste berichten staan onderaan en veel info zit weggestopt. Daarbovenop komt nog de website actueel houden. Zo zou ik ook een bericht verwachten van het nieuwe uitshirt -> immers commercie!

Maar goed, uiteraard begrijp ik dat dit niet de hoogste prioriteit heeft gezien de beperkte capaciteit op kantoor. Ticketing en coronamaatregelen zullen al genoeg tijd opslokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden