Seizoen 2020 - 2021

03 aug 2020 23:08 03 aug 2020 23:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #271

jeoff schreef : Voor MVV is nu zelfs nog niet helemaal duidelijk hoe veel mensen binnen kunnen, er worden allerlei scenarios bekeken. Hadden ze dan 2 maanden geleden de verkoop van seizoenkaarten stop moeten zetten omdat heel misschien niet iedereen naar binnen mag? Kom op zeg een beetje begrip voor de huidige situatie mag je toch wel verwachten, vooral nu de club hard geraakt wordt. Al helemaal gezien de disclaimer en de korting die gegeven is.

Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van als mensen hier nu lastig over gaan doen! zal gelukkig ook de verre minderheid zijn.


Natuurlijk is het een belangrijke inkomstenbron de seizoenkaartverkoop, dat zeker niet onderschat moet worden. Maar ze hadden het in mijn ogen een maand mogen uitstellen. Eerst het alleen mogelijk maken om te verlengen, dan zit je rond die 15%. En pas wanneer je groen licht hebt van de lokale driehoek over het toegestane aantal, dan pas de nieuwe aanvragen toelaten. Dat zou het voor mij eerlijker maken. Wat je straks gaat krijgen is dat de minderjarige zoon naar MVV mag gaan, en het vervoer (de vader of de moeder) niet mee mag gaan. Dat kost je uiteindelijk twee toeschouwers.

Edit:

Je kunt het trouwens ook van de positieve kant bekijken mijn (meedenkende) kritiek. MVV heeft nu nog de kans om zichzelf in te dekken door de verkoop per direct te limiteren, zodat deze problemen nooit zullen ontstaan. Het gezeik na de eerste wedstrijden hier op het forum zal vele malen groter zijn wanneer de klant gaat inzien hoe nadelig de nieuwe regelmachine voor hen kan uitpakken. Om nog maar te zwijgen over het algehele zang en rookverbod, waar niet iedereen zich van bewust is van wat dat inhoudt en waar dat begint
Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]
(Plaats er maar een server-rekje bij!).

Die hele wedstrijd bingo kan gewoon voorkomen worden. Tenzij je liever nu die extra 100.000 euro pakt als club, en het jaar erop seizoenskaarten kwijt raakt vanwege het waardeverlies ervan. Ik begrijp dat MVV slachtoffer is in deze hele situatie. Maar wat is ethisch? Wat is goed voor de club op de lange termijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 07:54
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #272
We moeten het ook niet groter maken dan het is. Wacht eerst het plan eens af wat MVV heeft, ik ga aanstaande zaterdag naar de oefenwedstrijd, waar ook maar 367 kaarten voor beschikbaar waren. Dit is denk ik puur gedaan om te bekijken hoe dat met de looplijnen gaat, de aankomst in het stadion, de drukte managen. Op basis van de informatie die ze zaterdag vergaren kunnen verschillende stappen gezet worden om een concreet plan op te stellen voor het maximaal aantal bezoekers per tribune. En als MVV slim is (wat mij in deze wel redelijk eenvoudig lijkt), maak je per tribune 1-2 vakken beschikbaar voor jeugd onder de 18, daar deze geen afstand tot elkaar moet behouden. Voor mijn part zet je een steward bij de trappen en doorloop van andere vakken om dit te controleren.

Als ik kijk naar het aantal vakken (27), en de maximale capaciteit van het stadion (10.000), dan kom ik je op gemiddeld 370 toeschouwers per vak. Maak deze -18 vakken op Angelside vak A & B en Boschpoort A & B. Dan heb je de jeugd bij elkaar staan, waarbij je mogelijk dus al op ongeveer 1400-1500 mogelijke toeschouwers zit. Dit is misschien tegen het zere been van TrepkeB, maar die mogen toch al niet bij elkaar staan (er vanuit gaande dat er gestaan mag worden op de trappen)...

Op Noord hoeven alleen de ouders afstand te houden, en mag de jeugd verder bij elkaar zitten. Dus ook daar zal voldoende capaciteit zijn om veel mensen te plaatsen. Er dan vanuit gaande dat MVV voldoende afstand waarborgt in de andere beschikbare vakken kun je makkelijk alle seizoenskaarthouders (ook zonder er nu een maximum op te plakken) eenvoudig plaatsen in het stadion.

Als ik het goed begrijp leest MVV mee, dus zal er zeker nagedacht worden over een stadionplan om in deze situatie zoveel mogelijk mensen te plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 08:26 04 aug 2020 08:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #273
Laten we idd maar afwachten en hopen dat het goedkomt. We kennen mvv echter ook als soms chaotisch met kaartverkoop en reacties op mails. Op social media is men in ieder geval stappen aan het maken en op kantoor wellicht ook wel. Er is inmiddels ook een nieuwe perschef aangetrokken. MVV kan vanuit het ticketing systeem met 1 druk op de knop mag ik aannemen alle namen van sk houders, leeftijden, rij-stoelnummers, aankoopdatum, eventueel nog je verleden als sk houder uidraaien. Dat is de basis voor je criteria en de indeling. Maar om te weten wie bij elkaar hoort, welke jeugd sk houders apart kunnen, zul je ook enige navraag moeten doen (?) . Dit kun je niet gokken. Gezinnen willen/kunnen bij elkaar, vrienden willen vast naast elkaar etc. Dat wordt nog 'n klus. Is mvv in de positie dat men dit kan doen, vraagteken. Bij grote clubs wordt dit nog moeilijker dan wel onmogelijk met duizenden sk houders. Wellicht delen clubs ook wel info over hoe zij op dit moment werken en het efficiëntste kunnen werken, wie weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 08:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #274
Als we het stadion niet in kunnen dan is er nog altijd Fox, soms helemaal geen verkeerd alternatief .

Het is gewoon een onwerkelijke tijd en niks lijkt op wat we gewend zijn. Voelde je als supporter in een stadion vaak een nummer dan is dat nu nog 2 keer zo erg.
Lijnen die je moet gaan volgen , stoeltjes die je niet mag gebruiken, je mag niet zingen of schreeuwen , plekken reserveren en ga zo maar door .
De lol is er wel van af door Covid-19 , het virus heeft ons goed in de greep en ondanks dat veel mensen zich steeds minder aan de adviezen houden doet het virus gewoon waar het "goed" in is en dat is zich verspreiden !

Ik zie het zelf "somber"in als ik naar de komende maanden ga kijken als we het hebben over het voetbal en gaan kijken naar het voetbal. Het aantal besmettingen verdubbeld zich nu van week tot week en zonder maatregelen gaat dat gewoon keihard door. Om de economie te "redden" zullen dadelijk als eerste de events waar veel mensen bij elkaar kunnen komen weer aan banden worden gelegd , het kan bijna niet anders dan dat dit gaat gebeuren zolang het virus en het aantal besmettingen zich verdubbeld per week.

Mij zou het niks verbazen als begin september wel wordt gevoetbald maar zonder publiek en ik hou daar ook gewoon rekening mee dat dit gaat gebeuren.
Dan blijven we in deze impasse totdat het vaccin er is , dat kan zomaar het hele seizoen gaan zijn .
Het virus laat zich op dit moment alleen stoppen door maatregelen die verspreiding tegen gaan, dat is het enige "wapen"wat we hebben .
Als mijn vermoedens uitkomen dan wordt dat een enorme klap voor het voetbal maar ook voor het bedrijfsleven , horeca en noem maar . En ik zou werkelijk niet weten waarom er een positief senario te spiegelen is op dit moment. En vervroegd vaccin eind Q4 2020 wellicht ?!
De hoop dat het virus zich in de zomer wat zou gaan liggen door de temperatuur is ook een onjuiste "hoop"geweest , het virus blijft gewoon actief terwijl de normale griep of verkoudheidsvirussen niet of bijna niet actief zijn .
Dus het is een dingetje dat Covid 19 , we hebben gefaald in de begin aanpak en het te groot laten worden en nu is het onder ons en kunnen we het alleen indammen .

Wat dat voor seizoenskaarthouders betekent, ik weet niet eens wanneer voetbal met publiek toch mogelijk is maar wanneer besmettingen stijgen of ik uberhaupt naar het stadion wil gaan kijken ... Ik denk dat genoeg mensen die overweging gaan maken zeker met het alternatief Fox sports waardoor je niks hoeft te missen.
Over 2 weken weten we meer welke kant we op gaan , vergadering 2de kamer en nieuw beeld aantal besmettingen ... ik zou rekening houden met een total verbod van publiek bij het voetbal bij deze stijgende trend !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:42
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #275

MVVke schreef : 'n Drogreie parere mèt 'n drogreie, awwerwèts sneu vingerke wieze, bitsje kinderechteg. 't Is Gans sumpel in dit geval: Lui kinne al 'ne behuurleke tied 'n sezoenskaart aonsjaffe (nota bene mèt korting)en ze zien ouch al maonde bekind mèt 't gegeve tot neet ederein nao binne kint.
Este daan dus aonkums mèt 'n zin es ''mensen die normaal een seizoenskaart hebben'', raak dat kant noch wal.
Daan hadde ze mer ein mote bestèlle, zeker gezeen de onzekere situatie.

Dat van mij is geen drogreden maar gewoon erop wijzen dat je eigenlijk aan het discrimineren bent.
Mensen kunnen om wat voor een reden geen tijd, geld, of andere reden hebben gehad om een seizoenskaart te kopen.
Als ze dan niet bij de eerste 1500 (ik noem maar wat) zitten, zouden ze niet naar wedstrijden mogen, dat is gewoon krom en unfair.
Gun anderen ook dat ze naar wedstrijden van MVV mogen, dan mis je maar een paar wedstrijden.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 10:07
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #276
Als MVV straks het buffervak G op Boschpoort en het uitvak zou openen voor MVV-fans. En eventueel nog extra maatregelen neemt om zoveel mogelijk fans toegang te bieden. Dan zou ik begrip kunnen opbrengen als het dan alsnog niet zou lukken. Maar het is te makkelijk om maar gewoon 15% te zeggen, met om elke supporter een paar vrije stoelen heen. Maar dat is gelukkig niet aan de orde begrijp ik.

Mocht het virus weer erger worden met als gevolg een totaalverbod op publiek, dan Kan MVV er uiteraard niks aan doen. In dat onverhoopte geval hoop ik wel op een landelijke maatregel en niet op lokale beslissingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 10:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #277

Audiowaste schreef :

MVVke schreef : 'n Drogreie parere mèt 'n drogreie, awwerwèts sneu vingerke wieze, bitsje kinderechteg. 't Is Gans sumpel in dit geval: Lui kinne al 'ne behuurleke tied 'n sezoenskaart aonsjaffe (nota bene mèt korting)en ze zien ouch al maonde bekind mèt 't gegeve tot neet ederein nao binne kint.
Este daan dus aonkums mèt 'n zin es ''mensen die normaal een seizoenskaart hebben'', raak dat kant noch wal.
Daan hadde ze mer ein mote bestèlle, zeker gezeen de onzekere situatie.

Dat van mij is geen drogreden maar gewoon erop wijzen dat je eigenlijk aan het discrimineren bent.
Mensen kunnen om wat voor een reden geen tijd, geld, of andere reden hebben gehad om een seizoenskaart te kopen.
Als ze dan niet bij de eerste 1500 (ik noem maar wat) zitten, zouden ze niet naar wedstrijden mogen, dat is gewoon krom en unfair.
Gun anderen ook dat ze naar wedstrijden van MVV mogen, dan mis je maar een paar wedstrijden.


Iech discrimineer? Dat is nogal 'n bewering... Euvergens nogal sneu totste dat daan mer eve veur feit aonnums. Diech VINS tot iech discrimineer, dat is gans get aanders. Sterker nog, 't is complete oonzin. Lui höbbe tied genóg gehad. En es ze gei geld höbbe, daan waor dao nog altied e fantastisch initiatief dat door bepaolde lui is opgezat en iech mein miech te kinne rappelere tot veur bepaolde lui die oonder 't minimum zitte, zoe'n kaart ouch nog te declarere vèlt.

En wat d'n lèste zin aongeit? No fucking way tot iech gaon sjuive veur lui die noets goon en daan sporadisch 'n wedstrijd wèlle koume. 't Aontal ''vaste'' is op ein hand te tèlle en die mote op gein inkel meneer boetespeul gezat weure ten faveure van de ''soms-supporters''.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 12:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #278
Je bent aan het zeuren Houten Gerard

Je hebt een seizoens kaart mij mvv waar je van tevoren voorwaarden aan vebonden waren en daarvoor heb je flink korting gehad en het was ook om MVV de corona tijd goed te laten door komen .

En nu helaas wil je een seizoens kaart met Ganse voorwaarden voor Halve prijs ..... wil je er ook nog een gouden pols horlge bij ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 12:57
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #279
ik heb me ook een kaart gekocht en ik woon in Delfzijl en ik weet ook tot als ik naar Maastricht kom tot ik er misschien er niet in kom , maar heb de club gesteund daar doe ik het voor .

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 12:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #280
Ik denk dat de prijs van een seizoenskaart dusdanig laag was/is, dat er ook genoeg mensen zijn geweest die MVV enkel een steun in de rug hebben willen geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 13:00
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #281
ook al had ik de vollen mep moet te betalen had ik het nog gedaan

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 13:33 04 aug 2020 13:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #282

bokkesprongen schreef : Je bent aan het zeuren Houten Gerard

Je hebt een seizoens kaart mij mvv waar je van tevoren voorwaarden aan vebonden waren en daarvoor heb je flink korting gehad en het was ook om MVV de corona tijd goed te laten door komen .

En nu helaas wil je een seizoens kaart met Ganse voorwaarden voor Halve prijs ..... wil je er ook nog een gouden pols horlge bij ....


Heerlijk hoe mijn bericht weer volledig uit het verband wordt getrokken en ik wordt neergezet als de Dagobert Duck of Dimitri De Tremmerie van MVV..

Het gaat mij niet om het bedrag, het gaat mij er ook niet om dat ik mijn plaats moet delen met andere supporters of dat Corona een Hoax is. Het gaat mij erom dat ik die plaats deel met seizoenkaarthouders van het seizoen 2019/2020, mensen die al tientallen jaren een seizoenkaart hebben. Met liefde blijf ik daarvoor thuis.

Het gaat mij erom dat ik mijn plaats niet hoef te delen met mensen zoals u mijnheer de bok. Mensen waar MVV soms drie losse tickets en een broodje frikandel per seizoen aan verslijt. En als het programma dat weekend net even iets leuker is in Kerkrade, om dan maar een wedstrijdje hier over te slaan, en daar met vrienden te gaan kijken. (uw eigen woorden destijds hier op het forum.) De vrijblijvende, alles is leuk, hoe de wind waait, waait mijn jasje, -supporter.

Of "Mai vaan op d'n hook' die zich een seizoenkaart pakt om haar vent te controleren of hij zich binnen het stadion ook aan de AA-afspraken houdt. Daar hoef ik niet mee te delen, en MVV is daar eigen baas over, PSV en Ajax niet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Lassie80, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:41 04 aug 2020 14:42 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #283
Het lijkt er vooralsnog niet op dat het bestuur in staat is om echt praktische oplossingen te bedenken. Voor de stewards is bijvoorbeeld de geniale ‘oplossing’ bedacht dat alle stewards in het vervolg in het stadion moeten blijven totdat de laatste speler weg is. Waarom? Omdat ze niet in contact mogen komen met de spelers als ze zich afmelden na de wedstrijd.

Kennelijk is het bestuur niet in staat om te bedenken dat de afmeldingsprocedure misschien ook op een andere plek of op een andere manier -weg van de spelers- gedaan kan worden waardoor deze vrijwilligers niet onnodig urenlang hoeven te wachten na afloop. Ongelofelijk eigenlijk. Dat soort zaken moet toch beter/slimmer kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 18:00 04 aug 2020 18:13 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #284
Dit is door MVV een uur geleden op de Facebook pagina gezet!! :side:

2150 seizoenkaarten!!

Een nieuwe mijlpaal waarmee de 2000 seizoenkaarten inmiddels ruimschoots zijn gepasseerd!

Een stijging van maar liefst 35% ten opzichte van het aantal verkochte seizoenkaarten in seizoen 2019 - 2020!

De hele maand augustus geniet je nog van 20% korting. Wil jij als een van #OnzeSterren het nieuwe MVV in Stadion de Geusselt aanmoedigen? Koop dan nu die seizoenkaart! www.mvv.nl/tickets

Echt gaaf dat er voor het eerst sinds tijden weer eens zoveel seizoenkaarten zijn verkocht :applaus:
We gaan misschien de 2500 ook nog wel halen aangezien de kortingsactie nog tot het einde van Augustus loopt :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 20:56 04 aug 2020 20:59 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #285
Houten Gerard

Je slaat de plank volledig mis .

Ik kom bij MVV al meer dan 60 jaar ,ik ben lid van Veer Zien MVV al jaren en inderdaad ik koop zon 6 losse kaartjes per jaar a 14,50 euro en ik kom meestal
tegen ploegen wat andere boycotten zoals jong Ajax en Psv omdat ik technich voet bal leuk vind .
Ja ,ik woon in Valkenburg maar ben wel een ras echte Maastrichtenaar ,bij Roda_ jc kom ik nooit .Ik begrijp wel dat jij een ei meer hebt in je kont hebt en eissen mag stellen ................


Kijk als MVV spelers van het kaliber als Labylle en n kwali of Smeets kwam ik iedere wedtrijd .

Iedereen beleeft MVV op zijn eigen manier .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden