Transfergeruchten seizoen 2019/2020

09 jan 2020 12:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #796

bokkesprongen schreef : als je de 3,5 ton kunt los peuteren ..................?

Als je nog 1 ton kan lospeuteren voor een speler waarvan het contract over 6 maanden afloopt, is ook niets mis mee.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 13:06
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #797
Logisch dat MVV van den Hurk verkoopt. Zal niet veel opleveren, maar het wegvallen van zijn salaris plus een eventuele transfersom dekt wellicht een deel van de tekorten. Kan me niet indenken dat een eventuele transfersom meer dan enkele tienduizenden euro's zal zijn, het zijn nog maar 6 maanden contract en bij Sparta weten ze ook wel dat MVV gegeven de financiële situatie elke euro keihard kan gebruiken.

Verder gun ik van den Hurk deze transfer van harte, een sympathieke gast die altijd inzet toonde en die ondanks dat hij vrijwel nooit een fatsoenlijke aanval achter of naast zich had staan in 56 wedstrijden tot 24 goals is gekomen, in een elftal dat vorig jaar troosteloos 12e is geworden en nu op een nog treurigere 17e plek staat. Of hij het gaat redden, geen idee, maar het is hem van harte gegund dat hij een kans krijgt in de eredivisie.

Over transfersommen gesproken, las gister een stuk van alweer een maand geleden dat West Bromwich Albion inmiddels naar de FIFA is gestapt omdat ze nog steeds wachten op de opleidingsvergoeding die Barcelona hen verschuldigd is voor een jeugdspeler die ze afgelopen zomer hebben overgenomen. Interessant in dat kader is dat Barca diezelfde speler nu wellicht voor enkele miljoenen gaat verkopen aan Aston Villa (zonder dus zelf ooit een euro te hebben overgemaakt aan WBA). In datzelfde artikel stond dat ook Ajax nog wacht op geld voor De Jong en dat Liverpool zelfs nog een deel van de transfersom voor Coutinho nog steeds niet binnen heeft. Geen idee of dat allemaal klopt, maar ben benieuwd hoe het gaat met het geld voor Mbuyamba.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 13:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #798
Ook dit zijn zaken die je slim kunt combineren. Lionel Messi een half jaartje uitlenen aan MVV en we laten de opleidingsvergoeding voor Xavier zitten. Hebben wij onze vervanger van Van den Hurk binnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 13:58
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #799

jovkle schreef :

jovkle schreef :

Sjeng043 schreef :

Jacques schreef : Jammer maar begrijpelijk. Play-offs gaan we toch niet meer halen en nu vang je nog wat geld. Ik gun hem het allerbeste, heeft hier anderhalf seizoen lang op een eiland moeten staan en werkte zich een slag in de rondte. Nog niet zo lang geleden klaagde het forum steen en been als er spelers transfervrij vertrokken. Nu krijgen we een keer wél geld voor een speler, en is het weer niet goed. Dit vangt wellicht een flink gat in de begroting op, wat indirect betekent dat we volgend jaar minder ver teruggaan, dus wat mij betreft positief nieuws.

Voor de anti-Usta lobby zou dit toch juist een fijn bericht moeten zijn? Nu is de kans kleiner dat Usta komende weken veel punten pakt en dus de kans groter dat Usta er alsnog uitvliegt - of op zijn minst geen contractverlenging krijgt.


Volledig met dit bericht eens! Zeker een top spits voor MVV begrippen, maar als je nu nog +/- 100.000 voor hem kan krijgen waarom houden? Denk dat we in onze situatie iedere euro kunnen gebruiken. Zondag maakt hij nog even een hattrick tegen die misselijke van daarachter, dan een grote strik eromheen en adieu!


Zijn opvolger staat al klaar: Richard Sukuta-Pasu

www.transfermarkt.nl/richard-sukuta-pasu/profil/spieler/53455


Ik heb begrepen dat de opvolger een huurling van Standard gaat zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 13:58
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #800

Brncic schreef : dubbel gevoel. Ook ik vind Van den Hurk een uitstekende spits voor ons. Ik vraag me wel eens af hoeveel doelpunten hij had gemaakt met wel een aanvallende nummer 10 á la mijn forumnaam achter zich. Aan de andere kant loopt hiju aan het einde van het seizoen waarschijnlijk transfervrij de deur uit.
Die Sukuta-Pasu, is dat een serieuze naam, of zomaar een losse flodder JOvkle?


Een losse flodder, hahahah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 14:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #801
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 18:10
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #802
Maxime Gunst naar Roda.... aldus zijn eigen twitteraccount

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2020 14:22
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #803
Roda JC-speler Maxime Gunst is speelgerechtigd voor de derby van aanstaande zondag tegen MVV.

Gunst tekende donderdag een contract tot het einde van het seizoen bij de Kerkraadse club. Trainer Jean-Paul de Jong kan de speler al komende zondag inzetten in de derby tegen zijn oude club MVV.

MVV
De Belg werd in november bij MVV weggestuurd. De Maastrichtenaren gaven als reden een "verstoorde arbeidrelatie" aan. Sindsdien zat de 27-jarige speler zonder club.

Jean-Paul de Jong
Hij trainde sinds enige tijd, om zijn conditie op peil te houden, mee met de selectie van Roda JC. De Belg stond eerder ook onder contract bij FC Eindhoven, waar hij werkte met de huidige Roda JC-trainer Jean-Paul de Jong. De linksback heeft tot nu toe 125 wedstrijden in de Eerste Divisie gespeeld.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2020 16:23
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #804
sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/az-nee...-contract-ontbonden/

Geen gerucht, maar gewoon een artikel dat ik tegenkwam. Zal een flink salaris hebben gehad bij AZ, maar is niet alleen daar geflopt. Ook bij Sparta (Eredivisie, 4 goals uit 18 wedstrijden) en vooral bij Twente (KKD, 0 uit 11) niet kunnen waarmaken. Dus ik heb geen idee wat zo een jongen nu nog zou kunnen vragen qua salaris? Ik denk nog steeds veel meer dan er hier gegeven wordt, maar je weet maar nooit.

Ondanks zijn cijfers, zou het nog een steeds een prima speler zijn voor MVV denk ik zo. Groot, sterk en snel. Ook nog vrij jong, dus kan zijn potentie er misschien nog wel uitkomen hier. Destijds voor 1,5 miljoen gekocht door AZ, dat zal toch ook niet voor niets zijn geweest..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2020 16:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #805

Sjeng043 schreef : sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/az-nee...-contract-ontbonden/

Geen gerucht, maar gewoon een artikel dat ik tegenkwam. Zal een flink salaris hebben gehad bij AZ, maar is niet alleen daar geflopt. Ook bij Sparta (Eredivisie, 4 goals uit 18 wedstrijden) en vooral bij Twente (KKD, 0 uit 11) niet kunnen waarmaken. Dus ik heb geen idee wat zo een jongen nu nog zou kunnen vragen qua salaris? Ik denk nog steeds veel meer dan er hier gegeven wordt, maar je weet maar nooit.

Ondanks zijn cijfers, zou het nog een steeds een prima speler zijn voor MVV denk ik zo. Groot, sterk en snel. Ook nog vrij jong, dus kan zijn potentie er misschien nog wel uitkomen hier. Destijds voor 1,5 miljoen gekocht door AZ, dat zal toch ook niet voor niets zijn geweest..

Met zo'n naam hoor je ook in de eerste divisie te spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2020 19:13 18 jan 2020 19:17 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #806
(Bron: Sam Verbeek, 1Limburg, www.1limburg.nl/william-balikwisha-mogelijk-naar-mvv , zaterdag 18 januari 2020 - 13:36)

WILLIAM BALIKWISHA MOGELIJK NAAR MVV

MVV krijgt binnenkort waarschijnlijk de beschikking over de Belgische vleugelspeler William Balikwisha.

Dat meldt Le Soir ( www.lesoir.be/273801/article/2020-01-18/...-vers-mvv-maastricht ).

Leenspeler
De 20-jarige voetballer staat onder contract bij Standard Luik. Sinds begin dit seizoen zit Balikwisha op leenbasis bij Cercle Brugge. Omdat hij daar amper aan spelen toekomt, wordt er nu gekeken naar MVV. De vleugelflitser kwam in alle Belgische competities dit seizoen pas 78 minuten in actie.

Ervaring
Standaard stalde eerder al spelers als Samy Mmaee en Jonathan Okita (en ook Dimitri Lavalée; BS) bij MVV. Voormalig MVV-directeur Paul Penders gaf vorige maand in het L1 Voetbaldiner aan dat de club in gesprek is om de talenten van Standard Luik ervaring op te laten doen in Maastricht.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Hill28, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2020 21:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #807
Toch goed geregeld van Paul.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2020 12:33 21 jan 2020 12:35 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #808
William Balikwisha wordt definitief gehuurd van Luik voor 6 maanden. Frenoy gaat terug naar Luik.



De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, jovkle, Vluuzak, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2020 14:06
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #809
William Balikwisha is een vrij rappe speler. Hopelijk schakelen ze over naar een tweespitsensysteem. Dan zou dat best goed kunnen werken; een sleurder in Van den Hurk en een snelle spits die de ballen kan ontvangen. Kan natuurlijk ook dat ze hem als een soort rechtsbuiten gaan gebruiken, maar dan gebruik je vd Hurk nog niet in zijn kracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2020 16:45
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #810
Ik vermoed dat hij eerder als stand-in wordt gebruikt in geval van blessure of schorsingen bij vd Hurk/Schroijen of Goppel. Die zal geen basis plaats krijgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden