Transfergeruchten seizoen 2019/2020

02 sept 2019 22:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #721
Mooie transfer inderdaad.
Nu hopelijk nog een transfervrije verdediger en spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 23:03
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #722

Boredass schreef : Mooie transfer inderdaad.
Nu hopelijk nog een transfervrije verdediger en spits.

Is Koen Kostons niet eigenlijk van origine een spits? Dacht dat hij daar in de jeugd altijd speelde. Als stand-in misschien een oplossing dan. Overigens wordt de selectiegroep wel groot nu. Gisteren voor de wedstrijd waren er 9 veldspelers en 2 keepers op het veld die allemaal reserve stonden. Nu weer 2 er bij en straks die Luxemburger weer zit je al op 25 man!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 23:08
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #723
Eigenlijk wisten we het al vanaf het begin. Nissilä, ni Syllah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 23:13
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #724
Post amper nog op het forum, echter ben ik héél tevreden met de komst van Nissilä. Een voetballer waar ik voor naar het stadion kom! ;)

Complimenten Ron & MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 00:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #725
Transfermarkt gesloten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 00:24 03 sept 2019 00:46 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #726
Welkom Nissilä. Ik vond dat Nissilä, Kot en Mahmutovic in de oefenwedstrijden een uitstekende indruk maakten. Ik ben dus heel blij met hun komst. Dit zijn echt versterkingen. Ik vind deze selectie stukken beter dan de selectie aan het begin van vorig seizoen. Bedenk ook dat Holtby en Deom er toen nog niet bij waren: die twee spelers zijn eigenlijk ook belangrijke extra versterkingen die erbij zijn gekomen. Met deze behoorlijk vernieuwde en verbeterde selectie moet je op zijn minst in het linkerrijtje van de Eerste Divisie kunnen eindigen.

Op het nippertje kon Nissilä worden gehuurd. Zo zie je maar hoe het spel wordt gespeeld door een arme club als MVV. Enkele weken geleden kwam Zulte met een veel hogere verhuurprijs, die MVV niet kon of wilde betalen. Zulte hoopte dat MVV of een andere club die hoge huurprijs wel wilde betalen. Voor MVV is het dan wachten, nagelbijten en hopen dat die andere club er niet zal zijn. En die club kwam niet. Dus zakte Zulte iets met de verhuurprijs.

Ik sluit trouwens ook niet uit dat MVV al een rekening heeft gehouden met de onverwachte extra inkomsten (een 'solidariteitsbijdrage', heb ik begrepen) door de transfer van Sven Braken naar Italië, waardoor de hoge huurprijs voor Nissilä wel plotsklaps kon worden betaald. Misschien ligt de waarheid in het midden: Zulte zakte iets met de prijs zo vlak voor het sluiten van de transferperiode en MVV had in een keer, door de transfer van Braken, meer financiële mogelijkheden.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 03:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #727
Tervetuloa Nissilä Limburgin kauneimmista klubiista

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 06:58 03 sept 2019 07:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #728
Jeetje wat een eenerverende twee maanden de drukste tijd op het forum.
Ben best wel content over het aantal aangetrokken(vervangende) spelers,hoop dat de negatieve berichten over onze hagenees en onze nieuwe keeper dalijk het tegendeel gaan bewijzen.
Hoop tevens wel dat onze jeugdspelers ook ergens wat aan voetballen toe komen.
Dalijk als ENES terug is moet er toch een elftal staan met degelijke vervangers,zeker bij schorsingen en blessures.
Voor mij springt nu al die kleine turkse super kilometer vreter er tussenuit,hoop wel dat hij met opgetrokken kousen gaat voetballen anders kon hij wel eens een gemakkelijke speelbal worden voor menig onverlaat die hem uit de wedstrijd probeert te torpederen.
Winstpunt is ook in mijn ogen(heb bertram nog niet in actie gezien maar het voordeel van de twijfel)dat we na zondag twee volwaardige keepers hebben.
Ook de martina s lijken te zijn opgestaan en waren echte leiders afgelopen zondag.
Het enigste minpuntje vond ik van afgelopen zondag dat van de hurk wederom moeilijk aan te spelen was,en als het dan wel zo was dan deed hij volgens mij veels te veel rekening houdend met eerst zijn tegenstander en daarna een eventuele actie die dan meestal mislukte.
Laten we hopen dat door de komst van ,,onze,, hagenees en onze fin dit euvel verholpen gaat worden,te beginnen zaterdag tegen dord.
Zo ga nu met een goed gevoel werken en supporters 2019/2020 gaat het worden toch?...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 07:45
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #729
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de laatste 2 transfers Goppel en Nissilä?
We hebben al een hoop middenvelders en ben bang dat onze eigen jeugd weer aan de kant worden gezet.En aanvallend hebben we maar 4 spelers,nu dan 5 maar had daar gehoopt op iemand die er bovenuit zou steken.
Hoop dat ik mij vergis en ik positief verrast word ,dan heb ik niets gezegd.De toekomst zal het bewijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 07:48
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #730
En dao is nr 2!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 08:00
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #731
Goppel en Nissilä erbij op deadline day. Een rechtsbuiten en Nissilä hebben we al aan het werk gezien. Goppel heb ik weinig zien spelen, dus ik ben benieuwd. Zelf had ik nog gerekend op een centrale verdediger, omdat met het wegvallen van Enes de spoeling dun is op die positie. Wellicht dat er transfervrij nog iets bijkomt of dat Last een kans krijgt. Ik weet alleen niet of dat zijn positie is.
Daarnaast denk ik ook dat Kostons als 2e spits wordt gezien, want aan (aanvallende) middenvelders geen gebrek met Nissilä, Kot en Holtby.

Al met al ben ik zeer content met de kwaliteit en kwantiteit van deze selectie en kan de competitie nu echt beginnen. Bijna dubbele bezetting op elke positie; Chapeau MVV! Gelukkig hebben we de opgelopen schade in de eerste twee wedstrijden kunnen repareren. Op naar de playoffs!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 08:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #732

Oldchap schreef : Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de laatste 2 transfers Goppel en Nissilä?
We hebben al een hoop middenvelders en ben bang dat onze eigen jeugd weer aan de kant worden gezet.En aanvallend hebben we maar 4 spelers,nu dan 5 maar had daar gehoopt op iemand die er bovenuit zou steken.
Hoop dat ik mij vergis en ik positief verrast word ,dan heb ik niets gezegd.De toekomst zal het bewijzen.


Ben het wel met je eens. De balans in het elftal lijkt mij niet goed. We hebben veel spelers voor het middenveld, maar te weinig in de aanval en achterin centraal.
Een échte rechtsbuiten is Holtby niet, die zie ik liever op 10 achter de spits. Dan heb je nu alleen Goppel en Vlijter en ik vrees dat dat te min is. Maar we gaan het zien.
Is die Fin een aanvallende middenvelder? Want ook daar hebben we er best al veel van.

Maar er zal nog wel wat bij komen lijkt me. Er worden nu nog de nodige contracten ontbonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 08:36
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #733
Goppel betwijfel ik of dit echt een versterking is maar met de Urho ben ik blij. Ik had stiekem ook nog gehoopt op een sterke/lange CV en/of pinch-hitter in de spits. Waarschijnlijk zal Emes dit laatste gaan doen wanneer hij weer fit is en we 10 minuten tijd met 1 doelpunt achterstaan. Niet de meest ideale situatie.

Hoe zit het met Kenny en Thibaut? Blijven zij op proef of gaan ze terug naar hun club en hebben we momenteel alleen kans wanneer hun contract daar wordt ontbonden?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 08:40
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #734

TPC schreef : Goppel betwijfel ik of dit echt een versterking is maar met de Urho ben ik blij. Ik had stiekem ook nog gehoopt op een sterke/lange CV en/of pinch-hitter in de spits. Waarschijnlijk zal Emes dit laatste gaan doen wanneer hij weer fit is en we 10 minuten tijd met 1 doelpunt achterstaan. Niet de meest ideale situatie.

Hoe zit het met Kenny en Thibaut? Blijven zij op proef of gaan ze terug naar hun club en hebben we momenteel alleen kans wanneer hun contract daar wordt ontbonden?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Kenny en Thibaut zijn beide transfervrij, die kunnen nog altijd worden aangetrokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 08:42
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #735
Top dat wist ik niet. Ik dacht nog bij Ross County en Roeselare onder contract vandaar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden