Transfergeruchten seizoen 2019/2020

08 jan 2020 21:37
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #781
Tja, völ slechter es noe kin ut toch neet. Zet Kostons mer in de spits.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2020 22:33
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #782

Robin schreef : Tja, völ slechter es noe kin ut toch neet. Zet Kostons mer in de spits.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


We scoren ook al zoveel, dan is het logisch dat je je topscorer laat vertrekken. Bah bah, beleid van kus mijn kloten. De zin is me echt over en ik denk dat ik niet de enige ben, maar dat interesseert dit bestuur toch niet. Die gaan gewoon op de zelfde voet door,, pppffff.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2020 22:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #783

Robin schreef : Tja, völ slechter es noe kin ut toch neet. Zet Kostons mer in de spits.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Onzin. Ooit eens gewoon 10 minuten op Vd Hurk gelet? Die jongen krijgt een peer over 40m op zich af tussen drie man en zoek het maar uit! Dat hij dan vaak balverlies heeft, tsja dat kan. Met een Kostons ga je de oorlog echt niet winnen. Vd Hurk voor ons niveau, zelfs met de huidige aanvoer die hij krijgt, is prima. Maakt zijn goaltje, enige ervaring, nooit iets te verwijten qua inzet. Ik gun hem deze stap.

Daarnaast kan MVV het nooit goed doen. Hij wilde niet verlengen en nu vangen ze er nog iets voor. Dan is het geklaag dat ze hem laten gaan. Gaat hij in de zomer , klaagt men dat MVV niets voor hem vangt. Denkt hier nu werkelijk iemand dat er geen vervanger komt? Wellicht niet voor zondag nee maar ach, we hebben twee lekkere buitenspelers voor deze potjes!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80, Brncic, Och jeh, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 03:34
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #784
Sparta zoekt en vindt vervanger voor Veldwijk in de Keuken Kampioen Divisie'

Sparta is in de zoektocht naar een opvolger van Lars Veldwijk uitgekomen in de Keuken Kampioen Divisie. De Rotterdammers willen Anthony van den Hurk, de spits en topscorer van MVV, graag naar Het Kasteel halen.

Veldwijk staat op het punt om een contract te tekenen bij het Zuid-Koreaanse Jeonbuk Hyundai en daarom is Sparta op zoek naar een vervanger. Van den Hurk, die dit seizoen negen keer scoorde voor MVV en ook vorig seizoen al topscorer was namens de Maastrichtenaren, is volgens de beleidsbepalers op Het Kasteel de ideale opvolger voor Veldwijk. Dat schrijft De Limburger.

De regionale krant polste bij Ron Elsen, technisch directeur bij MVV, of er al sprake is van een transfer. "Bij het juiste bedrag mag iedereen weg", liet hij weten. Daarnaast zei Elsen ook dat er wel interesse is, maar dat de transfer nog niet compleet is. Ook bij Sparta wil men nog niet bevestigen dat Van den Hurk op weg is naar Rotterdam.

Van den Hurk kwam in zijn carrière naast MVV ook uit voor De Graafschap, FC Eindhoven en FC Den Bosch. De spits uit Veghel kan bij Sparta zijn eerste avontuur in de Eredivisie aangaan.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 06:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #785
Na de derby zou het rond zijn tussen Sparta en Van Den Hurk( gerucht)...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 06:35
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #786

tuutsje schreef : Van de Hurk zou naar Sparta verkassen.....

Daar gaat onze enige spits dan?


Als dat waar is houd het voor mij helemaal op
Dit is toch niet te geloven wat een KUT club zijn we geworden schandalig als het waar is !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 07:06 09 jan 2020 07:12 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #787
Nu kun je nog wat verdienen aan een speler die uit zijn contract loopt. Strik erom. Mvv is niet in de positie dit tegen te houden. Was het overigens ook niet als men er financieel iets beter voor had gestaan. Dit is het lot van een kkd clubje. Playoffs zijn sowieso nagenoeg onbereikbaar. Wellicht zijn er straks nog huurspelers op de markt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 07:42
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #788
idd verkopen nu het nog kan. Prince Rajcomar hebben we altijd nog achter de hand :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 08:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #789
Jammer maar begrijpelijk. Play-offs gaan we toch niet meer halen en nu vang je nog wat geld. Ik gun hem het allerbeste, heeft hier anderhalf seizoen lang op een eiland moeten staan en werkte zich een slag in de rondte. Nog niet zo lang geleden klaagde het forum steen en been als er spelers transfervrij vertrokken. Nu krijgen we een keer wél geld voor een speler, en is het weer niet goed. Dit vangt wellicht een flink gat in de begroting op, wat indirect betekent dat we volgend jaar minder ver teruggaan, dus wat mij betreft positief nieuws.

Voor de anti-Usta lobby zou dit toch juist een fijn bericht moeten zijn? Nu is de kans kleiner dat Usta komende weken veel punten pakt en dus de kans groter dat Usta er alsnog uitvliegt - of op zijn minst geen contractverlenging krijgt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 08:41
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #790

Jacques schreef : Jammer maar begrijpelijk. Play-offs gaan we toch niet meer halen en nu vang je nog wat geld. Ik gun hem het allerbeste, heeft hier anderhalf seizoen lang op een eiland moeten staan en werkte zich een slag in de rondte. Nog niet zo lang geleden klaagde het forum steen en been als er spelers transfervrij vertrokken. Nu krijgen we een keer wél geld voor een speler, en is het weer niet goed. Dit vangt wellicht een flink gat in de begroting op, wat indirect betekent dat we volgend jaar minder ver teruggaan, dus wat mij betreft positief nieuws.

Voor de anti-Usta lobby zou dit toch juist een fijn bericht moeten zijn? Nu is de kans kleiner dat Usta komende weken veel punten pakt en dus de kans groter dat Usta er alsnog uitvliegt - of op zijn minst geen contractverlenging krijgt.


Volledig met dit bericht eens! Zeker een top spits voor MVV begrippen, maar als je nu nog +/- 100.000 voor hem kan krijgen waarom houden? Denk dat we in onze situatie iedere euro kunnen gebruiken. Zondag maakt hij nog even een hattrick tegen die misselijke van daarachter, dan een grote strik eromheen en adieu!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 09:25
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #791
Weer minder mensen wat straks naaar stadion komen goh dan heb je wat als je al 100.000 euro zou vangen
Zal wel voor appel en ei verkocht worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 09:36
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #792

jovkle schreef :

Sjeng043 schreef :

Jacques schreef : Jammer maar begrijpelijk. Play-offs gaan we toch niet meer halen en nu vang je nog wat geld. Ik gun hem het allerbeste, heeft hier anderhalf seizoen lang op een eiland moeten staan en werkte zich een slag in de rondte. Nog niet zo lang geleden klaagde het forum steen en been als er spelers transfervrij vertrokken. Nu krijgen we een keer wél geld voor een speler, en is het weer niet goed. Dit vangt wellicht een flink gat in de begroting op, wat indirect betekent dat we volgend jaar minder ver teruggaan, dus wat mij betreft positief nieuws.

Voor de anti-Usta lobby zou dit toch juist een fijn bericht moeten zijn? Nu is de kans kleiner dat Usta komende weken veel punten pakt en dus de kans groter dat Usta er alsnog uitvliegt - of op zijn minst geen contractverlenging krijgt.


Volledig met dit bericht eens! Zeker een top spits voor MVV begrippen, maar als je nu nog +/- 100.000 voor hem kan krijgen waarom houden? Denk dat we in onze situatie iedere euro kunnen gebruiken. Zondag maakt hij nog even een hattrick tegen die misselijke van daarachter, dan een grote strik eromheen en adieu!


Zijn opvolger staat al klaar: Richard Sukuta-Pasu

www.transfermarkt.nl/richard-sukuta-pasu/profil/spieler/53455

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 10:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #793

jovkle schreef :

jovkle schreef :

Sjeng043 schreef :

Jacques schreef : Jammer maar begrijpelijk. Play-offs gaan we toch niet meer halen en nu vang je nog wat geld. Ik gun hem het allerbeste, heeft hier anderhalf seizoen lang op een eiland moeten staan en werkte zich een slag in de rondte. Nog niet zo lang geleden klaagde het forum steen en been als er spelers transfervrij vertrokken. Nu krijgen we een keer wél geld voor een speler, en is het weer niet goed. Dit vangt wellicht een flink gat in de begroting op, wat indirect betekent dat we volgend jaar minder ver teruggaan, dus wat mij betreft positief nieuws.

Voor de anti-Usta lobby zou dit toch juist een fijn bericht moeten zijn? Nu is de kans kleiner dat Usta komende weken veel punten pakt en dus de kans groter dat Usta er alsnog uitvliegt - of op zijn minst geen contractverlenging krijgt.


Volledig met dit bericht eens! Zeker een top spits voor MVV begrippen, maar als je nu nog +/- 100.000 voor hem kan krijgen waarom houden? Denk dat we in onze situatie iedere euro kunnen gebruiken. Zondag maakt hij nog even een hattrick tegen die misselijke van daarachter, dan een grote strik eromheen en adieu!


Zijn opvolger staat al klaar: Richard Sukuta-Pasu

www.transfermarkt.nl/richard-sukuta-pasu/profil/spieler/53455


Wie kent hem niet he! Deze naam gonst al 4 jaar door De Geusselt

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 11:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #794
dubbel gevoel. Ook ik vind Van den Hurk een uitstekende spits voor ons. Ik vraag me wel eens af hoeveel doelpunten hij had gemaakt met wel een aanvallende nummer 10 á la mijn forumnaam achter zich. Aan de andere kant loopt hiju aan het einde van het seizoen waarschijnlijk transfervrij de deur uit.
Die Sukuta-Pasu, is dat een serieuze naam, of zomaar een losse flodder JOvkle?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2020 11:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #795
Sparta heeft de 31 jarige spits Lars Veldwijk verkocht naar een oliestaat voor 350.000 euro en heeft nu v/d Hurk op het oog als z,n opvolger ..


als je de 3,5 ton kunt los peuteren ..................?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden