Transfergeruchten seizoen 2019/2020

01 feb 2020 08:46
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #826
Als nissila vertrekt, vind ik echt dat hij geen kans heeft gehad. In de voorbereiding vond ik hem toch behendig aan de bal, met drive naar voren. Hoeveel heeft deze jongen nu echt gespeeld uiteindelijk? Maar goed, als je hem niet gebruikt, dan kun je ook maar beter vertrekken. Scheelt weer geld neem ik aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard, Tuor, Lassie80, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 09:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #827
Jawel, hij heeft wel wat kansjes gehad. Maar hij mislukte hopeloos en kwam totaal niet uit de verf. Tja, waar ligt het aan. Als je echt zo goed bent, dan moet het dan maar ergens anders aan liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 11:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #828
Volgens ddl:

Van den Hurk bevestigde wel dat hij serieus in de slag is met een andere club. Zelf wilde hij niet in details treden, maar volgens ingewijden zou er vanuit Scandinavië aan hem getrokken worden.


Ik kan alleen niet zo snel vinden wanneer de transfermarkt sluit in de Scandinavische landen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 11:39
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #829

jeoff schreef : Volgens ddl:

Van den Hurk bevestigde wel dat hij serieus in de slag is met een andere club. Zelf wilde hij niet in details treden, maar volgens ingewijden zou er vanuit Scandinavië aan hem getrokken worden.


Ik kan alleen niet zo snel vinden wanneer de transfermarkt sluit in de Scandinavische landen?


Ik vermoed dat die voorlopig open blijft, seizoen moet daar nog beginnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 17:45
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #830
Dan is in ieder geval zijn waarde omhoog gegaan gisteren !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2020 15:19
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #831
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2020 17:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #832

Jo70 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20200202_0014572...naar-uitgang-bij-mvv

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dit zegt toch genoeg over het aankoopbeleid van de zomer als 3 spelers in de winter al mogen vertrekken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2020 17:45
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #833
Helemaal met je eens Boredass. En dan zeggen die zogenaamde grote heren dat ze het ook nog geweldig goed gedaan hebben!! Wat een losers!! Het enige wat ze goed gedaan hebben is Last een contract geven!! Met onze eigen jeugd moeten we beter mee zien te worden!! Dat levert 't meeste op. Maar let op: Ik zeg niet dat iedere jeugdspeler nu een contract moet krijgen, maar die wat eruit springen, daar moet je 't risico maar mee durven te nemen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 08:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #834
Ik heb werkelijk helemaal nergens gelezen dat de "grote heren" - sowieso een lachwekkende bestempeling - vinden dat ze het geweldig goed gedaan hebben. Integendeel. Maar ja, zeuren is voor sommige forumers belangrijker geworden dan de waarheid.

Inderdaad een duidelijk teken dat dit miskopen zijn geweest. Prima als die twee (niet drie) jongens een andere club vinden, scheelt MVV een bom duiten en het is niet alsof we een serieuze kans op de play-offs maken.

Eventueel vertrek Van den Hurk is natuurlijk een heel andere zaak, dat is geen miskoop. Maar als daar een mooie Scandinavische club langskomt, waar Van den Hurk twee of drie keer zo veel kan verdienen als hier, en MVV een leuk bedragje vangt (en Hurks salaris bespaart), snap ik die keuze wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 08:21 03 feb 2020 08:29 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #835
Wederom symbolisch voor het falen van Usta, dat je je eerste reserveback niet aan boord kunt houden. Hij legt daarmee ook nog eens grote druk op Last. Het is niet uitzonderlijk als een jeugdspeler die snel progressie boekt tijdelijk een terugval krijgt. En dan heb je geen goed alternatief. Kom op zeg zo slecht is die Bonifazi niet.

En hoeveel kansen en speeltijd heeft Nissilä nou eigenlijk gekregen? Ik denk in totaal minder dan 2 wedstrijden.

Wat ben ik blij als Usta exit is na dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 09:58
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #836
"hill" Wat ben jij naief meen jij nou echt dat Usta alleen die overwegingen maakt! Wat is het gemakkelijk hem overal de schuld van te geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 11:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #837

middenstip schreef : "hill" Wat ben jij naief meen jij nou echt dat Usta alleen die overwegingen maakt! Wat is het gemakkelijk hem overal de schuld van te geven.


Nee natuurlijk wordt er druk gezet om financiële redenen om de selectie verder uit te dunnen. Maar waarom beide spelers nul speeltijd gunnen? Dan sta je als coach erna toch ook enorm zwak als de technische staff ze weg wil bezuinigen? En waarom staat Usta niet op zijn tweede back, nadat hij zelf verantwoordelijk ervoor was dat Gunst weg is?
Als zoveel spelers binnen een half jaar verkassen, dan vind ik dat dat besproken mag worden en dan is mijn mening dat de coach daar zeker een verantwoording in heeft. Je mag vinden dat Usta er allemaal niks aan kan doen. De persoonlijke aanvallen met iemand naïef noemen mag je wat mij betreft achterwege laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 12:41 03 feb 2020 13:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #838
Dat een speler(s) weinig tot geen speelminuten krijgen, heeft meestal ergens mee te maken. Misschien zijn ze erg geschrokken geweest van een kans ( tegen Telstar thuis), en was het daarna eigenlijk al definitief over. De kwaliteit was dan schijnbaar niet de kwaliteit die er tegen een amateurclub wel lijkt te zijn, maar tegen een club als Telstar totaal niet zo blijkt. Om verdere schade aan de club én speler zélf te voorkomen, blijven er nog maar weinig minuten over. Begrijpelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 16:27
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #839
MVV-aanvoerder Anthony van der Hurk is dichtbij een overgang naar Helsingborgs IF, een club in de hoogste Zweedse divisie. De 27-jarige spits, die in Maastricht een contract heeft tot komende zomer, wil graag een stap hogerop maken.

Van den Hurk verblijft momenteel in Helsingborg, een havenstad in Zuid-Zweden, om te praten over een transfer. MVV heeft daarvoor toestemming gekregen, zegt technisch directeur Ron Elsen. Woensdag zou hij volgens afspraak terugkeren. De Maastrichtenaren zijn bereid om Van den Hurk te verkopen, mits Helsingborgs IF de juiste prijs betaalt. Die zou volgens ingewijden schommelen rond de anderhalve ton. De transfermarkt in Zweden sluit pas op 31 maart. De MVV-aanvoerder was ook serieus in gesprek met zijn oude club De Graafschap, maar vorige week ketste die deal af.

Van den Hurk, die in de zomer van 2018 naar Geusselt kwam, is de laatste weken zo scherp als een mes. Afgelopen vrijdag scoorde hij een hattrick in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Jong PSV.

MVV zal de opbrengst van een eventuele transfer waarschijnlijk gebruiken om financiële tegenvallers dit seizoen op te vangen. De Maastrichtse club kampt met teruglopende sponsorinkomsten en recettes. Een fors deel van het opgebouwde eigen vermogen van ruim een half miljoen is nodig om het gat op de huidige begroting te dichten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 17:13
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #840
Beginne veer gewoen opnuij, dit is un tussejaor
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden