Transfergeruchten seizoen 2019/2020

03 feb 2020 23:18
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #856
Het is een goede deal voor alle partijen. Ik zou heel graag Koen Kostons eens een tijdje in de spits willen zien.
Zijn goal tegen Roda was bijzonder hoogstaand. Misschien wel een nieuwe Braken (daar had men ook niet genoeg geduld)?
Vergeet niet, Anthony heeft ook genoeg kansen gemist.
MVV is nu al aan het bouwen aan het team voor volgend jaar; dat is prima zo!
Hopelijk wordt er nu ook meer gewisseld zodat we meer spelers kunnen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2020 10:02
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #857
Logisch dat MVV dit doet inderdaad. We hebben dit seizoen niets meer te winnen en dit is veel geld naar MVV-normen.

Aan de andere kant is het wel pijnlijk dat we voor het eerst in jaren weer een spits hadden die meer dan 15 doelpunten per seizoen maakte en dat we die niet langer aan ons kunnen binden. Dit seizoen leek hij zelfs op weg naar +20. Ik denk dat de kans groot was, dat MVV als een subtopper was geweest die meedeed voor de eerste zeven plaatsen, we Vd Hurk langer aan ons hadden kunnen binden. Dat was uiteindelijk de reden dat Vd Hurk voor ons kwam verhuizen. Veel hoger moet Vd Hurk het niet gaan zoeken, dat weet hij zelf ook wel. Het heeft er alle schijn van dat MVV dit seizoen weer jaren terug wordt geworpen. Met uitzondering van vorig seizoen toen we net de PO`s misten, heeft MVV toch ieder seizoen het maximum eruit gehaald en PO`s gehaald. Nu moet er volledig opnieuw opgebouwd worden vanaf de basis en blijft er na dit seizoen als je de huurlingen er nog vanaf trekt nog maar weinig over. Niet zo`n groot probleem als je een grote geldbuidel hebt, maar in het geval van MVV zal het dan toch weer vooral draaien om opportuniteitjes in de laatste week van augustus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2020 10:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #858
We zijn allemaal aan het klagen dat de selectie niet in balans is, dat er spelers moeten vertrekken en we nooit een transfersom overhouden aan een transfer. Nu gaat er een speler weg die door menig op dit forum wordt bekritiseerd en is het nog niet goed. Ik kan er vrij kort over zijn: verloren seizoen, speler gaat aan het eind van het seizoen anders gratis de deur uit waardoor MVV niet beter kan handelen dan dit. Enigste nadeel is wel weer dat we er niets voor kunnen terughalen. Aan de andere kant, wellicht een aanval Balikwisha-Schroijen-Goppel teken ik ook voor.

Ik neem aan dat MVV ook al aan het voorselecteren is inmiddels. Bertrams moet je namelijk gewoon verlengen (eenzijdige optie MVV als ik mij niet vergis). Uitstekende doelman voor ons niveau met een uitstekende spelhervatting. De blunder voor dit seizoen al gemaakt, dus laat maar staan. Deusings zal verder kijken, Van Meurs als tweede doelman houden.

Achterin Last als linksback (hopelijk gaat hij zich wel verder ontwikkelen, want de laatste tijd stokt het een beetje), centraal Van Acker (eenzijdige optie MVV), wellicht al met Mahmutovic gesproken over de periode na zijn huur. Contract loopt af als ik mij niet vergis. Vermijl te veel geblesseerd, zal ook een grootverdiener zijn en dus laten gaan. Martina als stand-in. Ik zie graag bijvoorbeeld een Essers bij ons voetballen. Jongen uit omgeving Maastricht, komt net te kort voor de Eredivisie bij Fortuna en lijkt me redelijk betaalbaar. Zit ook nog potentie in qua ontwikkeling en eventueel een vervolgstap te maken.

Middenveld Holtby verlengen. Deom ligt nog vast. Verder allemaal nieuw halen of wat er nu is als reserve aanhouden. Mares is degelijk, maar met dit soort spelers ga je niet promoveren.

Voorin Goppel proberen te behouden, een echte spits en breekijzer halen. Schroijen mag zijn oude vorm wel weer eens gaan halen.

Wellicht dat Napoleon zijn 11 basisspelers al heeft bedacht?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2020 11:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #859
Wat een onzin weer een klap in het gezicht van Veer Zien MVV .

Ik ben al jaren lid van Veer Zien MVV en ik ervaar dit echt niet zo ,als bv Nissla niet voldoet aan de MVV normen is het einde verhaal voor hem ,door hem nu al af te stoten bespaart het zo,n 20 000 euro en dat is in ieders belang .
Dat Veer Zien MVV geld geeft aan MVV om een speler te halen is een zeer goede zaak voldoet hij niet is het einde verhaal .

Je moet Veer Zie MVV niet groter maken dan ze zijn ,ze moeten niet bij het old boys network horen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 13:03 05 feb 2020 13:04 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #860
Volgens Trepke B vertrekt Anthony pas aan het einde van dit seizoen naar zijn nieuwe club in Zweden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 13:20
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #861

Charmeur schreef : Volgens Trepke B vertrekt Anthony pas aan het einde van dit seizoen naar zijn nieuwe club in Zweden.


Best begrijpelijk dat hij niet nu meteen vertrekt, zijn vrouw is hoogzwanger.

Sportief voor ons niet verkeerd, het is onze topscorer. Financieel wel jammer, was toch €150.000 + 5 maanden salaris wat je niet hoeft te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 13:26
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #862
€ 150.000 was de "vraagprijs". Ga er maar vanuit dat MVV akkoord zou zijn gegaan met een bedrag rond de € 100.000,-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 14:01 05 feb 2020 14:01 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #863
Niet het allerbeste scenario dit. Ik zou toch die Balikwisha en Kostons eens wat minuten in de spits gaan gunnen. Wie weet doet Balikwisha het goed en kun je hem houden voor nog een seizoen. Zelfde geldt voor Kostons. De kleine Hulk zijn we binnenkort toch kwijt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 14:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #864
Slechste scenario wat denkbaar is voor mvv. Je vangt geen cent en jij weet dat deze speler over half jaar weg is.
Ik gun hem absoluut deze transfer maar aangezien dit seizoen toch voorbij is zou ik toch Kostons gaan opstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 14:10
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #865

Boredass schreef : Slechste scenario wat denkbaar is voor mvv. Je vangt geen cent en jij weet dat deze speler over half jaar weg is.
Ik gun hem absoluut deze transfer maar aangezien dit seizoen toch voorbij is zou ik toch Kostons gaan opstellen.


Grote kans ook dat hij niet 100% gaat geven in de komende wedstrijden om maar niet geblesseerd te raken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 14:26
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #866

MVV86 schreef :

Boredass schreef : Slechste scenario wat denkbaar is voor mvv. Je vangt geen cent en jij weet dat deze speler over half jaar weg is.
Ik gun hem absoluut deze transfer maar aangezien dit seizoen toch voorbij is zou ik toch Kostons gaan opstellen.


Grote kans ook dat hij niet 100% gaat geven in de komende wedstrijden om maar niet geblesseerd te raken.


Dat vind ik wat kort door de bocht. De ogen zijn nu ook vanuit Zweden op hem gericht. Misschien wil hij wel meer dan 100% gaan geven. Anthony zal met een lekker gevoel die kant op willen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 14:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #867

Boredass schreef : Slechste scenario wat denkbaar is voor mvv. Je vangt geen cent en jij weet dat deze speler over half jaar weg is.
Ik gun hem absoluut deze transfer maar aangezien dit seizoen toch voorbij is zou ik toch Kostons gaan opstellen.


Dus eigenlijk is er niets veranderd in de situatie ten opzichte van twee weken geleden.
Iedereen wist dat van der Hurk komende zomer zou vertrekken, enige verschil is dat nu al bekend is naar welke club.
Ik neem niet aan dat er nog iemand was die een klein sprankje hoop had dat hij nog bij zou tekenen bij ons.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 15:14 05 feb 2020 15:15 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #868

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Slechste scenario wat denkbaar is voor mvv. Je vangt geen cent en jij weet dat deze speler over half jaar weg is.
Ik gun hem absoluut deze transfer maar aangezien dit seizoen toch voorbij is zou ik toch Kostons gaan opstellen.


Dus eigenlijk is er niets veranderd in de situatie ten opzichte van twee weken geleden.
Iedereen wist dat van der Hurk komende zomer zou vertrekken, enige verschil is dat nu al bekend is naar welke club.


Hij hoeft zich nu niet meer in de kijker te spelen met hattricks.. (Maar doe maar wel Anthony)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 16:42
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #869
Met alle respect.
Ik zou hem niet meer opstellen en Kostons en/of Balikwisha een kans geven.
Met het oog op komend promotiejaar zou dit geen gekke zet zijn ..! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 18:57
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #870
Gewoon opstellen en laten spelen, ik verwijt vd Hurk niks, eerder Mvv, door zijn contract niet eerder te verlengen of misschien niet goed genoeg.
Nee, laten we nu niet op de toer gaan van als je niet hierblijft of we verdienen niks aan je dan speel je niet meer. Wat een flauwekul, net zoals Usta met Hurk wil gaan praten of die nog wel gemotiveerd is, een beetje trainer kent zijn spelers wel en hoeft dat niet te vragen, en Hurk is een speler die altijd gemotiveerd en positief is naar mijn weten.
Die zweedse club gaat echt geen 5 ton betalen voor een speler die nog 5 mnd contract heeft en basisspeler is van Mvv, tweede klasse in Nederland, met alle respect.
En om nu met kostons in de spits te gaan spelen, dat gaat nooit wat worden, daar kom je niet structureel mee op een hoger niveau, net als met Last. Je kunt het erbij houden voor de breedte, maar niet meer dan dat.
Laten we nog zo hoog mogelijk proberen te eindigen met nog wat mooie overwinningen, dan hebben de toeschouwers ook nog iets en dat trekt spelers toch eerder dan dat je hopeloos onderaan eindigd en je beste spelers niet laat spelen omdat ze niet hebben bijgetekend of omdat je er niets aan verdiend. Voor ons betekend Mvv heel veel, zoniet alles, voor de voetbalwereld zijn wij een dwerg met soms een te grote bek.
We moeten roeien met de riemen de we hebben, en eens op de zoveel tijd een uitschieter naar boven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden