Transfergeruchten seizoen 2019/2020

03 feb 2020 18:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #841
Toch weer een MVV-spits verkocht voor een goed bedrag. Vervelend negatieve ondertoon weer in het ddl-bericht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:13 03 feb 2020 18:13 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #842

Hill28 schreef : Toch weer een MVV-spits verkocht voor een goed bedrag. Vervelend negatieve ondertoon weer in het ddl-bericht.


't Bedraag vèlt m'ch ierlek gezag zwoer tege. Wat die oondertoen aongeit, dao höbste volkoume geliek in. Ze doen 't gewoen drum, dat schwarzgelbe propagandablaad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:17
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #843

MVVke schreef :

Hill28 schreef : Toch weer een MVV-spits verkocht voor een goed bedrag. Vervelend negatieve ondertoon weer in het ddl-bericht.


't Bedraag vèlt m'ch ierlek gezag zwoer tege. Wat die oondertoen aongeit, dao höbste volkoume geliek in. Ze doen 't gewoen drum, dat schwarzgelbe propagandablaad


Anderhalve ton voor een spits van de nummer 15 van de eerste divisie die nog een contract van 5 maanden heeft vind ik een mirakel. Daar mogen we onze handen echt mee dichtknijpen, mocht dit kloppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:27 03 feb 2020 18:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #844
En zo begon je het seizoen eindelijk eens na jaren met een brede profvoetbal-waardige selectie. En nu vier maanden verder heb je bijna zes man minder.. En speel je een seizoenshelft zonder spits en bank met als einddoel om als figurant het jaar uit te zingen. Wie wordt daar nou niet warm van? Wat een schitterende prognose aan het begin van dit seizoen, je zou het bijna gaan rechtvaardigen dat de directeur geslachtofferd is..

Dit is hetzelfde als de directie van Toverland vandaag besluit om alle Top attracties de deur uit te doen, om alleen nog maar de speeltuin open te houden. Hun abonnementshouders zouden zich bekocht voelen en de recensies zouden niet mild zijn. Wij verkopen ook onze achtbaan om de wip en schommel open te kunnen houden, en sommige mensen vinden het zo te lezen fantastisch dat onze topscoorder vertrekt en mensen honderden euro's hebben neergelegd om naar het 1e van Scharn te mogen kijken.

Wat zullen "De Klanten' van MVV staan te springen om hun seizoenkaart te verlengen over alweer 4 maanden...
Gelukkig zitten er minimaal 800 "Meedenkers" achter die kaarten.. Stel je voor dat dit klanten waren die iets verwacht hadden bij hun vorige jaarkaart(en), een doelgroep die je bij profclubs vaak ziet, mensen die een zakelijke band met hun club hebben en puur alleen naar het voetbal komen kijken om voor de prijs van een kaartje vermaakt te worden. En ze kregen niet eens een kwart van wat er op de meegeleverde brochure stond.. Dan kon het pretpark sluiten..

Maar gelukkig is bij ons volgend seizoen ook weer de speeltuin open..

Ik heb soms het gevoel dat ik supporter ben geworden van een rondtrekkend circus..die overal hun vrije interpretatie aan proberen te geven en op het randje van het juridisch toelaatbare balanceren om het volk maar tevreden proberen te houden.. 20e eeuwse taferelen.. "Kom dat zien.." een leugentje hier, een gokje daar, "The Show must go on". Kom maar kijken naar deze Afrikaanse Zebra (Een geverfd paard), deze wilde Leeuw (Een geschoren hond) een exotische buikdanseres uit een voormalige Franse Kolonie (Geboren op ut heukse in Lieg Fraankriek..met zes vet-rollen..).. En het gaat maar door, het wordt alleen ieder seizoen minder exotisch, repetitief en leger..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:39
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #845
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:42
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #846
Spelers moeten we verkopen voor de aangerichte rotzooi wat hier iedere jaar word klaar gespeelt om gaten te vullen
Op naar tussenjaar nummer ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 18:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #847
Ik begrijp dit wel , vind het wel jammer als Anthony vertrekt . Maar gezien al het gedoe op dit moment kan ik MVV begrijpen wordt deze deal uiteindelijk beklonken .

Hoe dan ook zullen we dan na volgend seizoen moeten gaan kijken , en als we bij MVV een paar mooie namen aan onze club kunnen gaan binden( buiten het veld om te beginnen) de komende weken die ook voor een stukje vertrouwen kunnen zorgen bij sponsors , supporters dan ben ik ervan overtuigd dat we weer omhoog kunnen gaan kijken.;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 19:13
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #848
Zweedse competitie begint 4 april. 1,5 ton zou inderdaad een prima bedrag zijn voor iemand die nog maar 5 maanden onder contract staat. Ik denk ook niet dat hij had willen bijtekenen bij MVV trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 19:20
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #849
Houten je raakt hem weer goed,
Jeetje wat een blamage is het dit seizoen,nu al op sportief en financieel gebied.
Iedereen geeft iedereen de schuld,sponsors die de hand plotseling op de knip houden met als voorman ward vleugels die afhaakt met in zijn kielzog mede sponsors.
Zonder de ins en outs echt te weten lijkt het bij mvv op een totaal mis management te gaan lijken.
Op kantoor stappen verschillende mensen op,penders word ontslagen en mensen met een bepalende functie pakken de biezen.
Dan het verhaal van gunst en Nijs,en tussendoor word met verwijten gesmeten over en weer(net als het verhaal met Tobias
sen toendertijd).
Dan het hele aankoopsbeleid en de verantwoordelijken daarvoor?
Zijn dat niet de ,,wijze,,heren die daar mede achter zaten?
Dan kom ik bij fuat uit een trainer wat bijna niemand verwacht en gehoopt had!
Gehuurde spelers die geen speelminuten krijgen en zich dus ook niet kunnen bewijzen?
Nu weer om het financieel te redden van de hurk in de verkoop,plus onze zuid amerikaan die geen kans heeft gehad(en drukt mede op de begroting),waarom word er een speler van zover gehaald en in de winterstop weer weg gestuurd?
Ach ja de supporters zingen het seizoen wel weer uit die zijn wel wat gewend en slikken toch wel alles,want 2020/2021 zal het wel gaan gebeuren!
Ik word langzaam voetbal/Mvv moe wat een beleid de laatste 20 jaar.
Ach ja de volgende wedstrijd thuis zal het supporters aantal wel weer gestegen zijn zodat zelfs de stadionspeaker weer pinokkio mag spelen om bekend te maken dat er alweer 3500 toeschouwers op de tribune zitten ...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 19:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 19:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #851
De 17-jarige Jacovidis naar MVV. Wellicht sluit die aan bij de A?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 20:16
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #852
Die Sacha Jacovidis heeft bij frituur Reitz gewerkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 20:17
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #853

Hill28 schreef : De 17-jarige Jacovidis naar MVV. Wellicht sluit die aan bij de A?

een 17 jarig spelertje wat al 2 jaar geen officiele wedstrijden meer heeft gespeeld... ligt aan mij maar volgens mij is er ergens iets goed fout gegaan met deze knul.
Anders was je wel weer als amateur ergens aan de bak gegaan, als je echt zou willen spelen. Weer zo'n wonder speler!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 22:33 03 feb 2020 22:36 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #854
Ook ik vind dat Nissilä nauwelijks speelminuten gekregen heeft: hij heeft naar mijn smaak niet echt de kans gehad zich te bewijzen. Hij speelde toch goed in de oefenwedstrijden. Ja, zeggen sommigen, oefenwedstrijden tegen amateurs zijn geen echte wedstrijden. Maar hoe moet je vlak voor het begin van het seizoen een speler anders testen?

Maar goed, als MVV en/of de trainer het niet in Nissilä ziet zitten, houdt het voor hem op.

Wat ik wrang of raar vind, is dat Nissilä o.a. met geld van Veer Zien MVV is aangetrokken. Als MVV Nissilä nu laat vertrekken zonder hem een echte kans te hebben gegeven, is dat toch wel een klap in het gezicht van Veer Zien MVV.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2020 22:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #855
Ik denk dat Nissilä meer aangetrokken is naar wens van de supporters. Daar ligt het probleem. Deze speler komt fysiek behoorlijk tekort. Inderdaad een klap in het gezicht van Veer Zien MVV, maar dat wilt niet zeggen dat het probleem daarmee weg is. Tegen Telstar schrok ik me een hoedje. Misschien het aantrekken van spelers toch maar aan anderen overlaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden