Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

21 mei 2019 13:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1756

Mr Sjaan schreef :

Boredass schreef : Lijkt me toch de laatste club waar die heen zal willen gaan.


En is voor mij de laatste speler die ik bij MVV zou willen zien.

Als dit waar is (maar dat kan ik mij nauwelijks voorstellen) dan is een nieuwe seizoenskaart voor mij geen zekerheidje, dit was het de afgelopen 35 jaar wel.

Inderdaad, dan nog liever met 10 man spelen als die kwal erbij. Nooit of te nimmer welkom. Dat moet MVV niet willen en hijzelf ook niet, want als hij ook maar 1 keer een bal verprutst wordt hij tot op de grond afgebroken.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:03 21 mei 2019 14:10 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1757
Gelukkig heeft Paulissen een contract tot 2020 im Osten. Dus het lijkt mij dat we ons niet druk hoeven te maken dat hij in het Maastrichtse rood-wit speelt komend seizoen.

Edit: ik baseerde deze info op een achterhaald artikel. De limburger meldde afgelopen april dat Paulissen een aflopend contract heeft.

m.limburger.nl/cnt/dmf20190426_00102998/...nders-te-gaan-kijken
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:10
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1758
In Gods Naam: No Way die kwal van een Paulissen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:24
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1759
en als hij er nou eens 40 goals maakt voor mvv is hij dan nog een kwal ??

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1760
Het zou wel typisch zo'n speler zijn die bij MVV zijn carrière nieuw leven in blaast. Zie bijvoorbeeld eerder Tom Daemen, Mark Luypers en Joeri Schroijen. Als ze hem zijn arrogantie en houding weten af te leren, denk ik dat het technisch wel een aanwinst is. Want hij heeft kwaliteiten. Zou toch prachtig zijn als Paulissen MVV in Kerkrade naar een 0-1 zege schiet in de laatste minuut?
Daarbij: Paulissen heeft zich nooit negatief over MVV uitgelaten of iets dergelijks? Toch? Of vergis ik mij?
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:26 21 mei 2019 14:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1761
Paulissen komt MVV eerder om zeep helpen, dan dat die een meerwaarde is. Juist diegene die MVV een oor aannaaide in de play offs? Dat zou hetzelfde zijn als van der Luer trainer maken. Ik hoop niet dat MVV dit in zijn hersens haalt, want dan staat mijn seizoenskaart op losse schroeven.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:30
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1762
Toch denk ik dat Paulissen voor MVV een aanwinst is.
Een speler voor de nummer 10 positie.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1763
Eerlijk, wat is die Paulissen om een ontiegelijke kwal om tegen te spelen. Een speler die echt het bloed onder je nagels vandaan haalt. Maar om hem bij ons te zien spelen? Waarom niet.

Ik zeg altijd: je hebt twee aspecten. Een aspect vanuit een logisch verstand en een aspect vanuit je voetbalhart. Vanuit logisch verstand is deze jongen gewoon een voetballer die speelt om brood op de plank te krijgen. Het is een jonge van daar, maar hoe vaak zijn spelers bij andere rivaliserende clubs overgegaan en hebben het gewoon goed gedaan? Alsof de tegenpartij in deze deze mening niet had over Van Hyfte, Schreurs en Rutjes...

Voetbalhart zegt dan weer: no way. Gelukkig gaan bij mij de goed werkende hersens nog vaak boven het voetbalhart.

Zoals Johan zegt is hij voor de 10 echt geen verkeerde speler voor ons niveau.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:32
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1764
Hij heeft al een hit hier in Maastricht.

Waar is die Paulissen, waar is die Paulissen?
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1765
Deze beste man heeft een hekel aan Maastricht, het is maar een weet. Waar is het verstand gebleven.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:43
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1766
Laat je niet gek maken. Een gerucht is snel de wereld in.

Van het gerucht Paulissen geloof ik niks. Hij zou willen dat hij bij MVV aan de bak zou kunnen. Voor het komend jaar zal het voor hem niet meer dan een hoofdklasser worden. Bankzitter van de nummer 13 uit de KKD. Die heeft het echt niet voor het kiezen.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 14:45 21 mei 2019 14:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1767
Ik vind het niet erg dat MVV soms een zwerfhonden opvang is, maar 'valse honden' moet je niet gaan opvangen. Paulissen is een speler die het soms zwart voor de ogen wordt, en dan keert hij zich tegen zijn eigen ploeg.

Bijvoorbeeld bij de 3-1 thuis overwinning op *oda springt hij van frustratie met twee benen achter op de enkels van Davy Brouwers die op dat moment niet meer in balbezit was, hij kwam weg met slechts geel. Laat hem maar naar een andere club gaan, want die passeert onze eigen keeper als hij invalt. Haal bij een faillissement maar Werker terug.

Daarnaast twijfel ik aan de waarheid van dit gerucht, het past weer geheel precies in het straatje. Jullie weten dat achter al die geruchten een hele economie zit he? Die puur gericht is op winst: De economische bubbel van het spraakwater.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle
Discussie gesloten.
21 mei 2019 15:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1768
Los van het emotionele aspect (ik zie hem alleen daarom al liever niet komen). Goede voetballer, type dat MVV afgelopen seizoen wel eens miste – vooral in de periode dat Holtby er niet was en Déom amper speelde. Maar mentaal enorm zwak. Zie inderdaad de tackle op Brouwers. Zie hoe hij afgelopen jaar zich uit de wedstrijd liet praten door Ippel en Schroijen (?) en alleen maar gefrustreerd rond liep en zelfs na zijn wissel nog als een kleuter met een jas over zijn hoofd op de bank zat. En nog iets: bij Roda beklagen ze zich al jaren dat Paulissen te vaak in de kroeg zit of knetterstoned rondloopt. Ik ben zelf niet roomser dan de paus en ook in de huidige selectie van MVV zelf lopen wat stevige drinkers rond – een populaire speler van de afgelopen jaren tikt met de regelmaat van de klok 20 baco’s per avond achterover in de platielstraat. Op het veld nooit één seconde aan die speler getwijfeld. Maar bij Paulissen past het in het plaatje van een speler die niet er uit haalt wat er in zit. Die de kantjes er van af loopt en het mentaal gewoon niet op kan brengen om professioneel voetballer te zijn.

Is wel natuurlijk typisch een voetballer waarbij het kwartje moet vallen. Harder werken, niet van de kook raken bij iedere scheet, niet hele wedstrijden onzichtbaar zijn maar er altijd staan. Mocht dat bij een nieuwe club gebeuren dan is hij gewoon eredivisiewaardig. Als je de garantie had dat hij die stap zou maken, dan mocht MVV hem van mij best halen, hoe onsympathiek ik hem verder ook vind.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 16:55
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1769
Lars Hutten en Stokkers mogen weg bij Fortuna, zou ik graag bij MVV zien! En Bryan Smeets, maar heeft een goed seizoen gehad.. ik denk momenteel niet haalbaar.
Discussie gesloten.
21 mei 2019 17:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1770

Brncic schreef : Daarbij: Paulissen heeft zich nooit negatief over MVV uitgelaten of iets dergelijks? Toch? Of vergis ik mij?


Jao de verdaols d'ch. D'r Bitchell heet oets 'ns in ein of aander fèlmpke de boel behuurlek opgehits en z'ch zier negatief oetgelaote euver M.V.V.

Iech hoop tot d'r lui zien die weite wat veur e fèlmke tot iech bedoel, en eine in staot is um dao 'n link vaan neer te zètte hei?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden