Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

03 feb 2019 16:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1711

Oldchap schreef : We gaan echt geen potten breken met deze twee “nieuwkomers”.Vind dat het team ver onder de maat speelt,ook in de gewonnen wedstrijd.Jordy kan hard rennen en maakt altijd dezelfde acties,Holtby heeft een goede pass maar is fysiek te zwak op het middenveld.We gaan het zien de komende weken.Maar de play-offs zijn nog ver weg.



Jordy is inderdaad nogal ééndimensionaal, dat zie je vaak bij spelers die erg snel zijn. Robben is daar een extreem voorbeeld van maar dat is meteen ook het bewijs van dat dit niet nadelig hoeft te zijn. Ook ik vond het spel tegen Telstar niet fenomenaal. Tot zo ver best met je eens.

Maar we hadden maar één creatieve/aanvallende middenvelder met Déom, met Holtby hebben we een tweede. Een speler met gif en slim spelend. Déom, die ik een heerlijke speler vind, kwam in 17 wedstrijden tot nul (0!) assists. De andere middenvelders in totaal tot twee assists, beiden van Pieter Nys. Holtby geeft in amper vier wedstrijden al twee assists. Dat is evenveel als het hele middenveld buiten Holty zelf. Dat is evenveel als Abubakar en Golpek samen in het hele seizoen tot nog toe. En dat is mijn bruggetje: MVV heeft de volgende buitenspelers in de selectie: Schroijen, Abubakar, Golpek en Houben. Die laatste drie raken statistisch gezien geen knikker, ondanks dat ze in de eerste seizoenshelft veel speeltijd kregen. Één doelpunt, drie assists, en ze stonden gemiddeld meer dan 90 minuten per wedstrijd op het veld.

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar ik sta er wel van te kijken dat iemand niet blij is met de komst van Holtby en Croux. Ik had er liever minimaal nog een verdediger bij gezien maar de twee spelers die gekomen zijn, zijn duidelijk versterkingen op plekken waar MVV aantoonbaar tekort schoot. Geen hosanna, maar wel tevreden. En ik denk dat de play-offs met deze selectie wel degelijk goed haalbaar zijn, zo lang de verdediging geen blessuregolf krijgt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
03 feb 2019 17:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1712
Oldchap, laat je verrassen, promoveren begint bij geloof in jezelf.

Waarom zou er niks kunnen groeien? Je hoeft alleen maar in de PO in vorm te zijn...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
04 feb 2019 15:27
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1713

Boe is dat feeske? schreef : Oldchap, laat je verrassen, promoveren begint bij geloof in jezelf.

Waarom zou er niks kunnen groeien? Je hoeft alleen maar in de PO in vorm te zijn...



Ik geloof al 20 jaar in mezelf ;)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
18 feb 2019 15:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1714
Wie had dat gedacht. Yordi Croux maakt zo n verschil ! Doelpunten, voorzetten, intelligent spel. Ik vraag mij echt af, als wij bij de start van het seizoen drie van dergelijke spelers hadden gehad, waar we dan nu zouden staan. Maar goed, ik ben heel blij met wat ik nu zie. Ik hoop dat het bestuur snel met Yordi om de tafel gaat zitten om hem voor 3 jaren vast te leggen. Hij is een van de spelers die ons naar de eredivisie kunnen brengen. Een hele goede beslissing van de technische commissie om hem terug te halen. Complimenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie
Discussie gesloten.
18 feb 2019 15:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1715
Anthony vd Hurk. Hij heeft er 8 gemaakt. En wij moeten nog wel even. Wij waren al enthousiast over ut Bies, maar volgens mij kwam hij ook niet verder dan 10 doelpunten. Ik denk dat Anthony wel tot 15 komt. En dan is het gewoon een hele goede spits. Neen, meer dan dat, hij laat ook medespelers beter spelen. Het begint echt ergens op te lijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie
Discussie gesloten.
18 feb 2019 17:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1716
Ik weet dat een spits op doelpunten wordt afgerekend, maar van den Hurk verzet zóveel werk binnen het veldspel. Verheydt deed dat ook, maar had de pech dat hij technisch nauwelijks onderlegd was. Dit is bij onze huidige spits wel anders. Nu Croux erbij is gekomen mogen we hem misschien ook wel op statistisch gebied een topaanwinst gaan noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie
Discussie gesloten.
18 feb 2019 18:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1717
Niet om mijn gram te halen maar meer om het gelijk van de club en staf aan te tonen, hurk is van meet af aan al een regelrechte versterking hoor. Mensen die beweren van niet hebben in mijn ogen oogkleppen open of kijken niet verder dan doelpunten. Zonder hem hadden we er een stuk slechter voor gestaan, omdat we in de eerste competitiehelft de nodige creativiteit op het middenveld misten kreeg hij slechts sporadisch een bruikbare bal, maar door zijn kracht, werklust, balvastheid en slimmigheidjes liet hij ook toen al de ploeg beter voetballen door middenvelders en buitenspelers de kans te geven om bij te sluiten. Denk dat hij een zwaar irritante spits is om tegen te spelen voor elke eerste divisie verdediger.

Met Croux erbij en holtby zie je dat het nog beter gaat draaien en dat hij nog meer aan voetballen en aanvallen toekomt. Zelfs al speelt deze jongen een draak van een wedstrijd blijft het een uiterst nuttige speler voor dit MVV. Als hij zou wegvallen, zakt MVV meteen weg in de stand mijns inziens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
18 feb 2019 19:56 18 feb 2019 19:58 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1718

krampioen schreef : Wie had dat gedacht. Yordi Croux maakt zo n verschil ! Doelpunten, voorzetten, intelligent spel. Ik vraag mij echt af, als wij bij de start van het seizoen drie van dergelijke spelers hadden gehad, waar we dan nu zouden staan. Maar goed, ik ben heel blij met wat ik nu zie. Ik hoop dat het bestuur snel met Yordi om de tafel gaat zitten om hem voor 3 jaren vast te leggen. Hij is een van de spelers die ons naar de eredivisie kunnen brengen. Een hele goede beslissing van de technische commissie om hem terug te halen. Complimenten.


Tja, wie had dat gedacht ;)

Maar eens, nu is het aan de technische staff om te proberen Croux langer te behouden. Wellicht kan Veer Zien MVV hier een rol in spelen, door bv een apart sponsordoel mogelijk te maken om Croux te behouden. Ik ben de eerste die bijlegt in elk geval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle
Discussie gesloten.
19 feb 2019 11:24
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1719
Ik ben ook geen tegenstander om Croux meer te betalen vanuit Veer Zien Mvv maar dat willen V/d Hurk en Schroyen ook meer en dan krijg je weer onrust onder de spelers groep ,die NU juist zich profileren als een vrienden ploeg .....

Heeft Veer Zien Mvv meer leden krijgen ze allemaal opslag en zou je Koopman kunnen behouden ,het gaat hier over 4 a 5 pllsjes per maand .....maar toch het gebeurt niet ............
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
19 feb 2019 11:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1720

bokkesprongen schreef : Ik ben ook geen tegenstander om Croux meer te betalen vanuit Veer Zien Mvv maar dat willen V/d Hurk en Schroyen ook meer en dan krijg je weer onrust onder de spelers groep ,die NU juist zich profileren als een vrienden ploeg .....

Heeft Veer Zien Mvv meer leden krijgen ze allemaal opslag en zou je Koopman kunnen behouden ,het gaat hier over 4 a 5 pllsjes per maand .....maar toch het gebeurt niet ............


Ik zeg, supporters doe eens een ganse lidmaatschap van VZM, niet een halve door alleen pils te drinken. Ganse lidmaatschappen en bewegen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, bokkesprongen
Discussie gesloten.
21 feb 2019 01:52
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1721
Ik zeg: regel dat je niet 10 euro per maand overmaakt naar VZM, maar 15 euro (dat doe ik al een paar jaar) of 20 euro per maand (ben ik nog over aan het denken).

Crowdfunding-acties zijn trouwens ook hot. Misschien zou Veer Zien MVV (VZM) ook crowdfunding-acties kunnen starten om bijv. geld te werven om MVV te helpen bij het aankopen of huren van spelers? Misschien onder het kopje: 'VZM Geit Speulers Hole Veur MVV'?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
09 apr 2019 23:01
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1722
Het lijkt me beter om op dit stuk forum verder te babbelen over de aflopende contracten die vandaag pas door de Limburger en niet door MVV zijn gecommuniceerd.

Van den Hurk, Abubakar, Gunst, Holtby en Nys zijn de doorlopende als ik het goed heb.
Discussie gesloten.
10 apr 2019 06:26 10 apr 2019 06:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1723
Ja oke Ben prima zoeen Crowdfunding,maar als de optie dan ook weer is om dat ook maar te gaan investeren in de renovatie van het stadion?
Nog steeds moet je zorgen dat er geïnvesteerd word in de selectie, daar komen mensen voor naar de geusselt!
Maar wat ik begreep is er zelfs met die vier ton geen speler te motiveren( of betaalbaar) die een stap binnen het maastrichtse wil zetten.
Ik blijf het armoede vinden dat er in de winterstop alleen holtby en op het scheiden van de markt jordy bijgekomen zijn?
En nu ligt de helft van onze winteraankopen al in de lappenmand.
Na zolang supporter te zijn heb je toch wel een reden van klagen dacht ik en zie ik mvv niet snel bij de bovenste top 8 eindigen,eerder in het rechterrijtje!
Supporters smachten naar meer....achja dan maar weer een overgangsjaar we bestaan nog zullen we maar zeggen...gr opa.

....
Discussie gesloten.
10 apr 2019 07:36
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1724

tuutsje schreef : Het lijkt me beter om op dit stuk forum verder te babbelen over de aflopende contracten die vandaag pas door de Limburger en niet door MVV zijn gecommuniceerd.

Van den Hurk, Abubakar, Gunst, Holtby en Nys zijn de doorlopende als ik het goed heb.


Als het om deze namen gaat, dan ben ik vooral tevreden met Holtby en Van den Hurk. Nys zit al hele tijd in de lappenmand en had ‘het’ daar voor ook al een tijd niet.
Abubakar en Gunst zijn prima voor de breedte.
De Limburger meldt dat er verder zeven spelers met een zogeheten cluboptie zijn ‘waarbij MVV de eerste zeggenschap heeft om de aflopende verbintenis te verlengen’. Hoe dat precies werkt is me niet helemaal duidelijk, maar die zeven zouden voornamelijk bankzitters zijn.
Van de huidige selectie zou ik Koopmans, Vermijl, Shermar, Lavalée, Deom, Ippel, Croux en Schroijen graag terug zien. Al
Besef ik me dat dat niet realistisch is. Koopmans behouden lijkt een utopie. Ook aan de andere spelers zal een behoorlijk prijskaartje hangen.
En dan moet er ook nog eens behoorlijk wat kwaliteit bij. Je wilt alle posities dubbel bezet hebben waarbij de bankzitters kunnen concurreren met de basisspelers. Dat betekent minimaal: een centrumspits, een vleugelaanvaller, een controlerende middenvelder, een creatieve (aanvallende) middenvelder, en een complete achterhoede en reservekeepers.
Ook dat lijkt me een utopie, maar alles wat je er bij haalt moet een kwalitatieve aanvulling zijn en die moet ook nog eens budgettair haalbaar zijn. Ga er maar aan staan.
Kort gezegd: qua kwaliteit zullen we volgens seizoen niet heel veel beters in huis kunnen halen. Ik hoop vooral op meer scorend vermogen en een middenveld dat beter in balans is. Verdedigend zit het meestal wel prima bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
11 apr 2019 16:29
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1725

Ben Salemans schreef : Ik zeg: regel dat je niet 10 euro per maand overmaakt naar VZM, maar 15 euro (dat doe ik al een paar jaar) of 20 euro per maand (ben ik nog over aan het denken).

Crowdfunding-acties zijn trouwens ook hot. Misschien zou Veer Zien MVV (VZM) ook crowdfunding-acties kunnen starten om bijv. geld te werven om MVV te helpen bij het aankopen of huren van spelers? Misschien onder het kopje: 'VZM Geit Speulers Hole Veur MVV'?


Goed idee, echter............ Zolang MVV niet opkomt voor haar eigen supporters krijgen ze van mij geen cent meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden