Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

01 feb 2019 08:34
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1696
Nu ben ik de laatste tijd vrij negatief over MVV en ik denk terecht. Ik zeg altijd en roep het al jaren, eerst begin je met een top voorhoede en de rest komt dan wel. Daar heeft MVV het altijd laten afweten. Eindelijk weer eens een ganse voor de voorhoede. Zul je zien dat vd Hurk veel meer kansen gaat krijgen. Of hij ze maakt is natuurlijk weer vers 2. En hadden wij bijvoorbeeld niet ook Braken en de Kuuper kunnen huren? I.i.g. goede actie van MVV!!
Discussie gesloten.
01 feb 2019 08:36
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1697
Wat een reacties weer allemaal ( incl de mijne ). Ja we mogen en moeten blij zijn met de komst van Jordy. Dit is inderdaad een speler waar je voor naar het stadion wilt komen. Maar is dit de redder / verlosser absoluut niet.

Als 1 speler er voor kan zorgen dat een team vele malen beter gaat spelen dan is er toch echt iets mis met onze trainer ( hij hoort deze eigenschappen ook te hebben ). Jordy heeft de afgelopen 2 seizoenen 1 goal gemaakt. om nu te verwachten dat hij er bij MVV veel gaat maken is hopen op een wonder. ( ik hoop met jullie mee ). We weten allemaal dat de voorzetten van MVV amper tot niet aankomen. De kans dat jordy dus een goeie voorzet krijgt is bij voorbaat al klein. Want MVV kan al 3/4 jaar geen voorzetten geven. Dat jordy een goede voorzet kan geven geloof ik zeker. Echter moet er dan wel een speler van MVV staan. Ook dit is de afgelopen seizoen gebleken erg moeilijk te zijn voor MVV.
Het is maar huur tot de zomer, dus erg veel toegevoegde waarde gaat er niet zijn behalve dat hij het seizoen MISSCHIEN nog leuker kan maken. Want laten we eerlijk zijn naar elkaar. eerst zien en dan geloven.

Ben ik misschien te negatief, ja dat kan kunnen.
Ben ik realistisch als je kijkt naar de statistieken , ik vind van wel.
Ben ik blij dat Jordy er is, JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ja ik roep al jaren dat onze scouts met de fiets moeten gaan en meestal niet verder komen als Genk / luik / sittard /kerkrade en dan als laatste optie een lijst met telefoonnummers van oud spelers word meegegeven. misschien het verkeerde nummer gedraaid dat hij bij emmen uitkwam.........
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, middenstip, opadiehard
Discussie gesloten.
01 feb 2019 08:57
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1698

"mvv schreef : Wat een reacties weer allemaal ( incl de mijne ). Ja we mogen en moeten blij zijn met de komst van Jordy. Dit is inderdaad een speler waar je voor naar het stadion wilt komen. Maar is dit de redder / verlosser absoluut niet.

Als 1 speler er voor kan zorgen dat een team vele malen beter gaat spelen dan is er toch echt iets mis met onze trainer ( hij hoort deze eigenschappen ook te hebben ). Jordy heeft de afgelopen 2 seizoenen 1 goal gemaakt. om nu te verwachten dat hij er bij MVV veel gaat maken is hopen op een wonder. ( ik hoop met jullie mee ). We weten allemaal dat de voorzetten van MVV amper tot niet aankomen. De kans dat jordy dus een goeie voorzet krijgt is bij voorbaat al klein. Want MVV kan al 3/4 jaar geen voorzetten geven. Dat jordy een goede voorzet kan geven geloof ik zeker. Echter moet er dan wel een speler van MVV staan. Ook dit is de afgelopen seizoen gebleken erg moeilijk te zijn voor MVV.
Het is maar huur tot de zomer, dus erg veel toegevoegde waarde gaat er niet zijn behalve dat hij het seizoen MISSCHIEN nog leuker kan maken. Want laten we eerlijk zijn naar elkaar. eerst zien en dan geloven.

Ben ik misschien te negatief, ja dat kan kunnen.
Ben ik realistisch als je kijkt naar de statistieken , ik vind van wel.
Ben ik blij dat Jordy er is, JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ja ik roep al jaren dat onze scouts met de fiets moeten gaan en meestal niet verder komen als Genk / luik / sittard /kerkrade en dan als laatste optie een lijst met telefoonnummers van oud spelers word meegegeven. misschien het verkeerde nummer gedraaid dat hij bij emmen uitkwam.........


Heeft overigens nog maar een contract tot de zomer dus kan eventueel transfervrij vertrekken dan, zeg nooit nooit..Overigens hebben we dit seizoen volgens mij aardig wat van het aantal doelpunten uit voorzetten gemaakt. Ik herinner me vd Hurk tegen Twente, Vermijl tegen R*da, Hurk tegen Helmond vorige week nog, Joeri tegen JPSV, Kostons tegen Jong az was volgens mij ook uit een voorzet en dan vergeet ik ver vast nog een aantal. Dus om nou te zeggen dat MVV geen voorzetten kan geven lijkt me wat overdreven, ook al komen er ook genoeg niet aan maar bij welke ploeg is elke voorzet een goede en op maat die leid tot een kans? Ik kan het je niet vertellen. In mijn ogen hebben we echt wel een aantal spelers met een aardige voorzet maar ontbreekt het vaak aan een goede bezetting in de 16.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
01 feb 2019 09:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1699
Forum ontploft. Gelukkig was dit weer de stuiptrekking tot komende zomer. Althans, dat neem ik aan. Rossi bij Cambuur is bijvoorbeeld ontbonden. Laat die hier maar heen komen, maar goed. Geen gerucht, puur omdat ik gelezen heb dat hij weg is daar nadat zij Hendriks hebben gehaald.

Denk dat alles wel zo een beetje is gezegd. Je kunt het hebben over het feit dat het huur is. Aan de andere kant , je kunt dit weerleggen met het gegeven dat hij na deze zomer transfervrij is. Alhoewel, ik meen dat Willem 2 een optie heeft om het eenzijdig voor één jaar te verlengen. Of dit gaat gebeuren, is natuurlijk afwachten. Als hij er opeens 25 inschopt....

Croux is zeker een speler waarvoor je naar het stadion komt. Althans, voor zijn acties. Want het is gezegd en je moet realistisch blijven, Jordy is geen goalgetter. Dat was hij hier in zijn beste seizoen ook niet. Maar goed, er komt wel meer dreiging van hem af. Ik hoop alleen geen 1 op 1 met de keeper, want volgens mij slaat hij dan volledig dicht.

Croux is geen man die een voorzet moet binnenwerken. Hij is eerder die VD Hurk moet gaan bedienen. Wellicht wordt dit, en ik hoop het, een koningskoppel. Ik blijf erbij , als VD Hurk fatsoenlijke ballen in de 16 krijgt, dat hij dodelijk effectief is.

Als iedereen fit is, heb je een goede basis voor de KKD om play-offs te behalen. Nu kun je zo negatief denken als je wilt , dit is gewoon zo. Alleen zodra we moeten wisselen, worden we bijna op iedere plek zwakker.

Met Koopmans, Vermijl, Mares, Lavalee, Gunst, Ippel, Holbty, Deom, Croux, VD Hurk en Schrooijen kun je het iedere tegenstander lastig maken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle, De Zwarte Vogel, Komopdieroeie
Discussie gesloten.
01 feb 2019 09:05
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1700

"Lijnsje@tappunt73210 schreef : Forum ontploft. Gelukkig was dit weer de stuiptrekking tot komende zomer. Althans, dat neem ik aan. Rossi bij Cambuur is bijvoorbeeld ontbonden. Laat die hier maar heen komen, maar goed. Geen gerucht, puur omdat ik gelezen heb dat hij weg is daar nadat zij Hendriks hebben gehaald.

Denk dat alles wel zo een beetje is gezegd. Je kunt het hebben over het feit dat het huur is. Aan de andere kant , je kunt dit weerleggen met het gegeven dat hij na deze zomer transfervrij is. Alhoewel, ik meen dat Willem 2 een optie heeft om het eenzijdig voor één jaar te verlengen. Of dit gaat gebeuren, is natuurlijk afwachten. Als hij er opeens 25 inschopt....

Croux is zeker een speler waarvoor je naar het stadion komt. Althans, voor zijn acties. Want het is gezegd en je moet realistisch blijven, Jordy is geen goalgetter. Dat was hij hier in zijn beste seizoen ook niet. Maar goed, er komt wel meer dreiging van hem af. Ik hoop alleen geen 1 op 1 met de keeper, want volgens mij slaat hij dan volledig dicht.

Croux is geen man die een voorzet moet binnenwerken. Hij is eerder die VD Hurk moet gaan bedienen. Wellicht wordt dit, en ik hoop het, een koningskoppel. Ik blijf erbij , als VD Hurk fatsoenlijke ballen in de 16 krijgt, dat hij dodelijk effectief is.

Als iedereen fit is, heb je een goede basis voor de KKD om play-offs te behalen. Nu kun je zo negatief denken als je wilt , dit is gewoon zo. Alleen zodra we moeten wisselen, worden we bijna op iedere plek zwakker.

Met Koopmans, Vermijl, Mares, Lavalee, Gunst, Ippel, Holbty, Deom, Croux, VD Hurk en Schrooijen kun je het iedere tegenstander lastig maken.


Rossi is naar Telstar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
01 feb 2019 10:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1701
Prima aankoop van MVV , heel tevreden mee. Holby vond ik al een enorme verbetering en Croux die gaat wat bij ons toevoegen

Wel leuk en slim van MVV hoe ze t dit keer hebben gedaan... heel lang gewacht bijna tegen het einde van de TP aan :)
Geeft toch wat extra cachet aan deze transfer , nu lijkt het dat t op t nippertje is...maar deze deal was al veel eerder rond
Goede PR , goede deal... ben er blij mee ...Vanavond gewoon in de basis dat moet Elsen wel doen
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
01 feb 2019 11:28
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1702

Napoleon schreef : ...Vanavond gewoon in de basis dat moet Elsen wel doen


Helaas Napoleon, volgens MVV doet Croux vanavond nog niet mee. Ippel is er wellicht wel weer bij.

@Lijnsje, nog even over je opmerking over de één op één-situatie van Croux: ik kan me nog een belangrijke goal uit bij Volendam herinneren voor de nacompetitie. Was volgens mij ook een één op één-situatie. Dus met dat ‘dichtklappen’ zal het wel meevallen.
Discussie gesloten.
01 feb 2019 11:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1703
Sooo... door omstandigheden op werk (zo af en toe moet zelfs ik écht werken ;) ) niet het forum kunnen volgen de afgelopen 24 uur. Dat is weer lekker ontploft.

Napoleon, wellicht maak je een grapje en mis ik dat, excuus dan alvast. Maar volgens de VI-transferdeadline-feed, die ik ook zojuist pas bijgelezen heb, was er een buitenlandse club in de markt voor Croux, en is die gisterenmiddag afgehaakt en toen kwam MVV pas weer in beeld. VI heeft geen belang bij het meespelen van spelletjes van MVV, zou ik zeggen. Verklaart de vertraging natuurlijk wel.

Nou. Holtby en Croux zijn beide versterkingen voor de basis, in aanvallend opzicht, waar de grootste nood lag. Wat dat betreft prima gedaan. Maar ik vind het in de breedte en dan vooral achterin nog altijd erg magertjes, jammer dat ook daar niet één of twee spelers zijn bijgekomen. Holtby ligt ook volgend seizoen nog vast, Croux loopt uit contract dus hopelijk onderhandelen we nu al met hem voor volgend seizoen, maar ik vrees dat zijn salariseisen voor MVV te gortig zijn. Per saldo ben ik tevreden over het transferwindow, maar niet laaiend enthousiast. Met deze selectie moeten we de play-offs kunnen halen, maar het zal niet ruimschoots zijn en in de play-offs zullen we wederom vooral van een gigantische portie toeval afhankelijk moeten zijn willen we daar iets bereiken.

Grootste risico mi, zoals ook al door anderen benoemd, van de spelers Koopmans - Lavalée - Vermijl - Ippel kun je niemand missen zonder meteen verdedigend in niveau te zakken. Vermijl is het hele seizoen nauwelijks fit geweest, hopelijk vanaf nu wel. Ippel lijkt op de weg terug, hopelijk blijft dat zo. Lavalée lijkt door te breken, hopelijk geen grote terugval zoals je bij jeugdspelers vaker ziet. En Koopmans. Ik snap heel goed dat MVV inzet op één goede keeper en dat er geen volwaardige tweede doelman is. Ik begrijp dat MVV dat afgewogen risico neemt - dat geld kan beter naar andere posities. Maar Koopmans zal maar geblesseerd raken voor langere tijd... dan zijn we flink in de aap gelogeerd.

Als iedereen fit blijft, krijgen we een leuke tweede seizoenhelft en met wat geluk een mooi toetje. Tegelijkertijd hoop ik wel dat er wat centjes over zijn voor volgend seizoen. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80, De Zwarte Vogel, bokkesprongen
Discussie gesloten.
01 feb 2019 11:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1704

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : ...Vanavond gewoon in de basis dat moet Elsen wel doen


Helaas Napoleon, volgens MVV doet Croux vanavond nog niet mee. Ippel is er wellicht wel weer bij.

@Lijnsje, nog even over je opmerking over de één op één-situatie van Croux: ik kan me nog een belangrijke goal uit bij Volendam herinneren voor de nacompetitie. Was volgens mij ook een één op één-situatie. Dus met dat ‘dichtklappen’ zal het wel meevallen.


Tegen Volendam is geen één-op-één situatie. Hier krijgt hij de bal waarmee hij met één aannamen de keeper horizontaal voorbij loopt.

Met één-op-één bedoel ik meer vanaf 30 meter op snelheid op het doel aflopen. Dan klapt hij nog wel eens dicht, bijvoorbeeld bij NAC uit destijds kan ik mij nog herinneren. Hierna maakt Ciranni de vrije trap.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
01 feb 2019 11:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1705

Lijnsje@tappunt schreef :

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : ...Vanavond gewoon in de basis dat moet Elsen wel doen


Helaas Napoleon, volgens MVV doet Croux vanavond nog niet mee. Ippel is er wellicht wel weer bij.

@Lijnsje, nog even over je opmerking over de één op één-situatie van Croux: ik kan me nog een belangrijke goal uit bij Volendam herinneren voor de nacompetitie. Was volgens mij ook een één op één-situatie. Dus met dat ‘dichtklappen’ zal het wel meevallen.


Tegen Volendam is geen één-op-één situatie. Hier krijgt hij de bal waarmee hij met één aannamen de keeper horizontaal voorbij loopt.

Met één-op-één bedoel ik meer vanaf 30 meter op snelheid op het doel aflopen. Dan klapt hij nog wel eens dicht, bijvoorbeeld bij NAC uit destijds kan ik mij nog herinneren. Hierna maakt Ciranni de vrije trap.


Haha, oké. Ik vermoed dat ik de situatie dan wat minder goed (overwinningsroes destijds) op het netvlies heb dan jij. Excuses.
Discussie gesloten.
01 feb 2019 15:04 01 feb 2019 15:27 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1706
Toch even terugkomen op de statistieken van Jordy.

Croux is een buitenspeler, geen centrumspits. Scoorde in zijn laatste volledige seizoen hier acht doelpunten en gaf negen assists tijdens het reguliere seizoen. Prima cijfers voor een buitenspeler, in de afgelopen tien jaar heeft slechts Okita een beter seizoen gehad. Dat jaar ook nog in de play-offs twee doelpunten er bij. Het seizoen er na was hij er de eerste vijf wedstrijden nog bij: twee doelpunten, vier assists... Vervolgens bij Willem II in de eredivisie in 29 wedstrijden zeven assists en één doelpunt. Prima voor een eerste seizoen eredivisie bij een degradatiekandidaat. Daarna is het pas misgegaan bij Willem II

Het eerste seizoen van Jordy bij ons, viel dat dan tegen? Vijf doelpunten, negen assists. Ook echt niet beroerd voor een buitenspeler. Ik krijg een beetje het idee dat forumers wonderen verwachten van een buitenspeler. Ik verwacht zelf assists en een paar doelpunten. Die levert Jordy. Meer dan een Golpek of Abu zal leveren. Wie op basis van statistieken Jordy afserveert, kijkt naar de verkeerde statistieken of heeft verkeerde verwachtingen. Voor MVV gewoon prima speler.

Daarnaast, met zijn snelheid ook een geweldig wapen op de counter. Tegenstanders kunnen minder ver vooruit spelen met iemand als Croux voorin. Dat ontlast onze verdediging/middenveld weer. Van den Hurk op een eiland die wacht op aansluitende spelers: met een snelle Croux heeft ook hij sneller een optie om de bal kwijt te kunnen. Holtby en Déom geven graag steekpassjes, niet altijd begrepen of snel genoeg gehandeld door medespelers. Jordy zet even de brommer aan en is bij de bal. Geef hem een paar weken om wedstrijdfit te worden en om aan de nieuwe collega's te wennen, en het wordt genieten.

[edit] nog wat perspectief: Houben, Golpek en Abubakar speelden samen dit seizoen al 2476 minuten, dat komt neer op 27,5 wedstrijd. Één doelpunt, drie assists in totaal. Als Jordy vanaf volgende week alle wedstrijden 90 minuten speelt, kan hij 1260 minuten pakken. Ongeveer de helft dus. En ik durf er heel wat op te verwedden dat hij in die beperkte tijd beter scoort dan één doelpunt en drie assists. Dat heeft Jordy in het verleden voor ons gewoon ieder seizoen bewezen. Zelfs het seizoen dat hij maar vijf wedstrijdjes voor ons speelde. We lossen hiermee echt een zwakke plek in de basis op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Tuor, M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
01 feb 2019 18:43
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1707
1 speler kan idd het grote verschil maken. Kijk maar naar de moffen met Engels. Hadden wij een dergelijke spits stonden we bij de eerste 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
01 feb 2019 23:22
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1708
Wanneer ik Jordy bij Willem ii zag op NOS Eredivisie dacht ik altijd : Dat is die van MVV komt .
Vond hem ook niet zo slecht spelen daar als hij mee deed , wel op tv dan hé .
Wel goed dat hij terug is denk ik . V D Heurk moet ze er nu inschieten op paas van Jordy .:)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
03 feb 2019 09:06
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1709
Ik hoop dat MVV met het oog op het nieuwe seizoen nu wel door pakt door Jerome Deom, Marnick Vermijl en Jordi Croux nu al vast te leggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
03 feb 2019 12:56
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1710
We gaan echt geen potten breken met deze twee “nieuwkomers”.Vind dat het team ver onder de maat speelt,ook in de gewonnen wedstrijd.Jordy kan hard rennen en maakt altijd dezelfde acties,Holtby heeft een goede pass maar is fysiek te zwak op het middenveld.We gaan het zien de komende weken.Maar de play-offs zijn nog ver weg.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden